Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,149 total)
  • Author
    OlympiastaduibSuoraanMyös
    Participant

Kreitlenghts-Quasimodo:

Kaikki nuo Tukiaiset on butterfaceja. Mamma ei ole ikinä, edes nuoruudessaan, ollut kaunis vaan aina keskivertoa rumempi ja jälkikasvu on perinyt puutarhatonttu Markun habituksen.

Omasta mielestäNI mamma on ihan normaalin perustaviksen näköinen. Jos ei olisi Tuksun mamma, niin varmasti en sen kummemmin kiinnittäisi huomiota hyvässä tai pahassa. Nuorempana mamma on kyllä minusta ollut jopa ihan nätti ja nytkin on huomattavasti nätimpi kuin tyttärensä (ja ikäeron huomioiden tämä on kohteliaisuus).

Tuksutin olisi varmasti aika eri näköinen erilaisilla elämäntavoilla ja ilman noita huulitäytteitä. Elämäntavat ja "kauneustoimenpiteethän" nuo ovat johublondin ulkonäön tuhonneet. Varmasti olisi muutoin aika perusnaikkonen.

Jännä kyllä, että Tuksu ilmeisesti oikeasti kuvittelee, että aikuisten maailmassa pääsee "Joku tekee pahempia asioita"-kortilla pääsee pälkähästä. Tämä siis nyt lähinnä koira-asiaan, mutta pätee myös noihin pahoinpitelyihin ynnä muihin.

"Päätin etten laske raittiuspäiviäni, sillä otin eilen punaviiniä"

"Final desrionatin: Hel…..!"

#34556 Ilmoita asiaton viesti
    Kreitlenghts-Quasimodo
    Member

Olympiastaduib:

Kreitlenghts-Quasimodo:

Kaikki nuo Tukiaiset on butterfaceja. Mamma ei ole ikinä, edes nuoruudessaan, ollut kaunis vaan aina keskivertoa rumempi ja jälkikasvu on perinyt puutarhatonttu Markun habituksen.

Omasta mielestäNI mamma on ihan normaalin perustaviksen näköinen. Jos ei olisi Tuksun mamma, niin varmasti en sen kummemmin kiinnittäisi huomiota hyvässä tai pahassa. Nuorempana mamma on kyllä minusta ollut jopa ihan nätti ja nytkin on huomattavasti nätimpi kuin tyttärensä (ja ikäeron huomioiden tämä on kohteliaisuus).

No mä en oikeasti vain näe sen kauneutta. Lehtoniemen kaunotar ja Miss maitolaituri? On tainneet olla ne muut böönat siellä Lehtoniemellä aika vitun jäätävän näköisiä jos tuo on se kaunotar.

Edit. Tuollahan noita ihmissyöpien kuvia menneiltä vuosilta löytyy http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Uskoisitko-etta-naissa-kuvissa-poseeraa-Johanna-Tukiainen/95446

#34557 Ilmoita asiaton viesti
    Vempee
    Participant

Miltä vuodelta kuva?

http://aijaa.com/ROXmwR

#34558 Ilmoita asiaton viesti
    inkkarimekko
    Member

Sisältö osittain OT. 🙂

Täytyy sanoa että olen kätkättänyt ensimmäistä kertaa näätäjutuille nämä viime päivät. Meininki täällä tuntuu taas ihan erilaiselta. Parhaita juttuja esim paattiharakka, mölliin liittyneet heitot, jonkun kuvankäsittelyllä tekemä Johannan taivaskäsityskuva ja se kun joku mahdutti Johannan vielä siihen inkkarimekkoon.. Kiitos teille! Kiitos myös niille, jotka jaksavat kopioida materiaalia tälle sivustolle.

Olen taustanäätäillyt nyt jo 6-7 vuoden ajan. En muista tarkalleen milloin tämä harrastus alkoi, mutta jo ennen omia lukio-aikojani ja EHRT eli ennen hampaattoman ruutanan tuloa. Kiitos sinulle Johanna siitä, että olet toiminut minulle esimerkkinä. Joskus kun väsyttää lähteä töihin tai kouluun, muistelen sitä miten onnellinen minä olen kun minulla on päivärytmi, arki ja muut minut tässä elämässä pitävät asiat. Esimerkkisi on saanut minut pysymään raittiinakin jo lähemmäs kaksi vuotta, pelkään nimittäin todella paljon että joskus heräisin tuosta tilanteesta. Vilpitön kiitos kannustuksesta!

Havahduin tilanteeseen kun joku linkitti häävideon, ja osuvasti sanoi että muistatteko kun silloin ajateltiin että Johanna on todella huonossa kunnossa eikä enää kauaa kestä ja nykytilanteeseen vuonna 2016 verrattuna hän on todella fresh? Alamäki on oikeasti ollut todella hurjaa. Kun Julia kuoli, tapahtuma jostain syystä säväytti minua ja ajattelin että enää en jaksa katsella tätä touhua. Häntä jäi oikeastikkin kaipaamaan. Jäin kuitenkin seuraamaan, miten tilanne muuttaa sinua. Näetkö sinä nyt mitä itsellesi teet?

RipJulian poismenon jälkeen ei ole enää tapahtunut mitään. Tai oikeastaan joo, kaksi asiaa, tukkaJeesus ja Emmanuelin vierailu. Oikeudenkäynnit olleet yhtä farssia. Viimeisen vuoden ajan sisältönä ainoastaan kaikkea mikä järkyttää, esimerkiksi koirien kaltoinkohtelu.

Velli pelasti tilanteen hetkellisesti. Ajattelin jäädä tsemppaamaan sinua, vaikka kaikki nämä vuodet ovatkin puhuneet sitä vastaan että mikään saisi sinut havahtumaan tilanteeseen. Nyt jos koskaan oli viimeinen hetki ottaa itseään niskasta kiinni, lopettaa juominen ja yrittää tehdä oikeata elämää Vellin varassa, Vellin vuoksi. Seuraamani perusteella hän on sinulle ehdottomasti parasta, mitä voi tapahtua, hän on viimeinen linkki joka voisi tarjota sinulle sen mitä kaipaat, mutta olet ehkä unohtanut mitä se on. Olen pettynyt.

Minä aion vielä silloin tällöin seurata tilannetta ''häihin'' asti. Oliko se nyt 23.7.? Jos sinä saat paketin kasaan ja pääset naimisiin, toivon että tilanne muuttuu. Jos tämäkin kaatuu, minä aion irtaantua tästä usean vuoden tavastani seurailla kuulumisiasi. Tämä aiheuttaa oikeastaan enää vain pahaa oloa, negatiivisuutta ja kaikki asiat ovat saman toistoa. Niin kuin joku sanoi, rikkinäinen levy. Luulen, että aika moni olisi kanssani valmis lopettamaan näätäilyn tähän maagiseen hääpäivämäärään. Jospa me voisimmekin nyt kerran toimia kimmokkeena – ilman julkisuutta Johanna ei elä.

#34559 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä
    Member

Edvard Malmö:

Miltä vuodelta kuva?

Kuva on otettu heinäkuussa 2014…

#34560 Ilmoita asiaton viesti
    hepokatti
    Member

Hyvä kirjoitus!

Kun olen saanut luettua tuon Pinkin, aion lopettaa tämän hullutuksen. Tulee vain erittäin paha mieli, koirien vuoksi. Verenpaine nousee ja v…tus lisääntyy.

Joskus voin vilkaista kuulumiset, mutta enempää en kestä.

Oksettaa koko ihmishirviö, myös ystävänsä Mölli.

En haluaisi kenellekään toivottaa pahaa, mutta Tunkki saisi joutua maan rakoon. Saisi saada vihdoinkin oikein rankan koston kaikista pahoista teoistaan.

#34561 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Mistäköhän se inkkarimekko on hankittu? On niittänyt julmetusti mainetta. Minäkin ostaisin, jos löytäisin!! Ripustaisin sen seinälle kehyksissä, vähän vinoon, ruosteisella naulalla.

PS. Ilahdun aina niin, kun tuo mekko pullahtaa pinnalle!

PPS. Hieno nikki sulla inkkarimekko 🙂

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

#34562 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Itse en ole enää pitkään aikaan uskonut Vellin pelastavan strippaavaa kääpiötä. Vellillä ehkä olisikin siihen halua mutta pullero kääpiö ei ole osoittanut pienintäkään halua muuttua. Päinvastoin, hän jatkaa Albertilla kännäämistä entiseen tyyliin. Velliä huudetaan apuun vähän väliä, mutta se on vain sitä iänikuista hyväksikäyttöä.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #34563 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä
    Member

Kreitlenghts-Quasimodo:

Olympiastaduib:

Kreitlenghts-Quasimodo:

No mä en oikeasti vain näe sen kauneutta. Lehtoniemen kaunotar ja Miss maitolaituri? On tainneet olla ne muut böönat siellä Lehtoniemellä aika vitun jäätävän näköisiä jos tuo on se kaunotar.

Edit. Tuollahan noita ihmissyöpien kuvia menneiltä vuosilta löytyy http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Uskoisitko-etta-naissa-kuvissa-poseeraa-Johanna-Tukiainen/95446

Aina vähän huvittanut tuossa ensimmäisessä kuvassa oleva teksti "koevedos".

Ei ne aina ole kovin onnistuneita…

#34564 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

rääkyjä:

Aina vähän huvittanut tuossa ensimmäisessä kuvassa oleva teksti "koevedos".

Ei ne aina ole kovin onnistuneita…

Buah-hah-hah-haa! Kiitos tästä!

#34565 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Jesseihanite:

vampireatheart@gmail.com sulle on s-postia. Olet mielestäni Pinggi-kirjan jonossa seuraavana, jos en taas oo ymmärtäny väärin.

Angeli. Sori olen kanssasi eri mieltä Miss Maitonokka EI ole yhtään sen normaalimpi kuin kukaan muukaan tossa perheessä. Huijari, valehtelija, mahdollistaja, lastensa ammattikasvattaja ja entinen missi. Juupa juu..uskotaan, uskotaan.

Miss Matkailu ja Lehtoniemen kaunotar, on kyllä yhtä kaukana todellisuudesta kuin itä lännestä.

Huomauttaisin kuitenkin että äiti on saanut aikaan paljon sellaista mitä vanhin tytär ei tule koskaan saamaan, eli esim monikymmenvuotisen avioliiton, loppuun suoritetut opinnot ja oikean työuran josta päässyt eläkkeelle. Mun mielestä äiti on se jonka varassa koko perhe on ollut, ilmeisesti isä on ollut sairaseläkkeellä jo pitkään eli Marja on pitänyt perhettä pystyssä taloudellisesti. Totta on että on mahdollistaja Tuksun typeryyksille, mutta kuitenkin ihan eri tasoa tyttäreensä verrattuna.

#34566 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

rääkyjä:

Edvard Malmö:

Miltä vuodelta kuva?

Tää oli mulle uus kuva. Mistäköhän tää on otettu?

#34567 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Viittasin Gerard Depardieun ulkonäköön. Hän on jopa onnistunut laihtumaan siinä missä strippaava Kääpiö, Mölli ja Paattipastori ovat kaikki plösähtäneet. Niin ja tietty ulkoiset puitteet, ura yms ovat normaalimpia. Hänellä on siis jonkinlaista selkärankaa.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #34568 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä
    Member

Pom Max:

rääkyjä:

Edvard Malmö:

Miltä vuodelta kuva?

Tää oli mulle uus kuva. Mistäköhän tää on otettu?

Ilomantsissa…

Tuksu oli siella olut- ja sikajuhlilla nimmareita jakamassa (ei muuten esiintymässä).

Tuksu jäi Ilomantsiin mökille muutamaksi päiväksi jatkamaan tuolloista vieroitustaan (joka siis loppui lyhyeen).

Mutta saunominen maittoi…

http://aijaa.com/3nUqJJ

http://aijaa.com/VrjjgL

#34569 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Rääkyjä:

Ilomantsissa…

Tuksu oli siella olut- ja sikajuhlilla nimmareita jakamassa (ei muuten esiintymässä).

Tuksu jäi Ilomantsiin mökille muutamaksi päiväksi jatkamaan tuolloista vieroitustaan (joka siis loppui lyhyeen).

Mutta saunominen maittoi…

http://aijaa.com/3nUqJJ

http://aijaa.com/VrjjgL

Kovin on oltu potrassa kunnossa silloin – puuttuvasta vyötäröstä päätellen.

Kiitos taas kerran Rääkyjä!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.