Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,246 through 1,260 (of 2,149 total)
  • Author
    LinssiLohan
    Participant

No nythän tuli sellainen helmi, että pitää lisätä allekirjoitukseen 😀

Tässä vaiheessa kannattaisi vihdoinkin olla hiljaa!!!!

HAISTAKAA SUORA PASKA!!!!!

#35743 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#35744 Ilmoita asiaton viesti
    Jurttatonttu
    Participant

Mun miehen kommentti tästä kaunottaresta eilen :"On se karmean näköinen!"

Mutta kiva jos se omasta mielestään on kaunis nainen??

#35745 Ilmoita asiaton viesti

NiKGB:

Facesta vielä Tuksun kommentti: "HAISTAKAA SUORA PASKA!!!!! en jaksa ottaa kantaa Liisan ulkonäköön, se ei ole mitenkään oleellinen asia tässä! Mutta se mitä kirjoitin Arton edellisistä törkeyksistä, on ihan todellisuutta!!!!! Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

Leena Oxxxx Johannan viimeinen lause on totta, ja koskee nimenomaan häntä itseään. Ulkonäkö ja luonne ovat … poophymiö

Tykkää · Vastaa · 4 t

Estelle Vxx Hxxx Johanna Mia Tukiainen Ei sulta ole kukaan pyytänytkään ottamaan kantaa Liisan ulkonäköön, olet tehnyt sen itse ja ihan suuren vihan ja kateuden vallassa. Sua vituttaa, kun Liisan kuvista tykätään, olet kateellinen siitä onnesta, jonka hän saa Arton kanssa, josta jäit ilman. Yrität kiilloittaa rumaa kilpeäsi saarnaamalla jeesuksesta, mutta siinäkin epäonnistut täydellisesti. On suorastaan huvittavaa nähdä sut tuossa tilassa, kaikki puheesi loisteliaasta elämästä, joka odotti teitä Julian kanssa, kunhan vain muutatte Miamiin. No, Julia makaa mullan alla, sulla ei ole kuin viinan ja erilaisten aineiden tuhoamat aivot ja niiden myötä seurana demonit. Mahtaa olla ihanaa.

Tykkää · Vastaa · 4 · 3 t

Arja Axxxx Asian vierestä.. Kyllähän sinun Johanna "tiedän olevani hyvin kaunis nainen" Tukiainen pitäisi melkein neljän ällän yllllioppilaana tietää, että se on iankaikkinen.. Kiss&kram suoraan vaan!

Tykkää · Vastaa · 2 · 3 t

Tanja Txxx Kxxxxxx Niin Johanna, semmoinen ihminen ei ole sisältä kaunis joka tuntematonta ihmistä haukkuu rumaksi, gootiksi ja saatananpalvojaksi ilman mitään syytä. Kuten sinä minua. Tai nyt Liisaa haukut, taikka ketään muutakaan. Se kertoo että olet ilkeä ihminen ja huonosti kasvatettu, koska omaat niin huonot käytöstavat.

Tykkää · Vastaa · 2 · 2 t

Satu Mxxxxxx Ai sinä tunkki kaunis ? Kuule jos sinä olet uskovainen, niin sinä et arvostele yhtään ketään, etkä muistele toisten seinillä mennyttä elämääs idiootti. Ja mitä sun kauneuteen tulee niin tota öö joo, kattohan uudestaan sinne peiliin 😀

Tykkää · Vastaa · 2 · 2 t

.Sisko Hxxxx Tarpeeksi kauan kun Johanna Mia Tukiainen tarpoo omassa sonnassa,paskapuheissa , mustassa maailmassaan niin kas tulee jo ihan totuuden omaista faktaakin sen suusta – "Pahinta on se jos sekä ulkonäkö ja luonne perseestä" Johanna on oikeasti nähnyt valon 😉 No säälihän tässä on päällimmäinen olo… kun tietää että tuo ihmisen rujo kuva ei tule koskaan kokemaan aitoa rakkautta ja onnellista elämää koska se ei pysty olemaan torpeedoimatta sitä ihan itse. Tuli seurattua tuota aikaa kun Arto oli Johannan kaa ja mitä tulee Liisaan niin se kyllä pelasti yhden lapin miehen rakkaudellaan, Arto ja Liisa näyttää niin hyvältä yhdessä- onnea teille. Johannan matka alkaa olla ohi tässä maailmassa ,sen näkee jo sokea otsallaan joten mappi Ö on kaiken sen suusta tulevan totuuden paikka.

Tykkää · Vastaa · 1 t

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35746 Ilmoita asiaton viesti
    Xxxx Xxxxx
    Participant

Tuksu on käynyt laulaja Jipun fb:ssä kommentoimassa.

Johanna Mia Tukiainen Joo, kunhan ei kuulu Illuminaattiin kuten Antti Tuisku ja Cheek!!!!

Tykkää · Vastaa · 11 t

#35747 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Kyllä nyt on maailmanloppu lähellä. Taivaalta tulee kolmion muotoisia jäisiä asioita.

#35748 Ilmoita asiaton viesti

"Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

Hienoa Johanna Tukiainen, että olet tilanteesi tasalla. Kaikki ovat tuon kyllä tienneetkin, mutta positiivista on, että tajuat jo itsekin vähitellen.

Nyt odotamme, että LaivaPortto Ruuti-täti, Miss TeiniEläkeläinen, KoomaPervoPappa ja Peruukkikauppias-Lesbosisko alkavat huutamaan AAMENTA. Joel-poika ei huuda mitään, kun on nahkainen suupallo suussa persepantavana joissain Tenstan kulmilla.

People who create their own drama, deserve their own KARMA!
    #35749 Ilmoita asiaton viesti
    Yavanna
    Participant

Bongasin toisen Tuksun todella fiksun kommentin Jipun fb:stä.

Johanna Mia Tukiainen Voi ei…….!!!!!! LUKEKAA RAAMATTUA ja alkaa lukemaan myös hengellistä kirjallisuutta nyt!!!! Lopunajat ovat lähellä!

Tykkää · Vastaa · 13 t

#35750 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Ai kamala. Se niputtaa yhä useampia ihmisiä illuminaattisalaliittoparanoijaansa: siellä on nyt siis myös Adam Lambert, Antti Tuisku ja Cheek. Menikö Ollikin, tuo Suomen Adam Lambert, jo illuminaattikerhoon ? Onko ketään lahjakasta ja menestynyttä artistia, jota sopii diggailla ettei tule tukeneeksi illuminaattia ? Se joku Hawaijilainen laulaja, joka Tuksun mukaan on paratiisissa Julian kanssa ? Jos kartanonomistajatkin on myyneet sielunsa saatanalle, ni sittenhän Emmy Rich on myös kartettavien listalla. Ei voi enää Tuksu laulaa I'll be waiting ? Onko Tuksu jo hävittänyt kodistaan kaikki illuminaattimerkit: barbinuket, Disney -tuotteet, merkkilaukut ja -mekot, hello kitty -krääsä, perhoskorut, pöllötyynyt…

Tuksun mielestä kaikki, jotka ovat lahjakkuudellaan ja määrätietoisella työllä menestyneet, kuuluvat illuminaattiin. Vain tosinarsisti osaa kääntää asiat siten, että omien unelmien toteutumattomuus onkin merkki siitä, että on erityislaatuinen Jumalan pyhimys ja Pyhän Hengen lähettiläs, marttyyri, joka syyttä tuomitaan ja vainolaisten vihan viaton kohde.

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#35751 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Tuksu ja Olli autossa -videoita kaipaavat voivat käydä "äänestämässä" monsteriukon tuubikanavalla… (mä olen sitä mieltä, että mitään lisäämättä tai poistamatta Tuksun jorinat jakoon. Silleen helmeä ne asiantuntijalausunnot mm.musiikista.)

https://www.youtube.com/watch?v=qovURMcNVWY

#35752 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Herjaustahan tuo on. Tuksun mukaan menestyvät artistit ovat illuminaatissa ja palvovat saatanaa. Herjausta! Panettelua! Kamalaa kunnianloukkausta! Ihan laitontakin!

No, onneksi hän on niin vähän tunnettu maailmalla ja vähän uskottu, ettei hänelle tule tästä seuraamuksia.

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

Ihmiset katsovat jatkuvasti kauhuelokuvia ja lähtevät popkornit suusta ulos leffateatterista

#35753 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

sopulisisko:

Tuksu ja Olli autossa -videoita kaipaavat voivat käydä "äänestämässä" monsteriukon tuubikanavalla… (mä olen sitä mieltä, että mitään lisäämättä tai poistamatta Tuksun jorinat jakoon. Silleen helmeä ne asiantuntijalausunnot mm.musiikista.)

https://www.youtube.com/watch?v=qovURMcNVWY

Nyt joku heti suoraan laittamaan munkin mielipide kanavalle!!! Vastatkaa!!! Asap!!!

Näädille J oksun turinaa!!!

#35754 Ilmoita asiaton viesti
    Vanha
    Participant

Minas:

Kreitlenghts-Quasimodo:

Tuomari:

Johanna Mia Tukiainen? ? Marja Tukiainen

18. huhtikuuta kello 15:29 · Helsinki ·

VASTAA SIIHEN PUHELIMEEN!!!!!!!

Marja Muratin käenpojalla on fyrkat loppu? 😀

Ja Velli erotettu? Ei ole pitkiin aikoihin ollut romanttisia kuvia nuoriparin yhteiselämästä.

Onhan se nyt kumma jos ei mamma vastaa.

Tukiaisversio vanhasta sananlaskusta:

Eipä taida Marja vastata vaikka sille huudetaan.

#35755 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Tuksuversio "ÄITIIIIIIII! TUUU IKKUNAAAAAAN! -huudosta.

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #35756 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kissaeläin:

Tuksuversio "ÄITIIIIIIII! TUUU IKKUNAAAAAAN! -huudosta.

Miksi se huhuilee mammaa omalla fb seinällään? Vai seuraako mamma kokoajan jokapaikassa esiloisen viestiliikennettä kuin NSA konsanaan? (Piti olla esikoinen, mutta tuo esiloinen taitaa olla parempi). Jos olisi jollekkin facebookissa viestittävää niin uskoisin laittavani hänen seinälleen tai yv:n. Ellei mammalla sitten ole esto päällä sielläkin.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
Viewing 15 posts - 1,246 through 1,260 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.