Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 2,149 total)
  • Author
    delirium tremens ja neljä ällää
    Participant

Selailin puolihuolimattomasti ketjuja ja aika hiljaiselta näytti. Eikö Tunkki oikeasti ole tehnyt viimeiseen kolmeen kuukauteen mitään täräyttävää ja mielenkiintoista? Pelkkää jesseharhaa ja höpinää?

Tylsäksi käy ennen kuin loppuu.

Hyvää kevättä kaikille!

Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.

Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.
    #35097 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä
    Member

Kyllähän tämä Armo-uutinen ry on löytänyt Tuksussa ihan täsmäkohteen…

Yhdistyksen nettisivulla mainitaan:

"Yhdistyksen tarkoitus on kristilliseen elämänkatsomukseen perustuen, auttaa syrjäytyneitä ja edistää heidän sosiaalisen asemansa ja elämänlaatunsa parantamista."

Ei epäilystäkään, etteikö Tuksu olisi syrjäytynyt normielämästä.

Hänen sosiaalinen asemansa on ollut jo kauan pahnan pohjimmainen. Elämänlaadussa on rutosti parantamista; hygienia ihan etunenässä.

Isoa palaa on tämä Armo-uutinen haukkaamassa, kun Tuksua yrittää palauttaa yhteiskuntakelpoiseksi.

Mutta hauskaa (vai sanoisinko, että suorastaan naurettavaa) on se, että edes yrittävät… Kunnekka heidätkin näädiksi luokitellaan; sillä se tapahtuu yhtä varmasti kuin yö seuraa päivää.

#35098 Ilmoita asiaton viesti
    Joop De Hoop
    Member

Onhan toi jonkinlainen ihme että havajisessa osaavat suomea noinkin hyvin.. kerta kyltteihin oli ihan kirjoitettu "MISSÄ VIETÄT IKUISUUTESI"

#35099 Ilmoita asiaton viesti
    Viimeinen sammuttaa valot
    Member

Vältä väärää profeettaa! Tutki aina profeetan tatuoinnit, koska muuten saatat joutua Saatanan verkkoon. Kannattaa aina. Pyydä niitä riisuutumaan, jos ei muuten, Jeesuksen veren nimeen. Illuminaatteja on kaikkialla. Olemme lopun alussa. Hallejuha! Aamen!

http://aijaa.com/PKAFTb

TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!
    #35100 Ilmoita asiaton viesti
    Member

Äksy Piksu: Kyllä,vaikka päivittäin näen ja kuulen siinä samalla asioista,mutta silti aina varauksella suhtaudun paksukaisen juttuihin,kun sillä on se tapa,että lööperiä tulee ja vaikea on pysyä totuudessa. Itseä ei kiinnosta missä kenenkin sukulaistytöt asuu tai mitä paikkoja kukanenkin näätä tietää.Hovilaiset ei pääasiassa kiinnosta,mutta jos hyvää settii tulee,niin mikäs siinä.

Kysymyksiä:

1) Kun kerran päivittäin näet, miksi et kerro missä näitä päivittäisiä näkyjäsi näet? Loviisassa vai Albertilla?

2) Kun kerran päivittäin näet, miksi et kerro siitä miten usein Paksu on Loviisassa, miten usein Albertilla.

3) Kun kerran päivittäin näet, miksi et kerro mitään koirista. Missä ja miten Johanna koiriaan ulkoiluttaa? Ja montako koiraa Johannalla on? Bellan arvelu – on, ei ole, on – ei riitä. Siitähän täällä jo on pitkään uumoiltu.

4) Puhuuko Johanna SINULLE uskisjuttuja? Kun päivittäin näette! Puhuuko Jeesuksesta, verestä, koirabordelleista? Kerro nyt ihmeessä kuulemasi!

5) Oletko tyytyväinen kun saat jonkinmoista julkisuutta ja tykkäyksiä kun esiinnyt jonain mitä et ole?

TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!
    #35101 Ilmoita asiaton viesti
    Member

1) Paksun ja Spa-syrran suhde

Riitoja on. Kilpailua on. Alussa näytti siltä että vain paksuin oli sisarusten välisessä kisassa aktiivinen. Spa-syrra vaikutti jopa järkevältä. Ajat muuttuvat. Spa-Syrra uhkailee Isointa siskoa — kyllä kerron kaiken — mutta ei uskalla toteuttaa uhkauksiaan. (Lue: Kyllä mä kerron, heti kun pääsen lentokoneeseen ja on aikaa)

2) Paksun tuomio

Minne ja koska lähtee Jumalan Karitsa taas tekemään laupeudentöitään? Viekää mummonne ja vaarinne turvaan! Karitsa iskee! Mutta koska tulee tuomio? Tai tiedot laupeudentyön sijoituksesta.

3) Koirat

Ketkä ovat matkassa? Ja onko kukaan saanut selville oliko eläinlääkärin julkilausuma, joka täälläkin esitettin, aito? Pistitkö Johanna ihan pokkana valehdellen? Totuus ei pala tulessakaan!

4) Jumala

Näkee kaiken. Johanna, tiedäthän sen. Ihan kaiken.

Ja sitten ihan vaan lopuksi, teemaan liittyen, vastausta saamatta kysyn:

5) Johanna Mia Mari Tukiainen – uskotko ihan oikeasti, Jumalan edessä, että ihana lähes pleipoisiskosi koki sittenkin kuoleman joka oli ihan sattumaa tai vahinko? Mietipä vielä! Olisitko voinut tehdä jotain kuoleman välttääksesi. Mistä lapusta puhui entinen kemiallinen kihlattusi Juha, joka sanoi että sellaisenkin liimalapun teippasit siskosi nenään ennen hänen kuolemaan?

TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!
    #35102 Ilmoita asiaton viesti
    Member

Olet ollut hauska. Siinä mielessä että olet saanut palstan päähenkilön hermostumaan. Paljon muuta iloa sinusta ei sitten ole ollutkaan, noin kylmän analyyttisesti ajateltuna.

Olet käynyt täällä vihjailemassa sitä sun tätä aina aika ajoin. (Vetäytyen tuohon lauseeseen: kertoisin enemmän mutta en halua paljastua). Yleensä ÄksyPiksun paljastukset ovat olleet asioita jotka ovat jo jotain muuta kautta muutenkin selvinneet. Viimeisin: "Bella saattaa olla Johannalla, mutta en ole varma." Wau.

En ala kisaamaan tai riitelemään onko nimimerkki ÄksyPiksu oikea, vai onko kyseessä vain henkilö, josta on hauskaa vähän saada julkisuutta ja vedättää näätiä.

Sinä päivänä kun tämä ÄksyPiksu lataa tänne aiemmin kuulematonta faktaa ja tietoa tai arveluita, joita ei tarvitse etukäteen lukea jostain muualta, sinä päivänä totean olleeni väärässä.

ÄksyPiksu, otatko haasteen vastaan?!

TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!
    #35103 Ilmoita asiaton viesti
    shania
    Participant

voi elämä ton Tukiaisen tyhmyyttä ja tietämättömyyttä…Cashin Ring of firellä ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa…juu puhutaan siinä polttavista liekeistä ym. mutta voi helvetti että se ämmä on idiootti…This song is about being in love, meeting your soul mate. The hardest relationship one can ever get into and the most uncontrollable like fire. The ring of fire symbolizes marrying that person. The harder you fall the more passion sparks between you. I went down down down and the flames went higher… The ring of fire.

#35104 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Onko tänään se päivä, kun tulee päätös "eturaivohiusylöstempauksesta" ja emätinpotkusta?

#35105 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty
    Member

Täällä näitä tuuleen huutelijoita riittää, ei kiinnosta minua eikä toivottavasti niitäkään, joilla todellista tietoa Tuksun lähipiiristä on. Heitä vaan tietoa Äksy Piksu, välillä sekoittaen totuutta ja tarua. Taitaa olla palstan ainoita nimimerkkejä joka saanut Tuksun masinoimaan tunnistamisoperaation. Milloin heitetty ulos puolet kavereista, milloin epäilty kaikkia. Selkeesti osuneet oikeaan ÄKn kommentit.

#35106 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Viimeinen sammuttaa valot:

Äksy Piksu: Kyllä,vaikka päivittäin näen ja kuulen siinä samalla asioista,mutta silti aina varauksella suhtaudun paksukaisen juttuihin,kun sillä on se tapa,että lööperiä tulee ja vaikea on pysyä totuudessa. Itseä ei kiinnosta missä kenenkin sukulaistytöt asuu tai mitä paikkoja kukanenkin näätä tietää.Hovilaiset ei pääasiassa kiinnosta,mutta jos hyvää settii tulee,niin mikäs siinä.

Kysymyksiä:

1) Kun kerran päivittäin näet, miksi et kerro missä näitä päivittäisiä näkyjäsi näet? Loviisassa vai Albertilla?

2) Kun kerran päivittäin näet, miksi et kerro siitä miten usein Paksu on Loviisassa, miten usein Albertilla.

3) Kun kerran päivittäin näet, miksi et kerro mitään koirista. Missä ja miten Johanna koiriaan ulkoiluttaa? Ja montako koiraa Johannalla on? Bellan arvelu – on, ei ole, on – ei riitä. Siitähän täällä jo on pitkään uumoiltu.

4) Puhuuko Johanna SINULLE uskisjuttuja? Kun päivittäin näette! Puhuuko Jeesuksesta, verestä, koirabordelleista? Kerro nyt ihmeessä kuulemasi!

5) Oletko tyytyväinen kun saat jonkinmoista julkisuutta ja tykkäyksiä kun esiinnyt jonain mitä et ole?

Kysymksiä sinulle, miksä tarve sinulla on tähän? Mitä sinä saat siitä, että Äksy Piksu ei kirjoittaisi? Oletko sinä nyt tyytyväinen?

Miksi äksy piksun pitäisi sinulle tai muille todistella mitään?

Mitä tämän palstan pitäisi mielestäsi käsitellä, tällaistako!? Onko Tämä riittävää ja vähemmän harhaista tänne?

Mitä iloa sinusta on palstalle?

Voisit sinäkin hetken miettiä, että meistä kuka vaan voi olla mitä vaan ja kirjoittaa mitä vaan. Teidän palstaltahäätäjien motiivit, siinä onkin miettimistä.

Ja tosiaan, näiden takia, kukaan tietäjä tuskin tänne viitsii enää asioitaan kertoa. On sen verran kiittämätöntä ( ja harhaista) porukkaa.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#35107 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

qwerty:

Täällä näitä tuuleen huutelijoita riittää, ei kiinnosta minua eikä toivottavasti niitäkään, joilla todellista tietoa Tuksun lähipiiristä on. Heitä vaan tietoa Äksy Piksu, välillä sekoittaen totuutta ja tarua. Taitaa olla palstan ainoita nimimerkkejä joka saanut Tuksun masinoimaan tunnistamisoperaation. Milloin heitetty ulos puolet kavereista, milloin epäilty kaikkia. Selkeesti osuneet oikeaan ÄKn kommentit.

Minulle on myös sama, onko jutut totta vai harhaa.Mieluummin luen niitä, kuin näiden muutaman tyhjänlätinää. En todellakaan ymmärrä, miksi lähtevät ajojatiin. Tämä toistuu joka kerta, kun joku sanoo olevansa lähipiiristä. Miksi? Onko ulkopuolisten jutut sitten uskottavampi?

Jatkossa saanemme lukea vain mitääntietämättömien jorinoita. Se näköjään eräiden päämääränä. En ainakaan itse viitsisi asioitani tänne tuoda ja alkaa todistelemaan itseäni ja asioitteni oikeellisuutta, miksi pitäisi? Että, Halleluja ja Aamen vaan teille ja kiitos paljon.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#35108 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

tunkion facessa Jassusta keskustelu jatkui illalla:

Sisarusteni Jasminen ja Joel Tukiaisen puolesta pitää rukoilla paljon. He eivät ole uskossa, mutta voivat varmasti vielä tulla uskoon. Itse olen elänyt elämää kaukana Jumalasta vuosia, mitä en itse tajunnut. Mutta olen kyllä hyvin pahoillani Jasminen käytöksestä, en ikinä olisi uskonut, että tilanne menee näin pahaksi!

Like · Reply · 11 hrs

Johanna Mia Tukiainen No ei täällä kukaan muukaan selvittele perheasioitaan suoraan FB seinällään, joten antaa olla, mutta koska Jassu on itse nimenomaan halunnut julkisuuteen, niin pakko oli ottaa kantaa tuohon kuvaan, koska kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa. Jasmine ei nyt todellakaan ajattele kunnolla, missä mennään. Minulla on ihan samanlainen oikeus kirjoittaa "julkisuuden henkilöistä" kuin kenellä tahansa muullakin. Mutta nyt nukkumaan, huomenna uusi päivä ja uusi armo. Pyydän usealta ihmiseltä Jassulle rukousapua, ja tämä ei ole mitään "kiusaa" vaan olen tosissani.

Eero Olavi T Rukoillaan! smile emoticon

Like · Reply · 10 hrs

Johanna Mia Tukiainen

Like · Reply · 11 hrs

Ruth N Ber för hela er familj. Älskar er alla

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35109 Ilmoita asiaton viesti
    Karvakätinen Herrasmies
    Member

Taas jäi yksi Tukiainen rannalle ruikuttamaan kun Eliya valitsi Sourin Jasminen sijaan. http://www.iltalehti.fi/viihde/2016041421415142_vi.shtml

#35110 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Tyhjän jauhajat voi palata Tuksulaan tai Salakapakkaan, jos ne vielä ovat hengissä. Heittäytykööt tuleen ja paljastakoot itsensä Tuksulle, jos noin kaivelee palstalle tippuvat tiedonmuruset. Tämä siis niille, jotka haastavat ns lähipiiriläisiä.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.