Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 2,149 total)
  • Author
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Kreitlenghts-Quasimodo:

Kartanon Pinta Ala:

luputiinii:

onko enää saatavilla netin syövereistä näitä videoita?En löytänyt itse ainakaan mistään.Oliko nämä ne samat kekkerit,jossa mies timantti veti jotain miestä ja naista turpaan?

Timangi veti vain miestä turpaan. Poika köllötteli naama alaspäin 20 minsaa ja Tunkki käveli välillä ohi hihittäen hermostunutta tekonauruaan.

Hakkasihan se jonkun naisenkin. Vetäisi nyrkillä naamaan niin että nenä aukesi.

Seura tekee kaltaisekseen?

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuksun-rapujuhlat-paattyivat-veriseen-tappeluun-kuvat-lopputunnelmista/1009740

Juu, kyllä nyt muistan verinokkaisen naisenkin. Katselin tuon sillon livenä, en tiedä miten jäi sitten "toinen tyrmäys" näkemättä.

#35412 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

4 h sitten:

Makoisat iltapäiväunet mopsini kanssa…….smile emoticon Nyt siivouspäivä ystäväni kanssa.

Sinä nuori kundi joka jätit jo kuukausia sitten reppusi kotiini; ota yhteyttä muhun ja tule hakemaan tavarasi!

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35413 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Velli vastaa tunkiolle facessa:

No joo – kiristämällä et tosiaankaan saa minusta uskovaista. Tulen uskoon kun/jos Jumala kutsuu.

Like · Reply · 3 hrs

Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli: sua ei ole kukaan kiristänyt mutta odottaisin sulta edes sitä, ettet jaa Jumalan pilkkavideoita eteenpäin!

#35414 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facessa juuri nyt:

Onko tämä todellakin "monsteri" sun mielestä sen näköinen koti joka on "pahempi kuin narkkarin"…..????!!!! Jugend asunto Helsingin keskustassa, pidän tämän naisellisena, tunnelmallisena viihtyisänä. Vaatteita mulla tosin on paljon, mutta mitä sitten??? Eteisen naulakko irtosi seinästä vaatteiden painettua se alas, ja tarvitsen siihen jonkun korjaajan, jotta eteisen vaatekasa saadaan kuntoon. Kokkaan herkkuruokaa mielelläni ystävilleni keittiössä, ja jos tämä susta todellakin on "kaamea mesta" niin kannattaisi mennä silmätarkastukseen!!!! Pieniä söpöjä yksityiskohtia kuten hopeinen "luxury" tyyny ja muuta kivaa:) koirilla on luksusoltavat kun mikään liikenteen metelikään kuulu asuntoon; täysi rauha ja äänieristeet!

R Närhi Kaunis koti sinulla Johanna Mia Tukiainen

Like · Reply · 1 · 11 mins

Katja Kaunis siisti koti sinulla Johanna.Näkyy sisustus tyylistäsi se että olet romanttinen ja herkkä persoona.Sinulle on tärkeintä elämässä läheisyys ja olet eläinrakas.heart emoticon

Harri T Varmasti monella näistä haukkujista ja kiusaajista ei olis mitään mahdollisuutta edes asua Helsingin ydinkeskustassa…. Kateellisia ovat.

[img]http://i3.aijaa.com/t/00832/14149093.t.jpg[/img]

#35415 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Kotiani EI haukuta; se on varma!!!! Ja vaikka mua on solvattu kaikilla mahdollisilla nimillä; niin sitä en siedä jos Jumalaani rienataan!!!!!! Viihdyn myös maalla keskustan lisäksi. My home in the centrum of Helsinki, Finland. Pidän erityisesti korkeista katoista ja huoneet eivät ole "laatikkomaisia." Suosikkejani ovat mm.kukat, kynttilät ja kristallit. Olohuoneen pöydällä Raamattu, jota luen päivittäin, vanha versio.

Diamond palauta mulle se Jenkeistä hankkimani pinkki koiran tyllihame! smile emoticon se oli vaan lainassa. Tuu vaikka kylään!

#35416 Ilmoita asiaton viesti
    Näätäliini81
    Participant

Kaverien kera menny 4 tuntia siivota pieni luukku, ainakin sohvan alueelta ja äkkiä kuva ja paasaamaan faceen 😀 Voi Tuksu.. ei mee läpi, taaskaan.

#35417 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Jokainen saa meuhkata uskonnollisia harhojaan, mutta kun ryhdytään uskottelemaan parantajan lahjoja, niin silloin ollaan rikollisilla poluilla. Kun joku onneton jättää lääkkeensä tai hoitonsa ottamatta siksi että joku niiloylivainio on "parantanut" hänet "Jeesuksen nimessä ja veressä", on seurauksista vastuussa tämä parantaja, eikä mikään itäisen välimeren seudun paimentolaiskansan palvoma henkiolento.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35418 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

[quote="Angeli"My home in the centrum of Helsinki, Finland. Pidän erityisesti korkeista katoista ja huoneet eivät ole "laatikkomaisia."

Kun joku tämän Graalin maljan löytää, vedän kännit.

Miten paska tämä softa voi olla?

Siis mikään muu ei ole enää epäselvää tässä keississä. On huorattu, vedetty viinaa ja huumeita, kaupattu siskoa, hakattu isiä, tapettu koiria, mutta miksi oi miksi, tuo saa loisia Albertilla?

#35419 Ilmoita asiaton viesti
    Voi Elämä
    Member

On tämä todettu aiemminkin, mutta jugend asunto on paxukaisen kämpästä yhtä kaukana kuin Johanna Tukiainen Miss Universum-kisoista. Sinällään ihan kelpo aikakauttaan edustava talo, miinuksena ja arvonlaskijana tietysti sen "kuuluisin" asukki. Siinnä taitaa aika moni huutaa hurraata jos tuo läskileidi saadaan joskus häädettyä pihalle kämpästään.

Mutta huomaattekos tämä siivous kuva päivitys tuli sopivasti kohta kun joku näädistä rohkeni kritisoida kuinka roinaa on jokapaikassa, kun jossain miljoonan samanlaisen karsean pärstäkuvan joukossa oli jokunen joissa näkyi sohvan alla ja lattialla olevat rojut. Eipä lue johki hymypalstaa ei?

Kusipaat hakkAVgnaudrt
    #35420 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

"in the centrum of Helsinki"

Ei jumalauta, miksi pitää vääntää englantia, jos ei sitä osaa.

I live in the city central of Helsinki too, Jolene. And please don't try to sell me any prescription drugs, or FOREMOST your stinking pussy there never again.

#35421 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

And BTW, you smell worse than most frikking hobos I've encountered.

FU.

#35422 Ilmoita asiaton viesti
    Setämies
    Participant

Jaha, yksi viesti katosi, kun olin noin 2 min. kirjoittamatta.

Mutta se meni pautttiarallaa niin, että harmittaa hitosti, kun haluaisin kertoa Maxin tilanteesta. En kuitenkaan voi rikkoa vaitiolovelvollisuutta, ja ihan oman moraalin takia en halua tehdä sitä edes anonyyminä.

Jotkut saattavat kuitenkin tajuta jo tämän perusteella.

#35423 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Toivottavasti ei ole liittynyt Lolan (ja Fendin?) kaa koiraenkelikuoroon.

Että olis "vaan" huostaanotossa.

Öits.

#35424 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Angeli:

facesta:

Kotiani EI haukuta; se on varma!!!! Ja vaikka mua on solvattu kaikilla mahdollisilla nimillä; niin sitä en siedä jos Jumalaani rienataan!!!!!! Viihdyn myös maalla keskustan lisäksi. My home in the centrum of Helsinki, Finland. Pidän erityisesti korkeista katoista ja huoneet eivät ole "laatikkomaisia." Suosikkejani ovat mm.kukat, kynttilät ja kristallit. Olohuoneen pöydällä Raamattu, jota luen päivittäin, vanha versio.

Diamond palauta mulle se Jenkeistä hankkimani pinkki koiran tyllihame! smile emoticon se oli vaan lainassa. Tuu vaikka kylään!

Aivan helmeä ajatusvirtaa. "Sitä en siedä jos Jumalaani rienataan. Viihdyn myös maalla keskustan lisäksi."

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35425 Ilmoita asiaton viesti
    luputiini
    Participant

Setämies:

"in the centrum of Helsinki"

Ei jumalauta, miksi pitää vääntää englantia, jos ei sitä osaa.

I live in the city central of Helsinki too, Jolene. And please don't try to sell me any prescription drugs, or FOREMOST your stinking pussy there never again.

Niinpä.

– Center (tai brittiläisittäin centre), ei "central". Asiayhteydessä tosin ameriikkaseksi downtown soisi varmasti paremmin kuin hakemasi city center. (Vrt. central square vs. city center)

– Didn't your mother teach you a double negative is a no-no? "don't try never again"

Hirveä päteminen ja pieleen meni sekin.

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.