Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

• This topic has 2,148 replies, 208 voices, and was last updated 6 years ago by PKS1.
Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 2,149 total)
  • Author
    Angeli
    Member

facesta:

http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/kilpirauhanen/kilpirauhasen_toimintahairiot_mita_kaikkea_ne_saavat_aikaan

Tämä on siis todettu mulla, siksi haluan että ihmiset ymmärtävät väsymykseni jne. Kyllä tämä tästä thryroxin alkaa pikkuhiljaa auttamaan.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #35923 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Saisikin jo alkaa auttamaan, kun lääkettä on kai vedetty jo vuosikausia ?

Viinahan siis ei lainkaan väsytä, lamaa aivotoimintaa, lihota tai muutakaan pahaa tee. Kilpparihan se. Vedetään raskaaseen tutkintaan ja syytteeseen !

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35924 Ilmoita asiaton viesti
    Zorron merkki
    Blocked

Ihan helmee! Siinä on taas öljyt ja närhenmunat saatu niin iänkakkisen suloisesti sekaisin samaan lauseeseen, että heikkolahjaisempaa hirvittää. Ishkän tai bååttipastorin fb:n seinälle vois vappuna linkittää tuben juusta Renkomäen superglamyyrin shoen non stoppina. Hoyliii shiit, mikä shöw. Tulikin taas kattottuu 🙁

#35925 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Allah on arabiaa ja tarkoittaa Jumalaa.

#35926 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Angeli:

facesta:

http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/kilpirauhanen/kilpirauhasen_toimintahairiot_mita_kaikkea_ne_saavat_aikaan

Tämä on siis todettu mulla, siksi haluan että ihmiset ymmärtävät väsymykseni jne. Kyllä tämä tästä thryroxin alkaa pikkuhiljaa auttamaan.

Jos ei tyroksiini pure aina on mahdollista olla siinä ryhmässä jotka tarvitsevat myös t3: sta. Arviolta noin 10 tai maailmalla varovaiset arviot jopa 20 % kuuluu ryhmään jotka eivät käännä t4 :sta. Jopa tuksu voi kuulua tuohon ryhmään.

Toisaalta lihavilla voi olla korkeampi TSH ihan siitä syystä että elimistö tunnistaa tarpeen aineenvaihdunnan kiihdyttämiselle jotta laihtuminen lähtisi vauhtiin ja koittaa tuottaa lisää t4 ja t3. Eli tuksun kilpirauhasen pitkälle edennyt toiminta voi olla puhtaasti läskistä lähtöisin.

Tuksu voi kyllä valinnoillaan tuhota lääkityksen tuomat hyödyt jos vajaatoiminta on todellinen. Suoliston kunto on a ja on lääkkeen kunnolliselle imeytymiselle.

Vajaatoiminta ei ole mikään perustelu lihavuudelle. Myös laiha voi olla vajis ja paino nousee normaaliksi vasta kun arvot ovat normaalit.

Väsymys taas tuksun kohdalla on todennäköisesti pelkkää laiskuutta. Vaikea sanoa ku ei se ole koskaan mitään normaalia tehnyt. Hyvin kuitenki jaksaa ryypätä ja rellestää. Kunnon vajis ei välttämättä edes jaksa ajatella alkoa saati yötämyöten kukkumista. Väsymys kun ei ole sama asia kuin se että nukuttaa. Tätä monet ei ymmärrä!

Ne vajikset jotka mä tunnen sanoo että krapula on turhan ankara ja kestää liian pitkään. He myöskin pitävät huolen kunnallisesta syömisestä ja tekevät kaikkensa optimoidakseen olonsa. He myöskin tietävät että vajiksella on yhteys kakkostyypin diabetekseen ja moniin muihin sairauksiin ja pitävät kunnostaan huolta

"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"
    #35927 Ilmoita asiaton viesti
    janonyymi
    Member

Angeli:

facesta:

….., mutta luulisin että Jeesus näki myös, ettei lähiomaiset olisi enää kestäneet toisen perheenjäsenen lähtemistä. Jumalle, Iänkaikkiselle Valtiaalle KIITOS! Amen!

Voi juma

#35928 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

No niin, tämä näätä sai pinkin käpäliinsä tänään (kiitos vielä tätäkin kautta ulkomaannaadalle!). Vinkeää päästä nyt senkin sivuilta kertaamaan, nauramaan ja kauhistelemaan noita vähän vanhempia juttuja ja tuksuismeja, joissa uskontohorinan osuus oli vielä siedettävällä tasolla. Tällä hetkellä tuntuu sitä jeesustelua olevan niin paljon, että alkaa Pannahisen pakanaa jo ihan toden teolla tympiä.

Huomasin ylimääräisen Tuksu-vaikutuksen tänään myös kaupungilla (kotikaupunkini ydinkeskustassa), kun siellä päivysti yllättäen aukion laidalla jotain Raamattu-tyyppejä kirjatelineen kanssa, ja automaattisesti reagoin kurvaamalla aivan jalkakäytävän toiseen laitaan samalla kiihdyttäen askeleitani, etteivät vain ehdi hyökätä kimppuuni… Onneksi näin ne kyltit tarpeeksi kaukaa, etten törmännyt suoraa päätä noihin satukirjakauppiaisiin. Eiväthän kaikki "ilosanoman levittäjät" tietenkään ole asiansa suhteen sentään yhtä hourupäisiä kuin Tuksu, Ruuti-täti ja kumppanit, mutta itselläni sietokyky kaiken maailman käännyttäjiin alkaa olla jos mahdollista entistäkin huonompi.

#35929 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Jokohan Johanna on heitetty ulos Rajat kiinni-ryhmästä, porukka vähän hermostui kun alkoi pauhaamaan yhtäkkiä Jeesuksesta vauvan raiskaus-uutisen kohdalla eikä tajunnut lopettaa vaan innostui vaan entisestään 😀 haittaa tuollaisesta meuhkaajasta on seurakunnille enemmän kuin hyötyä… Muut jäsenet epäilivät jopa feikkiprofiiliksi Tuksua, miksiköhän 😀

#35930 Ilmoita asiaton viesti
    Supastar
    Participant

No se ryhmä on kyllä Tunkeroisen ansainnut.

#35931 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

Pannahinen:

– – –

Huomasin ylimääräisen Tuksu-vaikutuksen tänään myös kaupungilla (kotikaupunkini ydinkeskustassa), kun siellä päivysti yllättäen aukion laidalla jotain Raamattu-tyyppejä kirjatelineen kanssa- – –

Luulen etta Jehovantodistajia – niilla on taalla ulkomaillakin nyt uusi ns. pehmea tavoittamistapa, eli lehtia tarjotaan ohikulkijoille. Ei kylla kukaan ole koskaan tyrkyttamalla tyrkyttanyt, mutta sana on varmaan kiertanyt etta en ole kiinnostunut. Entinen koulukaveri on niiden paajehuja Lontoossa niin olen kylla jututtanut yhden vierailun verran etta sain tietaa mita kaverille nykyaan kuuluu – sen jalkeen en ole ottanut lehtia yms vastaan vaikka ne niita postiluukusta jaksoivat tunkea viela sen jalkeen vahan aikaa 😀

“KUN MÄ EN EDES HALUA ENÄÄ MIESTÄ!!!!!!!!

HALUAN VAAN SEN POSSUN!!!!!!!!!!”
    #35932 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

kettu:

Allah on arabiaa ja tarkoittaa Jumalaa.

Mietin ihan samaa. Miltä mahtaa tuntua tulla Jumalan raiskaamaksi? Ja miten se tapahtuu, Pyhän hengen avustuksella, kuten Marian tapauksessa?

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#35933 Ilmoita asiaton viesti
    näätijä
    Member

Öljytty pervo-pappa. Kiitos mielikuvasta.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#35934 Ilmoita asiaton viesti
    RevennytTurkki
    Participant

Ruth öljyämässä isääsi.. Minun täytyy saada työn takia äkkiä unta kupoliin, en usko et onnistuu ja en pysty kemialliseen unneen laillasi.

Onneksi minulla ei ole karvaiset kädet, muuten en voisi niihin koskea enään koskaan.

Johanna, kaikkea sinulle!!

#35935 Ilmoita asiaton viesti

"ja Jumala ottaa heidän taivaaseen luoksensa turvaan enkelien siipien suojaan kuten Julialle tehtiin."

Eikös Julle ollut aikaisemmin enkelien yläpuolella, ts. arkkienkelinä? Onko hän nyt tippunut taivallisella arvoasteikossa ja onkin nyt vain "enkelien siipien suojassa." ?

"Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! "

"Olen kaunis nytkin ja Julia ei ole enkelinä, vaan enkelien yläpuolella taivaassa."

"love and piece"

#35936 Ilmoita asiaton viesti

"isäni Markku oli käynyt taivaassa vajaa puoli vuotta sitten ja nähnyt Jeesuksen lisäksi Julian siellä! " (Tuksu)

Ihme porukkaa nämä Tukiaisen perhe. Taivaassa käydään moikkaamassa Jeesusta ja milloin Jullea. En ole koskaan kuullut vastaavaa. Tuksukin tiesi tasan tarkkaan miltä taivaassa näyttää. On hienoja jalokiviä ja kaikki ovat kauniita.

Tuksua ei tietenkään kiinnostanut kuin vain jalokivet, mutta ei Taivas muuten

asuinpaikkana. Millaiset asunnot, sosiaaliset suhteet ja onko eri yhteiskuntaluokkia? Miten Julle sijoittuu siellä? Joko kaveraa Princen ja David

Bowien kanssa?

"Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! "

"Olen kaunis nytkin ja Julia ei ole enkelinä, vaan enkelien yläpuolella taivaassa."

"love and piece"

Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.