Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,261 through 1,275 (of 2,149 total)
  • Author
    maapalvelun neiti
    Participant

Nyt ollaan jo lähellä narsismin aatelia. Oman maan väärinymmärretty Niin Kaunis Nainen sortuu katkeruuksissaan kehumaan itseään julkisesti ex miehensä uuden vaimon fb seinällä. Tosiasiassa Johanna on ruma. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti äärettömän ruma ihminen. Ulkoisesta rumuudesta on esimerkkinä viime kesältä Lahden keikalta otettu kuva. Jos tuo läskishoetanssija on kaunis niin silloin minä olen Gina Lollobrigidan kaksoisolento.

http://aijaa.com/zjyb50

Sisäisestä kauneudesta kertokoon yksi esimerkki, Tunkion isän kommentti siitä kuinka esikoistytär kiusaa isäänsä:

Tuksun isä tänään 19.10.2013 klo 21:51

Markku Tukiainen

Tulin juuri saunasta, kun hätäkeskuksesta soitettiin. Johanna oli heille ilmoittanut, että tarvitsen apua, eikä minulla ole kaikki hyvin. Voittaa tälläinen hätäkeskuksen häiriköinti tietenkin rotat postilaatikossa, mutta iltahan on vielä nuori. Ihan jännittää mitä tuleman pitää. Luultavasti viimeaikaiset öiset häirikkösoitot alkaa, kun rakas tyttäreni pääsee taas kunnolla vauhtiin. Riittävästi promilleja, niin eihän sitä tiedä mitä tai kuka tulee kylään.

Tykkää · · Jaa ·

"olin Orivedellä ilman rahaa, ilman tuttavia ja suoraan sanottuna kusessa!"
    #35758 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Tänään Ruth Närhen ja hänen veljensä hengelliseen kokoukseen; myöhemmin illalla tapaan erään julkisuudesta tutun naisen jonka kanssa olimme tuttavia jo vuosia sitten. Olen kirjoittanut täällä liikaa hyvin pelottavistskin asioista: pyrin keskittymään nyt vain Jeesukseen, Hänen suurimpaan valtaansa ja armoon. Niin rauhoitun tästä…….kun on erään negatiivisen ihmisen ympärillä paljon niin valitettavasti se negatiivisuus alkaa tarttua. Eikä Jumalan tarkoitus ole tuoda pelon henkeä, vaan nimenomaan sen armon ja rakkauden. Hyvää vkloppua kaikille.

Olen peruspositiivinen ihminen mutta jos saa jatkuvasti kuulla naljailuja, Jumalan pilkkaa, kiusaamista jne.niin tottakai se vaikuttaa omaan olotilaan myös. Mutta kuten kirjoitin; Raamatun ja rukouksen voiman kautta armo-uutisessa pvä kerrallaan eteenpäin!

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35759 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Paikka: Metrokappeli. Keinulaudankuja 4 B. Helsinki. Aika lauantaina 23.04.2016. Kl. 18.00-20.00

Jos joku näätä asuu noilla hoodeilla, niin sinne vaan sekaan.

#35760 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Kontulassa. Nyt kaikki yksinhuoltajasiwankassat äkkiä tuonne !!111!111!11111!!!!

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35761 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Tottakai median törky loanheitto kohtaani vuosikausia, minun pelleksi asettaminen julkisuudessa ja "tyhmäksi itserakkaaksi bimboksi" todellakin loukkaa minua, sillä olen KAIKKEA MUUTA kuin itserakas, tyhmä tai bimbo. Eiköhän sen jo kirjoituksistanikin saa selville, että luen paljon, ajattelen paljon ja olen kiinnostunut hyvin syvällisistä asioista. En jaksa vedota siihen että olen myös korkeilla arvosanoilla ylioppilas, Uppsalan yliopisopistossa opiskellut ruotsin appron (puhun ruotsia lähestulkoon sujuvasti), olen käynyt maskeeraajan ammattitutkinnon, pianonsoiton loppututkinnon 3/3 Itä-Helsingin musiikkiopistossa mikä oli todella kova koulu, varsinkin musiikin teoria, enkä voi sietää vähettelyä! Tämä ei tarkoita, että olisin itserakas! Mutta ihmisarvoni on täysin sama kuin kenellä tahansa muullakin. Ja juttelen siis todella mielelläni kaikesta ihmisten kanssa, mutta nyt päällimmäisenä aiheena minulle on hengelliset asiat ja kysymykset. En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka ovat ottaneet selvän asenteen minuun, että minua saisi halveerata ja solvata netissä täysin vapaasti, mutta itse en saa sanoa yhtäkään lausetta edes kenestäkään. Sieltä tulee sitten hirveä naisten hyeenoiden lauma kimppuuni, jotka aloittavat rajun nimittelyn, pilkkauksen ja törkeydet, joista en viitsi edes puhua.

Lasse A En ole päässyt vähällä minäkään..Tyhmä et ole mistään kohden,nuihin yleensä liittyy kateellisuus sinussa olevaa ominaisuuttasi kohtaan ! Sen lupaan jos sinulle tulee todella vaikea tyyppi josta haluat eroon,y-viesti minulle niin johan hoituu.

Lisää tunkion face-kaverista:

http://www.hs.fi/raha/a1414121228180

#35762 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Kyytiä vailla taitaa tunkio olla:

Mayday; ottakaa minuun yhteyttä jotka haluatte kanssani Ruth Närhi hengelliseen kokoukseen! Myöhästyn itse sieltä valitettavasti vähän, mutta mukaani voi tulla mielellään! Katson jos saan eräälle naiselle järjestettyä autokyydin huomiseksi sinne!

1 hour

#35763 Ilmoita asiaton viesti

Angeli:

facesta:

Tottakai median törky loanheitto kohtaani vuosikausia, minun pelleksi asettaminen julkisuudessa ja "tyhmäksi itserakkaaksi bimboksi" todellakin loukkaa minua, sillä olen KAIKKEA MUUTA kuin itserakas, tyhmä tai bimbo. Eiköhän sen jo kirjoituksistanikin saa selville, että luen paljon, ajattelen paljon ja olen kiinnostunut hyvin syvällisistä asioista. En jaksa vedota siihen että olen myös korkeilla arvosanoilla ylioppilas, Uppsalan yliopisopistossa opiskellut ruotsin appron (puhun ruotsia lähestulkoon sujuvasti), olen käynyt maskeeraajan ammattitutkinnon, pianonsoiton loppututkinnon 3/3 Itä-Helsingin musiikkiopistossa mikä oli todella kova koulu, varsinkin musiikin teoria, enkä voi sietää vähettelyä! Tämä ei tarkoita, että olisin itserakas! Mutta ihmisarvoni on täysin sama kuin kenellä tahansa muullakin. Ja juttelen siis todella mielelläni kaikesta ihmisten kanssa, mutta nyt päällimmäisenä aiheena minulle on hengelliset asiat ja kysymykset. En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka ovat ottaneet selvän asenteen minuun, että minua saisi halveerata ja solvata netissä täysin vapaasti, mutta itse en saa sanoa yhtäkään lausetta edes kenestäkään. Sieltä tulee sitten hirveä naisten hyeenoiden lauma kimppuuni, jotka aloittavat rajun nimittelyn, pilkkauksen ja törkeydet, joista en viitsi edes puhua.

Lasse A En ole päässyt vähällä minäkään..Tyhmä et ole mistään kohden,nuihin yleensä liittyy kateellisuus sinussa olevaa ominaisuuttasi kohtaan ! Sen lupaan jos sinulle tulee todella vaikea tyyppi josta haluat eroon,y-viesti minulle niin johan hoituu.

Ekaks: Angelille jälleen kiitokset kopionnista

Tokaks: Vaikka jo olen ajatellut ettei Lihavan Ladyn itsekehut enää jaksaisi herättää minussa mitään tunteita, niin kyllä ne näköjään jaksaa.

Voihan viddu, voihan berse. voihan vitunperse. Miten se vaan voi olla niin tyystin sokea itselleen! Ämmä on ahnein, mulkuin, kieroin, kateellisin, kaksinais- tai ehkä sen kohdalla jopa kolminaismoraalisin tolppajaloilla kävelevä esimerkki mitä maailma päällänsä kantaa. Ja se taitaa ihan oikeasti olla sitä mieltä että se on kaunis ja hyvä ja blaa blaa blaa.

On sillä lääkitykset kohdallaan!

TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!
    #35764 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Maapalvelun neiti ja joku toinen:

http://aijaa.com/NfU5ZK

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35765 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Juurigin noin VSV.

Joku tajullinen näädä dodesikin, että kannattaa kääntää The Mädäämen aivoitukset nurinpäin. Silloin olemme totuuden rajamailla. Vähän.

#35766 Ilmoita asiaton viesti

Angeli:

facesta:

Olen peruspositiivinen ihminen

Nyt on pakko lainata Suurta Naurajaa ja todeta

HAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHAAAA!!!!1

Katkerampaa ja negatiivisempaa ihmistä saa hakea. Tuksuhan on aina naama norsunvitulla räksyttämässä paskaa.

Angeli:

sillä olen KAIKKEA MUUTA kuin itserakas, tyhmä tai bimbo. Eiköhän sen jo kirjoituksistanikin saa selville, että luen paljon, ajattelen paljon ja olen kiinnostunut hyvin syvällisistä asioista.

Ja vielä kerta kiellon päälle HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAA!!!1

Kukahan muuten tuo julkisuudesta tuttu nainen on, kaikkihan karttaa tuota paskakasaa kuin ruttoa. Båtpastor Ruuti-juoppo vai Tuija Järvinen? 😀

#35767 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Tunkion sivistymättömyys johtuu juuri siitä ettei hän lue mitään eikä tiedä maailmanmenosta mitään. Uskiskirjat uppoavat lahoon päähän. Tunkio on juonut aivonsa pellolle. Nyt kun hän on ostanut pari kirjaa, hän luulee että on kovinkin lukenut ihminen. Huoh…

#35768 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Tunkki myöhässä ja kyytiä vailla. En ois uskonut. Mutta Ruuti-tätihän ymmärtää, koska on vaikeaa olla MMJT. God loves you anyway and any ways.

50 minsaa jäljellä sanan julistusta. Kerkeääkö paksuin paikalle? I doubt it.

Muoks. Mertzille ajatuksia täältäkin.

———

Medium my stake is cooked.

En ole itse tullut aikaisemmin ajatelleeksi, mutta Raamatussa on paljon eri lukuja ja numeroita.

#35769 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Viimeinen sammuttaa valot:

Angeli:

bla bla

.. olen myös korkeilla arvosanoilla ylioppilas, Uppsalan yliopisopistossa opiskellut ruotsin appron (puhun ruotsia lähestulkoon sujuvasti), blabla

Kuinka valetta tuo Uppsalan yliopisopipisopiston appro on? Jos on lukenut appron, puhuu melkein sujuvasti? Siis häh?

Mun filipiinainen siivoaja on maailman paras!!!! En jaksaisi pesta ikkunoita; sitapaitsi tippisin alas…..!:)

I just want justify!!!! Haluan Vain Oikeidenmukaisuutta!!!!!

Ihmiset katsovat jatkuvasti kauhuelokuvia ja lähtevät popkornit suusta ulos leffateatterista

#35770 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Hilkallapa on ystävä, joka on tehnyt 50 approa. Vähän näkökantaa siihen, mikä on appron laajuus. Kasvatustieteen approhan on jo hyvä vitsi sinänsä. Kuuluu sarjaan esikoulun suorittaminen.

———

Medium my stake is cooked.

En ole itse tullut aikaisemmin ajatelleeksi, mutta Raamatussa on paljon eri lukuja ja numeroita.

#35771 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Lasse A En ole päässyt vähällä minäkään..Tyhmä et ole mistään kohden,nuihin yleensä liittyy kateellisuus sinussa olevaa ominaisuuttasi kohtaan ! Sen lupaan jos sinulle tulee todella vaikea tyyppi josta haluat eroon,y-viesti minulle niin johan hoituu."

Minusta tuossa vähintääkin tarjotaan vuokranyrkkiä tai vastaavia sakramentteja pyhän hengen nimeen. Amen.

Paattipastori on velipojan siivellä menossa keikalle. Metrokappelin sivuilla ei kyllä mainita Ruth enempää kuin paskonärhiäkään.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
Viewing 15 posts - 1,261 through 1,275 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.