Johanna Tukiainen Vol. 126

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 126

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,070 total)
  • Author
    näätijä
    Member

minimini:

http://i4.aijaa.com/b/00305/14180200.jpg

Onko tuo taustalla näkyvä pään osa Veken pää? Eikö Veijo ollut onnistunut karistamaan jo Tuksun kannoiltaan? Jostakin Veijo saanut taas rahaa ja Tuksu haistanut rahan ja käynyt noutamassa Veijon maksajaksi taas?

Vekkulipa siinä hyvinkin, kuulosuojaimet kaulalla valmiina odottamaan ulinan alkua. Aspergerihmiset kärsivät usein aistiyliherkkyyksistä.

Silti rohkeaa Vekkulilta. Itse en pystyisi kuuntelemaan Tunkkia edes kuulosuojainten avulla, eikä minulla ole mitään diagnoosia. Siksipä kiitos kaikille, jotka kertovat, mitä videot, jotka sisältävät Tunkion ääntä, pitävät sisällään. En kertakaikkiaan pysty kuuntelemaan, vaikka eukon houreet ja pastanjauhanta naurattaisikin, ämmän ääni on niin karmea. Kuin kynnellä raapisi liitutaulua ja siihen lisänä leveä nasaali ja maiskutus, ei pysty. Kuvia pystyn vielä katselemaan, nippanappa.

"One thing I want to make clear now: Don't fuck with my or u r going to fxxxxxk with God!"

"Blondeista pidetään vaikka maahanmuuttajat ovat räjähtäneet käsiin."

#38321 Ilmoita asiaton viesti
    Pom Max
    Member

Uuden vollin kunniaksi arkistojen helmi http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200810_it.shtml

Jos en väärin muista niin tää oli samalla viikolla kun Kanerva-skandaali räjähti.

Osallistun vielä vähän myöhässä edellisessä vollissa olleeseen galluppiin.

Lienen "virkaiältäni" yksi vanhimpia näätiä täällä, tosin olen ollut mukana vähän on/off eri nimimerkeillä.

Löysin aikoinaan Tukiaiset Jippiin julkkisjuorupalstalta, luin silloisia volleja ja ihmettelin ketä nämä kovasti meikatut, halvasti pukeutuvat ja itsestään selvästi liikoja luulevat "tanssijat" ovat. Siellähän he kirjoittelivat itsekin ahkerasti ja kehuivat itseään. Sieltä se sitten lähti, jonkinlaista julkisuutta tuli aina välillä, mutta Kanervan myötä vasta tulivat koko kansan tietoisuuteen.

Jippiin ja Ellien kautta olen päätynyt tänne. Luulen että jaksan roikkua mukana kolmesta syystä, tähän on vaan tottunut eli on eräänlainen harrastus. Toinen syy on se että olen itse Johannan ikäinen ja tavallaan siis "kasvanut" hänen kanssaan koska tätä näätimisuraa on kuitenkin takana jo yli 10 vuotta ja haluan siksi nähdä miten tässä käy. Kolmas syy on se että ulkosuomalaisena tämä on keino pitää jonkinlainen yhteys kotimaahan (ei ainoa yhteys, mutta jotenkin special, ehkä muut ulkomaan näädät ymmärtävät?)

Se on tietysti sanomattakin totta että vuosien varrella tämä näätiminen on muuttunut hurjasti, kun aloitin niin tytöillä oli vielä jonkin verran yritystä ja toivoa mutta vuosi vuodelta alamäki on jyrkentynyt ja se on ikävää. Varsinkin Julian kuolema kyllä pysäytti vaikkei se nyt yllätyksenä tullutkaan.

Minulla on ikävä hyviä aikoja kun käytiin Miamissa ja päihteiden käyttö ja sekoilut olivat ainakin jollain lailla hallinnassa. Sillon näätäily (joka taisi niihin aikoihin olla lähiövalastelua) oli kevyempää, naureskeltiin paljon pienemmille jutuille ja päähenkilö oli kunnossa.

Kerran näätiminen meni vähän turhan pitkälle, olin eräässä eurooppalaisessa kaupungissa ja poikkesin yhteen vaatekauppaan. Eräässä rekissä oli t-paitoja ja yhdessä oli kuvat tyylin kaikista Disneyn prinsessoista. Ensimmäinen ajatukseni oli että hei, Tuksu tykkäisi tästä. Repesin kun tajusin miten olin ajatellut tätä ihan spontaanisti mutta tuumasta toimeen, ostin paidan ja postitin sen albertstrasselle. Ikäväkseni se ei ilmeisesti koskaan päätynyt perille, oma teoria on että paketti/kirje ei mahtunut postilaatikosta ja kehotus tulla hakemaan se postista hukkui johonkin. Harmitti, olisin halunnut nähdä päähenkilön se päällä kehumassa miten ihailija ulkomailta lähetti jälleen kerran ihanan lahjan. Syy miksi laitoin paidan matkaan oli muuten se että ajattelin sitä kiitoksena siitä viihteestä mitä Tuksu on minulle näinä vuosina tarjonnut.

Ketä muita wanhoja näätiä/lähiövalaita on palstalla, edes satunnaisesti?

#38322 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

nytkö Hän siis itse myöntää (vihdoin) että kyseessä oli psykoosi eikä mikään Jumalan valitulle annettu pyhä näky ? No, hyvä. On aivan karmeaa, että psykoosipotilaille tyrkytetään uskontoa ja Pyhän Hengen pelastusta lääkityksen ja sairaalahoidon sijaan. Oli takavuosina ystäväpiirissä semmoinen tapaus ja piti oikeen kaveriporukalla käydä hakemassa se psykoosipotilas pois herätysliikkeen kokouksesta – harhat päällä ja yhet saatanat siellä riekkuu ympärillä manaamassa pahaa henkeä pois. Edesvastuutonta toimintaa, muka hyvällä asialla uskovaiset. PThyi !!!

Johannan keikat on näemmä edelleen (mihinkäs se siitä muuttuisi) pelkkää itsehäpäisyä (ammattilaulaja mainittu videolla – huoh). Lopettaisi jo itsensä naurunalaiseksi altistamisen. Itsekunnioitusta ei ole koskaan liiemmin ollut, mutta vielä ei ole liian myöhäistä.

Toisaalta mielenkiintoista. Niin paljon kun on itseään kehunut, pitänyt itseään erityislaatuisena, kauneimpana, fiksuimpana, vaatinut erityiskohtelua, "olen prinsessa ja rakastan satuelämää", yms. niin samanaikaisesti ei ole ollut minkäänlaista itsekunnioitusta. Itsekunnioituksen puute on kompensoitu syyttelemällä muita: kaikki paha mikä on itseään kohtaan tapahtunut on aina ollut muiden aiheuttamaa, vaikka itse itsensä on tehnyt naurunalaiseksi. Itsekehu yhdistettynä tekojen typeryyteen ja luonteen rumuuteen – siinä syy miksi on syntynyt näätimis-ilmiö.

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#38323 Ilmoita asiaton viesti
    muusi ja soosi
    Participant

Kyllä kaikkien ihmisten pitäisi pysyä erossa näiden viekkaiden uskonlahkojen ikeestä, on se sitten salem, siion, lesta, hellarit, jehovat ja mitä niitä nyt vielä onkaan…Livets Ord ym. Naurettavaa skeidaa saarnataan jotta heikkohermoisista tehdään vielä enempi pöpejä. Kaikenlaisia tyyppejä pikkukylien lautahökkeleissä puhujapöntöissä, nauroin kippurassa kun kuuntelin tai enimmäkseen katselin Leivonmäki videota, sitäkin blondimimmiä (ei tuksua) vaan sitä hurmoksella huitovaa ja paasaavaa naikkosta, kuinka voi ihmisestä tulla tuollainen hihhuli, naurussasuin ylistää jotain mitä ei ole olemassakaan. Tuksun puhe nyt oli myös jonninjoutavaa skeidaa, kas kun ei vaipunut polvirukoukseen. On sääli, että jo valmiiksi hurahtaneita ihmisiä houkutellaan kuuntelemaan maailmanlopun ja lopunajan julistuksia sekä pelotellaan ja annetaan toivoa kaikenlaisesta parantumisesta, oli sitten vikaa päässä tai perseessä tai siltä väliltä. Tuksulla ei nyt niin kauaa kestä tämä uskoon uudestisyntyneen status, kyllä kohta taas "klubikeikat" vie voiton ja örvellys jatkuu entiseen malliin. Ei tule Tuksusta evankelistaa, joka kiertäisi kaikki maamme maitolaiturit ja julistaisi Jumalan sanaa, ei riitä kunto. Eikä sitäpaitsi ole uskottava, ihmiset voivat tulla uteliaisuudesta häntä tuijottamaan, mutta huomaavat hyvin pian, ettei naisella ole mitään sanottavaa, omakehu haisee. Minä, minä, minä ja minulla, minulla, minä näin, minä sain, minä kuulin, minulle annettiin näky, liekit löi vedenalta jne…Jos tuo Tuksu on noin pahasti hurahtanut, kuka ihme häntä jaksaa tavallisessa arkielämässään kuunnella?.

Onkohan Tuksulle annettu lääkäriltä entistä huonompaa ennustetta hänen terveydentilastaan, kun nyt pelkää niin helvetisti kohtaloaan, yrittää uskotella jopa itselleen, että apu tulee taivaasta kun oikein anoo armoa vieläpä julkisesti että muutkin kuulee, varsinkin nämä lahkolais "pastorit" kuulolla. Sieltähän se vertaistuki tulee, toivottavasti myös kolehti kilahtaa.

#38324 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Alli Kapone:

"No mistä se ton 20% keksi? Olisihan se melkoista sirkusta noin iso porukka elämässään sairastuisi. Väärinymmärtämisen maisteri on taas nähny harhoja."

Ne 20% jotka selviävät malaria falciparumista tulevat hulluksi. Keskuudessamme vaikuttaa esimerkki tästä. Malariasta en tiedä, mutta hullu se ainakin on.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #38325 Ilmoita asiaton viesti
    U.M. Metus
    Member

Noita uskiskeskusteluja lukiessa tulee väistämättä huomanneeksi, että mitä psykoosimpi tyyppi sitä uskiksempi ja mitä uskiksempi sitä psykoosimpi.

Hullu kierre. Jo muutenkin mieleltään heikkoja sitten vielä pelotellaan ja uhkaillaan ja manataan ja ties mitä.

Näinhän se toki on ollut aikojen alusta. Ja Tunkerollakin alkanut jo lapsuudessa.

Aina löytyy joku joka hurahtaa ja aina löytyy joku, joka vedättää ja aina löytyy joku, joka rahastaa.

Ei ole ihme, että Amerikanmaallakin niitä miljonäärisaarnaajia on joka kylään ja kauppalaan.

Kun löytyy se mieleltään heikko, löytyy se hyväksikäyttäjäkin.

Hallelujaa!

JK. Tunkeron kohdalla kyllä ihmettelen, että kun on noin järkyttäväksi päässyt tuo hurahduksen aste = pelko helvetintulesta ja ties mistä, niin miten IHMEESSÄ se uskaltaa käyttäytyä niin kuin käyttäytyy: juopottelee, strippailee, huijaa, rikostelee jnejne. Miten se todellakin uskaltaa? Luulis, että jos on tolla asteella tuo jumalanpelko, niin eläis kuin nunna ja siveyden sipuli noudattean kaikkia mahdollisia raamatun ohjeita kirjaimellisesti. Vaan ei Tunkero. Omalla linjallaan tässäkin vetää.

…"niin tässä kuussa suren sitten loppuelämäni kyseisenä päivänä".
    #38326 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

kakikello: "Minä, minä, minä ja minulla, minulla, minä näin, minä sain, minä kuulin, minulle annettiin näky"

Narsisti ei pysty puhumaan muusta kuin itsestään 🙂

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #38327 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Johannalla on todennäköisesti lääkeriippuvuus riippumatta viimeaikaisista psykoosikohtauksista. Eikös tuo ole jo vuosikausia kertonut syövänsä lääkkeitä masennukseen ja ahdistukseen. (Lääkärit määräsi tahallaan lihottavia lääkkeitä)

– 23.11.2011 7blog: Meidän molempien (tarkoittaa Juliaa) pitää saada nyt vain painoa alas, joka on kertynyt minun kohdallani masennuslääkkeistä sekä iän mukanaan tuomasta aineenvaihdunnan hidastumisesta.

– Stara/viihdeuutiset 18.7.2009: Kohujulkkis Johanna Tukiainen on paljastanut Seiskan blogissaan syövänsä sekä masennuslääkkeitä että rauhoittavia lääkkeitä. Hän kertoo painonsa nousseen viime aikoina juuri lääkkeiden ja median aiheuttaman masennuksen takia. "Olen joutunut syömään Ketopirin nimisiä masennuslääkkeitä, joista huomasin vasta nyt, että niiden selosteessa lukee että yhtenä haittavaikutuksena voi olla voimakaskin painonnousu. Lisäksi käyttämäni Opamox rauhoittavat lääkkeet turvottavat. "

– MTV/viihde, 11.7.2008: Kevään kovimman poliittisen skandaalin aiheuttanut Johanna Tukiainen, 29, tilittää kuinka masennuslääkkeiden käyttö on lihottanut tähteä jo kymmenen kiloa.

– Hymy, 18.8.2011:Toiset lihovat ylensyönnillä, toiset taas kuullemma masennuslääkkeiden vaikutuksesta. Tukiaisten siskoksilla ongelmana on ollut tuo jälkimmäinen.

Riippuvuudesta irrottautuminen pitäisi tehdä valvonnassa ja hallitusti. Se lienee totta, että tietyt psyykelääkkeet lihottaa. On kuitenkin tervehtymisen merkki, jos tajuaa näkyjen olleen psykoosia, sairauden aiheuttamia eikä hän todellakaan käynyt kääntymässä helvetin portilla.

Ne "hihhulit" mainostaa Johannalla. Samaa paskaa kuin pubit, jotka buukkaa Tuksun keikalle, ei yhtään sen pyytettömämpää toimintaa, pelkkää julkisuuden hyväksikäyttöä. Paattipastori se on oikein pahin julkisuushaukka Johannan siivellä. Oikein punki kaveriksi ja Tukiaisten perhepiiriin ja retostelee sillä. Rukoilis hiljaa keskenään kehumatta ihmeteoillaan. Kaikki hurmossaarnaajat on huomionhakuisia ja mielenvikaisia narsisteja, oikeassaolemisen, päsmäröinnin ja itsensä korostamisen tarve on verhottu Raamatun sanan levittämiseen ja pyhään missioon.

Hihhuleiden mainostus on kuitenkin toiminut: tuskin ovat saaneet videolleen koskaan yhtä paljon klikkauksia kuin nyt näätien jaettua linkkiä. Ja kyllä, minäkin sitä klikkasin ja jopa katsoin/kuuntelin miltei koko höskän. Osa puhujista oli aidosti symppiksiä ja uskottavia. Johanna siinä joukossa vaikuttaa täysin feikiltä miljonäärijuttuineen, kun toisilla on ollut todellisia vaikeuksia elämässään. Noloa.

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#38328 Ilmoita asiaton viesti
    Joop De Hoop
    Member

eikös tuksun ja jullen pitänyt mennä meksikoon tässä joskus, jonkun lääkärin luokse mikä parantaa diabeteksen kokonaan… Cancunin tai johonkin..

#38329 Ilmoita asiaton viesti
    No voi
    Member

Tunkeron tilanne alkaa muistuttaa hänen isänsä tilaa syksyllä ennen Julian kuolemaa. Markku saarnasi facassa kaikkea mahdollista pelastuksesta ja helvetistä. Jutteli itekseen ja puhui pöllöille. Yritti polttaa koko kämpän kerran kun laitteli kynttilöitä palamaan, no rillit suli siinä hommassa mutta onneksi Anette sai palon sammumaan. Ukko vietiin lepositeisiin Auroran, josta pääsi pois vasta Julian hautajaisiin. Ottaa nyt tunkero opiksi, mitä tapahtuu kun paasaa tuolla lailla. Mistähän nämä uskon sisaret mm. Ruth närhi tienaa elantonsa – töissä ne ei ainakaan käy,. Liikkuuko raha näissä livets ord kuvioissa.

#38330 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Saman totesin minäkin: kaikki videolla evankelioivat olivat aidosti uskossa, paitsi feikki Esikoissikiö, joka ei ole uskottava missään roolissa. Ei laulajana, tanssijana eikä puhujana. Rakastaa vain omaa ääntään ja tykkää puhua itsestään. Se ei ihan riitä noissakaan piireissä.

Esikoissikiö aikoo seurata Pyryharakan jalanjäljissä väkevänä pubievankelistana. Rahaa liikkuu uskispiireissä ja johtajat ajavat hienoilla autoilla. En kuitenkaan näe Esikoissikiötä minään suurena saarnaajana, into laantuu pian kun sikiö huomaa ettei rahaa tulekaan ovista ja ikkunoista. Myös Pyryharakan matkiminen kapakkaevankelistana on tuhoon tuomittu suunnitelma. Onhan se naurettavaa käydä kertomassa köyhälle kansalle muovitukkalisäkkeet, irtoripset ja turbohuulet viturallaan tarinoita Minusta ja Miljonääreistä Miamissa, Havaijilla, LA:ssa ja Filippiineillä. Kyllä uskiksetkin huomaavat että feikki mikä feikki.

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #38331 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Pom Max kyseli muita seniorinäätiä ja joudun tunnustautumaan yhdeksi. Seurasin minäkin jo jippiin keskustelua hivenen ja ahkerammin roikuin elleissä. Harvoin olen kirjoitellut, mutta jo kymmenen vuotta lähes päivittäin lukenut, mikä kuulostaa todella surulliselta näin ääneen lausuttuna/kirjoitettuna.

Kiinnostuin Tuksusta hänen sokeutensa takia. Kaikki oli aina niin mahtavaa ja upeaa menestyksen ollessa ihan kulman takana. Ja se elleissä ollut superläpinäkyvä itsensä kehuminen. Menestyvä liikemies toi aina hymyn huulille.

#38332 Ilmoita asiaton viesti
    Näätääh
    Member

En ole huomannut, että Tuksu olisi missään riehaantunut siitä tosiasiasta, että Porin Omenahotellin tulipalo oli alkanut vapaamuurarien eli illuminaatin tiloista…

#38333 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

http://aijaa.com/VkemU5

Mietin tosi kauan, että keneltä Tuksu tuossa kuvassa näyttää ja vihdoin se pälkähti päähäni!

http://vignette4.wikia.nocookie.net/villains/images/b/b6/Ddd897581b6c70d6bad901d65477b37b.jpg/revision/latest?cb=20151010231714

Tuksu on kuin ilmetty Matilda-elokuvan rehtori Trunchbull! Ja herttainen luonnekin on molemmilla samanlainen.

#38334 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

U.M. Metus:

Noita uskiskeskusteluja lukiessa tulee väistämättä huomanneeksi, että mitä psykoosimpi tyyppi sitä uskiksempi ja mitä uskiksempi sitä psykoosimpi.

Hullu kierre. Jo muutenkin mieleltään heikkoja sitten vielä pelotellaan ja uhkaillaan ja manataan ja ties mitä.

Näinhän se toki on ollut aikojen alusta. Ja Tunkerollakin alkanut jo lapsuudessa.

Aina löytyy joku joka hurahtaa ja aina löytyy joku, joka vedättää ja aina löytyy joku, joka rahastaa.

Ei ole ihme, että Amerikanmaallakin niitä miljonäärisaarnaajia on joka kylään ja kauppalaan.

Kun löytyy se mieleltään heikko, löytyy se hyväksikäyttäjäkin.

Hallelujaa!

JK. Tunkeron kohdalla kyllä ihmettelen, että kun on noin järkyttäväksi päässyt tuo hurahduksen aste = pelko helvetintulesta ja ties mistä, niin miten IHMEESSÄ se uskaltaa käyttäytyä niin kuin käyttäytyy: juopottelee, strippailee, huijaa, rikostelee jnejne. Miten se todellakin uskaltaa? Luulis, että jos on tolla asteella tuo jumalanpelko, niin eläis kuin nunna ja siveyden sipuli noudattean kaikkia mahdollisia raamatun ohjeita kirjaimellisesti. Vaan ei Tunkero. Omalla linjallaan tässäkin vetää.

Tottakai se uskaltaa. Mikäs on uskaltaessa, kun riittää että uskoo Jeesukseen ja huutaa veren turvaa. Sillä tavalla on kaikki anteeksi annettu. Kestotilauksena. Kaupan päälle taivaspaikka.

Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,070 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 126’ is closed to new replies.