Johanna Tukiainen Vol. 125

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 125

Viewing 15 posts - 1,456 through 1,470 (of 2,149 total)
  • Author
    Pastori
    Blocked

pavo no pone:

J. Turmiolle pärinää taivaalle!

Alajärveläinen yritys myy MIG-21 MF hävittäjää vm -73. Ollut Puolan ilmavoimilla ja viimeisin lento 1999.

Voi rähmä siitä vaan puuttuu moottori.

Ei haittaa. Turmiolla on niin paljon testosteronia, että partaansa päristellen saa kyllä ilmaan tuonkin vehkeen ja pommittaa Tuksun raketin päällä maata kiertävälle radalle.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
    #35953 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

joku:

Tuksu on persauki viekääs nyt joku sille ruokaa ja juomaa.

Johanna Mia Tukiainen

Tänään olisi illanvietto mun luona Helsingin ytimessä Kämpissä, jos

kiinostaapi tulla! Samanlaisia illanviettoja kun pidin yli vuosi sitten aina

välillä kotona, nyyttikestimeiningillä, eli jokainen tuo omat ruokansa ja

juomansa jos haluavat.Ottakaapa pikaisesti yhteyttä inboxsiini!Rento

meininki,ei tartte mitään laittautumista!

Kalsarikännit. Seuraleikkinä "otatko vai annatko pataan". Illan edetessä rohkeimmat voivat pelata "monoa emättimeen" peliä.

#35954 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Pippa:

J. Turmio:

Tsuhnukki kuule… Missa saaterissa se mainostamasi taivas on? Ja mika helkkari on "Iänkaikkinen Valtias" ja missa helewatassa se sitten on?

Olen tziigaillut teleskoopilla (isollakin) pitkin ja poikin, mutta minkaanlaista naamaa, eli jessea ei ole okulaariin sattunut millaan suunnalla. Ettet kuule vaan hurja puhu nyt pelkkaa paskaa?… Niin pitkalle kuin nakokentta riittaa, siella ei ole kuin pelkkaa tyhjyytta. Ei siella mikaan jeesus piereskele 😀

On se taivas (Hän) siellä jossain, usko pois. Tsekkaa vielä tarkemmin putkellasi.

Siellä pilvien, planeetojen ja mustien aukkojen välissä, jossain. (Siellä Jesse naureskellen piereskelee, pruit,pruit)

Tosaalta voi olla niin, että vain ja ainoastaan Markku voi nähdä Jeesuksen ja Julian. Taivaan.

Eli et sä kuule ehkä Turmio niitä kaukoputkella voida nähdä?

Vain Markku näkee ja kokee? Taivaan?

Ei va. Olen lapsuudessani saanut kokea sangen vahvan uskonnollisen kasvatuksen. Siittä irtautuminen, kasvaminen ns.normi ihmiseksi on ollut rankka taival. Taivaspaikkani on siten mitätöity ja olenkin harkinnut liittyä kanssanne ”helvetin bileisiin”.

Mulle opetettiin lapsena, että jalopeurat hilluu taivaassa. Että, jos sä Turmio sellaisen saat kaukoputken päähän… Ammu pois. Antaa palaa. Grillataan helvetin lieskoissa… sekin/nekin. Jätä kuitenkin Jesse henkiin, se kuoli jo kerran. Jos sattuu tähtäimeen.

Ja Pastori tuo viinit…? Noh, voin minäkin…., jos Jumala suo….

Pöh, minua ei temmota mihinkään suuntaan. Kun aika koittaa, kotoilen uurnassani, sohvaperuna kun olen. Sitäpaitsi en tykkää kuumasta, alkaa ahdistaa ja korkealla taas huimaa.

#35955 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Joo, nyyttikestit Tunkerolaisittain tarkoittavat tietenkin, että myös kutsuja juotetaan ja syötetään.

Ja friikkisirkuslaiset juoksevat tarjoomuksineen kieli vyön alla lokin pakeille.

Äkkiä nyt, Tunkerolla on jano.

Aina jano ja koko ajan nälkä!

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #35956 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

En muuten myöskään usko pätkääkään, että Julle odottaa, saati toivoo narsistisiskonsa saapumista sinne, missä nyt ikinä sitten bilettääkään (uskisten uskomusten mukaisessa taivaassa nyt tuskin kuitenkaan).

Saa Jullekin kerrankin bailata rauhassa ja omien mieltymysten mukaan, ilman, että isosysteri määräilee vieressä.

#35957 Ilmoita asiaton viesti
    Tunari
    Participant

En ole aikoihin tänne kirjoitellut mitään mutra nyt oli ihan pakko, ai miksikö? No kysyäkseni teiltä vakionäädät mikä helv toi paattipastori oikeesti on. Eksyin seinälleen jossa hehkuttaa menevänsä viettämään ystäviensä atukiaisen Maken synttäriä. Video on puistattava, varsinkin tuo paattipastorin ääni. Mikä hän oikeesti on? Ääni vaikuttaa viskin pilaamalle, kuvia seinällään tyyliin sama kuin tuhnulla, minä, minä minä. Postauksia päivittäin kymmeniä. Jos ois mun kaveri, piilottaisin tyypin, en jaksais kattella. Ja nyt kun pääsin näätäilyineni vauhtiin, minkä ikäinen tää paattipotaska on, onko perhettä, lapsia ja onko sillä virtsatietulehdus kun joka kuvassa seisoo jalat ristissä? Liisn paljon kysymyksiä, saisinko vastauksia. Kiitos

#35958 Ilmoita asiaton viesti
    Tunari
    Participant

En ole aikoihin tänne kirjoitellut mitään mut nyt oli ihan pakko, ai miksikö? No kysyäkseni teiltä vakionäädät mikä helv toi paattipastori oikeesti on. Eksyin seinälleen jossa hehkuttaa menevänsä viettämään ystäviensä perhe tukiaisen Maken synttäriä. Video on puistattava, varsinkin tuo paattipastorin ääni. Mikä hän oikeesti on? Ääni vaikuttaa viskin pilaamalle, kuvia seinällään tyyliin sama kuin tuhnulla, minä, minä minä. Postauksia päivittäin kymmeniä. Jos ois mun kaveri, piilottaisin tyypin, en jaksais kattella. Ja nyt kun pääsin näätäilyineni vauhtiin, minkä ikäinen tää paattipotaska on, onko perhettä, lapsia ja onko sillä virtsatietulehdus kun joka kuvassa seisoo jalat ristissä? Liisn paljon kysymyksiä, saisinko vastauksia. Kiitos. Ai niin, ei tiä potaska jotta on piirtänyt kulmakarvansa ihan päin mäntyä, ei siis ole käynyt kysyyn keltää miten ne kulmafärit pitäis oikeesti piirtää. No nyt jään odottamaan valaisevaa tietojanne tuosta kummajaisesta.

#35959 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Mihis muuten se paimentyyppi hävisi, se jonka kanssa oli taas hirveet yritykset vaikka mihin juttuihin?

Ja mihis se 'kirjailija'-Björkkakin hävis? Kohta pitäis jo kirjan painossa olla.

Ja mites ne hääsuunnittelut etenee, muutama kuukausi enää? Vähintään kutsujen pitäis jo olla lähdössä postiin.

Vai oliks tää Tunkero se ikuinen yrittäjä?

Niinhän se tais olla.

Kauheesti yrittää, tulos aina nolla.

Mutta että JOS, niin oishan tässä 'mielenkiintoista' odoteltavaa.

Ainakin mielenkiintoisempaa, kuin nuo uskonhöpinät.

#35960 Ilmoita asiaton viesti
    pavo-no-pone 2
    Participant

Mitä eiks Kämpissä saa enää juomaa ja ruokaa? Helvata tarkottaaks se omaa Läävää.

Hyvät on seuraleikit joo muoks. pullonpyöritys ja emätinmonotus.

Sinne vaan pemputin päristelee vessapöntön kuvaajaksi myös dokumentoimaan illan ulosantia.

#35961 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

PKS1, en yhtään epäile etteikö jehoviin tai muihin vastaaviin lahkoihin kuuluvilla ihmisillä olisi tiettyjä sinänsä hyviä ja arvostettavia ominaisuuksia, kuten ahkeruus ja raittius. Lisäksi toit esille hyvät käytännön taidot ja organisaatiokyvyn. Jotain tavallaan hienoa voi joku nähdä myös siinä niin järkähtämättömän jääräpäisessä periaatteellisuudessa, että omalle yhteisölle saadaan väsytystaktiikalla järjestettyä jopa erivapaus lain edessä; viittaan nyt tietenkin asevelvollisuuteen.

Minulla ei myöskään ole mitään henkilökohtaista syytä ärsyyntyä jehovista kokoajan ja jokapaikassa, tätä tapahtuu ohimennen kerran pari vuodessa ja se siitä. Eivät vaikuta elämääni sen enempää kuin ketkään tai mitkään muutkaan ärsyttävät ihmiset/ ihmisryhmät, joiden kanssa en viitsi olla missään tekemisissä. Silloin harvoin kun asiaa ajattelen, harmittaa lähinnä se, että moiseen humpuukiin yhdistettynä ne hyvätkin ominaisuudet menevät (mielestäni) pitkälti hukkaan. Ahkerat, alko-ongelmattomat, talkoohenkiset, järkähtämättömät tyypit voisivat käyttää potentiaalinsa NIIN paljon fiksummillakin tavoilla.

Oma lukunsa on sitten se verensiirroista kieltäytyminen, sitä en voi käsittää.

EDIT: Lisään vielä, etten toki itsekään ole vaatimatonta potentiaaliani osannut elämässä käyttää fiksuimmalla mahdollisella tavalla, kaukana siitä. Pitkän tähtäimen tavoitteeni on silti kehittää itseäni niin kauan kuin henki pihisee, ja päästä vielä joskus lähemmäksi kykyjeni ylärajoja. Ja ihan omilla aivoillaNI ajatellen.

Erilaisissa hihhuleissa yksi surullisimmista piirteistä on juuri se, kun valinnat tehdään kyseenalaistamatta, aivopestyinä, jonkun uskonnon/ lahko-oppien sanelemina ja yhteisön painostuksen alla. Itse mieluummin kuolisin kuin eläisin sellaista elämää. <- Saatiinpas ooteehen edes epäsuora Tukiaisviittaus…

#35962 Ilmoita asiaton viesti
    Pannahinen
    Member

Pastori:

Pöh, minua ei temmota mihinkään suuntaan. Kun aika koittaa, kotoilen uurnassani, sohvaperuna kun olen. Sitäpaitsi en tykkää kuumasta, alkaa ahdistaa ja korkealla taas huimaa.

"kotoilen uurnassani" 😀 Eipä tuota voisi paremmin kiteyttää! Minua ei tosin huimaa korkealla, mutta muuten ollaan näköjään samoilla linjoilla tässä asiassa (Hospodar-kommenttini sivulla 47) 🙂

#35963 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä
    Member

U.M. Metus:

Mihis muuten se paimentyyppi hävisi, se jonka kanssa oli taas hirveet yritykset vaikka mihin juttuihin?

Ja mihis se 'kirjailija'-Björkkakin hävis? Kohta pitäis jo kirjan painossa olla.

Ja mites ne hääsuunnittelut etenee, muutama kuukausi enää? Vähintään kutsujen pitäis jo olla lähdössä postiin.

Vai oliks tää Tunkero se ikuinen yrittäjä?

Niinhän se tais olla.

Kauheesti yrittää, tulos aina nolla.

Mutta että JOS, niin oishan tässä 'mielenkiintoista' odoteltavaa.

Ainakin mielenkiintoisempaa, kuin nuo uskonhöpinät.

Paimen ilmeisesti väsää kovalla kiireellä Tuksulle biisiä tai jotain…

Ensiesitys 28.05. Vantaalla.

Sitä ennen yhteiskeikka Tuksun kanssa vappuaattona Lahdessa.

JaniPaimen Rantanen 07.04.2016:

"30.4 Ollaan Johanna Johanna Mia Tukiainen kanssa Lahessa ravintola Meiningissä.

28.5 Vantaalla ravintola Lännenkullassa. Siellä ensiesityksessä kappale joka kantaa nimeä Vapaa. Kaikki messiin!!!"

Nallellahan oli kirjasta se käsitys, että se on tarkoitus saada valmiiksi vielä tämän kevään sekä kesän aikana ja kauppoihin viimeistään keväällä 2017.

Vielä täytyy siis odotella.

Ja jännittää, ehtiikö joku muu ensin…

#35964 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kun ei kukaan osaa sanoa miten päin täällä avaruudessa mennään niin pitäisi sanoa että loitonnutaan maan keskipisteestä. Kun kysymys on pallon pinnasta niin jokainen lähtee eri suuntaan jolleivat sitten ole perhekunnittain päällekkäin.

Kannattaa Tunkinkin pukea jurtta päälleen, maan ympärillä on niin pirusti roinaa että törmäysvaara on ilmeinen. Paksu turkinloihkana vaimentaa pienempiä iskuja, mutta kyllä sitten kerääkin sitä sälää.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #35965 Ilmoita asiaton viesti
    HEva
    Participant

on entinen hyttihuora,,mut ny on kyllä pakko tuulettaa..ihanaa tappara ihanaa 😉

#35966 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Olin hermoraunio ottelun aikana, mutta tosiaan viimein mestaruus Tapparalle ja HIFK sai tulta munilleen!!! HAHAHAHAHAHAA :-):-):-)

En ole narsisti, mutta tiedän olevani hyvännäköinen

Julia oli onnekas kun sai kuolla hyvissä ajoin!!

Viewing 15 posts - 1,456 through 1,470 (of 2,149 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.