Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 2,149 total)
  • Author
    Angeli
    Member

Joo Strippis se onkin tunkion ainut anti tässä maailmassa. Jokainen hänen seuraajansa tajuaa miten hyvin onkaan onnistunut kaikessa mitä on tehnyt toisin kuin tunkero. Ei sitä muuten tulisi ajatelleeksikaan tässä arkisessa aherruksessa. Tuhero on oiva opettaja käänteisessä mielessä. Kuin Pekka Puupää joka jo aikoinaan sanoi pojalleen Pululle: älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!

Puupääkin siis tajusi tekevänsä väärin… muttei tunkio.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35683 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Veijolla on tällainen Raamattu kuin "Good News Bible." Nimi ei kuulosta minusta yhtään hyvältä, en tiedä miksi mutta tuli olo taas, että Raamatussa on jotain outoa. Vanha Testamentti on "edited by Rudolph Kittel." Googletin kyseisen henkilön ja useiden nettitietojen mukaan hänen poikansa oli syytettynä natsisaksan julmuuksista ja itse Kittel kieltää Jeesuksen herruuden jne. Eli tässä esimerkki vaarallisista Raamatun väärennöksistä näemmä, toinen on "King James Bible." Isäni Markku ei pitänyt myöskään ihan luterilaisen kirkon Raamatun uudesta versiosta, vaan hän lukee vanhaa versiota. Olkaa varuillanne, mitä tekstiä tulee vastaan. Haluaisin uskovaisilta lisää tietoa kyseisestä englanninkielisestä "Good News Bible" kirjasta?

#35684 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Tuulikki I Johanna ei tietoa näistä englanninkielisista mutta itse en oppinut pitämään 1992 käännöksestä.Käytän 1938 käännöstä.

Like · Reply · 12 mins

Johanna Mia Tukiainen Minä luen myös vanhaa käännöstä kuten vanhempani. Mutta se on nyt selvää, että nuo englanninkieliset "Raamatut" ovat suorastaan vääräoppisia, nyt luin, että Rudolph Kittel kielsi koko Jeesuksen Jumaluuden ja itseasiassa inhosi kristinuskoa!!! Ja tuollainen tyyppi käänsi Vanhan Testamentin tässä oudossa versiossa "Good News Bible." Paholainen on miljoonien juonien mestari!

Like · Reply · 8 mins

Tuulikki I Hyvä että kerroit en tiennyt.

#35685 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Huoh Vasen silmä!

Ei 'fantasioimasta' ole kielletty. Ei meistä kukaan ole oikeasti (?) turpaan ketään vetämässä. Ei kukaan täyspäinen näätä koske the Mädämeen pitkällä tikullakaan. Ei vaan koske.

Itse JT toteuttaa väkivaltaisuuttaan käytännössä, siitä ovat todisteena lukuisat syytteet ja oikeuden rangaistukset. Nekin liian lieviä.

Että otahan rauhallisesti vaan. Jos kovin knybbii, peitä se silmäsi äläkä lue tätä palstaa.

Ugh: olen puhunut. Jaaag haar taaalat.

#35686 Ilmoita asiaton viesti
    Näätyskä
    Participant

Hihityttää juuri tuo Tuhnun klassinen heijastaminen. Kaikki mitä madame sanoo on totuudessa päinvastoin. Ei onnistunut saamaan tanttara itselleen upporikasta prinssiä ja luxuselämää superstarana Orange countyn kartanossa, niin pitää epäonnistumista selitellä; en ois halunnukaan, koska illuminaatti!

Ja luulis, että ihan yläpäässä Jessen syntilistalla olisi alko ja muut päihteet? Ja Vellin avoin hyväksikäyttö ja haukkuminen olisi nou nou?

Ulkonäkökin ottaa tanttaraa itseään päähän. Kyllä tuhnu tajuaa, miten hirvittävän näköinen ja lihava nykyhabituksessaan on ja sen takia maaninen tarve tunkea niitä photoshopattuja kuvia ulos jokaikisestä sometuutista ja siinä ohimennen haukkua kaikki kauniimpansa. Ei ole olemassa ketään toista, jolla olisi noin sairaanloinen pätemisen tarve. Tunhnumaiseen tyyliinsä kehuskelee natiivitasoisella ameriikan englanninkielen taidollaan, ja totuus on jälleen kerran… hohhoijaa.

Tuhnu syyttää exiänsä väkivaltaisiksi narsisteiksi, koska on itse todistettavasti juuri sellainen. Pinkki kirjakin tuntuu olevan täyttä totta, tuskin se muuten niin agressiivisesti yrittäisi siitä huudella. Sama koirien kanssa. #shetakescareofme #Iamacleandog #shedidnotsteponmebyaccident–hastagit viittaa vahvasti, ettei ole puhtaat jauhot madamella pussissa

“Mun biologinen kello sanoo, että ennen kahtatoista ei kertakaikkiaan pysty nousee ylös”
    #35687 Ilmoita asiaton viesti

Jesseihanite:

Huoh Vasen silmä!

Ei 'fantasioimasta' ole kielletty. Ei meistä kukaan ole oikeasti (?) turpaan ketään vetämässä. Ei kukaan täyspäinen näätä koske the Mädämeen pitkällä tikullakaan. Ei vaan koske.

En varmaan sitten ole täysipäinen. Jos Tunkki vielä räkii naamalleni niin sitten se räkii omia hampaitaan. Ei ole fantasia. Se on vaan fakta.

Ottakaa se miten haluatte.

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35688 Ilmoita asiaton viesti
    b.rappu
    Participant

Jos Veijo menee rippikoulussa kertoilemaan morsiammeensa (saatanan morsian (monivärinen ja likainen)) uskontodistusjuttuja papille, niin ei tuu vihkilupaa evankelisluterialaisen kirkon liitonsiunaukseen. Saattaa pappi sanoa, että haista Veijo ihrasta pilaantunutta läskiä.

#35689 Ilmoita asiaton viesti
    LinssiLohan
    Participant

Jännää, että se miettii mikä Raamatun versio on sitten "totta"… Kertoo jo paljon koko populasta ja ylipäänsä tuosta, miten luetaan mitäkin kuin piru Raamattua.

(Mertzi: <3, ja Angeli: Iso kiitos FB kopsauksista)

Tässä vaiheessa kannattaisi vihdoinkin olla hiljaa!!!!
    #35690 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Selvän näkijä: "johannatukiainen: … kyseessä täällä naamakirjassa riehuu hirveä tekopyhyys! "

Höh höh heh.

#35691 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Strippaava Pygmi:

Jesseihanite:

Huoh Vasen silmä!

En varmaan sitten ole täysipäinen. Jos Tunkki vielä räkii naamalleni niin sitten se räkii omia hampaitaan. Ei ole fantasia. Se on vaan fakta.

Ottakaa se miten haluatte.

En mää sua tarkottanu.

Jokunen päivä sitten kirjoitin, että mun naamalleni ei räi kukaan, kun en itsekään sitä tee, ilman seuraamuksia. Ei kukaan, oli sitten pressa, sukurutsainen kuninkaallinen, sheikki tai Ali Hassan. Puhumattakaan johublondista.

Pisteet sulle jälleen kerran itsehillinnästä.

Kun puliakka tätä palstaa luet, yritä nyt oikeesti muistella, kenen kaikkien naamoille olet hammasmätäistä räkääsi syljeksinyt ja VARO, ettet vahingossakaan törmää näihin ihmisiin. Voipi tulla ihqusti äitiä ikävä.

#35692 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Niin et tietenkään Jesse. Pientä rajaa nyt mielistelyllesi. Et saa sanomaasi sanomattomaksi vaikka kuinka yrität. Pysy vaan kannassasi.

Hawaijin matkastani tullut 5kg lisää, nyt heti takaisin!
    #35693 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Albert:

Taustanäätänä en voi olla ihmettelemättä taas kerran sitä miten joillakin on tarve vähän väliä ilmoittaa "jättävänsä" palsta. Tämähän merkitsee vain sitä että ottaa uuden nikin ja jatkaa edelleen palstalla salaa. Samalla tavalla ihmettelen joidenkin näätien tarvetta ilmoittaa ettei jaksa lukea yhden tai toisen näädän kirjoituksia (ja kuitenkin tietää mitä niissä on). Miksei voi vain jäädä pois tai olla lukematta? Miksi pitää ILMOITTAA asiasta? Ketä nämä ilmoitukset kiinnostavat, etenkin kun ne ovat vain silmänlumetta?

Anna nyt ihmeessä muutama esimerkki näistä "ilmoittelijoista".

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35694 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Miksi tekisin niin? Jokainen joka lukee pari sivua taaksepäin, näkee keitä nämä viimeisimmät ovat. Ihan turhaa tehdä mitään analyysiä asiasta, jokainen uuden nikin luonut vanha näätä paljastaa tiedoillaan ja tyylillään olevansa vanha näätä ja jos ei kukaan huomaa, niin lopulta kertoo se itse.

Hawaijin matkastani tullut 5kg lisää, nyt heti takaisin!
    #35695 Ilmoita asiaton viesti
    housekleeneri
    Participant

Tässä pari klassikkopsalmia, kun Jesse on nyt framilla:

Jeesus pelastaa

https://www.youtube.com/watch?v=wamMQaDPgqs

Jeesus tulee

https://www.youtube.com/watch?v=E-hr4UQ66XA

Ja nää uskistouhut kiteytyy Henkan per&=*seeseen

http://om.dy.fi/x-usko/henkanperse.html

¤

"Lopeta riemasmiseni!"

"WAUUUU!!!!!!!! about 14y. old girl singns like a profile "

#35696 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Albert:

Niin et tietenkään Jesse. Pientä rajaa nyt mielistelyllesi. Et saa sanomaasi sanomattomaksi vaikka kuinka yrität. Pysy vaan kannassasi.

Mitävit..?

Kuulehan ystäväni. En mielistele ketään, ei kuule tarvitse. Jos Strippis tai joku muu on saanut väärän käsityksen, toki korjaan, jos katson sen aiheelliseksi.

Otahan 'Monacon ruhtinas' ihan rauhallisesti vaan, turha kilahtaa mun kirjoitusteni takia. Kivaa iltaa sulle, mulle ja kaikille. Paitti kolmelle…ja juna kulkee taas :)))

Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.