Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 126
- This topic has 1,069 replies, 139 voices, and was last updated 7 years, 2 months ago by
mietiskelijä.
-
AuthorPosts
-
ModeroijaMember
Vol. 126 alkaa tästä.
Mode
Män Ää. DinMemberJohanna Mia Tukiainen lisäsi uuden kuvan albumiin Different pics of my life.
18 tSaan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! Solrfdelirium tremens ja neljä ällääParticipant28.5.16 23:46
GlitteriliimaTuli vaan mieleen
Liekkö tämä jatkuva uskonnon tuputtaminen syy siihen että tämä bändi niin kovin hyvälle kuulostaa korvaani… https://www.youtube.com/watch?v=Dxr5sKyK8ys Siinä on bändi, on miljoonat fanit, rikkaudet, glamour ja sanoma *pyhimyshymiö*Wautsi. Kiitos glitteriliima. Ikinä ollut tuosta bändistä kuullut ja tuskin koskaan näitä biisilinkkejä täällä klikkailen, mutta tällä kertaa kannatti. Sanoitukset ei ihan minun juttu, mutta soundi, melodia, kaikki ihan nappiin. Kiitos vinkistä!
–
Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.
–
Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.Män Ää. DinMemberSanna Suutari
21. toukokuuta kello 8:41 · Helsinki
Minä & Johanna 4/16! 😀Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx ihanaa, Isabellankin vetoketju menee nyt jo kiinni 🙂 onnea onnistuneesta bikinikuuriin kesäksi-dieetistä <3
Tykkää · 27. toukokuuta kello 0:34Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin. Aasccs. Aaaoua! SolrfU.M. MetusMemberMuistuttaa tasan täsmälleen Immoskaa Tunkero tässä SS:n kanssa otetussa kuvassa.
Tunkerolla vaan leveempi naama, muuten identtinen ilmettä myöten.HUH.
…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".källiParticipantMän Ää. Din:
Sanna Suutari
21. toukokuuta kello 8:41 · Helsinki
Minä & Johanna 4/16! 😀Mari Kxxxxx Xx Nxxxxxxxx ihanaa, Isabellankin vetoketju menee nyt jo kiinni 🙂 onnea onnistuneesta bikinikuuriin kesäksi-dieetistä <3
Tykkää · 27. toukokuuta kello 0:34Karu kuva!
Sanna on kuitenkin ihan ihmisen näköinen, mutta tämä toinen… Ylimielinen pallopää sian tihrusilmineen, kumivenehuulineen, liian pieni paskanen pomppa päällänsä on aivan karsea näky. Hyi Helvetti!Lisäys: Sanna lienee Tunkkia vanhempi, mutta kuvasta voisi kuvitella, että etualalla kekottaa kulahtanut äitee säälittävä tekoletti olallaan roikkuen. Taustalla tytär.
"Havetkää te kaikki, jotka edes kehtaatte nostaa nimeni esille missään!!!!"
"Kyllä tässä on oman kantapään kautta saatu nähdä kaikki."PKS1Blockedhttp://www.iltasanomat.fi/tiede/art-2000001189726.html
Kuka tämän on kirjoittanut? Kerro Tuksu, kun sinulle on kaikki näytetty. Tämä sopisi Ahvenanmerellä nähdyksi .
Suomalaisten osallisuuden ryöstöretkeen uskoo ilman illuminaattiakin.Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
Julia innoitsi koska hain avieron!!!!
Kyseessä on mies joka ivakoi JuliaaPKS1Blockedkälli:
"Sanna on kuitenkin ihan ihmisen näköinen, mutta tämä toinen… Ylimielinen pallopää sian tihrusilmineen, kumivenehuulineen, liian pieni paskanen pomppa päällänsä on aivan karsea näky. Hyi Helvetti!"
Taitaa olla Jullevainaan garderobi uusiokäytössä. Palttoo suorastaan hivelee reheviä muotoja mutta hihat ovat sitten toistakymmentä senttiä liian pitkät.
Noin omaa kokoa olevan palsan saa ehkä kapakan narikasta varastamalla. Siinä kiireessä ei jouda sovittamaan.Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
Kyseessä on mies joka ivakoi JuliaakälliParticipantPalttoo muistuttaa äärimmäisen kapista, vähäkarvaista turkkia, jonka sisällä manaatti asuu.
Lisäys: lämpimällä säällä ko. manaatti saattaa rantautuneena näyttää mm.
https://www.riemurasia.net/kuva/Seksipeto/100970"Havetkää te kaikki, jotka edes kehtaatte nostaa nimeni esille missään!!!!"
"Kyllä tässä on oman kantapään kautta saatu nähdä kaikki."AngeliMemberjatkuu…
vaaralliseksi koska se lisää itsemurhan vaaraa sekä lihottaa ja aiheuttaa pitempi aikasesti muitakin terveyshaittoja.Jos olisin itse tarkemmin ottanut selvää kyseisestä lääkkeestä 7v sitten niin tänä päivänä en söisi kyseistä lääkettä.Ketipinorin myötä olen lihonut 30kg kuuden vuoden sisällä.Lääke kerää nestettä kehoon ja näytän aivan siltä kun olisin juonut monia vuosia alkoholia vaikkei näin ole.Toivon vielä pääseväni eroon ketipinorista kun aloitin lääkkeen vuosia sitten oli annos jopa 800mg.Esikoissikiö kyllä Latuda ja Lito ovat parhaimmat psykoosilääkkeet. Ja sitten joku leponex yms.akuuttiin vaiheeseen. En ymmärrä suomalaisten lääkäreiden villitystä Ketipinoriin; se ei muka koukuta vaikka ilman sitä on vaikea nukkua jos on tottunut ja lihottaa nimenomaan. Lisäksi ketipinor ei käsittääkseni ole varsinainen psykoosilääke. Ja ne jotka arvostelevat tässä kohtaa lääkitystä, eivät todellakaan ymmärrä miten vakavasta tilanteesta on kyse! Siihen tarvitsee ehdottoman lääkehoidon ja terapian!
PV Tässä ketjussa on kyllä muutama todella häiritsevä kommentti ja neuvo. Ei psykoosin tultua, voi parantua ilman oikeaa lääkitystä, jos lääkityksestä kieltäytyy niin voi olla vaaraksi itselleen ja jopa muille. Raamatun lukeminen ei ikävä kyllä paranna psykoosia.
Esikoissikiö Kyllä PV: psykoosissa oleva ihminen voi olla itsetuhoisa, tai aiheuttaa muille myös vaarallisia tilanteita. ihmisten pitäisi enemmän alkaa tunnistamaan jos jotain on pahasti vialla, eikä kyseiset ihmiset kuulu putkaan vaan suoraan sairaalaan ja lääkitykseen. lääkitys ja hoito eivät mitenkään sulje pois Raamattua ja Jeesukseen uskoa.
PV Esikoissikiö, on point. En ois voinu ite paremmin asiaa ilmaista. K**** L********** oon seurannut sun kommentointia Johannan päivityksiin, jo tovin ja olen itse ottanut ne naljailuna. Eri mieltä voi olla asioista, mutta kohteliaasti.Sulla tuntuu olevan joka asiaan poikkipuolinen asenne.Hmmm…K**** A**** Olen jutellut monen mielenterveys kuntoutujan kanssa ollessani osastolla miten moni on joutunut putkan kautta käymään ennen kuin on päässyt osastolle ja on löydetty se lääke mikä on auttanut viikkojen sisällä ja eron huomaa kyllä siinä ajassa ihmisestä.Itsekin olen joutunut osastolle erittäin huonossa kunnossa en ole edes tiennyt missä olin kunnes viikko on mennyt ja huomaan että osastolla sitä ollaan.Itse en ole ikinä kieltäytynyt lääkkeistä mitä olen osastolla saanut.Niitä ei onneksi liikaa mennyt mutta harmittaa kyllä etten aikaisemmin ole ottanut selvää eri lääkkeistä kuten tuosta ketipinorista.
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!AngeliMemberS***** N******* jakoi linkin Esikoissikiön facessa:
"Sillä minä olen Herra, sinun parantajasi." Jumalan kunniaksi kerron, Jeesus paransi ihmisen tässä kokouksessa Leivonmäen urheilutalolla 21.5 kun hän tuli eteen rukoiltavaksi. Monia vuosia kärsi paniikkihäiriöstä, kova ahdistus päällä jatkuvasti Uni, paniikki lääkitys, mutta Jeesus paransi hänet siinä lattialla. Lauantaina kokous, ja maanantaista lähtien ei ole tarvinnut enää lääkkeitä.:) Hallelujaa jo viikko ilman lääkitystä ja rauha sydämessä. 🙂 KUNNIA JUMALALLEhttps://www.youtube.com/watch?v=pUHkiErcGAE
Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!Alli KaponeParticipantNo mistä se ton 20% keksi? Olisihan se melkoista sirkusta noin iso porukka elämässään sairastuisi. Väärinymmärtämisen maisteri on taas nähny harhoja.
20% masentuneista voi olla tai juopoista. Tai vaikka 20% vajaatoimintaa sairastavista.
20% suomalaisista tekisi psykoosista jo vakavan kansantaudin. Viidesosa suomalaisista jossain elämänvaiheessa tekisi vuosittain melkoisen ruuhkan suljetuille osastoille.
Toisaalta tuksun mielestä kaikki on joukkopsykoosissa, pitkän psykologian lukeneena on varmasti alan ammattilainen.
"Toisests silmätäni puuttuu tällä htkellä linissi, niin siksi tulee kirjoitusvirheitä"näätijäMemberPsykoottinen oireilu saattaisi helpottaa, kun jättäisi viinan. Viina + antipsykootit = huono idea.
"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!""Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."
minimininParticipanthttp://i4.aijaa.com/b/00305/14180200.jpg
Onko tuo taustalla näkyvä pään osa Veken pää? Eikö Veijo ollut onnistunut karistamaan jo Tuksun kannoiltaan? Jostakin Veijo saanut taas rahaa ja Tuksu haistanut rahan ja käynyt noutamassa Veijon maksajaksi taas?
PKS1BlockedAngeli:
"Esikoissikiö En olisi ikinä selvinnyt psykoosistani ilman Latuda lääkitystä!!!! Joten on hyvin harhaista, jos ihmiset kuvittelevat pelkän Raamatun lukemisen auttavan johonkin sairauteen, kuten psykoosiin, ja kuten sanottu; tunnen uskovia ihmisiä jotka ovat kyseisen tilan saaneet ja juttelisin mielel.teidän kanssa?"Tunkki on kuin Pietari hiilivalkealla. Hätäseen viikko kun Leivonmäellä tehtiin porukan päätös että lääkärit ovat koijareita ja huijareita. Nyt tämä uskossaan heikko kieltää mestarinsa ja vannoo koululääketieteen voimaan. Miten tällainen mieluusti syntinen pystyy tekemään valintoja, kun ei asiastaan varmatkaan pysty päättämään.
Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa -
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 126’ is closed to new replies.