Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,149 total)
  • Author
    Vesikko
    Participant

Äksylle iso kiitos uhrautumisesta, kiitos kun oot jakanu meille vähän sisäpiirin tietoa ja toivonmukaan pystyt sieltä sivulinjoilta jotenkin vaikuttamaan siihen että koira-asiat menis paremmalle tolalle. Harmi kun lähdet, jotkut täällä ei vaan osannu arvostaa tietolähdettä vaan sutkin piti näätiä :/ Tsemppiä hurjasti, sitä tuut varmasti tarviimaan jos matamin poppoossa jatkat 🙂

#35337 Ilmoita asiaton viesti

Missähän päin maata mahtaa jokaisen lukijan signeeraama The Pinkkikirja matkata joka on alunperin lähtöisin Kopainin Kurtilta?? Ja montako lukijaa sillä on mahtanut olla??? Olisi hauska tietää missä kirja on suihkinut.

Osuvasti Kurtti aikanaan sähköpostissaan mulle mainitsi, että kirja on sellainen minkä moni haluaa lukea mutta kukaan ei halua sitä hyllyssään säilyttää, heh.

#35338 Ilmoita asiaton viesti
    shania
    Participant

Jep,heippa. aika kauan saitkin kusetettua näitä palstalaisia – siitä hatun nosto. mutta nyt kun alat saarnaamaan seurakunnissa – tai menet kertomaan uskoontulostasi , niin ei tämä tietty ole enää soveliasta. Hyvin huijattu – aika monelle taisi mennä läpi

#35339 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Videosta The truth about christian religion facessa:

Ja tällaisia Jumalan pilkkaus videoita mun miesystävä jakaa eteenpäin!!!!!!Nyt on mies pudonnut tikapuita pää alaspäin maahan!

Muinaiset Egyptin jumalat, auringon jumala, Baalin irstauden jumala jolle uhrattiin eläviä lapsia, jne. ovat kaikki paholaisen uskontoja, EIVÄTKÄ TULE JEESUKSESTA KRISTUKSESTA!!!!!! Tuo on Jumalan pilkkaa edes jakaa tuollaisia videoita eteenpäin ja samalla käydä kirkossa sunnuntaisin, täysin tekopyhää meininkiä!!!!

Like · Reply · 3 · 41 mins

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli: Raamatun mukaan kaikki muut synnit annetaan anteeksi paitsi Pyhän Hengen pilkka. Kannattaa olla hyvin varovainen mitä siellä sivuillasi oikein jaat! Kristinusko ei ole mitään "parodiaa", auringonjumalat ovat ihan muuta uskontoa! Ja tuo on myös törkeää halveksuntaa minua kohtaan siinä mielessä, että olet kihloissa mun kanssa ja tiedät mun vakaumukset, mutta silti kehtaat postata jatkuvasti Jumalaa pilkkaavia videoita seinällesi!!!!!

Like · Reply · 1 · 19 mins

Johanna Mia Tukiainen This video is Blashpemy! Putting christiany down, this is crazy. The Bible says that all the other sins will be forgotten, but not blashpemy

https://www.youtube.com/watch?v=Rbn-FFT0Nnw&feature=share

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35340 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Paskat vihannekset!

Anna mun kaikki kestää! Ihan paras kuvaus friikkifamilystä tähän mennessä ;D

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #35341 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

tunkion facesta:

Koko sana "Uusi maailmanjärjestys" saa ihoni kananlihalle!!!! Eliitti haluaa kitkeä kolmasosan maapallon väestöstä pois ja he palvovat myös paholaista. Tässä katse nyt vain kohden Kristusta ja Hänen ristinvoittoaan! AMEN!

#35342 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

edelleen facesta:

Kristittyjen vaino on tällä hetkellä maailmassa järkyttävä ja se vain pahenee kokoajan. Pieniä lapsia kidutetaan hengiltä, naiset mestataan ja kivitetään, joukkoraiskataan, miehiltä päätpoikki ja sitä rataa. Tässä ei ole kyseessä se, että olisini "negatiivinen" vaan valitettavasti tämä on täyttä totta ja tilanne tulee pahenemaan. Kirjoitin jo aiemmin että Israelin itsenäistymisestä 1948 alkava sukupolvi tulee näkemään Raamatussa useasti kirjoitetuista lopunajoista. Raamatussa käsketään "Valvomaan."

#35343 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Voi kauheaa……..! Isäni oli täysin oikeassa jo pari vuotta sitten puhuessaan paljon tulevista maailmankriiseistä, muslimeiden vaarallisuudesta jne. Isäni Markku on siis uskovainen mies ja hänellä on erinomainen Raamatun tuntemus. Hänen mukaansa koko pahuuden pohja jo alun perin oli EU.

Tom S nostradamus kirjotti tästä jo 500vuottasitten

Like · Reply · 2 hrs

Johanna Mia Tukiainen Kyllä, näin on. Hyvin pelottavaa, että juuri meidän sukupolvi sitten yhtäkkiä elää näiden ennustusten keskellä!

Like · Reply · 2 hrs

Markku S Uskœvien vainot alkoivat jo,ennenkuin Jeesus oli syntynyt.herores antoi käskyn,kaikki kaksivuotiaat ja sitä nuoremmat oli tapettava.alkuseurakunnan aikaan vainot jatkuivat,ja on jatkunut tähän päivään,alkuseurakunnan kala oli symboli.vasta myöhemmin alettiin käyttää ristiä.

Like · Reply · 1 · 1 hr

Johanna Mia Tukiainen Mm. Leppävaaran kirkossa risti otettiin pois ja tilalle laitettiin silmän kuva. Kai ainakin valveutuneet kristityt tietävät, mitä silmän kuva tarkoittaa………????

tuulikki I Johanna jos sinulla on aikaa niin lue David Wilkersonin kirja NÄKY.

Like · Reply · 30 mins

Johanna Mia Tukiainen Olen lukenut sen, todella UPEA kirja! Wilkersonin kaikki profetiat täyttyvät.

Like · Reply · 1 · 29 mins

Tuulikki I Kirja ilmestyi jo 70 luvulla ensimmäisen kerran.Kaikki profetiat ovat toteutuneet tähän päivään asti.

Johanna Mia T Maailmanlopussa, Illuminaatin eksyttämät ihmiset ja kaikki muutkin tulevat vihdoin tajuamaan kauhistuttavan totuuden heille: saatana valehtelikin kokoajan!!!! Jeesus voittaa, hyvä tulee voittamaan. Jeesus voitti jo paholaisen ristillä, mutta lopullisen taistelun Hän tulee myös voittamaan.

Like · Reply · 1 · 27 mins

Tuulikki I Me olemme Voittajan puolella.Jeesus Kristus on Herra.Ajattele Johanna kaikkien polvien tulee notkistuman Hänen edessään ja kaikkien tulee tunnustaa että Hän on Herra.

#35344 Ilmoita asiaton viesti
    No voi
    Member

Tuksu sanoo, että hänellä on tulossa roskis juttu entisiä naapureita vastaan, jotka ovat kiusanneet häntä monta vuotta. Siellä on paljon naapureita jotka olisivat voineet haastaa tuksun oikeuteen jatkuvasta häiriön tuottamisesta. Tuksu ei edes koskaan ole asunut jollaksessa tuli sinne aina vaan kännipäissään bilettämään sillä seurauksella, että Julia joutui sairaalaan. Tuksu vet naapurin tyttöä tukasta ja hakkasi hänen päätään seinään ja joutui korvaamaan tytölle 1000 e. Jonka sossu maksoi, tuksu on varaton. On siellä ollut naapureilla kestämistä. Koko ympäristö toivoi tuksun painuvan hemmettiin alueelta. Tuksun faija kiersi kuulemma pitkin naapurustoa jakamassa hymy lehteä, jossa oli hänen haastattelunsa. Samalla hän pyysi anteeksi tyttärensä puolesta koko jollakselta. Mun yksi kaveri asuu jollaksessa ja tunsi Julian. Juhliakin aina sanoin että en halua elää tätä elämää, mutta Johki vie mut tähän paskaan.

#35345 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

Vesikko:

Äksylle iso kiitos uhrautumisesta, kiitos kun oot jakanu meille vähän sisäpiirin tietoa ja toivonmukaan pystyt sieltä sivulinjoilta jotenkin vaikuttamaan siihen että koira-asiat menis paremmalle tolalle. Harmi kun lähdet, jotkut täällä ei vaan osannu arvostaa tietolähdettä vaan sutkin piti näätiä :/ Tsemppiä hurjasti, sitä tuut varmasti tarviimaan jos matamin poppoossa jatkat 🙂

Mita Vesikko sanoi. On se kumma etta joidenkin palstalaisten elamasta heti unohtui tama paatahtemme ja niinpa paras tietolahteemme lahtee muualle.

Hyvaa jatkoa Aksy Piksu ja kiitoksia siita mita olet tanne postitellut – mielenkiintoisia paivityksia. 🙂

“KUN MÄ EN EDES HALUA ENÄÄ MIESTÄ!!!!!!!!

HALUAN VAAN SEN POSSUN!!!!!!!!!!”
    #35346 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Ja tuo on myös törkeää halveksuntaa minua kohtaan siinä mielessä, että olet kihloissa mun kanssa ja tiedät mun vakaumukset, mutta silti kehtaat postata jatkuvasti Jumalaa pilkkaavia videoita seinällesi!!!!!" (Tunkkihan se tällä lailla sanailee)

Lalli antaa selkeitä vihjeitä että game over, mutta kun on olemassa mahdollisuus että vähän on jäänyt massia pussiin, morsio roikkuu sitkeästi perstaskun napissa.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35347 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

No voi:

Tuksu sanoo, että hänellä on tulossa roskis juttu entisiä naapureita vastaan, jotka ovat kiusanneet häntä monta vuotta. Siellä on paljon naapureita jotka olisivat voineet haastaa tuksun oikeuteen jatkuvasta häiriön tuottamisesta. Tuksu ei edes koskaan ole asunut jollaksessa tuli sinne aina vaan kännipäissään bilettämään sillä seurauksella, että Julia joutui sairaalaan. Tuksu vet naapurin tyttöä tukasta ja hakkasi hänen päätään seinään ja joutui korvaamaan tytölle 1000 e. Jonka sossu maksoi, tuksu on varaton. On siellä ollut naapureilla kestämistä. Koko ympäristö toivoi tuksun painuvan hemmettiin alueelta. Tuksun faija kiersi kuulemma pitkin naapurustoa jakamassa hymy lehteä, jossa oli hänen haastattelunsa. Samalla hän pyysi anteeksi tyttärensä puolesta koko jollakselta. Mun yksi kaveri asuu jollaksessa ja tunsi Julian. Juhliakin aina sanoin että en halua elää tätä elämää, mutta Johki vie mut tähän paskaan.

Niinpa – varaton muovikassialma. Milla kviini elaa kun keikkojakin on niin harvoin? Sossun kassalle? Vai viedaanko enemman ihmisia oikeuteen niin saadaan korvauksia?

“KUN MÄ EN EDES HALUA ENÄÄ MIESTÄ!!!!!!!!

HALUAN VAAN SEN POSSUN!!!!!!!!!!”
    #35348 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

kissankello:

Jep,heippa. aika kauan saitkin kusetettua näitä palstalaisia – siitä hatun nosto. mutta nyt kun alat saarnaamaan seurakunnissa – tai menet kertomaan uskoontulostasi , niin ei tämä tietty ole enää soveliasta. Hyvin huijattu – aika monelle taisi mennä läpi

Olet varmaan pannut myös merkille että KGB yrittää myrkyttää sinua postin välitykellä.

#35349 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Mistä se löytää edes Empun veroiset todistajat Julian naapureita vastaan? Ikivanhoja juttuja joissa on tunkin aistiharhat vs. täysijärkiset naapurit.

#35350 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Ehdin liian harvoin käymään täällä, nyt luin 23 sivua. Harmi että äp suivaantui ja lähti. Toivotaan että tulee takaisin kiukun laannuttua?

Kaikenlaista paskaa tuksusta on tullut luettua vuosien varrella, mikään ei ole inhottanut ja loukannut niin paljon kuin tuo puhe kehitysvammaisista siinä monsterin pätkässä. Tuo saatanan tyhmä idiootti kehtaa puhua noin!!

Ja se ivallinen nauru kommenttinsa perään…"ne pitäis poistaa kokonaan".

Saatana! Mun tuntemat kehitysvammaiset nuoret miehet ovat hienoja ihmisiä tähän paskaläjään verrattuna.

Niin iso raivo tuli.

Tunkki vois itse ens vuonna hakeutua Euroviisuihin. Hänhän on laulava artisti??

Kehitysvammaisia kommentoidessaan hän sanoi että kyllä kaikki nauraa Suomelle. Ok, katsellaan kun tunkki vetää biisinsä, koko Eurooppa itkee, uskallan ennustaa.

Olen todella vihainen.

Laitan nimeni pinkkiraamattulistaan, kunhan rauhoitan hermoni.

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.