Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 2,149 total)
  • Author
    Minas
    Blocked

Toivon Kaikkea Hyvää ja jaksamista ja rauhaa <3

#35653 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Voi surku kun jotkut sairastelee..Näistä kanssa näädistä on tullut ihan jonkinmoisia ystäviä tänne tuksulandiaan. Lähetän voimaannuttavia ajatuksia kaikille.Vastaavanlaista kokeneena tiedän ettei ole helppoa.Ehkä nämä nasakat jutut täällä hiukan piristää.. Tupsukka Kutiaiselle toivon syyhyn, kusiaisia housuihin ja jumalattoman ison ruusufinnin koko naamaan, sinne kaljusivuohimoille saakka.. Kestetään ja koetetaan voida…

#35654 Ilmoita asiaton viesti

Parhaat, vilpittömät ja sydämelliset toivotukseni sinne.

Olkoon jatko mahdollisimman armollinen.

Kaikkea hyvää toivottaen,

Strippis

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35655 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Mertzi se täräytti sellaisen viestin, että ihan kesken lukemisen säikähdin niin että rinnassa muljahti.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35656 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Liisa on saanut fb-sivullaan paljon kannustusta. Sekös Johannaa riepoo 🙂

Johanna Mia Tukiainen

Olen 37-vuotias, eli edelleenkin nuori. Miksi ihmeessä olisin mustasukkainen kun kerran itse hain avioeron Artosta? En ole koskaan katunut sitä päätöstä; se oli yksi parhaimpia elämässäni! Ihmettelen vain tavallisten näköisten ihmisten ulkonäön kehumista, kyseessä täällä naamakirjassa riehuu hirveä tekopyhyys! En ole katkeroitunut, miksi olisin? Sitä vastoin monet rienaajani sitä kyllä ovat. Ei tämä elämä ole kiinni sitäpaitsi ulkoisista asioista, vaan paljon syvemmistä……ja mikäli se teitä kiinnostaa, niin kyllä olen edelleen Veijon kanssa yhdessä. Elämään voi kuulua useita suhteita; jotkut niistä ovat pitkiä ja toiset jäävät lyhyeksi. Arto solvasi minua todella törkeällä tavalla valtakirjassa, lauloi pilkkalauluja minusta jne.joten se kertoo kaiken jo kyseisestä "miehestä." Onnea teille; olen vilpittömästi iloinen että pääsin Artosta eroon!!! Hän oli yksi pahimpia miehiä koko elämäni aikana.

Tykkää · Vastaa · 3 t

Johanna Mia Tukiainen

Siis valekirjassa: ei kukaan normaali ja rakastava mies tee sellaista. Mutta hänen poikansa äiti Ruotsista Eva Halttu varoittikin minua useaan kertaan; en vain uskonut. Saan jatkaa elämää eteenpäin nyt rauhassa. Kiitos ja näkemiin.

Tykkää · Vastaa · 1 · 3 t

PKK

Olet Johanna ruma, lihava ja kuvottavan vastenmielinen olento, joka juuri ja juuri menee ihmisestä. Saatanan portto!

Tykkää · Vastaa · 2 · 2 t

EvH

Johanna Mia Tukiainen Jos Liisa on sun mielestä tavallisen näköinen, niin mitä sä itsestäs kuvittelet? Sulla on tekotukka, tekotissit, huulet on pistetty täyteen jotain pirun myrkkyä. Et kai sä kuvittele olevas kaunis? Elopainosi huitelee ihan reippaasti ylipainon puolella, mahas on niin suuri, ettet varmaan tuheroas näe. Tekotissis roikkuu navan alapuolella, lisäksi olet sisimmältäsi mätä. Voin kuvitella tänne asti hajun, joka sun sisimmästäsi lähtee. Naamas on kuin perunapelto kaikkine kyhmyineen. Olet oksettava. Voi sitäkin patologia, joka joskus sun joutuu avamaan, löyhkä tulee olemaan kuvottava.

Tykkää · Vastaa · 1 · 2 t

EvH

Johanna Mia Tukiainen Ai että olette vielä Veijon kanssa yhdessä. Etkö saanut vielä kulutettua kaikkia säästöjä? Rahan takiahan sä hengailet sen kanssa, tuskin tuollainen ihan ylioppilaaksi lukenut muuten viihtyisi sellaisen " tyhmän ateistin kanssa"

Tykkää · Vastaa · 1 · 2 t

EvH

Johanna Mia Tukiainen Älä unohda, että myös Arto kävi jättämässä eropaperit, joten se siitä. Artohan jätti sut jo heti vihkiäisten jälkeen, kun tajus, mihin oli kätensä laittanut. Katosi Kallioon ja sä ressukka jouduit lähtemään yksin häämatkalle. Eikös ole vähän noloa, kun mies saa tarpeekseen jo ennen kuin liitto on kunnolla alkanut. Oli Arton onni, että pääsi susta eroon. Nythän Liisa&Arto saavat nauttia elämästä, kun sä joudut tyytymään yksinoloon.

Tykkää · Vastaa · 2 · 2 t

Liisa Länsman

Johanna Mia Tukiainen, muista nyt että sie riehut mun facen seinällä ja toisena, sie solvaat mun miestä!! Siitä voi joutua vaikka syytteeseen!!

Ja mitä tulee tavallisen näköiseen niin tavallisen näköinen nainen voi olla kaunis ilman mitään silikonilisäkkeitä eri puolilla kehoa!

Tykkää · Vastaa · 6 · 1 t · Muokattu

Johanna Mia Tukiainen

Arto Länsman solvaa minua julkisesti törkeässä kunnianloukkauskirjassa joka on täyttä valetta! Myös hänen antamansa valehaastattelut Youtubessa sekä pilkka"laulu" yms.ovat törkeitä KUNNIANLOUKKAUKSIA! Joten jos tässä pidemmälle mentäisiin niin kyllä mä se asianomistaja olisin! Hain avioeron kun viimeinen pisara oli se että Arto, tullessaan kotiini noin klo.6.00, sovitun klo.24.00 sijaan, kuristi mut melkein hengiltä. Totuus ei pala tulessakaan ja sen tietää ainakin Jumala jos ei kukaan muu.

Tykkää · Vastaa · 18 min

Liisa Länsman

Kehoitan sinua nyt vaikenemaan sillä tuo kaikki on Johanna valetta! Kysympä sinulta mistä on peräisin lukuisat arvet mieheni keholla? Kuka löi viinilasilla Ym? Hampaiden jälkiäkin on, että nyt Johanna olet vain hiljaa!!

Tykkää · Vastaa · Hetki sitten

#35657 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Liisa Länsman

Kehoitan sinua nyt vaikenemaan sillä tuo kaikki on Johanna valetta! Kysympä sinulta mistä on peräisin lukuisat arvet mieheni keholla? Kuka löi viinilasilla Ym? Hampaiden jälkiäkin on, että nyt Johanna olet vain hiljaa!!

Tykkää · Vastaa · 9 min

EvH

Olen 100% samaa mieltä kanssasi Liisa. Tuksu vaan on niin kade, koska on epäonnistunut täysin mies suhteissaan. Onhan se säälittävää, että äiti maksaa miehelle, jotta keski-ikäinen tytär saisi miehen. Ei vaan onnistunut sekään homma ja niinkuin aina, vika oli miehen.

Tykkää · Vastaa · 7 min

#35658 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

En kadehdi mitään: hain itse avioeron Artosta ja siihen oli todellakin kunnon syyt; muuten en sitä olisi tehnyt. Ciao näädät!!!

A-K L

Höpsö johkinasu taas vauhisa grinhymiö

AA

Jotkut ei vaan kestä toisten onnea ja sitä että rakkautta riittää.. Kateus se voittaa kiimankin.. Vai miten se Johanna niin osuvasti joskus sanoi.. kisshymiö

#35659 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Millä se elää? jos tunkilla on keikkaa aika harvakseltaan josta se saa todennäkösesti alta tonnin, niin millä ihmeellä se sitkuttaa eteenpäin? asumiseenhan sillä nyt ei rahaa mene mutta kyllä muita kuluja luulis olevan.. en jotenki usko Veijon enää sille hirveästi rahaa syytävän ja mamman rahahanat taitaa myös olla kuivumaan päin

Mitähän ne tykkää vanhainkodeissa kun tunkki rupee kesken pianonpimputuksen paasaamaan illuminaatista ja muusta jessejutuista samaan tyyliin mitä nyt on facessa purkautunu.. en tiiä kattooko noi paikat semmosta hyvällä..

#35660 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Kyllähän nää kateusvuodatukset on sitä parasta Tunkerosuolletta.

Kun ei sitten millään pysty pitämään sisällään järkyttävää kateutta Artoa & tämän vaimoa kohtaan. Ja sitten se älytön puolustautuminen, että 'miksi minä nyt kateellinen olisin', kun justiinsa niin läpinäkyvästi ja juuri sitä on.

Ihmettelen, miksi nämä Tunkeron menneisyyteen kuuluvat ja todennäköisesti hänestä kaukana pysytellä haluavat eivät laita sinne faceen estoa Tunkerolle? Tai miksi eivät poista seinältään vaan niitä Tunkeron viestejä?

Sehän on ihan mahdollista.

Meidän kannalta tietysti parempi, että Tunkeron antavat ripuloida faceseinillään, että saamme jokapäiväisen hupimme.

Itse nyt joka tapauksessa laittaisin kaikki mahdolliset ja mahdottomat estot, jottei idiootit pääsis omalla seinälläni huutelemaan.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #35661 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

J. Turmio:

Jesseihanite:

Strippis mää tuun ainakin kamuksi.

Mina tuun messiin. Raahaan sakillisen siankylkea ja grillimakkaraa niin ei tarvii venkoilla nalissaan tulisilla hiililla istuessa. Paikan isannalta loytynee hiilihanko tulen kohentamiseen. Joku tuonee wiinat ym. juomat…

Tuxua harmittaa kun laitetaan pystyyn helvetillset bileet 😀

Itse en umpitylsänä uskonnottomana ole menossa yhtikäs minnekään sen jälkeen kun kalmoni on toivottavasti "ilahduttanut" kotikaupunkini lääketieteen opiskelijoita harjoitusmatskuna – ja kieltäytyisin kohteliaasti (okei, krematoriovaiheessa tarvittaessa jo vaikka vähemmän kohteliaasti), mikäli mikään taivaallinen, helvetillinen tai muu instanssi yrittäisi sieluani minnekään kiskoa. Yhtä epäsopivilta kuulostavat meikäläiselle niin ylä- kuin alakerrankin lafkat, joten ainoa mille jätän agnostisen takaportin on reinkarnaatio mielellään jonkin ihmistä sympaattisemman eläinlajin edustajaksi. Tosin olen tällä harrastuksella tainnut jo tulla taputelleeksi asian niin, että tarjotut vaihtoehdot olisivat sitten näätä tai ei mitään…

Mutta J. Turmion kommentista tuli näin huhtikuussa mieleeni lempijoululauluni, Kauko Röyhkän Hospodar jouluna (…"Hampaat isken sian sorkkaan, huuhdon alas konjakilla, poltan paksun myrkkypötkön, sitten: annan vähän isälle, annan vähän pojalle, annan vähän pahalle hengellekin"…) Voisi sanojensa puolesta ehkä muuten ollakin helvetin soittolistoilla, paitsi että jos helvetti on paikka, jonka asukkeja kiusataan tauotta myös kaikkein karseimmilla, ärsyttävimmillä ja noloimmilla renkutuksilla, niin sellaiseksi Röyhkän Hospodar on aivan liian hyvä biisi. Näädät voisivat kyllä tavallaan sopia mukaan sanoitukseen… Kas näin: "Tulkaa – ulos sieltä koloistanne […] Mis on kaikki meikäläiset / vampyyrit ja vaihtoehdot / hintit, huorat, kaksipäiset / näädät, nistit, alkemistit… / Tulkaa – ulos sieltä komeroista, laatikoista, vessoista ja vankiloista…" (Vaihdoin vain yhden sanan, sen joka Röyhkän tekstissä sopi mielestäni huonoiten joukkoon.) Vai olisiko osuvin muunnos tuosta yhdestä kohdasta sittenkin "tuksut, vellit, illuminatsit" …?!

#35662 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

PKS1:

Ei kyllä taida Tuksu kilpailla samoista lukijoista Ahti Karjalaisen, Mannerheimin ja De Gaullen kanssa. De Gaullesta tulikin mieleen, että tyyli-ikonimme ei juuri hehkuttele Ranskaa eikä Italiaa, joita matkitaan sentään Miamissakin. Tyylikkäissä piireissä.

No sanopa muuta.

Yksi de Gaullen tunnetuimmista lausahduksista sopii muuten kommentiksi jopa Tukiaishovin meininkiin. "Siinä sitä riittääkin ohjelmaa, hyvä(t) herra(t)", oli kenraali kuulemma vastannut hänelle esitettyyn näkemykseen, että asioiden parantamiseksi pitäisi alkajaisiksi häätää typerykset/ kusipäät hiiteen… Ranskassa on kiertänyt vuosikymmenten ajan eri versioita siitä, missä yhteydessä, kenen/ keiden ja tarkalleen mihin sanoihin vastauksena de Gaulle olisi noin lausunut, mutta sitkeästi se elää ja edelleen sitä lainataan samaan tyyliin kuin Suomessa vaikka jotain Kekkosen "saatanan tunareita". Sillä niinhän se on, että meni minne hyvänsä, niin typeryksiä, tunareita ja kusipäitä maailmassa tulee aina riittämään.

Omalta osaltani Ranskan (plus yhden Aasian maan) kulttuurit erityisen kiinnostukseni kohteiksi valinneena olen monesti ajatellut, että ONNEKSI Tukevainen ei sentään jaa samoja suosikkimaita, enkä toisaalta itse pahemmin välitä mistään niistä maista ja paikoista mitä Tuksu aina eniten hehkuttaa. Kovin kiusallista olisi, jos mielenkiinto ja matkat suuntautuisivat usein juuri samoihin mestoihin kuin tuon kävelevän katastrofin, joka onnistuu hetkellisesti pilaamaan paikan mainetta minne ikinä meneekin.

Tiedä sitten, minkä verran asiointi ranskalaisten poliisien kanssa ja paikallisessa putkassa istuminen silloin Saint-Tropezin synttärireissulla on jäänyt vaikuttamaan kviinin mielipiteisiin Ranskasta. Ehkä se on siitä pitäen nähnyt Ranskan (Angéliquesta ja aidoista Vuittoneista huolimatta) vastenmielisenä poliisivaltiona, jossa viattomat babydollit heitetään täysin syyttöminä putkaan, ja hotellitkin julkeavat LASKUTTAA, vaikka tietenkin upean skandinaavisen blondin glamourisine seurueineen kuuluisi majailla sviiteissä ilmaiseksi – tai ennemmin hotellin maksaa tälle huikean julkkisstatuksen omaavalle kohublondille palkkio heillä asumisesta…

#35663 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Mertzille lämmin ja pörröinen halaus. Näätämäiset kiitokset sanan säilän heiluttelusta kaikkien iloksi ja populaation repeilemiseksi. Jos tilanne on se, ettet palaa joukkoomme, niin toivon parempaa oloa ja hyvää matkaa, mihin se sitten viekin.

#35664 Ilmoita asiaton viesti
    Näädän pesä
    Participant

Ajattelin etten enää tälle palstalle palaa, syystä tai toisesta.

Merzille paljon voimia, jos vielä toivoa on. Muuten vaikea sanoa mitään, mitä nyt olisi sanottavissa. Kaikki me aikanaan…

Joo, oon huono näissä, mutta kai pointti tuli silti.

4 tuntia, 30 minuuttia sitten | juhiz1987

ettäs kehtaat!! itse tapoit oman siskosi saakelin mursu ja pakotit juliaa myymään itseään julia olisi saanut elämänsä kuntoon ilman sinua. ja työnsit hänen nenäänsä jonkun liimapaperin

Tekis mieli niin ottaa sitä paksuista poskista ja puristaa ja sössöttää ,että voi taatana ku olet töpö tuotta harhattat,että otaat laulaa

#35665 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Helvetilliset bileet nakojaan taitaisi olla suosittu tapahtuma Tunkin kiusaksi 😀

Kerrottakoon nyt tahan viela selvyyden vuoksi etta itse en harjoita mitaan uskontoa. En myoskaan usko mihinkaan astrologiaan. Astronomia menee kylla tieteen nimissa. Taidan olla ateisti/realisti :o)

Tuhnukki nayttaa nyt kayvan sen verran kovilla kierroksilla etta ahtopaineet alkaa nousemaan ja jos viela hukkaportti on jumittunut niin kylla kohta kone leikkaa kiinni 😀

… ja se on sitten menoa …

#35666 Ilmoita asiaton viesti

"Arto, tullessaan kotiini noin klo.6.00, sovitun klo.24.00 sijaan, kuristi mut melkein hengiltä."

Ai teillä oli oikein sovitut kuristusajat? Koska kello 24.00 hän ei pystynyt kuristamaan sinua "melkein hengiltä" (kävitkö koskaan lekurissa näyttämässä vammoja? Et! Kun olet älykääpiö ja mitään näytettävää ei ollut), niin sovitte

kuristamisen tapahtuvan kello 06.00. Missä olit h-raamassa ja paljonko tienasit?

Halusiko joku mies naida pahasti ylipainoista naista? No…maailmaan sopii kaikenlaista.

Hyvin näytät voivan, vaikka sinut on pahoinpidelty useita kymmeniä kertoja.

Entä ne muut uhrit – sinun pahoinpitelemäsi ihmiset.

"Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! "

"Olen kaunis nytkin ja Julia ei ole enkelinä, vaan enkelien yläpuolella taivaassa."

"love and piece"

Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.