Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 2,149 total)
  • Author
    Pia Dami
    Member

Ariel mehuneito:

Herttainen ja hyväsydäminen Tuksu kommentoi Arton ja vaimon häämatkakuvaa:

Johanna Mia Tukiainen Rinnat roikkuvat vatsassa, sorry oli pakko sanoa tää fakta…….

Tykkää · Vastaa · 12 min

Ja niin suloisen Tuksun kommentti Arton vaimon profiilikuvaan ennen yllä olevaa kommenttia:

Johanna Mia Tukiainen Tyyppillisen saamelaisen näköinen. Uskon että te kaksi saamelaista sovitte paremmin toisillenne. Hyvä että kestät artoa tai päinvastoin, se ei kuulu mulle enää…..

Tykkää · Vastaa · 15 min

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Faktaa/1100865

Ei helvetti ??

Tuksu on sekoillut kännispäissään. Roikkuvat rinnat oli sillä naisella, joka kuvastuu peilistä. Liisan rinnat taas ovat ihan kohdillaan.

Tuksuuu!!! Äkkiä pois Facebookista! Se on illuminaatin maailmanvalloituksen tehokkain työkalu!!!1!!11

.

Mitäs noista, itsehän ilkut täällä persoonallis-häiriöistä moniongelmaista naista yötä-päivää.

-kotka vaalea 22.08.2015

#35608 Ilmoita asiaton viesti

Pia Dami:

Ariel mehuneito:

Johanna Mia Tukiainen Rinnat roikkuvat vatsassa, sorry oli pakko sanoa tää fakta…….

Tykkää · Vastaa · 12 min

Ja niin suloisen Tuksun kommentti Arton vaimon profiilikuvaan ennen yllä olevaa kommenttia:

Johanna Mia Tukiainen Tyyppillisen saamelaisen näköinen. Uskon että te kaksi saamelaista sovitte paremmin toisillenne. Hyvä että kestät artoa tai päinvastoin, se ei kuulu mulle enää…..

Tykkää · Vastaa · 15 min

Ei helvetti ??

Tuksu on sekoillut kännispäissään. Roikkuvat rinnat oli sillä naisella, joka kuvastuu peilistä. Liisan rinnat taas ovat ihan kohdillaan.

Tuksuuu!!! Äkkiä pois Facebookista! Se on illuminaatin maailmanvalloituksen tehokkain työkalu!!!1!!11

Tässä on taas malliesimerkki miten media mustamaalaa Tuksua!!!!!!

Tuksuhan tarkoitti vain hyvää, mutta viesti muuntui matkalla pelkäksi solvaukseksi, lieneekö Illuminaattiin kuuluvilla toimittajilla näpit siellä???!!!!!!!

Oli miten oli niin Tuksu ei pysty vaikuttamaan julkisuuskuvaansa itse mitenkään!!!!!!!!

Median vika!!!!!!!!

#35609 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Kade:

ohanna Mia Tukiainen Toisen kerran mua houkuteltiin mukaan paholaisen liittoon Helsingissä erään toimittajan toimesta, joka hyvin avoimesti näyttää jokapaikassa paholaisen merkkejä, mutta en huomannut niitä aiemmin. Otin yhdessä yökerhossa selfien meistä ja valokuvassa oli meidän välissä demoni. Kun laitoin kuvan Instagrammiin, sillä oli 250 tykkääjää kun yleensä kuvillani on siellä alle 50 tykkääjää. Eräs evankelista rukoili asian puolesta, samoin eräs pastori jolle vein puhelimeni, sillä kuva vain moninkertaistui eikä meinannut poistua puhelimestani ollenkaan. Heidän rukoustensa jälkeen kuvat poistuivat.

Tuulikki I Uskovassa ihmisessä eivät demonit viihdy.Jos meissä on Jumalan Pyhä Henki ne lähtevät.Meillä on Veren turva.

Mun puhelimesta lähtee kuvat pois ihan ku painat "poista"

Kuinka sekasi tuo on. Kertaakaan se ei ole maininnut että olisi niin pelastunut, ettei tarvisi enää viinaa ja pillereitä.

Voin nähdä pastorin polvillaan puhelimen edessä polvillaan hokevan:poistu demoni johannan puhelimesta.Haaaah ha ha haaaaa

Onko kellään tallessa tätä instakuvaa?

Muistan sen nähneeni mutta missasin sen demonin 🙁

Mitäköhän Reeta Heluna miettii kun lukee Tuksun pohdintaa itsestään?

Muistelen sen puolustaneen Tuksua kovasti, lienee muuttanut mielensä…

#35610 Ilmoita asiaton viesti

J. Turmio:

Jesseihanite:

Strippis mää tuun ainakin kamuksi.

Mina tuun messiin. Raahaan sakillisen siankylkea ja grillimakkaraa niin ei tarvii venkoilla nalissaan tulisilla hiililla istuessa. Paikan isannalta loytynee hiilihanko tulen kohentamiseen. Joku tuonee wiinat ym. juomat…

Tuxua harmittaa kun laitetaan pystyyn helvetillset bileet 😀

Ei voi olla paskat bileet kun seurakin on kohdillaan. Tuon viinat.

Tuo siankyljen grillaus on hyvä idea. Ei tule Mahmut ja Ahmed meidän nuotiolle. Ai niin, niillähän kiire niiden neitsyiden kanssa.

Tolvanat, mitä tekee neitsyellä joka ei mitään osaa…

Lisäys: tervetuloa kuumaan ryhmään, Kiljahdus ja Känniorava. Täällähän on kohta tunnelmaa kuin seuramatkalla 🙂

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35611 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Minä ja edesmennyt siskoni Julia Tukiainen kävelimme Maya intiaanien Chichrn Itza kuuluisan rakennuksen ylös asti ja takaisin! Nykyisin tuonne ei pääse enää. Se rakennettiin oudosti keskelle tiheää viidakkoa ja edustaa samaa Illuminaatti symbolia kuin esim.kolmio nykypvänä. Sen tiedän, että "auringonjumalan" palvojat kerääntyivät tuonne joka vuosi. Okkultisissa merkeissä rakennettu teos kuten myös Egyptin pyramidit. Tämä sijaitsee siis Meksikossa.

Ai tämä kuuluu vai "Unescon maailmanperintöluetteloon", no nyt mulle alkaa pala palalta loksahtamaan kaikki vihdoinkin missä mennään!!!!!

See Translation

Like · Reply · 2 · 13 hrs

Johanna Mia Tukiainen Luin Wikipediasta, että aurinko laittaa kerran vuodessa ilmiön rakennuksen ympärille jossa on "kiemurteleva käärme." No tuli nyt sitten selväksi tämäkin "yksi maailman ihmeistä."

Johanna Mia Tukiainen Kiersimme Julian kanssa ympäri lähes koko maailman. Nyt vasta luin, että tuolla kyseisellä vuorella suoritettiin paljon "ihmisuhreja." Paholaiselle tietenkin. Palat loksahtaa yhteen kuten palapelissä!!!!

Johanna Mia Tukiainen Amerikan dollarissa on tämä ihan sama pyramidi, jonka päällä on silmä "se tarkoittaa, ettei pyramidi ole vielä täyteen muodostunut ja NWO ei ole vielä asunut voimaan, mutta kun silmä asettuu kiinni pyramidiin, niin hirvittävimmän Antikristuksen aika on alkanut, jollaista ei tässä maailmassa ole koskaan nähty aiemmin."

Markku S Juuri näin,7 vuotta,jotka llyhenettään 3.5 vuoteen.

Like · Reply · 2 · 12 hrs

Johanna Mia Tukiainen Markku Salonen: 7 kärsimysten vuotta joista itse antikristus tulee hallitsemaan loppuajan. Odotan päästä näkemään sisareni uudelleen Jeesuksen huomassa!!! ??

Like · Reply · 1 · 10 hrs

Tuulikki I Johanna tätä 7v. sanotaan myös vihan ajaksi.Minun arveluni mukaan antikristus on vallassa 3,5v. ja tämä on vain minun ajatukseni.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35612 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Ariel mehuneito:

Tykkää · Vastaa · 12 min

Tykkää · Vastaa · 15 min

Mitvit. .. näyttää kovasti kuitenkin kuuluvan kun asiaa pitää kommentoida.

Tuo tyypillisen saamelaisen näköinen kommentti on taas sitä itseään. Pitää joka käänteessä jotenkin koittaa halveksua.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #35613 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta Osa 13: Patrick Tiainen ja menestysteologia Osa 3 (video)

Markku S Juha norolampi,pedehtyy Patric Tiaisen,opettamaan menestysteologiaan,oppi isä Kennet Hagin.HARHAOPPI

Johanna Mia T Kyllä, tiedän Kenneth Haginin. Tulsassa, Jenkeissä heillä on päämaja.

Like · Reply · 1 · 14 hrs

Johanna Mia Tukiainen Yksi hyvin outo oppi heillä on se, että jos uskoo Jeesukseen, niin uskovalla on oikeus "vaatia kaikki raha ja menestys Herralta" koska Jeesus kuoli ristillä myös köyhyytemme puolesta. Toinen hyvin vaarallinen oppi on siitä, että uskovainen ei voi sairastua; jos hän sairastuu hän ei ole oikeassa uskossa jne. jne.

Markku S Ikävä kyllä monet ovat nielleet sen haka koukun,aika on tehnyt tehtävänsä,muokannut,manipuloinut väärällä opilla,nev age,menestysteologia,kundaliini voima,mikä kaataa ihmisiä.silti vaikka pitäisi olla Jumalan kosketus,on rakkaudettomuuttaa.Jumala on Rakkaus,Henken herelmät,ovat rakkaus.suomessa alkoi ns torontolaisuus 90 luvulla,ja se on jatkunut,muuttanut muotoaan.Sanassa,Jumala sallii,nähdäkseen,kenellä on Rakkaus totuuteen.

Johanna Mia Tukiainen oletko sitä mieltä, että vaikka ihminen myöntää Jeesuksen Jumalan pojaksi ja myöntää syntisyytensä ja tekee kaiken sen mukaan mitä Raamattu sanoo siitä, että miten pelastumme taivaaseen, niin jos ihminen palvoo menestysteologiaa, hän ei pelastu taivaaseen? Kysyn myös siksi, että mulla on ystäväpiirissäni ihmisiä sekä Suomessa, että ulkomailla, jotka kuuluvat kyseiseen oppiin ja ovat olleet siitä lapsesta lähtien mukana.

Like · Reply · 14 hrs

Markku S Jeesus sanoo viimeisellä tuomiolla,menkää pois minun edestäni,en tunne teitä,vaikka kysyjät sanovat,emmekö sinun nimessäsi tehneet monta voimallista tekoa.vaarana on,kun kauan on mukana sellaisessa,missä julistetaan sanan vastaisesti,tulee toinen henki,ja Pyhä henki poistuu,myös sanassa.älkää eksykö,Jumala ei salli itseään pilkata.kadotustuomiota me emme kenellekään voi lukea,Jumala tietää,sydämen tilan.

Johanna Mia Tukiainen Markku: kiitos vastauksestasi. Kauan aikaa suosiossa ollut menestysteologia antaa jotain viitteitä paholaisen keksimään Illuminaattiin, jonka kautta ihminen saa maanpäällä kaikki rikkaudet, vallat, suosion, rahat jne. mutta sielu joutuu ikuiseen tuleen. Oliko sen arvoista, kysynpä vaan ihmisiltä….?

#35614 Ilmoita asiaton viesti
    Xxxx Xxxxx
    Participant

Pom Max:

Kade:

ohanna Mia Tukiainen Toisen kerran mua houkuteltiin mukaan paholaisen liittoon Helsingissä erään toimittajan toimesta, joka hyvin avoimesti näyttää jokapaikassa paholaisen merkkejä, mutta en huomannut niitä aiemmin. Otin yhdessä yökerhossa selfien meistä ja valokuvassa oli meidän välissä demoni. Kun laitoin kuvan Instagrammiin, sillä oli 250 tykkääjää kun yleensä kuvillani on siellä alle 50 tykkääjää. Eräs evankelista rukoili asian puolesta, samoin eräs pastori jolle vein puhelimeni, sillä kuva vain moninkertaistui eikä meinannut poistua puhelimestani ollenkaan. Heidän rukoustensa jälkeen kuvat poistuivat.

Tuulikki I Uskovassa ihmisessä eivät demonit viihdy.Jos meissä on Jumalan Pyhä Henki ne lähtevät.Meillä on Veren turva.

Mun puhelimesta lähtee kuvat pois ihan ku painat "poista"

Kuinka sekasi tuo on. Kertaakaan se ei ole maininnut että olisi niin pelastunut, ettei tarvisi enää viinaa ja pillereitä.

Voin nähdä pastorin polvillaan puhelimen edessä polvillaan hokevan:poistu demoni johannan puhelimesta.Haaaah ha ha haaaaa

Onko kellään tallessa tätä instakuvaa?

Muistan sen nähneeni mutta missasin sen demonin 🙁

Mitäköhän Reeta Heluna miettii kun lukee Tuksun pohdintaa itsestään?

Muistelen sen puolustaneen Tuksua kovasti, lienee muuttanut mielensä…

http://aijaa.com/6yOHZe

#35615 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Hupsu, muttei ilkeä!:

Johanna T: EN TARVITSE IHMISTEN KUNNIAA JA UPEAA MAINETTA!!!!! NYT TAJUSIN SEN KUNNOLLA; TARVITSEN VAIN JEESUKSEN ARMON!!!!!!

Tunkki, Tunkki. Ei ole kunniaa eikä mainetta. Ei ole jee-suksen armoa. Lippu alakertaan on.

Demonisessa kuvassa taisi olla keskellä se Iso-Vaalee, mänätseri Tuiteri Tuija, kun sukunimeään en muista. Ja reunasta kurkisti Heluna pillu.nsilmä (suom.huom. lyhennös).

#35616 Ilmoita asiaton viesti
    Haley
    Member

Ariel mehuneito:

Tykkää · Vastaa · 12 min

Tykkää · Vastaa · 15 min

Onpa katkeraa ja sivistymätöntä tekstiä Tuksulta. Sit ihan objektiivinen näkemys niin olihan pakko katsoa tuo kuva, josta on puhe. Minusta ei roiku mitään, päinvastoin. Nätti ja nuorekas rouva, nätit (omat) hiukset ja kuvista päätellen paljon liikkuvat ja tekevät asioita yhdessä ja ovat aktiivisia. Ei maata puoleenpäivään krapuloissaa, kuten eräs, vaan kivoja kuvia aikaisin aamulla mereltä ja retkeilykuviakin löytyy. Kaikenkaikkiaan vaikuttavat oikein aktiiviselta ja reippaalta hyväkuntoiselta pariskunnalta ja Liisa on nätti nainen. Minulla ei olis mitään sitä vastaan, että hänen iässä olisi samanlainen kroppa ja yhtä aktiivinen elämä. Tuksu sen sijaan on minua vain muutaman vuoden vanhempi ja Liisaa siten paljon nuorempi, mutta omaa ulkonäön, jota en huolisi itselle missään iässä, joten kyllä tässä mielestäni Liisa vetää 6-0.

#35617 Ilmoita asiaton viesti

Ariel mehuneito:

Tykkää · Vastaa · 12 min

Tykkää · Vastaa · 15 min

Estelle Vxx Hxxx Jos ei kuulu sulle, niin mitä v**a käyt täällä kyttäämässä? Tosiasiassa olet kateellinen toisen onnesta, itselläs kun ei ole mitään. Tais Lallin rahatkin jo loppua. Miltä tuntuu olla melkein 40, katkeroitunut akka, joka joutuu menemään illalla yksin sänkyynsä. Olet säälittävä ressukka, joka ei kykene pitämään itsellään minkäänlaista miestä, edes maksettua sellaista.. Tukehdu kateuteesi.

Tykkää · Vastaa · 1 · 7 t · Muokattu

Arja Axxxx Ettei vaan olis Johanna vähän mustis? <3

Tykkää · Vastaa · 2 t

Mxxxxxxxx Ulla Pitää Tunkin kuitenkin hieman "v**uilla…..

Tykkää · Vastaa · 8 t

Sari Nxxxx Onneksi Johanna Tukiainen on kaiken yläpuolella uskossaan ja ei puutu näin maallisiin asioihin mitenkään katkeraissävytteisesti!

Tykkää · Vastaa · 8 t

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35618 Ilmoita asiaton viesti

Tykkää · Vastaa · 10 t

Estelle Vxx Hxxx Painu Tuksu vi***n läskeinesi. On sulla vaikeaa kestää, että jollakin menee paremmin kuin hyvin. Kuvittelit olevasi jotain erinomaista Arton elämässä, tulit jätetyksi ja nyt kadehdit toisten onnea. Olet yököttävä tekohurskas.

Tykkää · Vastaa · 7 t

Arja Axxxx Voi Johanna. Mitä väliä missä tissit roikkuu, kun on löytänyt onnen ja rakkauden? Nii-i.. Näyttää ne roikkuvan niilläkin, jotka eivät ole löytäneet.. Happamia, sanoi kettu.. Vai mitä Johanna?

Tykkää · Vastaa · 2 t

Anneli Vxxxxxxx Kaikki tietää että Johannan rinnat roikkuvat, mutta mitä Liisa sillä tiedolla tekee?

Tykkää · Vastaa · 35 min

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35619 Ilmoita asiaton viesti
    Yavanna
    Participant

Hmm… Eiks helvetin pitäs olla aika viileä paikka. Siis kun joku lohkas josku, että jos suomi voittaa euroviisut, niin helvetti jäätyy. Lopultahan suomi voitti euroviisut. Tosin aikaahan tästä on jo useampi vuosi kulunut, joten ehkäpä helvetin lämmitysongelmat on jo hoidettu ja paikka on taas sopivan kuuma.

Tosin kuuma tai kylmä, siellä lienee kortteeri Tuksulle jo odottamassa, kaikkine mukavine lisämausteineen.

#35620 Ilmoita asiaton viesti

Tuija Mxxxx Johanna Mia Tukiainen: katso ensin peiliin missä sun kumitissis seikkailee, jos eivät ole kainaloissa niin roikkuvat polviesi päällä mahan jatkeena. Tuollaisella ruholla ja ilkeällä, pahansuovalla käytöksellä ei ole varaa arvostella muita. Vai mitä, Jeesuksen morsian?

Sorry oli pakko sanoa tää fakta…. Ellet sitten puhunut itsestäsi.

Johanna Mia Tukiainen: Tyyppillisen saamelaisen näköinen. Uskon että te kaksi saamelaista sovitte paremmin toisillenne. Hyvä että kestät artoa tai päinvastoin, se ei kuulu mulle enää…..

Ja kuitenkin joka ikinen päivä sä käyt täällä kyttäämässä silloin kun et ole kiljumassa illuminaateista, pöllöistä, silmistä ja kolmioista.

Kirjoita raamattu kokonaan uusiksi, kun et edes kristinuskon perusteista näytä tietävän yhtään mitään. Ja ihan sama mitä se p*ppeliään julkisesti esittelevä isäsi sulle selittelee. Varo ettei tule homo-kaasua huomenna tuulen mukana.

Tykkää · Vastaa · 1 · 9 t · Muokattu

Sari Nxxxx Johanna on niin ihana uskossaan ja hyväntahtoisuudesaan! Ei ole ihme että Johannalle on varattuna taivaspaikka tuolla uskovaisella asenteella! Ehkä kipenen katkera mutta kuitenkin… smilehymiö

Tykkää · Vastaa · 1 · 8 t · Muokattu

Anna Kxxxxxxxx "Jeesus sanoi, että tie taivaaseen on kapea ja portti on ahdas. "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu kadotukseen." Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi, antakaa anteeksi ja armahtakaa lähimmäisillenne, sillä kuka meistä ei ole syntiä tehnyt? Toisen ihmisen onni ja tyyneys voivat herättää ihmisissä katkeruutta ja pahaa mieltä. Anteeksiantaminen ei maksa mitään, se on monta kertaa viisain teko, minkä ihminen voi tehä. <3 Minä uskon, että Liisa Länsman on niin rakkauven täyttämä ihminen, että hänellä riittää ymmärtämystä myös kärsivää lähimmäistä kohtaan. Rukkoilen pitkämielisyyttää ja mielen tyyneyttä sinulle Liisa Länsman hyvä. <3 Elä anna minkään tyhjänpäiväsen pahottoo mieltäsi, ei se ole sen arvosta.

Tykkää · Vastaa · 1 · 5 t

Estelle Vxx Hxxx "Toisen ihmisen onni ja tyyneys voivat herättää ihmisissä katkeruutta ja pahaa mieltä." Puhut monikossa, mutta tässä tapauksessa täällä on vain yksi, jossa Liisan ja Arton onni herättää kateutta ja se on Johanna Mia Tukiainen. Miten tuollainen ihminen, joka ei kykene täällä tuomaan julki kuin sitä kuuluisaa kateuttaan, voi samaan aikaan väittää olevansa uskovainen? Maailma on täynnä kaksinaamaisia ihmisiä, mutta harvoin törmää tuollaiseen, joka noin avoimesti tuo sen julkisuuteen.

Tykkää · Vastaa · 2 · 4 t

Merja Vxxxxxxx Johanna ei tätä näe mut jos joku viitsii kopsata sille. Sun "omat" tissit roikkuu vuoroin kainaloissa ja vuoroin mahan päällä. Sä olet kateellisin ihminen mistä olen ikinä kuullut! Vituttaa noin paljon kun Liisa ja Arto on onnellisia ja sulla ei ole mitään?. Eikä tule olemaan. Mene helvettiin huutelemaan toisten sivuilta ja sinnehän sä joudutkin. Terv. Maatiaisemakko.

Tykkää · Vastaa · 32 min

#35621 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Kata L Tuntuu hyvältä ku sä Johanna oot onnellinen. ?? Ja huomaan kuinka päivä päivältä sun usko vahvistuu. Oon otettu siitä että oon sun facekaveri. ???

Like · Reply · 3 · 16 hrs

Linda M A. T Vau !!! ? kiitos Herralle! ? Ihanaa ?? Siu !

Taito R

Taito R Valtava Jumalan Armo on kohdannut sinua! Olet yksi Jumalan suurista ihmeistä!

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.