Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 2,149 total)
  • Author
    näätijä
    Member

Tuomari:

ÄP jääkin nyt odottamaan kuinka närästys nousee ja kaikki rukoilevat sitä takaisin 😉

Normimenettely ihmiseltä joka on seurannut palstaa jo pitkään 😉

Lopeta! Mikä sinua vaivaa? Se kuuluisa kateusko? Ole hiljaa, jos ei ole muuta, kuin toisten nyppiminen.

Moni muu täällä haluaa lukea myös ÄP:n juttuja. Jos ei kiinnosta, hyppää yli tai jätä ainakin kommentoimasta.

Mikä helvetti täällä on, kun aina pitää alkaa jahtaamaan niitä, ketkä sanovat olevansa lähipiiritä ja joilla saattaa olla jotain tietoa. Ei ole ensimmäinen kerta Tämä.

Voi vaan miettiä Tuomarin kiimaa yrittää vaientaa Äksy Piksu.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#35051 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Paasaus sen kun jatkuu:

"Valontuoja" on New Yorkin patsas, nyt hiffasin sen!!!!! Lusifer on sama asia kuin valontuoja, aamunkoitto!

Like · Reply · 6 mins

Johanna Mia Tukiainen Siis ei kirjaimellisessa mielessä. Elektroniikka on paholaisen hallussa, samoin rahapolittiika-

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35052 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Luin ensin facepostauksesta: itse pääpiruna, se olikin pääpuhuja. Jos mun nimenä olis Armo Virta, vetäisin ranteeNI auki suaraan. Enkä edes asu Kouvolassa. Pääsisin koht'sillään IÄNkaikkiseen eturiviin Miss Alapurennan kanssa.

Missä oli The perheen mielikuvitus, kun kakaroille nimiä annettiin? Jäi kenties ishkän kasseihin. The mädäämen nimeksi olis voitu antaa Unelma Sirpa Leena, tokalle vaikka Satu Linna ja pikkusikiölle Pilvi Linna.

Pikku Zöel pitäköön nimensä, vielä sekin kyllä kaapista ulos tulee..nähkääs, kun sadduud olemaan ne iänkaikkishet geenit.

Hik!

#35053 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Angeli:

Paasaus sen kun jatkuu:

"Valontuoja" on New Yorkin patsas, nyt hiffasin sen!!!!! Lusifer on sama asia kuin valontuoja, aamunkoitto!

Like · Reply · 6 mins

Johanna Mia Tukiainen Siis ei kirjaimellisessa mielessä. Elektroniikka on paholaisen hallussa, samoin rahapolittiika-

Kuin myös Johanna Tukiainen.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#35054 Ilmoita asiaton viesti
    rabiesnäätä
    Member

Tuomari:

ÄP jääkin nyt odottamaan kuinka närästys nousee ja kaikki rukoilevat sitä takaisin 😉

Normimenettely ihmiseltä joka on seurannut palstaa jo pitkään 😉

Voi helvetti yritä nyt käyttäytyä jo.

Vinkkaushymiö. Riitapoikkijavoitavälintarra.

Kateelliset suomalaiset; jättäkää mut rauhaan ja yrittäkää hankkia OMA ELÄMÄ!
    #35055 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Jokaisella uskoontulleella ihmisellä pitää olla oikeus todistaa, ja huolimatta hirveistä vihapuheista joita tuli ryöppynä liittyen minuun, koska Jumalan työtä ilmiselvästi yritetään kokoajan estää, niin tulen puhumaan oman todistuspuheenvuoroni 21.5 Leivonmäellä hengellisessä kokouksessa, jossa itse pääpuhujana toimii Armo Virta. Rohkeasti paikalle ihmiset, mutta herjaajia ja pilkkaajia ei suvaita!" (Arvatkaapa kuka?)

Mistähän lie löytänyt tuon pääpuhuja Armo Virran. Nimi vaikuttaa tekaistulta.

Tässä käsiohjelma tilaisuuteen halullisten tarkasteltavaksi.

http://www.armo-uutinen.fi/414444869

Kyllä tuo Hurma Huhtalakin kuulostaa joltain Matti Ijäksen elokuvahahmolta.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!
    #35056 Ilmoita asiaton viesti
    Viiden tähden näätä
    Participant

Bisnestähän tuo on ja rankkaa. Katos miten Tunkio perseenpaljastelu ansioillaan pääsee suoraan itselleen rahoitukseen käsiksi? Näin ei käy tavan uskoontulevalle. Oma sukulainen joutui näitten vapari/hellareitten koukkuun 85 vuotiaana ja loppua ei näy. Poloisella ei riitä enää rahaa ruokaan tai muuhun, kun lähes koko eläke menee auttavalle uskonveljelle.

Näitä muka uskovaisia näkee. Rahan hankinta keino tämä. Saa juoda, huorata, tehdä rikoksia ja mitä vaan, mutta kun on uskossa, on vaan niin paljon parempi. Jos jostain jää kiinni voi sanoa "vihollisen" syytä, mutta nyt olen taas hyvä. Halleluja.

#35057 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

"Kunhan sieluni on pelastettu iänkaikkiseen taivaaseen, sen pitäisi olla jokaiselle ihmiselle kaikkein tärkein asia!!!!"

Tottakai Sinun Sielusi pelastuminen on meille kaikille Se Tärkein Asia.

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

#35058 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Hurma löytyy facesta mutta Armo Virta lienee keksitty hahmo kun häntä ei mainita missään ilmoituksessakaan.

#35059 Ilmoita asiaton viesti
    koomatar
    Participant

Pääpuhujana Armo Virta..? Armo Virta ei ole ihminen, vaan Armon Virta ry on vapaa seurakunta.

#35060 Ilmoita asiaton viesti
    miniminin
    Participant

Angeli:

Faceen tunkio lataa jos jonkinlaista videota maailmanlopusta yms yms… En tod katso niitä:

ja toinen video:

"Tässä vielä yksi video, innostun kun katson näitä enemmän, elämme niin käsittämättömän uskomattomia aikoja!!!! Maailmanlopusta on puhuttu vuosituhannet ja nyt ne ovat alkaneet!!!! Israel on on maailmankello, se itsenäistyi vuonna 1948 ja sen jälkeinen sukupolvi (Raamatun mukaan noin 70-80vuotta) tulevat näkemään Jeesuksen toisen tulemisen, mahdollisesti myös ylöstempauksen!"

Ylöstempaus kuulostaa hauskalta sanalta. Aivan kuin joku painonnostoon liittyvä termi.

#35061 Ilmoita asiaton viesti
    koomatar
    Participant

Hurma Huhtalalta löytyy vatsasta Suomen rumin tatuointi. Alaston nainen jalat levällään ja Hurman napa on naisen pillu.

#35062 Ilmoita asiaton viesti
    Kiiltomatonen
    Participant

PKS1:

Angeli:

"Jokaisella uskoontulleella ihmisellä pitää olla oikeus todistaa, ja huolimatta hirveistä vihapuheista joita tuli ryöppynä liittyen minuun, koska Jumalan työtä ilmiselvästi yritetään kokoajan estää, niin tulen puhumaan oman todistuspuheenvuoroni 21.5 Leivonmäellä hengellisessä kokouksessa, jossa itse pääpuhujana toimii Armo Virta. Rohkeasti paikalle ihmiset, mutta herjaajia ja pilkkaajia ei suvaita!" (Arvatkaapa kuka?)

Mistähän lie löytänyt tuon pääpuhuja Armo Virran. Nimi vaikuttaa tekaistulta.

Tässä käsiohjelma tilaisuuteen halullisten tarkasteltavaksi.

http://www.armo-uutinen.fi/414444869

Kyllä tuo Hurma Huhtalakin kuulostaa joltain Matti Ijäksen elokuvahahmolta.

Tuossa ohjelmassa on mainittu puhuja Johanna Mia Tukiainen. Miksei Johanna Tukiainen? Mitä tää Mia tekee tuossa toisena nimenä? Eikö madame saanut kasteessa (??) tai siis viralliseksi nimekseen Mia Mari Johanna? Jos ämericcäsen malliin haluaisi nimensä, niin sitten se olisi M. M. Johanna tai M. Johanna? Mihin muuten jäi Jolene-taiteilijanimi?

Joku vähän aikaisemmin viittasi Tukiaisen olemattomaan yleissivistykseen. On tietämätön monista asioista, jotka sitten itselleen parhaaksi selittelee. Alkaen uskonnosta. Ei taida esilaulajana Leivonmäellä olla, Siinäpä voipi olla seurakunnalla ihmettelemistä, kun madame pääsee irti.

#35063 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

On facessa tuolla nimellä, sieltä Nissinen sen poiminut.

Tunkio postasi I'll be waiting -laulubiisin Nissisen seinälle, yrittää varmaan tarjota myös lauluaan sekalaiselle seurakunnalle.

#35064 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

koomatar:

Hurma Huhtalalta löytyy vatsasta Suomen rumin tatuointi. Alaston nainen jalat levällään ja Hurman napa on naisen pillu.

Tilaisuudessa voidaan nähdä kuitenkin häpy. Jos "Hurma" on suosiollinen.

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/k-18-suomalaispapin-torkea-tatuointi-jarkyttaa-katso-kuva/5367794

Muoks:

Ei järkyttänyt, mutta olen nähnyt myös Tunkin kuvia.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.