Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 2,149 total)
  • Author
    pavo-no-pone 2
    Participant

Jesselle. Suru on yhteinen sävel. Rauha lemmikillesi ja sinulle.

Hitto tota tuksuu en enää kestä. Blaa blaa ja blääh.

#35578 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Simp Anssi:

On se seonnu! Veikkauksia: milloin se viedään suljetulle? Mä sanoisin, että viimeistään viikonloppuna. Tai ens maanantaina…

Näitä tuntuu olevan enemmänkin, ja toinen toistaan hullumpia. Jos jotain pitää pelätä, on se että joutuu noiden kanssa huoneeseen jossa on kaikenlaisia astaloita.

Silloin on syytä ottaa vaarin neuvosta: Älä käännä heille selkääsi.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35579 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

konttoriapulainen:

"Ahti Karjalainen, myös alkoholiongelmista kärsinyt, sai aikaan kunnollisen postuumisti julkaistun elämänkerran kirjailija Jukka Seppisen toimiessa kirjoittajana ja Ahti Karjalaisen sanellessa. Myös Mannerheimin ja De Gaullen elämänkerrat kirjoitettiin avustajien kanssa."

Ei kyllä taida Tuksu kilpailla samoista lukijoista Ahti Karjalaisen, Mannerheimin ja De Gaullen kanssa. De Gaullesta tulikin mieleen, että tyyli-ikonimme ei juuri hehkuttele Ranskaa eikä Italiaa, joita matkitaan sentään Miamissakin. Tyylikkäissä piireissä.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35580 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

PKS1:

Angeli:

" Jeesus tulee hyvin pian ja KIITOS RAKAS JEESUS KRISTUS ETTÄ KUOLIT RISTILLÄ MINUN JA MEIDÄN KAIKKIEN PUOLESTA, ihan kyyneleet valuvat poskiani pitkin kun tul varmuus siitä että olen pelastettu!!!!!! Kiitos rakas Jeesus Kristus!!!!!"

(Hurskas kurja)

Eikös tuosta Jeesuksen kuolemasta pitäisi kiittää roomalaisia. Jeesuksen ei tarvinnut tehdä muuta kun olla paikalla.

Joo, mutku Jeesuksen ei olisi tarvinut olla paikalla, jos se ei olis halunnut olla. Daa aaaaa ….

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35581 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Simp Anssi:

On se seonnu! Veikkauksia: milloin se viedään suljetulle? Mä sanoisin, että viimeistään viikonloppuna. Tai ens maanantaina…

Juu tässä eletään nyt suurten tapahtumien kynnyksellä. Keväisinhän sanotaan hullujen tulevan entistä hullummaksi ja pöllötkin puhuu huhuu.

Näädät tulevat näkemään ikuisen tuskan ja palavat liekit kuoleman jälkeen……

Mita nyt valehtelen??? Olen harvinaisen aito ja rehellinen!!! Kerroin mallikuvauksistakin rehellisesti, pah!
    #35582 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Simp Anssi:

Ei viedä. You know … uskonnonvapaus ….

#35583 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Henkilöllö:

Simp Anssi:

Juu tässä eletään nyt suurten tapahtumien kynnyksellä. Keväisinhän sanotaan hullujen tulevan entistä hullummaksi ja pöllötkin puhuu huhuu.

Täysikuu, käpyrauhanen ja S-ryhmän vaalit.

#35584 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Henkilöllö:

Simp Anssi:

Mutta mutta…Tuksun tietäen kaikella voi olla tarkoitus. Se on senverran kiero ku korkkiruuvi. Ehkäpä tarvitsee johonkin yhäkin tuota "uskontohulluuskorttia".

Näädät tulevat näkemään ikuisen tuskan ja palavat liekit kuoleman jälkeen……

Mita nyt valehtelen??? Olen harvinaisen aito ja rehellinen!!! Kerroin mallikuvauksistakin rehellisesti, pah!
    #35585 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Tässä ei mene varmaan kauan aikaa ennen kuin tuksu ryntää kadulle alasti autoja kohti pitäen rististään kiinni. Näin kävi eräälle tuntemalleni ihmiselle. Sit hoitoon, please.

#35586 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

pavo no pone:

Jesselle. Suru on yhteinen sävel. Rauha lemmikillesi ja sinulle.

Hitto tota tuksuu en enää kestä. Blaa blaa ja blääh.

Juuh..yläfemma täältä.

Voi tuska, tota uskontohöpinää…en viitti edes face:n kopioita lukea, vaikka niitä muutamat kiitettävästi tänne jakavatkin.

Nyt ei hyvä heilu Johannalle. Piipaa-auto on kohta ovella. Missä mahtaa olla lähin lataamo? Olkoon, missä on…paha, paha juttu.

#35587 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Mä osallistun Helvetin nyyttäreihin tuomalla terävät, johan nikkini sen velvoittaa.

Kylä kohta lähtee Kuun perspuolelle tukevainen, kierrokset on senverr suuret.

#35588 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Elämme mahtavia aikoja. Nautin Tuksun uskontoharhoista suunnattomasti ja odotan lopullista sekoamista. Kuinka helvetissä Veijo voi kestää tuollaista seinähullua kusipäätä kuten Tuksu? Voiko Veijo olla niin typerä, että todella mene kesällä naimisiin Tuksun kanssa? Luulisi tässä vaiheessa tyhmimmänkin tajuavan, että tuosta vitun ämmästä pitää päästä eroon. Nopeasti ja kokonaan. :-):-):-)

En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinen

Julia oli onnekas kun sai kuolla hyvissä ajoin!!

#35589 Ilmoita asiaton viesti

"Joo nyt menee jopa tunkioasteikolla tarkasteltuna poikkeuksellisen lujaa."

Kaikki maailmanlopun ja Jeesuksen toisen tulemisen ajankohtaa ennustaneet ovat erehtyneet – yksi toisensa jälkeen. Suuret kristilliset kirkkokunnat eivät tee ennusteita mailmanlopun ajankohdasta varmaankin tuosta syystä.

Jos JT jonkin kirjan lukisi, niin se voisi olla vaikka maailman ehkä eniten myyneen evankelistan Billy Grahamin teos: "Elämästä on kysymys". Grahamilla on valtavan laaja elämänkokemus ja tuo kirja on kirjoitettu paljolti sen pohjalta. Kirja ei ole kovin uskonnollinen, vaan siinä selitetään asioita kansantajuisesti. Se on noin satasivuinen.

#35590 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

ohanna Mia Tukiainen Toisen kerran mua houkuteltiin mukaan paholaisen liittoon Helsingissä erään toimittajan toimesta, joka hyvin avoimesti näyttää jokapaikassa paholaisen merkkejä, mutta en huomannut niitä aiemmin. Otin yhdessä yökerhossa selfien meistä ja valokuvassa oli meidän välissä demoni. Kun laitoin kuvan Instagrammiin, sillä oli 250 tykkääjää kun yleensä kuvillani on siellä alle 50 tykkääjää. Eräs evankelista rukoili asian puolesta, samoin eräs pastori jolle vein puhelimeni, sillä kuva vain moninkertaistui eikä meinannut poistua puhelimestani ollenkaan. Heidän rukoustensa jälkeen kuvat poistuivat.

Tuulikki I Uskovassa ihmisessä eivät demonit viihdy.Jos meissä on Jumalan Pyhä Henki ne lähtevät.Meillä on Veren turva.

Mun puhelimesta lähtee kuvat pois ihan ku painat "poista"

Kuinka sekasi tuo on. Kertaakaan se ei ole maininnut että olisi niin pelastunut, ettei tarvisi enää viinaa ja pillereitä.

Voin nähdä pastorin polvillaan puhelimen edessä polvillaan hokevan:poistu demoni johannan puhelimesta.Haaaah ha ha haaaaa

#35591 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Henkilöllö:

Simp Anssi:

Minulla on etiäinen ettei tunkio sekoa vieläkään. Tämäkin innostus menee varmaan pian ohi.

Paatos kyllä syvenee mutta kohta se keksii jotain uutta tyhmää.

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.