Johanna Tukiainen Vol. 126

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 126

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,070 total)
  • Author
    Angeli'
    Participant

facesta:

Vauvakuume……!!!! Mun karvaiset pikkukoirat lohduttaa vähän, mutta haluan oman lapsen!

R*** S******* Etkö muista teko-tapaa ?

Esikoissikiö se on unohtunut…..

R*** S******* Ei muuta kun opin-ahjoon !!!

#47095 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Oi miten loistavasti tämä toimii…

#47305 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Oi miten loistavasti tämä toimii… Muutama rivi ja tuollainen sotku.

#47321 Ilmoita asiaton viesti
    Näädän pesä
    Participant

Jahas 

Lainaus ei onnistu.

Tälläiset vähemmän tärkeät jutut näkyy nyt toimivan

Jos nyt jotain positiivista, niin ei tarvi kirjautua koko ajan uudestaan. Eilen sammutin koneen, ja tänään olinkin näköjään jo automaattisesti kirjautuneena sisään.

Mut onhan tää siis naurettava räpellys melkein mihin tahansa verrattuna.

#47324 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Vai lapsen haluaa. Tukiaisen Latuda lääkityksen haittavaikutuksena voi olla lapsettomuus. Mikä nyt toisaalta on toivottava vaikutus tässä tapauksessa. Se kun on tämä Tähti niin tyhmä, että ei tuollaisia juttuja reikäisillä aivoillaan tajua. Huutaa vaan suureen ääneen lasta itselleen. onhan se pakko saada kun MINÄNI haluaa sen! Puitteista viis ja osaamattomuudesta ei mitään väliä. Niinkuin ei mistään muustakaan.

Latudan käyttöön voi liittyä pakkoliikkeitä, pääasiassa pään/kasvojen alueella. Suun ihmeellinen maiskuttelu voi olla kyseinen pakkoliike.

#47331 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Minusta suun ihmeellinen maiskuttelu johtuu silkasta omahyväisyydestä joka paistaa Esikoissikiöstä kokoajan ihansuoraan.

#47348 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Todellakin. Ei lasta Johannalle. Johan sillä lapsella olis ongelmia jo raskausaikana, kun madame tuskin pystyy olemaan yhdeksää kuukautta ilman alkoholia ja pillereitä. Tai mitä nyt sitten vetääkin alkon kanssa.

Ei, ei. Johanna ei tulisi ikimaailmassa pärjäämään erityislapsen kanssa, saati hyväksyisi sitä, että on itse syypää lapsen tilaan, jos lapsi on fas lapsi tai jos sillä on muita kehityksellisiä ongelmia syntyessään. Ja vaikka lapsi jonkun ihmeen kautta syntyisikin terveenä, niin en usko että Johanna sitä jaksaisi kovin pitkään hoitaa. Hän kyllästyisi vauvan itkuun ja valvomiseen ja muuhun hyvin äkkiä.

Lisäksi se vauva olisi vaarassa lentää seinään, kun Tuksu hermostuu siihen itkuun tms mitä vauvat nyt tekee. Johan se on nähty miten arvoisa minä minä Madame reagoi kun asiat eivät mene, kuten hänen ylhäinen olemuksensa tahtoo niiden menevän.

Tuksu taitaa luulla, että se lapsen hoito olis helppoa ja yhtä auvoa. Vaan kun ei ole, varsinkaan sitten jos kyseessä on ns erityislapsi joka tarvitsee huomiota ja hoivaa eritavalla ja paljon. Eikä siihen auta edes se että sysäisi lapsen isin hoidettavaksi.

Eli toivon syvästi ja hartaasti, että Johanna Tukiainen pysyy ikuisesti lapsettomana.

Ja ei, mulla ei ole lapsia ja tuskin tuleekaan(en ihan oo äiti tyyppiä), mutta silti käsitän että se arki vauvan kanssa ei ole mitään ruusuilla tanssimista.

#47362 Ilmoita asiaton viesti
    Kissaviekoon
    Participant

Tuksu syö matoja. Protskuherkkuva.

Yritin vastata tuohon edelliseen kuvaan. Ei ihan onnistunut.

#47377 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Nyt pikimmiten tunkki spr,lle soitto ja eikun valitsemaan lukuisista vastaanotto keskuksista ikioma lähi-idän lemmikki.Ei tarvi ulkoiluttaa ja useimmiten sisäsiisti.Sen voit sitten pukea röyhelöihin,trimmata,opettaa antamaan käpälää ja esitellä medioissa,kuinka viisas ja sympaattinen uusi tulokas on,ihan niin kuin emonsakin.Tosin ihmetystä saattaa aiheuttaa tulokkaan suurikokoisuus ja mieltymys nuoriin naisiin.

#47378 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Mission impossible on Tuksu ja sen lapsi. Siksi koska lapsella on paljon tarpeita, jotka menee etusijalle. Vanhemman tarpeet ovat toissijaisia hyvin pitkälle. Sitä jatkuu vuosikausia. Kyseessä on huoltajuus ihan sananmukaisesti. Tuksu ei ole osoittanut pystyvänsä huolehtimaan mistään. Hänen elämän keskipiste on hän itse ja ikuinen MINÄ. Minä minä minä potenssiin 1000. Tuksulla on kämppä huolehtimatta, henk.koht. hygienia niin ja näin, laskut maksamatta, terveys retuperällä, nukkumiset ja syömiset täysin kuutamolla. Hän ei pysty huolehtimaan edes omista perustarpeistaan. Siihen kaaokseen sitten huutaa, että haluan vauvan.

Tunnen kolme miesnarsistia ja heillä on lapsia. Lapsia on sinne sun tänne, jokaiseen ilmansuuntaan. Kuvio on mennyt niin, että pian lapsen syntymän jälkeen heebo ottaa pitkät ja lapsi jää äidin huollettavaksi aivan täysin kokonaan.

#47538 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

Ei juu todellakaan lasta tuksulle! Eihän se pysty olemaan edes odotusaikaa dokaamatta. Eikä sen lääkearsenaalikaan sovi odottavalle. Ja entäs kun lapsi ei olekaan kokoajan söpö ja hiljaa? Lentääkö seinälle???? Lapsi ei ole nukke.

#47684 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Maapalvelun neitiä lainatakseni

Tuksu ei ole osoittanut pystyvänsä huolehtimaan mistään. Hänen elämän keskipiste on hän itse ja ikuinen MINÄ. Minä minä minä potenssiin 1000.

Surullistahan on se, että Tuksu ei pysty huolehtimaan mistään, vaikka hän on täysin keskittynyt itseensä. Luulisi, että kun kaikki maailman asiat pyörivät oman navan ympärillä, olisi henkilöllä edes jonkinlainen kyky pitää itsestään huolta. Mutta meidän elämämme kiintotähdellä tämä ei toimi, koska hän ei osaa huolehtia edes asioista, joista lapsi osaa huolehtia.

#48075 Ilmoita asiaton viesti
    silirimpsis
    Participant

Vai vielä lapsia, kun daami ei pysty hoitamaan edes omaa hygieniaansa! Eivätkä ne lapset pelkällä pyhällähengellä elä. Lasta ei voi paiskata seinään, kun pinna palaa. Siitä ei selviäkään sitten enää mummoille virsiä laulamalla.

#48129 Ilmoita asiaton viesti
    Tipi the Illuminati
    Participant

Onneksi Suomessa toimii lastensuojelu hitusen verran paremmin kuin eläinsuojelu, mutta se on laiha lohtu kärsivälle FAS-lapselle.

#48141 Ilmoita asiaton viesti
    KäppyräTukkaNi
    Participant

Ahaa, täällä tapahtunut muutoksia näköjään. Ehkäpä tähänkin tottuu pidemmän päälle suoraan ehkä.

EDIT. Allekirjoitukset puuttuu, ne harmittaa. Olivat nimittäin tosi hauskoja. Tunnisti nimimerkitkin niistä 😀

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,070 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 126’ is closed to new replies.