Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,276 through 1,290 (of 2,149 total)
  • Author
    Hilkka Sirviö
    Participant

PKS1:

Angeli:

"Lasse A En ole päässyt vähällä minäkään..Tyhmä et ole mistään kohden,nuihin yleensä liittyy kateellisuus sinussa olevaa ominaisuuttasi kohtaan ! Sen lupaan jos sinulle tulee todella vaikea tyyppi josta haluat eroon,y-viesti minulle niin johan hoituu."

Lisää tunkion face-kaverista:

http://www.hs.fi/raha/a1414121228180

Minusta tuossa vähintääkin tarjotaan vuokranyrkkiä tai vastaavia sakramentteja pyhän hengen nimeen. Amen.

Paattipastori on velipojan siivellä menossa keikalle. Metrokappelin sivuilla ei kyllä mainita Ruth enempää kuin paskonärhiäkään.

Vuokralitsariltahan tuo kuulostaa minustakin. Jumala siunatkoon kaikkia väkivaltarikollisia, jotka vannovat Hänen nimeensä

———

Medium my stake is cooked.

En ole itse tullut aikaisemmin ajatelleeksi, mutta Raamatussa on paljon eri lukuja ja numeroita.

#35773 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Ylläri, ylläri

Tunkki myöhässä ja kyytiä vailla. En ois uskonut. Mutta Ruuti-tätihän ymmärtää, koska on vaikeaa olla MMJT. God loves you anyway and any ways.

50 minsaa jäljellä sanan julistusta. Kerkeääkö paksuin paikalle? I doubt it.

(Hilkka Sirviö)

Mutta missäs nyt on se jeesus tms, mikä ohjaa karitsansa oikealle tielle?

Näinkös tämä lihakarjan edustaja joutuu haureuden teille, kun hänet on unohdettu?

Viimeinen pilluminaattijulistus taitaa tulla läheisimmästä hevostallista?

#35774 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

My look tonight! ?? Lähdimme ajamaan vajaa tunti sitten hengel.kokoukseen, pahoittelen että olemme myöhässä sillä tulemme Loviisasta. Pomeranian Angel ei tule nyt mukaan. Tämä on rento kokohaalari asu, mutta myöhemmin illalla mikäli tapaan tämän erään kohujulkkiksen joka on soittanut mulle koko aamupvän mutta nukuin, niin vaihdan asun tietty näyttäväksi mekoksi ja korkokengät!

[img]http://i8.aijaa.com/t/00202/14154397.t.jpg[/img]

Veijon kommentit äsken musta: "No huh kun oot kaunis, en ajatellut löytäväni ketään naista, mutta vielä tuonnäköinen! Menee sanat ihan sekaisin tässä!" smile emoticon Hih…….nyt sinne kokoukseen!

Vatsani vähän pullottaa, mutta sitä se teettää kun Veijo syöttää mua herkkuravintoloissa…….lisäksi mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joka aiheuttaa turvotusta, no anyways……..Olen onnellinen että olen terve muuten, ja Jumalan oma. Ei tässä ehdi enää miettiä niin paljon pinnallisia arvoja kuin alle 30v. Näen elämän ihan erilaisesta näkökulmasta!

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35775 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Ruth Närhi lisäsi 2 uutta kuvaa.

4. huhtikuuta kello 15:37 ·

Sateet Lähetä kokoukset. Evankelista ja Pastori Timo Närhi saarnaa Jumalan sanaa. Laivapastori Ruth Närhi laulaa ja todistaa. Sisaruksilla on rukouspalvelu kokouksissa. Paikka: Metrokappeli. Keinulaudankuja 4 B. Helsinki. Aika: Perjantaina 22.04.2016. kl. 18.00-20.00. Lauantaina 23.04.2016. Kl. 18.00-20.00. Sunnuntaina 24.04.2016. Kl. 11.00-13.00 Jumalanpalvelus. Timo Närhi. Kari Korhonen. Saalemin kuoro. Olette sydämellisesti tervetulleita.

Ylläoleva paattiharakan sivuilta. Sielläkään jeesuksen morsianta ei mainita

#35776 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Salemin noidatko ne siellä joikaa ?

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35777 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Kyllä se vaan niin on, että asiat joita luettelee saavutuksikseen kertovat vain siitä, että yleissivistystä ei ole.

jankutijankutijankuti: "pianonsoiton loppututkinnon 3/3 Itä-Helsingin musiikkiopistossa mikä oli todella kova koulu, varsinkin musiikin teoria"

Ja jankutijankuti: On se varmasti kova koulu sellaiselle, jolla ei ole luontaisia taipumuksia ymmärtää, sisäistää ja tuottaa itse musiikkia. Mutta sellaisille, joilla on musikaalisuutta ja musiikin ymmärrystä sekä hieman viitseliäisyyttä perehtyä asiaan, 3/3 on HELPPO PERUSTUTKINTO, ikäänkuin johdanto-osuus aiheeseen kohti syventäviä teoria- tai soitto-opintoja. Kuten myös tuo mainostamansa appro. Siis onhan se hyvä, että opiskelee/on opiskellut edes jotain, mutta kehuskella nyt vuosikausia peruskursseilla vakuutellakseen, että on älykäs. Huoh.

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#35778 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

maapalvelun neiti:

Haluu mukaan!! Minä ilmottaudun kans teidän kuumiin bileisiin. Kertokaa vaan sitte miltä pysäkiltä alastempaaminen tapahtuu. Tuon kaikille mikrosirut, asennus sujuu pienen nipistyksen kesa. Kiva päästä mukavaan seuraan tulisen hiiligrillin äärelle. Strippy kerää pääsymaksut ja ostetaan niillä lisää hiiliä.

Merzille halit. Jos se oli tässä niin voin lähteä mukaasi saattelemaan sinua. Takaisinpaluusta en oo niinkään varma kun en ole Pervo-Papan veroinen fakiiri.

Eikun remmiin vaan! Temmataan Tunhulle rasvattu liukurata milla paasee meidan tasolle siella kuumissa olosuhteissa minne se "ylijumala" on meidat manannut. Mutta mepa tiedetaan paremmin ja otetaan siita bonukset 😀

Maapalveluista en tieda sen tarkemmin, mutta… Hornetit vissiin tullaan korvaamaan F-35 superhavittajilla. Kalliiksihan se taas kay kansalle, mutta eipahan hiippalakki ihan heti ala vittuilemaan vaikka niilla onkin se Sukhoin T-PAK T50.

#35779 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Minusta hauskin oli tämä, Tunkki: En jaksa vedota siihen että olen myös korkeilla arvosanoilla…"

Ja sitten litania niistä "saavutuksista" vaikkei millään olis jaksanut.

#35780 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Näin puhuu Jumalan nainen Ruth Närhi:

https://www.facebook.com/ruth.narhi/videos/10154828682307846/

Vaikka video on ruotsiksi, jokainen näkee tämän hartaan kristityn evankelistan ilmeistä millainen ihminen on kyseessä. Jos tuo tulisi minulle puhumaan, häipyisin välittömästi takavasempaan. Niin vastenmielinen eukko hän on.

#35781 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

kikkanäätä:

Ylläri, ylläri

Tunkki myöhässä ja kyytiä vailla. En ois uskonut. Mutta Ruuti-tätihän ymmärtää, koska on vaikeaa olla MMJT. God loves you anyway and any ways.

50 minsaa jäljellä sanan julistusta. Kerkeääkö paksuin paikalle? I doubt it.

(Hilkka Sirviö)

Mutta missäs nyt on se jeesus tms, mikä ohjaa karitsansa oikealle tielle?

Näinkös tämä lihakarjan edustaja joutuu haureuden teille, kun hänet on unohdettu?

Viimeinen pilluminaattijulistus taitaa tulla läheisimmästä hevostallista?

Tuksu on ollut Facessa koko illan on siellä tälläkin hetkellä. Mikäli tilaisuuteen asti on päässyt ei siellä kovin keskittyneesti kyllä kuuntele kun pitää samalla surffailla netissä.

#35782 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Tilaisuus päättyi klo 20. Tuskin ehti paikallekaan.

#35783 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaeläin
    Member

Ehtikö se Tunkki sanoa viimeisen AAMENEN?

Olen Kemissä lähellä Norjan rajaa.
    #35784 Ilmoita asiaton viesti

2 t

pug_pom_fin_@johannababydoll #Bellathepug #pug #mopsi #pugs #sammakko #smartdog #Isabellathepug

https://www.instagram.com/p/BEjFnZtCypX/?taken-by=pug_pom_fin_&hl=fi

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35785 Ilmoita asiaton viesti

1 t

pug_pom_fin_@johannababydoll #Angelthepom #pom #pomeranian #poms #fluffypom #longhair #greatlengths #curlyhair #whitepomeranian #whitepom ??????????????

https://www.instagram.com/p/BEjGLxICyq5/?taken-by=pug_pom_fin_&hl=fi

Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrf
    #35786 Ilmoita asiaton viesti

1 t

pug_pom_fin_Get a cute dog and you will get so much joy to your life! ?? @johannababydoll #whitepomeranian #Angel #Angelthepom #whitepomeranian #whitepom #pom #poms #pomandawoman #fluffypom #curlyhair #greatlengths #finland #johannatukiainen

https://www.instagram.com/p/BEjGwf2iysE/?taken-by=pug_pom_fin_&hl=fi

Viewing 15 posts - 1,276 through 1,290 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.