Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 2,149 total)
  • Author
    Minas
    Blocked

Angel:

"Johanna Mia Tukiainen oletko sitä mieltä, että vaikka ihminen myöntää Jeesuksen Jumalan pojaksi ja myöntää syntisyytensä ja tekee kaiken sen mukaan mitä Raamattu sanoo siitä, että miten pelastumme taivaaseen, niin jos ihminen palvoo menestysteologiaa, hän ei pelastu taivaaseen? Kysyn myös siksi, että mulla on ystäväpiirissäni ihmisiä sekä Suomessa, että ulkomailla, jotka kuuluvat kyseiseen oppiin ja ovat olleet siitä lapsesta lähtien mukana. "

——

Eli tää Tunkin "ystävä", heh, kaiketi on kuulunut Ördääjiin, myös. Ihanko oikeesti Tunkki on peloissaan taivaaseenpääsystään lahkonsa takia, eikä tekojensa?!?

#35638 Ilmoita asiaton viesti

Tämä Liisa Länsman -juttu sai miettimään tällaista.

Tuksulla täytyy olla ihan älyttömän huono itsetunto. No, sitähän sen tuttavat ovat kertoneetkin. Mikä sitten sen on aiheuttanut, onkin erillisen pohdinnan paikka.

Se ei ole koskaan osannut elää OMAA elämäänsä. Sen sijaan että se olisi tehnyt omia juttujaan, se on aina verrannut itseään ja elämäänsä muihin. Kauhea tarve on ollut olla jotain erinomaista, parempi kuin muut. Lukion läpi kahlaaminen on mahtanut olla suuren työn takana. Siitä kuitenkin pojot. Se olikin viimeinen todellinen ponnistus minkä se on tehnyt. Ikävä kyllä kannettu vesi ei kaivossa pysy eikä päntätty tieto pyryharakan päässä.

Sen jälkeen se on verrannut itseään filmitähtiin, kirjojen sankarittariin ja muihin kuvitteellisiin hahmoihin, ja halunnut olla kuin ne. Elää unelmaelämää unelmakartanossa unelmamiehen rinnalla. Sadut vaan tapaavat olla satuja, joten näissä vertailussa se on aina hävinnyt. On se kartanoihin päässyt, mutta ei prinsessana vaan maksettuna seuralaisena.

Se on verrannut itseään siskohinsa, milloin kauneudessa, milloin vanhempien rakkauden määrässä. (Kuka muistaa nuo Julian ja Tuksun sähköpostit siitä ketä Iskä ja Äiskä eniten rakastaa? Kuka ihan oikeasti tuollaista pohtii! Paitsi Tukiaisen sisarkatras) Jullelle se hävisi aina 6-0. Kaikessa muussa paitsi oveluudessa ja kataluudessa. Ja nuorinta sisarta se inhoaa, koska vertailussa se häviää sillekin. Vaikkei Spa-Syrrakaan mikään Einstein ole, niin on sillä kuitenkin koti, poikaystävä (kai), duuni ja jonkinlainen toimiva bisneskin. Nuorin on lisäksi aina nuorempi. Ja ainakin toistaiseksi merkittävästi hoikempi ja sitä myöten glamuurimpi.

Ei se ole ihme että viina on vienyt. Nousuhumalan uhossa Johanna vertaa itseään jälleen vähän kaikkeen ja kokee olevansa tunnetumpi kuin Nokia. Ja aivan Lindsay Lohanin ja Pamela Anderssonin näköinen. Musikaalisuudessa se on Linda Lampeniuksen vertainen ja pyhyydessä ja hurskaudessa Jeanne D' Arcin veroinen. Sääli vain että nousuhumalaa seuraa yleensä laskuhumala. Ja silloin ei auta kuin vetää lisää bensaa koneeseen, ettei totuus katsoisi vastaan pesemättömän vessan suttuisesta peilistä.

Surkeaa on sellaisen ihmisen elämä joka ei osaa nauttia siitä mitä on, vaan joka aina ja kokoajan ja iänkaikkisesti peilaa itseään muiden kautta. Vuosi vuodelta katkeruus kasvaa. Niin, että kun näkee jonkun toisen, vaikkapa sitten ex-miehen nykyisen vaimon voivan hyvin, ei voi kuin yrittää keksiä jotain, ihan mitä vaan, millä toista yrittää painaa alas. Että ei näyttäisi vertailussa niin huonolta.

TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!
    #35639 Ilmoita asiaton viesti

kiljahdus:

Media tietoihin perustuen tämä Länsmannin rouva Liisa on oikeasti ihan enkeli.. Tuo vastaus Tuhnun ilkeään kommenttiin kertoo kaiken. Maailmassa on aina ollut paljon ihmisiä jotka on pahoja. Empatian puute ja vain omien etujen tavoittelu ja toisten suorastaan vahingoittaminen kuuluu niiden toimen kuvaan. Tuhnu on paha ihminen kaikin tavoin. En tiedä vastaavaa ihmistä ja luojan kiitos semmoista ei löydy myöskään tuttava piiristäni. Joskus tulee mieleen että miten tuo härpäke on säilynyt elossa näin kauan. Useinkin kun on näin että tuommoinen oman edun tavoittelija ja toisten maahan polkija kohtaa surkean lopun. Vastaan tulee joku semmoinen tyyppi jota ei tallata ja joka poksauttaa otsaan oikein kunnolla.Tähän saakka nuo poksauttelijat ovat olleet pelokkaita hihhuleita.

Lisään vielä Jessen kommentin:

"Tota olen usein myös ihmetellyt kiljahdus.

Kyllä joku vielä joskus tinttaa tota laardiläjää kunnolla. Ihan aiheesta kuule Jöhännä saat vielä pattaas. Turha enää kykkiä, kun on paskat jo housuissa.

Jahka the Mädäme herää ja lukee Liisan ystävällisen vastauksen riipputissikommenttiin, se raivostuu entistä enemmän.

BUENO!!

Helwetiaan menijät: mää voin tuoda mansikkasiidjerit. On kuulemma erään ex-miss-melkeinuniversumin mielestä miälenkiintoinen juoma. En oo maistanu, haittaax se?"

Kaikki ovat enkeleitä verrattuna ihmispaskaan eli Tunkkiin Se on selvää.

Oikeastaan Kiljahdus sanoo kaiken tässä:

"Tuhnu on paha ihminen kaikin tavoin. En tiedä vastaavaa ihmistä ja luojan kiitos semmoista ei löydy myöskään tuttava piiristäni. Joskus tulee mieleen että miten tuo härpäke on säilynyt elossa näin kauan."

Todella. Paha ihminen. Tunnen hulluja jätkiä, osa todella pahoja, mutta ei tällä tavalla. Hmm, no osa paljon pahempia, mutta en tällaista muijaa kyllä tiedä. Ihan vitun paha, ilkeä ja sairas ämmä. No, Tuubitissin aika koittaa vielä. Siitä ei tosin JEESUS päätä.

Ja Jesselle: joo, kyllä sitä joku tinttaa 🙂

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35640 Ilmoita asiaton viesti

Sori, et pääse bileisiin tänne Helvettiin. Meillä on täyttä ja tämä on kutsuvieras-tilaisuus. VIP juttu. Sua ei haluta tänne. Tännekään.

Suksi vittuun!

#35641 Ilmoita asiaton viesti

Strippaava Pygmi:

[

Todella. Paha ihminen. Tunnen hulluja jätkiä, osa todella pahoja, mutta ei tällä tavalla. Hmm, no osa paljon pahempia, mutta en tällaista muijaa kyllä tiedä. Ihan vitun paha, ilkeä ja sairas ämmä. No, Tuubitissin aika koittaa vielä. Siitä ei tosin JEESUS päätä.

Olen samaa mieltä – Johanna on paha. Sysimusta sielultaan. Onko sellainen ollut aina, vai sellaiseksi käynyt ajan myötä? Ulkokultainen, härski, julma, piittaamaton, kaksinaismoraalinen, kiero, häikäilemätön.

Ja silti hän väittää olevansa Jumalan asialla ja Jeesuksen kaveri. No, Johannalla on pokkaa, ainakin kännissä. Väittää ihan mitä vaan.

En ole uskonnollinen, mutta jos olisin, saattaisin ajatella kaiken tämän saarnauksen jälkeen, että Johanna todella on se väärä profeetta, eksyttäjä.

No, ei se ole. Se on vaan Johanna. Helvetin pieni ihminen, helvetin heikolla itsetunnolla. Joka käy kaikkien ja kaiken kimppuun. Haluaa kaiken itselleen. Antamatta koskaan itse kenellekään yhtään mitään.

TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!
    #35642 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Aiemmin mainituista tuubitisseistä tuli mieleen Red Hot Chili Peppersin sukkaesiintymiset.

Siitä vaan emäntä laittaa tuubin tuubiin ja lähtee kristilliseroottiselle brutaalikiertueelle. Jessen julistus tulee, vaikka ette haluaisikaan, yleisövaroitus.

#35643 Ilmoita asiaton viesti

Viimeinen sammuttaa valot:

Strippaava Pygmi:

[

Olen samaa mieltä – Johanna on paha. Sysimusta sielultaan. Onko sellainen ollut aina, vai sellaiseksi käynyt ajan myötä? Ulkokultainen, härski, julma, piittaamaton, kaksinaismoraalinen, kiero, häikäilemätön.

No, ei se ole. Se on vaan Johanna. Helvetin pieni ihminen, helvetin heikolla itsetunnolla. Joka käy kaikkien ja kaiken kimppuun. Haluaa kaiken itselleen. Antamatta koskaan itse kenellekään yhtään mitään.

Juurikin näin! Mutta kotoa kaikki tuo paska on tullut. Isä on sairas paska, äiti samoin. Miten helvetissä olisi tuosta perheestä voinut tulla terveitä yksilöitä. No ei tullut. Ei yhtäkään.

Johanna toki on aivan omaa luokkaansa. Kusipäisyyden uran uurtaja, vulvaansa vuokraamalla. Suomeksi huoraamalla. Tosin ei huorat ole kusipäitä, Johanna on. Surkea väsynyt maholehmä jota kukaan ei huoli ja itkee netissä menetetyn Aerton takia. Älä itke Johanna, tapa vaikka vaihteeksi koira niin tulee hyvä mieli.

#35644 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Taitaa olla tuhnulla viimeiset päivät käsillä.

No niin on Mertzilläkin, ruoka ei pysy enää sisällä.

Noh! Kevät se koitti Hitlerillekin.

Ei kun saunan taakse.

#35645 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Mertzi, ollaan sitkeää sorttia.

"Häntäyläfemma"

#35646 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Ajattelin jokunen aika sitten, että pysyttelen pois täältä.

Nyt oli pakko tulla vielä.

Olen Mertziä kaivannut pariinkin otteeseen. Muistan, että oli elämässä paha tilanne, kun lopetti täällä.

Saatoin Mertzin aikana olla nikillä himo(s)näätä. Se piti vaihtaa, kun tuli lähes samanniminen nikki tänne.

Jos joku (pavo? tai joku muu) on Mertziin yhteydessä, niin lämpimiä ajatuksia täältä. Pidin kirjoituksistaan. Ja jaksamista. Rauhaa matkallesi. Paljon.

#35647 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

..Mertzin puolesta. Ilmeisesti taistelu alkaa olla loppusuoralla? Hyvää matkaa vain toivottelen ja kerrohan terveisiä.

#35648 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta, ilmeisesti yk-palvelu on alkanut:

Ihana päivä takana; en ole yli vuoteen soittanut pianoa ja nyt soitin yli tunnin erilaisia kappaleita ja lauloin! ?? tuntui oikein hyvältä palauttaa vanhoja taitoja; aloitin pianonsoiton 7-vuotiaana ja kävin Itä-Helsingin 3/3 loppututkinnon myös läpi. Ruostunut taito pääsee nyt taas uudelleen käyttöön! ?? Siunattua torstaita joka on toivoa täynnä!

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35649 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Tänks evö. Minähän se olen, tosin olen ulkoistanut sairaan itseni.

Alko tulee niin reisille kotkiksen suunnalta.

Se on kiva kun en se ole minä, joka on sairas. Tms. Tuksu on vaan aina tuksu ja sehän on jo vankila sinänsä. Jotain logiikkaa olen kuitenkin noudattanut, urheiluselostajat. Oiskohan seuraava kunssiakkonen, jos päiviä riittää.

#35650 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Angeli:

facesta, ilmeisesti yk-palvelu on alkanut:

Ihana päivä takana; en ole yli vuoteen soittanut pianoa ja nyt soitin yli tunnin erilaisia kappaleita ja lauloin! ?? tuntui oikein hyvältä palauttaa vanhoja taitoja; aloitin pianonsoiton 7-vuotiaana ja kävin Itä-Helsingin 3/3 loppututkinnon myös läpi. Ruostunut taito pääsee nyt taas uudelleen käyttöön! ?? Siunattua torstaita joka on toivoa täynnä!

No taas tuo lusmuilija pääsee jollakin pianonpimputtelulla ja laulun lallattelulla eroon rikoksiensa tuomioista. Kivasti. Ja heloposti. Hyi hitto sanon mä!

#35651 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

pavo no pone:

Tänks evö. Minähän se olen, tosin olen ulkoistanut sairaan itseni.

Alko tulee niin reisille kotkiksen suunnalta.

Se on kiva kun en se ole minä, joka on sairas. Tms. Tuksu on vaan aina tuksu ja sehän on jo vankila sinänsä. Jotain logiikkaa olen kuitenkin noudattanut, urheiluselostajat. Oiskohan seuraava kunssiakkonen, jos päiviä riittää.

Luin palstaa silloin ahneesti kun ootko alkoi sua haastaa. Olen ollut sen kynsissä Myös. Mutta kerran sua kaipailtuani Täälä tajusin että paavohan se.

Voimia ja toivon kuulevani vielä kunssiakin.

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.