Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 2,149 total)
  • Author
    näätäkikka
    Participant

Laardiperä:

Like · Reply · 1 · 56 mins · Edited

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Mun uusi Great Lengths hiustenpidennys maksoi kaikenkaikkiaan 2700e!!!!!! Suomi EI ole mikään oikeusvaltio!

Mista hemmetistä se kehittelee noita hintoja? Tunkkilisää kaikessa. Nuudelipää on jotain kiinalaista tekokarvaa, ei todellakaan edes näytä Great lenghtseiltä. Muovia on, viikossa menee suttuiseksi hampuksi.

Ohessa hinnasto kampaamosta, josta saa kreit lenksit päähänsä

http://www.parturikampaamohussain.com/hinnasto.html

#35262 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

J Turmio niinpä onkin. Varmaan tequilaa ja Midori-likööriä. Se on vihreä meksikolainen drinkki. Taas tunkero jäi kiinni.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35263 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Kyl 2700 on varmasti ihan oikea arvio. Sisältää vaarallisen työn lisän ja mahdollisesti terapiaa kampaajalle.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #35264 Ilmoita asiaton viesti

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016041521421467_vi.shtml

Muoks tms: ip-lehden jutussa siis Immoska ykkösenä, Tuksu kakkosena. – Että sellaista mediavainoa taas…

Happy bitrdsay foy my fatjer Maekku! I donk youm asmy friend fg frend, vecause you hae some stalkers and haters sd your "friends,"
    #35265 Ilmoita asiaton viesti
    Xxxx Xxxxx
    Participant

Tipi the Illuminati:

Angeli:

Like · Reply · 1 · 56 mins · Edited

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Mun uusi Great Lengths hiustenpidennys maksoi kaikenkaikkiaan 2700e!!!!!! Suomi EI ole mikään oikeusvaltio!

Juu juu, varmasti maksoi muovinuudelit niin paljon. Ja eikös tunkki irtisanoutunut kaikesta luksuksesta ja rahanpalvonnasta? Nyt Jesse kyllä suuttuu.

Tietääkö muuten kukaan paljonko matamilla on tänä päivänä ulosotossa? Eihän se koskaan mitään maksa ja korot vaan kasvaa.

Olis myös kiva tietää paljonko 300€ korvaukset kännikähinästä tuli (ja tulee vielä) maksamaan veronmaksajille. Saatanan yhteiskunnan loinen…

No aluksi veronmaksajat maksaa:

" Valtion varoista maksetaan asianomistaja Mia Mari Johanna Tukiaisen avustajaksi määrätylle OTM Ville Hoikkalalle 1.227,60 euroa "

" Valtion varoista maksetaan Virtasen avustajaksi määrätylle asianajaja Tatu Henrikssonille palkkiona 1.466,30 euroa "

Tietysti päälle tulee muut kulut.

#35266 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Tajuavatkohan he edes, että oikeus katsoi heidät Syylliseksi jokatapauksessa…….huoh……" (Marttyyrin fb)

Tätä esiintyy laajemmassakin mitassa. Eräskin ääliö on tuomittu kahdesti vapausrangaistukseen eikä edes tajua sitä vaan luulee tekevänsä hyväntekeväisyystyötä. Onkohan tuo hyväntekeväisyystyö muuten keksitty myöskin Amerikasta, jossa tuntuu olevan tuomarin luovuudesta ja huumorintajusta kiinni julkkisten huume- ja rattituomiot. Siellähän velvoitetaan joskus kaikenlaisiin valistustöihin ja hyväntekeväisyyskeikoille julkkiksia.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35267 Ilmoita asiaton viesti
    Äksy Piksu
    Member

Täällähän on ollut hulvatonta salapoliisi toimintaa minäkö jopa Äksy tai Sutiska?Mul on Samsung s malli ja siinä on sanasyöttö mikä ohjaa pilkut ja välilyönnit en tiedä onko tämä toimintaa sitten muissa puhelimissa,kun Samsungia oon aina käyttänyt.Nyt oon pöytiskällä ja töissä puhelimella.

Jos Äksy olis Sutiska,niin se olisi ihan varmasti omalla nimellään täällä kertomassa ja nauttisi kaikesta huomiosta mitä saisi.Sutiska on täysin minä minä tapaus juuri kuten petite mallimme.Huopaavat ja soutavat facebookissa ihan vain huomion vuoksi.Minä olen heille jo paljastunut,kun yhtä aikaa sain fudua molempien fc listalta.Pakko kompata sen verran Äksyä,että Sutiskalla ei todellakaan riitä ällien määrä papereissa kirjoittamaan mitään niin hallusti,kuin Äksy.oksennusripuliaa se kirjoittaa omilla sivuillaan missä ei ole mitään järkeä hypitään aiheesta toiseen melkein kesken lauseen.Äksyksi luulemisesta en loukkaannu,mutta Sutiskan luulemiseksi sen kirjoitustaitojen vuoksi loukkaannuin 1+1 😀

#35268 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Se onkin avainsana tässä: älli. Pitäisi olla älliä ja olla hetero. Minullakin on oma arvaukseni mutta olkoon. Sillä ei ole väliä kuka ÄP on, tärkeintä on että hän ON ja jatkaa.

#35269 Ilmoita asiaton viesti
    riilii
    Member

Tämähän sujuu ihan Vuorisaarnan mukaisesti. Uskovaiset (Tuksu ja paattipastori)

ovat kääntäneet toisen poskensa.

#35270 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Tampereen tsaaritar:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016041521421467_vi.shtml

Muoks tms: ip-lehden jutussa siis Immoska ykkösenä, Tuksu kakkosena. – Että sellaista mediavainoa taas…

Tuostahan saa sen vaikutelman että Einon todistelu on sivuutettu tyystin

Toinen on pukeutunut parhaimpiinsa, kammannut tukan ja harjoitellut lausuntoaan, ettei käytä rahvaanomaista nimitystä ystävättärensä vitusta.

Sitten sanotaan ettei potkimista ole näytetty toteen, vaikka ihan sitä varten piti todistella.

Ei ole Suomi oikeusvaltio, ei ollenkaan.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35271 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

On Tunkki kyllä erinomainen uskovainen. Eivätkö uskovaisten pitäisi kääntää toinenkin poski ja antaa anteeksi. Ei sillä pitäisi olla väliä mitä se toinen osapuoli on tehnyt. Ja ei ihme, ettei Jumala kuullut rukouksia, jos niissä pyydettiin vain kosto homoille. Kannattaisi Tuksun ehkä rukoilla Jumalalta ymmärrystä ja lempeyttä.

#35272 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Keskustelu jatkuu facessa:

Johanna Mia Tukiainen No kyllä mutta tässä on esimerkki Helsingin käräjäoikeudesta: vuosia sitten olin syytettynä nimikkeellä "pahoinpitely" ensikertalaisena ja nimeni takia sain 3kk ehdonalaista vankeutta ja sakkoja!!! Nyt Juha Immonen ja Joni Virtanen olivat myös ensikertalaisena syytettynä

"Pahoinpitelystä" johon oli sekä silminnäkijä että naapurimme kertoivat kuulleensa naisen avunhuutoja rapusta ja heidän tuomionsa oli muutama satanen!!!!! Joten tervetuloa oikeusvaltioon!!!!

Like · Reply · 38 mins

Kata L Voi vee että toi ylpee immonen matkii sua!!!!!

Like · Reply · 1 · 31 mins

Johanna Mia Tukiainen Tunsin Juhan läheisesti yli 3 vuotta ja hänen mukaansa "hän ei missään tapauksessa halua julkisuuteen." Itsekeskeinen kleptomaani, patologinen valehtelija, sitä hän on, ei mitään muuta muovisen naamansa kanssa.

Like · Reply · 1 · 28 mins

Johanna Mia Tukiainen Asuessaan Jollaksessa varasti multa ja Julialta mm.vaatteitamme, korujamme, parfyymeitä, kaikki aidot aurinkolasit jne. Että sellainen tapaus…….

Like · Reply · 2 · 27 mins

Olli L huhhuh unsure emoticon

Like · Reply · 1 · 18 mins

Kata L Ei vittu mikä typerä ja turha wannabe… Suututtaa tuommonen!!! Kuin ees kehtaa varastaa ystävältä? Nolo jätkä, niiiiiiin nolo!!!!!!!!!

Like · Reply · 6 mins

Pertti S No jos kusipällä ei ole rahaa, niin valtion konttori maksaa

#35273 Ilmoita asiaton viesti
    Joop De Hoop
    Member

Kuinkas paljon matami itse on maksanut korvauksiaan muille??? jaksaa sit vinkua siitä että ei muut hänelle maksa… ja tekis nyt poijjaat uuden syytteen kunnianloukkauksista ymv kun aika hienoin sanankääntein heitä haukkuu..

#35274 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

^^ ihana uskovainen, jonka takia varmaankin liityn kirkkoon takaisin. Hallelujaa ja aamen.

#35275 Ilmoita asiaton viesti
    Xxxx Xxxxx
    Participant

" Johanna Mia Tukiainen No kyllä mutta tässä on esimerkki Helsingin käräjäoikeudesta: vuosia sitten olin syytettynä nimikkeellä "pahoinpitely" ensikertalaisena ja nimeni takia sain 3kk ehdonalaista vankeutta ja sakkoja!!! Nyt Juha Immonen ja Joni Virtanen olivat myös ensikertalaisena syytettynä

"Pahoinpitelystä" johon oli sekä silminnäkijä että naapurimme kertoivat kuulleensa naisen avunhuutoja rapusta ja heidän tuomionsa oli muutama satanen!!!!! Joten tervetuloa oikeusvaltioon!!!! "

Niin oliko nuo Tuksun suorittamat pahoinpitelyt vastaavia kuin J&J

http://m.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/johanna-tukiaiselle-ehdollista-vankeutta/2967586

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.