Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 2,149 total)
  • Author
    rääkyjä
    Member

Jesseihanite:

Strippis mää tuun ainakin kamuksi.

Miksi, oi miksi en ikinä opi lukemaan sun tekstejäsi niin, ettei suussa ole mitään? KUALEN aina / tai melkein.

Todennäköisesti konttoriapulainen on tehnyt koko yän duunia ja laskenut helmitaululla the Mädäämen kirjamenekkiä. Ota hei nyt jo pää pois sieltä pilvistä ja änge se perseesees.

Ei kukaan ole niin umpihullu, että laardin kirjan ostaisi, Miss Maitonokkaa ja Närhenmunia lukuunottamatta. Jos, niin lupaan pyhästi syödä vihkiRaamattuNI kansineen päivineen.

Umpihullu ilmottautuu…

Minä kyllä ostaisin Tuksun kirjan. Jos se olisi oikeasti Tuksun kirja eli Tuksun itsensä kirjoittama.

Sisältö ei varmaankaan yllättäisi tai sen kummemmin uutta antaisi, vaan – kuten tuossa aiemmin jo todettiin – lukuelämyksen takaisi Tuksun omintakeinen kielioppi, väärin muistetut nimet ja tapahtumat, tuksuaaninen ajanlasku ja aikajana sekä sanat, joiden merkitystä voisi porukalla pohtia…

Joten vihkiraamattu siellä nyt marinoitumaan ja alkomashoolikauppaan kyselemään, mikä olisi sopiva ehtoollisviini kyytipojaksi.

#35563 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Jesse, ei ihan auennut mitä tarkoitit. Musta strippis on vähän langennut omalta polultaan ja muistuttaa suurta naurajaa. Olen usein ihaillut hänen heittojaan kys. palstalle.

Muistan että sinäkin olet kiihtymyksen tilassa tullut sanoneeksi "jotain" asiatonta koirasi kuollessa. Saa purkaa omaa itseään. Olen itsekin OT kirjoittaja joskus kun ei mitään muuta napanöyhtää tuksusta löydy.

#35564 Ilmoita asiaton viesti

Jesseihanite:

Miksi, oi miksi en ikinä opi lukemaan sun tekstejäsi niin, ettei suussa ole mitään? KUALEN aina / tai melkein.

Todennäköisesti konttoriapulainen on tehnyt koko yän duunia ja laskenut helmitaululla the Mädäämen kirjamenekkiä. Ota hei nyt jo pää pois sieltä pilvistä ja änge se perseesees.

Ei kukaan ole niin umpihullu, että laardin kirjan ostaisi, Miss Maitonokkaa ja Närhenmunia lukuunottamatta. Jos, niin lupaan pyhästi syödä vihkiRaamattuNI kansineen päivineen.

Jesse, olet enemmän kuin tervetullut, mennään vaikka käsikädessä.

Mutta olinkin varma ettet sinä piittaa sikiöbileistä vaan tulet mukana illuminatsien bakkanaaleihin. En tiedä bileiden esiintyjiä, mutta jos siellä on Ammattilaulaja Tuijottava Nakkisormi ja taustatanssijana uikuttava Perse-Paviaani niin sitten se ON Helvetti.

Voi vidu. Mitäs nyt. Ylös en halua, alhaalla voi tulla vaikka mitä saatanan dorkia määkien vastaan. Mitäs jos jäädän tänne…

Rääkyjä: Ymmärrän mielenkiintosi kirjaan jota ei koskaan tule. Minäkin lupaan sen ostaa. Helpoin lupaus ikinä, ei tarvitse edes selittää miksi se tulisi rikotuksi.

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35565 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa. Maailma on ihmeitä täynnä.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35566 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Rääkyjä. Aha. Hienoa, marinointiliemet voivat kirjaa odotellessa vaikka homehtua ja viinirahat pysyvät säästöporsaassa tai meikkipussissa.

Paavo. Kiitos. Käänsit veistä haavassa: sain vasta eilen lemmikkini uurnan. Jos tekstini ei sinulle avaudu, en sitä sulle rupea edes avaamaan. Voi tunnekuohu sentään, nöyrin anteeksipyyntöni, kun olen Sinua loukannut.

Strippis. Keep on going! Hyvää settiä heität <3

#35567 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Jesseihanite:

Mina tuun messiin. Raahaan sakillisen siankylkea ja grillimakkaraa niin ei tarvii venkoilla nalissaan tulisilla hiililla istuessa. Paikan isannalta loytynee hiilihanko tulen kohentamiseen. Joku tuonee wiinat ym. juomat…

Tuxua harmittaa kun laitetaan pystyyn helvetillset bileet 😀

#35568 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Ihanaa, valtava onnellisuuden tunne valtasi minut kun rukoilin, sain lohdutuksen sanat Herralta!!!!! Jeesus tulee hyvin pian ja KIITOS RAKAS JEESUS KRISTUS ETTÄ KUOLIT RISTILLÄ MINUN JA MEIDÄN KAIKKIEN PUOLESTA, ihan kyyneleet valuvat poskiani pitkin kun tul varmuus siitä että olen pelastettu!!!!!! Kiitos rakas Jeesus Kristus!!!!! KIITOS teille tuhannet uskovaiset suomalaiset, jotka olette vuosikausia rukoilleet puolestani!!!!!! Teidän rukouksiinne on vastattu!!!!! Hallelujah, IHANAA OLLA JUMALAN LAPSI!!!!!

Kiitos, että sain voiman vastustaa perkelettä sekä Miamissa syyskuussa 2015 ja kiitos, että Jeesus suojeli minua myös uudessa paholaisen hyökkäyksessä joka liittyi Illuminaattiin, johon minua pyydettiin toisen kerran mukaan Helsingissä voin vuosi myöhemmin!!!!!! ELÄMÄN TARKOITUS ON PELASTAA SIELU TAIVAASEEN JA VIEDÄ SINNE MUKANA NIIN MONTA KUIN VAAN MAHDOLLISTA!!!! AMEN JA HALLELUJA!

Mua ei enää kiinnosta, vaikka mua pidettäisi täysin sekopäänä!!!!! Mua ei kiinnosta, mitä ihmiset musta ajattelevat!!!! Pääasia on se, että olen Jeesuksen oma! Ja rukoilen nyt päivittäin että mahdollimman moni tulisi uskoon ja alkakaa käydä hengellisissä kokouksissa! Aikaa on vähän!

EN TARVITSE IHMISTEN KUNNIAA JA UPEAA MAINETTA!!!!! NYT TAJUSIN SEN KUNNOLLA; TARVITSEN VAIN JEESUKSEN ARMON!!!!!!

Just now

Jyri K Jeeesuuss…. mitä juttua….

Like · Reply · 9 mins

Johanna Mia Tukiainen No NIINPÄ; olen pelastettu!!!!! Ja rukoilen että mahdollisiman moni myös pelastuu taivaaseen, AMEN!

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35569 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta, RFDI-mikrosiru on jo joka kolmannella amerikkalaisella – tietämättään

12.6.2014 21:41 Vilho Juntunen:

Johanna Mia Tukiainen Jatkan tätä ihmisten varoittamista; en tiedä onko Jumala tarkoittanut mut ehkä evankelistan tehtäviin, tai ainakin hengellisiin tehtäviin, se olisi ihana kutsumus!

#35570 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Hienoa: tajusin vihdoin suunnata kristilliseen kirjakauppaan!!! Mechelininkatu 49, Töölössä, suosittelen kaikille! Tähän aikaan löytyy erinomaisia kirjoja, mm. David Wilkersonin "Näky", Michael Coren "Radikaalin islamin sota kristinuskoa vastaan", David Wilkerson "Jumala huolehtii", Tapio Nousiainen "Yksi ainoa elämä", D.A.Carson "Jumalalla on suunnitelma" (luomisesta viimeiseen tuomioon), joo tästä se lähtee!!! Kun haluan puhua seurakunnissa omasta uskoontulostani mutta en olla pelonvallassa lopunajoista, näistä saa paljon tietoa! ? Suosittelen kaikille!

Lasse A Komppaan nuita kirjoja jotka olen lukenut. Lisäisin vielä,että menestysteologisissa piireissä ei kannata viihtyä,uskon sana jne..

Like · Reply · 1 · 1 hr

Tuulikki I Hienoa Johanna.Hyviä kirjoja.

Like · Reply · 1 · 1 hr

Johanna Mia Tukiainen Vilho Hartonen: "Mitä pian tapahtuu?" Loistava kirja myös! Kun olen lukenut nämä niin voin lainata eteenpäin, kysykää vaan multa! Johanna_Tukiainen@hotmail.com

Like · Reply · 1 · 59 mins

Johanna Mia Tukiainen Lasse A: perheemme kuului aiemmin Ruotsissa "Livets Ord" menestysteologiaan, mutta erosimme siitä kuten mm. Carola Häqqvist, upea laulaja btw

#35571 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

No voi hyvät hyrinät ,se pamahtikin armo ja suuri onni parin punkkupullon jälkeen. Ennen se muistaakseni oli orgasmi. On ehkä ollut muutama pillerinen mukana kun nyt vasta sen suuren laupeuden hoksasi. Näkyikö pöllöjä tai yksi silmäisiä? Jaahas , ja nyt sitten vaan rukoillaan ja katsotaan kuinka paljon muita ihmisiä pelastetaan.. Minä liityn näihin helvettiin menijöihin ja lupaan tuoda sinapit ja muut mausteet. Ehkä joku tulinen cilijuttu sopisi ikäänkuin teemaan. Voi Tuhnu tuhnu, ei mene oikeesti kenellekään perille että lopettaisit dokaamisen ,herjaamisen ja muutenkin moraalittoman örvellyksesi.. Lupaan sanoa asian uudelleen jos vuoden vietät nuhteettomasti herraa palvellen ja annat jumatsukka niitten ehtoollisviinien olla rauhassa…

#35572 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta jatkoa facesta artikkelin 8-year-old Yemeni child dies at hands of 40-year-old husband on wedding night yhteydessä

Taito R Miten moni asia maailmassa meni muutaman viime vuoden aikana entistä rajummin pieleen!? Maailma on hurjassa kuoleman syöksykierteessä

Like · Reply · 2 · 8 hrs

Johanna Mia Tukiainen Taito Rantanen: Olen itsekin säikähtänyt, aina on puhuttu ja varoitettu Raamatun lopunajoista, mutta nyt ne alkoivat näin äkisti ja pian on kyllä uskomatonta!!!! Tosin David Wilkerson profetoi kaiken tarkalleen jo 70-luvulla ja useat muut, mutta ei olisi uskonut että tällaisella ryminällä alkaa pahuus! Tietty NWO on ollut suunnitteilla ja pitkän aikaa salassa, kansa on niellyt valeuutiset, piilosanomat jne. Voin keskustella tästä asiasta privaatisti. Raamattu käskee pitämään lujasti kiinni uskosta Jeesukseen!!!!

Like · Reply · 1 · 4 hrs

Taito R Johanna, Ei kaikki näe näitä vieläkään,ei ainakaan Raamatun valossa Raamattu sanookin että heillä on ikään kuin verho silmillä.

Johanna Mia Tukiainen

Joo kyllä, olen huomannut. Pelottavaa, ihmettelenkin, että miksi vaikutan olevan täällä harva uskovainen, joka varoittaa kokoajan kaikesta ja olen HYVIN HUOLISSANI, minua on herjattu vuosikausia Suomessa ja poljettu ihmisarvoni alas, mutta tärkeintä on se, että sielu on pelastettu ja olen nyt hirveän huolissani myös lähipiiristäni. Ei tässä voi vaan olla ja tuudittautua siihen, että kaikki olisi muka hyvin. Tietysti Jeesus on voittaja, mutta on inhimillistä pelätä. Yksi evankelista sanoi hyvin, että paholainen pelkää Jeesusta, ja saamme uskovat olla turvassa ja luottaa Häneen, mutta olen kyllä nyt todella huolissani hyvin monesta asiasta. Molemmat vanhempani ovat elävässä uskossa, mutta huolestuttaa muut lähipiirissäni!

Tuulikki I Johanna saatana pakenee kun sanot Jeesus nimen.On inhimillistä ihmiselle pelätä.Se kuuluu ihmisluonteeseen.Ja Raamattu kehoittaa seuraamaan ajan merkkejä.Raamatussa sanotaan myös että nostakaa päänne sillä teidän vapautksenne hetki on lähellä.Ilmestyskirja kertoo selkeästi näistä lopunajan tapahtumista.

Johanna Mia Tukiainen Tuulikki I tunnen Raamatun suhteellisen hyvin, en niin hyvin kuin isäni Markku, mutte kuitenkin. Ensinnäkin; paholaiset hyökkäsivät kimppuuni Miamissa syyskuussa 2015 ja mua pyydettiin liittymään Illuminaattiin ja olisin saanut kuulemma valtavat rikkaudet. Huusin täyttä kurkkua Jeesuksen veren turvaa, olen kokenut muutaman kerran aiemmin samanlaiset hyökkäykset. Itseasiassa demonit eivät välttämättä heti katoa pois, vaikka huutaisikin Jeesusta. He saattavat silti jäädä vähäksi aikaa kiusaamaan ja pelottelemaan, mitään he eivät voi tosin uskovalle tehdä.

Johanna Mia Tukiainen Toisen kerran mua houkuteltiin mukaan paholaisen liittoon Helsingissä erään toimittajan toimesta, joka hyvin avoimesti näyttää jokapaikassa paholaisen merkkejä, mutta en huomannut niitä aiemmin. Otin yhdessä yökerhossa selfien meistä ja valokuvassa oli meidän välissä demoni. Kun laitoin kuvan Instagrammiin, sillä oli 250 tykkääjää kun yleensä kuvillani on siellä alle 50 tykkääjää. Eräs evankelista rukoili asian puolesta, samoin eräs pastori jolle vein puhelimeni, sillä kuva vain moninkertaistui eikä meinannut poistua puhelimestani ollenkaan. Heidän rukoustensa jälkeen kuvat poistuivat.

Tuulikki I Uskovassa ihmisessä eivät demonit viihdy.Jos meissä on Jumalan Pyhä Henki ne lähtevät.Meillä on Veren turva.

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Johanna Mia Tukiainen Tuulikki I: No niinhän minäkin olen sanonut!

Like · Reply · 2 · 3 hrs

Taito R Huolissaan oleminen omaisista ja tutuista on kyllä yleistä uskovaisilla. Myöskin omasta tilastaan ja sielustaan saa olla terveesti huolestunut. Sitä sanotaan ns pyhäksi peloksi. Vähän on lopunajan herätys kelloja. Kun ihmiset eivät puhu näistä tarpeeksi. Raamattu sanoo kivetkin huutavat".

Like · Reply · 3 · 3 hrs

Taito R Se on totta, Jeesuksen veren turvassa on kaikki uskovaiset. Mutta eihän sellaista asiaa voi aina tiedostaa.

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Johanna Mia Tukiainen Tästä ajasta tulee mieleen jotkut Raamatun kohdat, joissa puhutaan "alkavista sodanmelskeistä ja levottomuuksista" jolloin ei "vielä pidä huolestua, sillä ne ovat vasta synnytystuskien alkua." Huh huh……menee välillä rankaksi nää jutut, pitää käydä nyt kristillisessä kirjakaupassa niin käyn ostamassa siellä pari kirjaa, Tuulikki I: mikä mahtaa olla kirjailijan nimi?

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Tuulikki I Mikaela Blomqvist-Lyytikäinen.

Like · Reply · 1 · 2 hrs

Taito R Muistetaan siskot, Raamattu lupaa myöskin hyviä asioita tähän pahan aja keskelle. Suurin nistä on , Pyhä Henki vuodatetaan kaike lihan ylle!

Like · Reply · 1 · 2 hrs

Tuulikki I Johanna laitoin linkin messengerin kautta sinulle.

#35573 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Taito R Se on totta, Jeesuksen veren turvassa on kaikki uskovaiset. Mutta eihän sellaista asiaa voi aina tiedostaa.

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Tuulikki I Johanna mulla on jonkunverran tietoa pahuuden asioisa.Tyttäreni on ex-satanisti.On olemassa hyvä kirja Pahan ValtaamatSiinä kerrotaan näistä asioista.

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Johanna Mia Tukiainen Tästä ajasta tulee mieleen jotkut Raamatun kohdat, joissa puhutaan "alkavista sodanmelskeistä ja levottomuuksista" jolloin ei "vielä pidä huolestua, sillä ne ovat vasta synnytystuskien alkua." Huh huh……menee välillä rankaksi nää jutut, pitää käydä nyt kristillisessä kirjakaupassa niin käyn ostamassa siellä pari kirjaa, Tuulikki Ivakko: mikä mahtaa olla kirjailijan nimi?

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Tuulikki I Mikaela Blomqvist-Lyytikäinen.

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Taito R Muistetaan siskot, Raamattu lupaa myöskin hyviä asioita tähän pahan aja keskelle. Suurin nistä on , Pyhä Henki vuodatetaan kaike lihan ylle!

Like · Reply · 1 · 3 hrs

Tuulikki I Johanna laitoin linkin messengerin kautta sinulle.

Like · Reply · 1 · 3 hrs

#35574 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

" Jeesus tulee hyvin pian ja KIITOS RAKAS JEESUS KRISTUS ETTÄ KUOLIT RISTILLÄ MINUN JA MEIDÄN KAIKKIEN PUOLESTA, ihan kyyneleet valuvat poskiani pitkin kun tul varmuus siitä että olen pelastettu!!!!!! Kiitos rakas Jeesus Kristus!!!!!"

(Hurskas kurja)

Eikös tuosta Jeesuksen kuolemasta pitäisi kiittää roomalaisia. Jeesuksen ei tarvinnut tehdä muuta kun olla paikalla.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35575 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

On se seonnu! Veikkauksia: milloin se viedään suljetulle? Mä sanoisin, että viimeistään viikonloppuna. Tai ens maanantaina…

#35576 Ilmoita asiaton viesti

Joo nyt menee jopa tunkioasteikolla tarkasteltuna poikkeuksellisen lujaa. Ihan ajan kysymys nyt koska illiminaatio ja belsepuupi kaappaavan pyhimyksen vastantahtoiseen hoitoon. Tuossa vaiheessa yleensä lataamo kutsuu nopeasti.

Hevonen on yksi kauneimpia ja jaloimpia ihmisiä
Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.