Johanna Tukiainen Vol. 126

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 126

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,070 total)
  • Author

Tämä on testi.

<p>Testaan siteerata itseäni.</p>
    <footer>— – Lepositeissä</footer>

#43218 Ilmoita asiaton viesti
    • Kuvatesti:
    1. suoraan saatanasta

tunkin tekoitsari

#43221 Ilmoita asiaton viesti
    suuri nauraja
    Blocked

Laivapastörointi Ruuti: Joo, ehdinkin itse huomata saman asian. Käytin blockquote HTML-tagia. Lainaus onnistui, mutta ”cite” attribuutin arvo ei näy palstalla.

#43273 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Penteleen pentele. Enhän minä jotain iänikuisen vanhaa emailia muista. Joten nimimerkki vaihtoon (helposti) Katsotaan miten tää Otavamedian ”uusi” systeemi pyörii. Joku puusilmä tätä on ollut tekemässä, kovin kankealta tuntuu. Mutta Hymyhän taapertaa pari vuosikymmentä jäljessä 🙂

#43274 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Ja suuren naurajan kanssa tasan samaa mieltä. Paskaa. Kirjautumatta ei näe kaikkia kommentteja. Ihan perseestä. Sorry kielenkäyttöni.

#43277 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

”VIIIITTTUU!!! Chromium-selaimella Linuxissa ilman kirjautumista tänään 01.06.2016 näkyy uusimpana klo 10:16 kirjoitettu postaus ja uusin sivu on numero 8. Reloadia hakattu koko iltapäivä, ei uusia postauksia näkyvissä.

Nyt kun kirjauduin sisään, niin postauksia ilmestyi vaikka kuinka monta lisää ja sivukin on 9!!!

Tämä on uskomatonta paskaaaaaaaaaaaaaa….”

Olen huomannut saman asian. Kirjautumattomana ei nay kaikki viestit/kommentit. Minullakin Chromium + Ubuntu. Itse asiassa olen tehnyt koodia luokkaa parikymmenta vuotta ja silla kokemuksella voin todeta etta tama foorumi on nyt vahan persuksillaan. Jos loydan jostain sen Pastorin mainitseman kirjautumispalkin, kayn visiitilla Myhyn toimituksessa ja kilautan ko. palkilla jatkia otsalumpioon.

Kommenttien lainaaminenkin taytyy nakojaan tsekata etta miten se nyt tassa sitten toimisi asiallisesti. HTML-sontaa voi tietysti pukata viestiin mielin maarin, mutta ei se ole oikea tapa koska emme voi olettaa etta kaikki osaa koodata lainauksensa kondikseen. HUOH…..

#43278 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

[quote]test[/quote]… tuskin toimii …

edit: Joo ei… eli nyt se metrinen 2×4 palkki kainaloon ja visiitille 😀

edit2: Uloskirjautuminenkin on luokkaa hevonpeesta. Mita alakoululaisia siella tekee tata foorumiduunia? Kai tahan on nyt sitten vain totuttava.

#43287 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kateellinen Juntti:
    ”Edellisen vollin vika viesti 10.5.2016, 12:18
    Tämän vollin eka viesti 29.5.2016, 23:51
    Missä kadonneet sivut? Jäi vähän lukematta.”

Samaa ihmettelin. Olisin eräälle taivaan toimihenkilölle linkittänyt niitä Leivonmäki mission videoita. Onneksi valppaat ihmiset tallettivat niitä youtubeen että sain alan ihmisellekin tarjottua maistiaisien. Odotan kiinnostuneeena palautetta.

#43290 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Mä en niin ala, jos profiiliin ei saa laitettua omaa passikuvaa. Tai jotain.

#43291 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Pikemmikin joku helvetin laiska ja pihi tätä on ollu tekemässä kun on pitäny ottaa se halvin(ilmainen) ja paskin pohja käyttöön vaikka parempiakin olis ihan varmasti ollu tarjolla.

Edith… kirotushäröt

#43299 Ilmoita asiaton viesti
    Pärsläpi
    Participant

OTSIKKO

Vastatessasi….. eli ohjeet olisi. Nyt vain kaikki opettelemaan 🙂

Voit käyttää näitä HTML tageja ja attribuutteja:

#43300 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Laivapastörointi Ruuti:
    Näin sain itse tehtyä lainauksen:
    Alkuun tämä: < blockquote cite=”” >
    blaa blaa blaa blaa
    Loppuun tämä: < / blockquote >

Vittu ! En yhtään jaksa mitään html tägejä, joista en hevonvittuakaan ymmärrä. Jos vaikeaksi menee, ni tää oli tässä. Miten vitussa voi olla näin vaikeaa nykypäivänä tehdä toimiva keskustelupalsta. Keskustelen ehkä sitt ihan keskenään tai lähinäätien kanssa. Missäs se seuraava tanssi-laulu-ammattilaulaja-saarnaus -keikka olikaan ?

Ja aina voin piristyksekseNI katsella ammattilaulajan ja Johannan ihanan tulkinnan ”whole new world”.
    https://www.youtube.com/watch?v=QZz35sb2nrQ&feature=youtu.be

On vaan niin paras. katsoin juuri: niin lähtee tressi ku nauroin taas ihan että posket valui kyyneleitä pitkin.
    Tyypit kotisohvalla. Kimallemekko nivuksiin asti kelattuna. Juutuubista kuunnellaan ja lauletaan päälle. Ollaan oikein laittauduttu: nyt tehdään hieno lauluvideo. Harjoiteltu monta päivää. Sitt kuvaukset. Pemppu kuvaa ja tekee videon. Tosi innoissaan oltiin: nyt tulee vihdoin hyvä juttu. Yritettiin myydä sevenille, että maksaisivatko äänityksen. AAAHAHHHEHEHHHEEEHHEHEHHHEE. Ammattilaulaja EEEhehehHHEeehhheeeeHEEEE.

#43305 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Niin piti itekin Kaljakyrkkis muuttaa Bissekyrkkikseksi, vaikka salasanat ja kaikki oli tiedossa.
    Mitähän vittua, kysyisi Illuminaatti-Sanni (ilmeisen lesbokin!).
    Mutta siis testi. <3
    Olis ollut kiva jatkaa Kaljakyrkkiksenä, kun saatiin mukaan Kaljaoravakin 😉
    Orkulle terkut!

#43306 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

”Laivapastörointi Ruuti:
    Näin sain itse tehtyä lainauksen:
    Alkuun tämä: < blockquote cite=”” >
    blaa blaa blaa blaa
    Loppuun tämä: < / blockquote >

Vittu ! En yhtään jaksa mitään html tägejä, joista en hevonvittuakaan ymmärrä. Jos vaikeaksi menee, ni tää oli tässä. Miten vitussa voi olla näin vaikeaa nykypäivänä tehdä toimiva keskustelupalsta. Keskustelen ehkä sitt ihan keskenään tai lähinäätien kanssa. Missäs se seuraava tanssi-laulu-ammattilaulaja-saarnaus -keikka olikaan ?”

Mä maalasin tän pätkän ja kopioin. Tais onnistua?
    Mutta en tajua myöskään suoraan kokoajan sitä, että saadaan näin s***nan kankea keskustelupalsta aikaiseksi.
    Onko tekijät kaivettu 90-luvun naftaliinista?

#43307 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Nyt kun yritän sun Näätäkikan juttuun laittaa tätä kommentointia, tää ehdottaa Suoli24 tyyliin että vetäisin jotain alaotsikoita. Toivottavasti näin ei näy muille, koska eihän sitä kukaan jaksa vittu lukea.
    Mäkään en jaksa ite alkaa koodaamaan tässä fukin foorumissa.

Toivottavasti siis näkyy oikein. Tai edes jotenkin.

A whole new world on ihan mun lemppareita, sillä sitähän Tunks tekee keikoillaan. MUTTA tulipahan mieleen tässä, onko joku enemmän Teoston juttuja tms tuntevana sitä mietlä, että Lännen Kullan keikassa vedetyt 3 karaokebiisiä ”KEIKKANA” oli jotenkin jotain nillityslakia vastaan?
    Voisinhan mäki vetää ens kerralla karaokessa biisin jälkeen käsi ojossa tai ainakin kinua ilmaset kaljat? Koska olin niin ammattilaulaja ja 8 oktaavia ja 3/3 tasoinen laulaja, että pitäis vähän niinku saada omiaan takas..?

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,070 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 126’ is closed to new replies.