Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 2,149 total)
  • Author
    U.M. Metus
    Member

Heräsipä taas kysymys noita näätien juttuja lukiessani, että eikös uskovaisten pitäisi kunnioittaa palvomaansa jumalaa?

Ei ole itselläni tietoa, kun en moisiin hapatuksiin usko, mutta jos nyt ihan normaalilla maalaisjärjellä ajattelee, niin luulisi noihin oppeihin kuuluvan kunnioitus kaikkea luojan luomaa kohtaan.

Eikö se siis ole TODELLA epäkunnioittavaa Tunkerolta muokata kaikkea, minkä luojansa on hälle luonut?

Mites uskikset tämän selittävät? Tunkero?

Ai niin, vai olikse niin, että ihan kaikkea saa tehdä, rikokset mukaanlukien, kunhan vaan muistaa sit pyytää anteeks. Ja taas vastaavasti mitään ei tarvitse tehdä, kun se jumala kuitenkin hoitaa (vrt. tuolla aiemmassa friikkikeskustelussa se yksi, joka aina sen päivittäisen ruokansa sai, vaikkei mitään tehnyt asian eteen itse, eikä rahaa ollut, kyllä jumala hoitaa).

Hohhoijaa.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #35533 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Aloitan päivän paatokseni pyytämällä hieman anteeksi, kun joskus puutun toisten kirjoituksiin millään tapaa. Paitsi toisten lainauksiani ei lasketa. Saahan sitä kirjoittaa mitä vaan, kenelle vaan, missä ja milloin vaan, tiettyjen sääntöjen puitteissa. Savolaistyyliin, vastuu on kuulijalla? Ja tästäkään en mene vastuuseen … ööh, hä.

ToisekseNI, kiitos kaikille piksuille, paksuille ja keskikokoisille, uusille, senioreille ja keski-ikäisille, kukkahattusille ja isompilippiksisille, naiiveille ja elämän turkinpörröttämille näädille kirjoituksista ja kokemuksista, fucktoista ja spekulaatioista.

Kolmannekseni, aiheeseen.

Tunkki "parka". Riipparit on mikosorisutettu. Tie haaveisiin ja muistoihin ulkomaaseen usaan on suljettu. Rahasampo on haudattuna Malmille. Kaikennäkevä silmä on nähnyt ja on tuleva näkemään kaiken synninteon. Yhtäkään Käskyä ei olla kunnioitettu. Tunkki joutuu kokonaan suoraan täysin elävään helvettiin. Kaik on mänt.

PilliminaattiMäkkärin mikrosirut varmaankin kulkeutuvat kiinnittymättä läpi primpsessan rasvaripsassa. Mutta silareissa on kaksoissirut kapseloituneina varmassa tallessa… Tulikin mieleeni, suuresta silmästä ja tuplista puheenollen, Glamourin viimeaikainen superturvotus lienee kaksoisraskaudesta johtuvaa? Luulen että sieltä syntyy pian jotain pinkkiä… Mites ne Emättimeen potkitun pinkit Crocsit, joko ne on löytyneet 🙂

#35534 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Tuksulogian kand.:

"Velli ei taida uusia maksaa, eikä myöskään mikään roskalehti. Tuskin edes Kirkko ja kaupunki, vaikka Tuksu esiinyisi profeettajana ja tulevana arkkienkelinä. "Profeetta sai uudet rinnat Tallinnassa!""

Hevosurheilua voisi kokeilla. Onhan Tunkki ollut todistettavasti Orivedellä hevostallilla ja Terno on pannut häntä. Ravikansaa jos kuka, ja Tunkkilisen aikakäsityksen mukaan jo vuosia.

Vellin parisuhdekäsitys olisi kiva saada päivitettynä. Jos se on synkronoitu Tuksun käsityksiin, niin edunvalvojan nimeäminen olisi paikallaan.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35535 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta artikkelin 8-year-old Yemeni child dies at hands of 40-year-old husband on wedding night yhteydessä:

KUKA voi noita "ihmisiä" enää puolustaa millään tavalla????? Maailma on mennyt siihen pisteeseen josta Raamatun mm.Danielin kirja, Hesekielin kirja ja Ilmestyskirja varoittavat!!!!!! Alkakaa lukea Raamattua ja rukoilkaa päivittäin Jumalaa ja Jeesusta!

Tuulikki I Ja uskokaa myös Jeesuksen Ristin sovitustyö.Suun tunnustus ja sydämen usko.Jeesus on tie totuus ja elämä.

Like · Reply · 2 · 3 hrs

Taito R Miten moni asia maailmassa meni muutaman viime vuoden aikana entistä rajummin pieleen!? Maailma on hurjassa kuoleman syöksykierteessä

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35536 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta Halauksen puute tekee ihmisestä sairaan -artikkelin yhteydessä:

Kyllä! We need hugs, touching and intimacy also!!!

#35537 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Lukekaa Raamatusta: 1 Tess. 4:14-18. Lohduttavaa puhetta tähän pahuuden aikaan. Hyvää yötä, Jeesus myötä kaikille! Tämä päivä oli koskettava minulle kaikintavoin, mutta juuri sitä kosketusta nyt tarvitaankin! Amen.

Thomas K Hyvä yötä jeesus Myötä johannalle! Nukkuka Hyvin!

#35538 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Marja Tukiainen, äitini jota en koskaan saa kiinni puhelimitse: SOITA mulle välittömästi!!!!!!!!!

#35539 Ilmoita asiaton viesti
    MsNeiden
    Participant

Luen mielenkiintoista kirjaa, jossa kerrottiin Matti Haapojan kummittelevan Albertstraassella, koska oli tappanut siellä asuneen ilolinnun.Tulipa vain mieleen, ettei siellä ole meno muuttunut vuosien saatossa.

#35540 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Heidi S Mikä on sun suosikki näistä? Miss Suomi 2016

Johanna Mia Tukiainen Tuo viimeisin nro.10 tummatukkainen Samira näyttää noiden kuvien perusteella kauneimmalle. Mutta ei kyllä edusta varsinaisesti "suomalaista kaunotarta" ja Trumpin päätökset jo tiedetään että latinalaismaat pärjäävät kansainväl.kisoissa. Blaah……en jaksa oikein keskittyä enää näihin kisoihin.

#35541 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Glamourtähti:

Angeli:

facesta, artikkeli All Americans to be microchipped by 2017

ÄLKÄÄ OTTAKO TÄTÄ, VAIKKA KUOLISITTE NÄLKÄÄN!!!!! Muistakaa nyt, Raamattu on kauttaaltaan varoituksia tästä!!!!!

Kaikissa rintaimplanteissa on mikrosiru! Eli Johannalla on jo mikrosiru, tai itse asiassa peräti kaksi. (EDIT: joku tämän jo mainitsikin, mutta ei haittaa vaikka kerrataan.)

Eli se siitä sitten. Toivo on mennyttä (ja Onni myös). Pelastustie on poikki, ei voi enää pelastua kun on ottanut sen. Ainoa tie vie enää kohti Helvetin iankaikkista kidutusrangaistusta koska meni ottamaan mikrosirun. Yhtään mitään ei ole tehtävissä, kadotukseen joutuminen on varma. Johanna ei enää koskaan tapaa taivaassa Juliaa eikä koiriaan eikä tule näkemään ikinä Jeesusta.

Niin, jos nyt tarkkoja ollaan niin olihan Juliallakin implantit mikrosiruineen, mitenköhän tämä vaikuttaa ylöstempaukseen?

#35542 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Angeli:

facesta:

Heidi S Mikä on sun suosikki näistä? Miss Suomi 2016

Johanna Mia Tukiainen Tuo viimeisin nro.10 tummatukkainen Samira näyttää noiden kuvien perusteella kauneimmalle. Mutta ei kyllä edusta varsinaisesti "suomalaista kaunotarta" ja Trumpin päätökset jo tiedetään että latinalaismaat pärjäävät kansainväl.kisoissa. Blaah……en jaksa oikein keskittyä enää näihin kisoihin.

Ihan varmasti tulee kisojen jälkeen se perinteinen "taas veikkasin voittajan oikein" -tilitys!

#35543 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Pom Max:

Niin, jos nyt tarkkoja ollaan niin olihan Juliallakin implantit mikrosiruineen, mitenköhän tämä vaikuttaa ylöstempaukseen?

Mikrosirujen kanssa joutuu automaattisesti Helvettiin, eli Julia on siellä. Ja koska pelastutaan perhekunnittain, niin siitä on loogisesti pääteltävä, että myös joudutaan kadotukseen perhekunnittain. Koko Tukiaisten perhe on siis tuomittu varmuudella ikuiseen kidutukseen.

#35544 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Joo ihan ilman muuta silarit ovat perkeleestä. Samoin muovitukkahius, irtoripset ja härpäkeasut. Jumala rakastaa vaatimatonta, huomaavaista ja oikeudenmukaista elämää kaukana maailmallisuudesta. Joka ei halua työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä. Tekopyhä hurskastelu johtaa Jumalan vihaan tunkero!

#35545 Ilmoita asiaton viesti
    konttoriapulainen
    Member

"Toistaiseksi Johanna Tukiainen ei ole saanut valmiiksi jo kauan lupaamaansa omaelämäkertaa."

Ahti Karjalainen, myös alkoholiongelmista kärsinyt, sai aikaan kunnollisen postuumisti julkaistun elämänkerran kirjailija Jukka Seppisen toimiessa kirjoittajana ja Ahti Karjalaisen sanellessa. Myös Mannerheimin ja De Gaullen elämänkerrat kirjoitettiin avustajien kanssa.

JT:n muistelmilla olisi kysyntää – kirjastot, laitoskirjastot (joista saisi kirjastokorvauksia) sekä oikeana julkaisuaikana esim. joulun alla sen verran, että helposti möisi ainakin 15.000 kappaletta ja avustaja-kirjailijan palkkio saataisiin helposti maksettua, jos potti jaettaisiin 30% avustaja, 70% JT.

Yksin JT ei pysty saamaan kohtuullisesti myyvää julkaisukelpoista teosta aikaan. Käytännössä tuo sapluuna toimisi siten, että JT sanelut nauhoitettaisiin, apukirjoittaja kyselisi eli etenisi haastattelujen tyyliin ja sessioita pidettäisiin muutama tunti kerrallaan kerran viikossa. Tuon ajan JT pystyisi olemaan selvänä tai ainakin krapulalääkittynä rauhoittavien ja pienen alkoholimäärän kanssa – ei tärinöitä tai merkittävää päänsärkyä.

JT tekisi kustannussopimuksen ison talon kanssa kuten Otava, WSOY tai Gummerus Kustannus (maksaa hyvin ennakkoa)ja kustantaja maksaisi ennakot.

#35546 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Ei tule tapahtumaan. Kuka olisi niin hullu että alkaisi moiseen hommaan kun mitään substanssia ei ole? Kirja olisi täynnä valheita ja tunkeron omakehua. Mitään mielenkiintoista kerrottavaa ei ole.

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.