Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 2,149 total)
  • Author

Merzi, kiitos kaikesta. Perässä tulee joka iikka. Sanat eivät riitä. Kiitos ja toivottavasti pysyt kaikesta huolimatta seuranamme vielä.

Malmin sairaalan lääkäri ei leikkinyt tietävänsä, mitä lääkettä minulle oli annettu Miamissa, vaikka se on täysin googletettava lääke.
    #35668 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Myös tämän ruudun takaa Merzille halauksia suurella syrämmellä ja isosti voimia.

#35669 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Taustanäätänä en voi olla ihmettelemättä taas kerran sitä miten joillakin on tarve vähän väliä ilmoittaa "jättävänsä" palsta. Tämähän merkitsee vain sitä että ottaa uuden nikin ja jatkaa edelleen palstalla salaa. Samalla tavalla ihmettelen joidenkin näätien tarvetta ilmoittaa ettei jaksa lukea yhden tai toisen näädän kirjoituksia (ja kuitenkin tietää mitä niissä on). Miksei voi vain jäädä pois tai olla lukematta? Miksi pitää ILMOITTAA asiasta? Ketä nämä ilmoitukset kiinnostavat, etenkin kun ne ovat vain silmänlumetta?

Hawaijin matkastani tullut 5kg lisää, nyt heti takaisin!
    #35670 Ilmoita asiaton viesti

Voi Mertzi.

Onnistuit jallittamaan kahdesti. Ensin kesti pitkään ennen kuin tajusin sinun uudelleensyntyneen Paveksi. Pastorin jostain kommentista tämän hiffasin ja leveä hymy levisi kasvoilleni pitkäksi aikaa. Taisin silkasta ilosta taputtaa käsiänikin.

Siitä lähtien olen elänyt täysin siinä uskossa, että Mertzi jäi Mertzinä unholaan siitä syystä, että sairaus on selätetty ja on mukavampi jatkaa palstalla uusien, terveempien tuulien puhallellessa. No, olin väärässä ja nyt se leveä hymy kasvoilla on muisto vaan.

Nyt täälläkin muljahtelee joku klöntsä rinnassa kovasti kurkkua kohti pyrkien. Anan tulemista silti toiveikkaana odottelen tassut läpyttelyvalmiudessa. Virtuaalisia paijauksia ja sydänlämpöinen, hellä halaus sinulle <3

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35671 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Haluu mukaan!! Minä ilmottaudun kans teidän kuumiin bileisiin. Kertokaa vaan sitte miltä pysäkiltä alastempaaminen tapahtuu. Tuon kaikille mikrosirut, asennus sujuu pienen nipistyksen kesa. Kiva päästä mukavaan seuraan tulisen hiiligrillin äärelle. Strippy kerää pääsymaksut ja ostetaan niillä lisää hiiliä.

Merzille halit. Jos se oli tässä niin voin lähteä mukaasi saattelemaan sinua. Takaisinpaluusta en oo niinkään varma kun en ole Pervo-Papan veroinen fakiiri.

"olin Orivedellä ilman rahaa, ilman tuttavia ja suoraan sanottuna kusessa!"
    #35672 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Mä ihmettelen eräiden turpaanvetofantasioita. En kannata väkivaltaa missään muodossa, olipa kohteena mies, nainen, eläin tai JT.

#35673 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Vähän iloa arkeen. Naapurin vanha isäntä oli opetellu keittämään munia. Hitsi sen kädet oli täynnä palovammoja. No en mäkään mikään teflonkäsi ole, rapatessa roiskuu.

No eihän se tuksukaan osaa keittää perunoita. Töhnön viitoittamalla tiellä tänään: kanaa ja riisiä olis tiedossa, ilman homejuustoa ja kermaa. Pitäisköhän kermat heittää rinnuksille? Oksu ohkainen.

#35674 Ilmoita asiaton viesti

pavo no pone:

Vähän iloa arkeen. Naapurin vanha isäntä oli opetellu keittämään munia. Hitsi sen kädet oli täynnä palovammoja. No en mäkään mikään teflonkäsi ole, rapatessa roiskuu.

No eihän se tuksukaan osaa keittää perunoita. Töhnön viitoittamalla tiellä tänään: kanaa ja riisiä olis tiedossa, ilman homejuustoa ja kermaa. Pitäisköhän kermat heittää rinnuksille? Oksu ohkainen.

Ehkä naapurin isäntä on tottunut pitämään munaa kädessä. Kananmunaa keittäessä se ei kuitenkaan kannata. Miten voi oikeasti polttaa itsensä kananmunia keittäessä?

Tunkki on kertonut olevansa ravintolatason kokki. Ei toki niin mahtava kuin Mika Kehari, mutta kuitenkin. Kaikki vieraat ovat aina kehuneet. Kyllä Tunkion ruuat maistuu spurguille.

Tunkilla itsellään ei ole mitään tyylitajua, tilannetajua tai muutakaan tajua. Makua ei sitten minkään suhteen. Hajua kyllä.

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35675 Ilmoita asiaton viesti

Tulee pian olemaan kiireistä aikaa tuossa yhdistyksessä, kun Jumalan Voideltu, Jeesuksen Morsian ja Uusimman Testamentin tulkitsija alkaa saarnaamaan.

Jos undulaattimainen ujellus ja pianon raiskaaminen yhdistettynä höyrypäisen petite-mallin visioihin mikrosiru otsassa Helvettiin talikoitavista illuminatseista ja muista vääräuskoisista ei ole tarpeeksi horjuttamaan jo valmiiksi heikkolahjaisia uskovaisia niin mikä sitten?

Missä tämä saatanallinen ex-strippari nyt vaahtoaa? YKP pitäisi olla rangaistus syylliselle, ei syyttömille vanhuksille. Tai kenellekään muullekaan.

Ja kyllä! Johanna the eläinrääkkääjä on oikeassa YHDESSÄ asiassa. Suomi EI ole oikeusvaltio. Syyttömät kärsivät kun rikollinen juhlii.

Ja Vasemmalle Silmälle: ihmettele sinä mitä haluat. Itse en fantasioi millään turpaanvedoilla, mutta sinun kohdalla fantasioin, että tulisipa se Tunkki sinun kohdallesi ja näyttäisi luonteensa. Jos ei muuta niin räkisi naamalle kuten teki esim minulle. Jutellaan sitten lisää erilaisista "fantasioista".

Tai ei sittenkään. En halua kuulla.

#35676 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Niin ja myös kielitaju puuttuu tunkerolta täysin. Esimerkiksi yhdyssanojen oikeinkirjoitus vaatisi hyvin kehittynyttä kielitajua. Kun lisäksi tietotaso, sivistys ja koulutus ovat puutteellisia, tuloksena on näätien iloksi sellaisia lipsautuksia että niistä on syntynyt meidän ihanoma näätäkieli, jota ei edes tuhero ymmärrä.

Myös huumorintaju, kauneudentaju, oikeustaju, suhteellisuudentaju, suuntataju ja todellisuudentaju ovat hukassa. Ihan tajuton tyyppi.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35677 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Mitäs ne oli eilen ne tuksun avaukset: valtakirja, valakirja ja valhekirja.TMS

Hupsula tuksulaa.

Tänään radiosta opittua: Maa vetää ihmistä enemmän puoleensa kuin taivas. Aamen. Ja sori, joillakin tuli närästys eilen purkautumisestani.

Olen jo itsekin ostanut bepanthenia, mutta mistä niitä rukousliinoja saa?

#35678 Ilmoita asiaton viesti

Angeli:

Niin ja myös kielitaju puuttuu tunkerolta täysin. Esimerkiksi yhdyssanojen oikeinkirjoitus vaatisi hyvin kehittynyttä kielitajua. Kun lisäksi tietotaso, sivistys ja koulutus ovat puutteellisia, tuloksena on näätien iloksi sellaisia lipsautuksia että niistä on syntynyt meidän ihanoma näätäkieli, jota ei edes tuhero ymmärrä.

Myös huumorintaju, kauneudentaju, oikeustaju, suhteellisuudentaju, suuntataju ja todellisuudentaju ovat hukassa. Ihan tajuton tyyppi.

No Angeli kyllä naulasi tämän ihan tajuttoman hyvin 😀

Myös taidot ja painot on hukassa Tunkilla. Tasapaino, elopaino…

Elämäntaidot, seksitaidot (Aerton ja asiakkaiden mukaan), tanssitaidot, laulutaidot, puhetaidot (mössön, sössön, maiskis ,maiskis), kokkaustaidot, ajotaidot (hups, kännissä kiveen jne).

Mutta mutta! Poikkeuksena on SOSIAALISET TAIDOT! Ne on ihan omaa luokkaansa. Tee käänteisesti kaikki Johanna Tukiaisen teot ja siinä on Käytöksen Kultainen kirja.

#35679 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Strippaava Pygmi:

Missä tämä saatanallinen ex-strippari nyt vaahtoaa? YKP pitäisi olla rangaistus syylliselle, ei syyttömille vanhuksille. Tai kenellekään muullekaan.

Ja kyllä! Johanna the eläinrääkkääjä on oikeassa YHDESSÄ asiassa. Suomi EI ole oikeusvaltio. Syyttömät kärsivät kun rikollinen juhlii.

Ongelma lienee siinä , että itse multitalent ja Jeesuksen morsian ei taida omata sellaisia avuja saati kykyjä, että sitä voi kovinkaan vaikeisiin paikkoihin pistää.

Ei sitä voi laittaa keittiöön edes tiskaamaan hygienia syistä. Pesulakaan ei käy kun siellä voi impata kemikaaleja. Hautausmaalle ei sitä halua omaiset rienaamaan. Lasten kanssa sitä ei voi laittaa samaan paikkaan.

Valitettavasti ehkä muistisairaat vanhukset jotka unohtavat tuksun olemassaolon sillä sekunnilla kun ovi sulkeutuu kärsivät vähiten.

En tiedä.

Minä olisin laittanut tuksun vaikka kaivelemaan ojia jonnekin, mutta kuka sitä haluaa vahtia on sitten eri asia.

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #35680 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Ja rytmitaju tietysti on täysin hakusessa tunkiolla. Ikävä kyllä hän ei itse sitä tajua.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35681 Ilmoita asiaton viesti

Alli Kapone:

Ongelma lienee siinä , että itse multitalent ja Jeesuksen morsian ei taida omata sellaisia avuja saati kykyjä, että sitä voi kovinkaan vaikeisiin paikkoihin pistää.

Ei sitä voi laittaa keittiöön edes tiskaamaan hygienia syistä. Pesulakaan ei käy kun siellä voi impata kemikaaleja. Hautausmaalle ei sitä halua omaiset rienaamaan. Lasten kanssa sitä ei voi laittaa samaan paikkaan.

Valitettavasti ehkä muistisairaat vanhukset jotka unohtavat tuksun olemassaolon sillä sekunnilla kun ovi sulkeutuu kärsivät vähiten.

En tiedä.

Minä olisin laittanut tuksun vaikka kaivelemaan ojia jonnekin, mutta kuka sitä haluaa vahtia on sitten eri asia.

Alunperinkin tuomittiin Hämeenlinnaan. Istumaan. Se olisi ollut se ainoa oikea tuomio.

Toki haluaisin ihan helvetin paljon nähdä Tunkin kaivamassa ojia tai tekemässä ihan mitä tahansa fyysistä työtä. Edes vartin, ennen kuin lyyhistyy. Sitten tauko ja jatkuu. Mutta ei näin Suomessa voi tehdä.

Eikä siitä niin hirveän kauan ole kun esim, jenkeissä oli vankeja ball-and-chain tyyppisesti ketjussa teitä rakentamassa. Se jos mikä oli kyllä kovaa rankaisua.

Johanna Tunkio pitäisi lähettää pysyvästi Sollenholmaan ääliöäitinsä huollettavaksi. Saatanan lokki.

Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.