Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 2,149 total)
  • Author
    Zorron merkki
    Blocked

Kiitos Angeli.

Kyllä taas saa olla kateudesta vihreänkeltainen. Siis toi rento kokohaalari, onko se ehken hivenen likainenkin? Täällä vaan saunapuhtaana kärvistellään kylpytakki päällä.

Voi ziisus, eikä edes ukko kehu, mikä vellihousu siittäkin on tullu?

Enkä ehtinyt edes nukkumaan iltapäivällä…piti haravoida ja pestä autonrenkaita ja keittää kahvia ja laittaa ruokaa, eiku siis kokkailla, ja lenkittää koiraa ja ja ja…

#35788 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Voisikohan tämä jumalan ja jeesuksen valittu saarnaaja kertoa meille, jotta missä Max the pom on?

#35789 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Parinkymmenen vuoden takainen 3/3 tutkinto on yhtä tyhjän kanssa. Mitä sellainen tekee musiikin teorialla josta ei ole laulajaksi tai soittajaksi? Useimmat soittimet vaativat jatkuvaa ja uutteraa harjoittelua jos aikoo väittää osaavansa sottaa niitä. Kyllä minäkin osaan milloin tahansa "ostakaa makkaraa" kilkuttaa pianollakin, vaikka virtuositeetti tuleekin esiin vasta muovisella nokkahuilulla.

Nivelet lopettivat kotitarvesoittamiset liki neljäkymmentä vuotta sitten, mutta muistan kyllä miten pian esim. lihasmuisti häviää.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35790 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Eipä kestä. Tunkiolla kaikki aika meni nukkumiseen, meikkaamiseen, lookin miettimiseen, oman itsen kehumiseen facessa kun piti taas kerran toistaa kaikki ne pikku opinnot. Mut hei sehän unohti sen näyttelijänopinnot Pasadenassa vai missä se olikaan kun se kävi sitä kurssia muutaman päivän?

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35791 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

"Veijon kommentit äsken musta: "No huh kun oot kaunis, en ajatellut löytäväni ketään naista, mutta vielä tuonnäköinen! Menee sanat ihan sekaisin tässä!"(Tung Fu)"

Nyt se kehuu itsensä jo Veijonkin puolesta. Loviisalainen vanhapoika ei puhu tuollaisia, olkoon vaikka minkälainen honkkeli.

#35792 Ilmoita asiaton viesti
    lakihenkinen
    Participant

George Carlin ja Ricky Gervais . He ovat hauskoja ja jaan sinun elämänkatsomuksen.

#35793 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Oliks toi video jollain loopilla? En jaksanu pinnistellä ruotsiani hirveesti mut kuulin vaan viikkarin ja siljan laivojen nimiä ja terminaaleja mainittuna moneen kertaan.. Et mistä ihmeestä mahtoi puhua?! Lisäks toi aurinkolasien liikahtelu aiheutti naurua..

#35794 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Ruth Närhi lisäsi 2 uutta kuvaa — juhlatuulella paikassa Helsinki.

10 t ·

Fin kvalitetstid med mina älskade bröder Sakari Närhi och Timo Närhi ??

Näytä käännös

Sekopäitä tuossa suvussa riittää

#35795 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Ensinnäkään tuo kotka ei ole missään työsuhteessa mihinkään laivayhtiöön. Joku uskislahko maksaa sen hyttimaksut ja kammotuskottarainen saarnaa ihan omaksi ilokseen (????) laivalla

#35796 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

kikkanäätä:

Ensinnäkään tuo kotka ei ole missään työsuhteessa mihinkään laivayhtiöön. Joku uskislahko maksaa sen hyttimaksut ja kammotuskottarainen saarnaa ihan omaksi ilokseen (????) laivalla

Varmaan omaksi ilokseen. Ei tuosta kukaan muu ilahdu.

#35797 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Mulle ei nyt vieläkään aukea tää paattiparshtooskan juttu. Miksi ihmeessä joku haluais hömppäjulistusta ruattisenlautalla? En ole itte ollu naismuistiin, joskus just täysikäsinä mentiin porukalla hakemaan hiukset kipeiksi. Jesse eikä sen iskä ollu mielessä, housut pysyi kyllä jalassa paljon paremmin kun tuksulla.

#35798 Ilmoita asiaton viesti
    opamox
    Participant

Angeli:

Näin puhuu Jumalan nainen Ruth Närhi:

https://www.facebook.com/ruth.narhi/videos/10154828682307846/

Vaikka video on ruotsiksi, jokainen näkee tämän hartaan kristityn evankelistan ilmeistä millainen ihminen on kyseessä. Jos tuo tulisi minulle puhumaan, häipyisin välittömästi takavasempaan. Niin vastenmielinen eukko hän on.

No huh huh…joo olen sanaton.

#35799 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Ei siinä videossa mitään kiinnostavaa sanottu, laitoin sen tänne sen hullun ilmeilyn ja ruman puhetavan vuoksi. Harakka kertoi vain mihin laivaan on menossa tms. On sekin oikea monsterihirviö.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35800 Ilmoita asiaton viesti
    viljo666
    Member

Angeli:

Eipä kestä. Tunkiolla kaikki aika meni nukkumiseen, meikkaamiseen, lookin miettimiseen, oman itsen kehumiseen facessa kun piti taas kerran toistaa kaikki ne pikku opinnot. Mut hei sehän unohti sen näyttelijänopinnot Pasadenassa vai missä se olikaan kun se kävi sitä kurssia muutaman päivän?

Ja Joe Blasco-meikkikonsulenttius my ass…joka kerta kun sellaisen näkee, täytyy mennä sivummalle toipumaan repeämisestä.

Ihan sujuvasti täytän vaikka kuinka vaikean sudokun, ilman appron approa.

#35801 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Tästä laivaharakasta sen verran…

Sillä EI ole mitään tekemistä laivayhtiön kanssa. Kunhan huuhailee laivalla huru-uskontonsa piikkiin.

Ottaa mielellään kuvia kaikkien esiintyjien kanssa – hei siis joo – uskovaista meininkiä ja postailee kuvia sivuilleen.

Tyhjäpäinen suttura -uskonnon varjolla hoitaa toista "bisnestä"

Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.