Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 2,149 total)
  • Author
    mauritx
    Member

Ja ne Tunkin täti/tanttamaiset käsivarret ja jalat. Vielä iäkkään-tädin tyylinen hymähdysnaurahdus mikä aina kuuluu Tunkilta haastatteluissa. Siinä koko hänen hyllyvä kroppansa tärähtää.

Lapsuudesta muistan erään vanhemman puoleisen Helvi-tädin. Hänellä oli juuri tuollaiset Tunkin tyyliset paksut tukkimaiset käsivarret, jotka alkoivat samalla paksuudella ranteista. Samaten paksut tukkimaiset jalat kuin Tunkilla. Eikä pidä unohtaa päätä, joka alkoi suoraan hartioista ilman kaulaa.

Tähän sanottava, Helvi-täti oli varsin mukava ja erittäin työteliäs naisihminen. Mitään muuta yhteyttä ei Tunkkiin lukuunottamatta ulkoista habitusta.

#35187 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Mopsikuvat otettu ulkona (tunkiolla takki päällä) ja kuvat Angelista otettu Albäärtillä sisätiloissa (tunkiolla sama paita/kaapu).

Miksei kaikkia koiria ole otettu mukaan näihin sohvakuviin?

Hyvin olisivat yhteiseen kuvaan mahtuneet (tunkiosta ei niin väliä)!

#35188 Ilmoita asiaton viesti
    Meri Näköala
    Member

Män Ää. Din:

24 min

pug_pom_fin_#Angelthepom #johannababydoll #rakastettukoira #pomaranian #whitepomeranian #whitepom #pom #poms #goodnight #finland #rakastettukoira #hemmoteltukoira #allwhite #furbaby #fluffypom

https://www.instagram.com/p/BEMOUy2iymc/?taken-by=pug_pom_fin_

Tuo koiraparka on joka kuvaussessiossa yhä vähemmän ja vähemmän valkoinen. Tietysti jos asuu paskan keskellä, ei voi muuta olettaakaan. Muutkin koirat ovat olleet yhtä likaisia, valkoisessa se vain näkyy.

#35189 Ilmoita asiaton viesti
    Meri Näköala
    Member

janonyymi:

On meillä muhkee täti, tuo täti Johanna/

Kun täti menee kaljalle, on näky kamala

Kas näin heiluu tukka, ja tukka heiluu näin/

Kas näin heiluu tukka, ja tukka heiluu näin

Ummetuksen tukantippimis-säkeistön lisäksi jatkaisin vielä, että myös rinnat roikkuu näin…

#35190 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Kun näin tunkion eilen niin hänen muovitukkansa roikkui elottomana, kampaamattomana kasana roikkurintojen päällä. Ei todellakaan heilu ilmavana. Ilme tympeä ja luotaantyöntävä. Karsea näky.

Miten nainen on niin tyhmä että ottaa tuollaisen nuudeliröykkiön päähänsä kun ei edes osaa harjata sitä?

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35191 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

ja maha löllyy näin…

#35192 Ilmoita asiaton viesti
    Nelson
    Participant

Erikoista, että eri henkilöt tekevät toistuvasti samanlaisia pilkku ja pistevirheitä (mm. välilyönti ennen pilkkua, tai ei välilyöntiä ollenkaan)

ESIMERKKEJÄ

Äksy Piksu: Tuomarilla,kun tätä tietoa näyttää niin mahdottomasti olevan ,niin täten

Äksy Piksu: On kyllä katala nainen tuo Kviini ,saa vihdoin jonku kaverin ja töpeksi sen täysin TAAS.!!Kviini kunnioittaa kavereita vain silloin kuin hyötyy. Ei ilmeisesti hyödy PV ,kun ei enää nuoleskele PV

luputiinii: Muutama käyttäjä täällä aina pilaa kaiken ,kun joku tulee kertomaan jotain ja yleensä näillä käyttäjillä

luputiinii: Tämän koira asian valoitti jo ,että

luputiinii: Niin ja nämä on tunkin suusta tullutta juttua tästä Fendistä. Itse epäilen, että koira on sijoitettu Hannalle ja ,kun eläinsuojeluvalvoja on perseestä

luputiinii: Ei ole Sutiska ,eikä hänen miehensä maksaneet mitään matkaa

luputiinii: Muoks sen verran ,että Jossu itse kertoi tästä juonesta minulle .Olin

Heidi: Ei kovinkaan tarvitse olla ruudin keksiä, että tajuaa sun olevan näätä. Puukotit jo kerran Johannaa selkään sun jakamilla kuvilla ja kirjoittamilla jutuillas, joten mikä estää sua tekemästä sitä uudestaan! Mä seison jokaisen mun sanan takana ja niin kauan ,kun

Heidi: Keroputaalle kuuluva ystäväsi emppu komppaa siellä vieressä ja syöttää omia harhaisia juttujaan ,niin vähemmästäkin varmaan nuppi sekoaa. No itse tiedän,et se keropudas potilas on se käärme kuka huutelee sun asioitasi.

Heidi: joka uskoo kaiken mitä anonyymit kirjoittelevat nettiin ,niin sellaisen kanssa on hyvin vaikeaa kommunikoida.En ole näätä en ole koskaan sellainen ollut,enkä koskaan sellaiseksi tule.En

BebeNI: mentäisi ,että hän säästäisi omat rahansa juomiseen ja muut saisi vain tuhlata omat rahansa Tuksendaalin. Nyt hehkutetaan olemattomia keikkoja , eikä

#35193 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Tuostahan voi päätellä SUORAAN, että PV on Äksy. Ja että hänellä on melko montakin nikkiä täällä. Ei tuollaiset virheet niin yleisiä ole. Hyvin nääditty 1+1!

Ikävä kyllä tunkio on niin tyhmä ettei kiinnitä kielioppivirheisiin mitään huomiota kun ei osaa minkään kielen kielioppia. Niinpä tämä paljastus jää häneltä IÄNkaikkisesti pimentoon.

#35194 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

tunkion uusimmissa instakuvissa sohvan alta tursuaa jos jonkinlaista rääsyä ja tyynyä sekä lattialla on kokispulloa ja läppäriä. Eivät varmaan pöydälle mahtuneet. Mitä mahtaakaan olla muilla lattioilla, kun kuvaankaan ei saada raivattua kohtaa jossa ei olisi rojuja. On se vaan niin siisti koti että…

#35195 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Kyllä joku näätä saa vielä aikaan maailmanrauhan, kun on niin mahdottoman näppärä.

#35196 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

57 min

johannababydoll#angelcurls #enkelinkiharat #kiharat #uusitukka #cantinawest #mexicanrestaurant #johannatukiainen #longcurls #longhair #greatlengths #waitingforsummer

https://www.instagram.com/p/BENnyBowmoV/?taken-by=johannababydoll&hl=fi

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35197 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

53 min

johannababydoll#greatlengths #curls #longhair #longcurls #johannatukiainen #tuksu #tukiainen #cross #uskotoivorakkaus #christian #kiharat #pitkätukka #pitsiä

https://www.instagram.com/p/BENobQoQmpD/?taken-by=johannababydoll&hl=fi

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35198 Ilmoita asiaton viesti
    Män Ää. Din
    Member

49 min

johannababydoll#greatlengths #longhair #longcurls #kerirussell #heatherspytek #kiharat #pitkätukka #enkelinkiharat #helsinki #finland #spring #tukiainen #johannatukiainen #goldhigheels #kultakorkokengät #ferrer #bebejacket #waitingforsummer

https://www.instagram.com/p/BENo_aBwmpi/?taken-by=johannababydoll&hl=fi

#35199 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Sorry, en pitänyt tuosta aamupäivän "juonipaljastuksesta". ÄksyPiksu yritetään ilmeisesti keinolla millä tahansa vaientaa. Jos joku näppärä siitä nauttii, selvä. Minä olen nauttinut ÅP:n, luputiinin, BebeNi ym. kertomista totuuden siemenistä

#35200 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Ko henkilöllö on minusta kyllä ihansuoraan itse paljastunut virheidensä kautta. 1+1 vain kiinnitti huomiomme näihin virheisiin. Itsekin olen monesti ajatellut ÄP:n tekstejä lukiessani että nuo virheet ovat silmiinpistäviä ja paljastavat vielä hänet. Minulla ei vain riittänyt energiaa eri nikkien virheiden vertailuun ja analysointiin kuten 1+1 ansiokkaasti teki. Täällä on niin teräviä näätiä että oli vain ajan kysymys milloin joku tekee yhteenvedon noista virheistä.

Tämä myös selittää sen miksi PV aina vain palaa takaisin tunkion hoviin…

Olen itsekin nauttinut ÄP:n jutuista, ei siinä mitään. Mutta aikansa kutakin. Tiedämme jo aivan kaiken, ei ole mitään uutta auringon alla Albertilla. Koiria tulee ja menee, osa kuolee ja osa viedään tunkiolta. Hovin tehtävät ovat myös kaikkien tiedossa. Juomaa ja ruokaa on tarjottava. Syöksylasku on kovaa ja sitä enää vain todistamme.

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.