Johanna Tukiainen Vol. 126

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 126

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,070 total)
  • Author
    J. Turmio
    Participant

delirium tremens ja neljä ällää:

28.5.16 23:46

Glitteriliima

Tuli vaan mieleen…

Liekkö tämä jatkuva uskonnon tuputtaminen syy siihen että tämä bändi niin kovin hyvälle kuulostaa korvaani… https://www.youtube.com/watch?v=Dxr5sKyK8ys Siinä on bändi, on miljoonat fanit, rikkaudet, glamour ja sanoma *pyhimyshymiö*

Wautsi. Kiitos glitteriliima. Ikinä ollut tuosta bändistä kuullut ja tuskin koskaan näitä biisilinkkejä täällä klikkailen, mutta tällä kertaa kannatti. Sanoitukset ei ihan minun juttu, mutta soundi, melodia, kaikki ihan nappiin. Kiitos vinkistä!

Tuli minullakin mieleen tuosta pyhimyksesta… Muistatteko wanahan "pyhimysVolvon" jolla Simon Templar (Roger Moore) cruisaili joskus aikoinaan TV-sarjiksessa? Nytten ne hurrit meinaa palauttaa ko. pirssin tuotantoon:

http://is.mediadelivery.io/img/658/d1bd4d8f5ece4b8a81ad4d9e4c0b1950.jpg

On siina sita samaa nakoa, tosin siihen se sitten jaakin kun ne meinaa siita 600hp hybridia…

#38336 Ilmoita asiaton viesti
    Yavanna
    Participant

Älä ny, näyttelijä tuon Trunchbull meikin alla on oikeasti todella kaunis nainen. Tuksu ei meikkinsä allakaan ole kaunis.

Ja miksi helvetissä Tuksun pitää joka kuvassa töröttää huuliaan? Haluaako se todellakin näyttää Homer Simpsonin kadonneelta kaksoissiskolta vai Homerin ja pusukalan rakkauslapselta vai mikä idea tossa töröttämisessä on?

Nimittäin seksikkäältä se ei näytä, ei sitten mitenkäänpäin katsottuna. Enemmänkin siltä kuin suun paikalla olis iso persreikä. Likainenkin vielä.

Tuksu ei kai tajua, että näyttäis paremmalta luonnollisemmalla ilmeellä, sen sijaan että yrittää jotain epäluonnollista hymyä ja persreikä törötystä.

Anteeksi mielikuvasta. Ei ollut tarkoitus.

#38337 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

jatkoa psykoosikeskusteluun:

A** M***** G******* mikä lääke ketipinor on jos se ei ole varsinainen psykoosilääke?

Esikoissikiö A** M***** G******: ketpinoria käytetään yleisesti Suomessa mieltä tasaavana lääkkeenä, masennuksen hoitoon ja nukahtamiseen, on siinä kai paljon muitakin asioita. mutta psykoosilääkkeistä en tiedä muita kun Lito ja Latuda. kyseessä on hengenvaarallinen tila joka ehdottomasti vaatii lääkityksen. Potilaat jotka passitetaan kotiin ilman hoitoa voivat tehdä itselleen jotain (tunnen pari tapausta) tai muille.

Voin puhua tästä aiheesta privaatisti jonkun kanssa jos joku haluaa? Ymmärrän että kokemukseni ovat niin pelottavia, etten viitsi niitä tänne henk.koht kirjoittaa.

(eikös ne ole jo kerrottu moneen kertaan?)

Oma elämäni ON KUNNOSSA!!!! Et edes tunne mua!
    #38338 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Käytetään kaksisuuntaisen mielialahäiriön, manian ja skitsofrenian hoitoon. Pieninä annoksina käytetään myös nukahtamislääkkeenä mutta ensisijaisesti siis PSYKOOSILÄÄKE =).

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=18783&d=3097795&i=ORION+PHARMA_KETIPINOR_KETIPINOR+tabletti%2C+kalvop%C3%A4%C3%A4llysteinen+25+mg%2C+100+mg%2C+200+mg%2C+300+mg

Mutta jos Tuksu on ollut psykoosissa niin eihän nuo ilmestykset ja näyt ja profetiat ja mitkä lie ole sitten Pyhästä Hengestä vaan Tuksun oman sairaan mielen tuotoksia tai jopa saatanasta lähtöisin olevia 🙂 ? Vai Pyhä Henkikö se Tuksun sairastutti, eikö sen pitäisi päin vastoin parantaa? Outoa.

Muutenhan tuolla olisi suljetut osastot täynnänsä vierailuaikana herätysliikkeeläisiä kokoustamassa ja kuuntelemassa kun "evankelistat" huutaa lepositeistä Jumalan tahtoa tavan uskovaisille. Siellähän niitä näkyjä ja ihmetekoja riittäisi kun psykoosipotilailta luulisi onnistuvan tuo kielillä puhuminenkin vähän helpommin.

#38339 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

Mikä ihmeen hinku sillä on puhua tuosta psykoosista? Luulee kai että jokainen olisi siitä kiinnostunut. Alkaa jo kuulostaa brassailulta. Minua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta sen harhaiset näyt.

Nyt se yrittää vääntää asiaa siihen suuntaan että itse piru oli hänen kimpussaan psykooseineen. Huoh

Niin kauan kun olen itse Esikoissikiötä seurannut, hän on ollut kuin pirun riivaama. Tai jopa itse Piru. Aina.

#38340 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Angeli:

Mikä ihmeen hinku sillä on puhua tuosta psykoosista? Luulee kai että jokainen olisi siitä kiinnostunut. Alkaa jo kuulostaa brassailulta. Minua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta sen harhaiset näyt.

Juu kyllapa nuo paskanjauhannat voi ohittaa olankohautuksella. Tuxua itseaan taitaa enemmankin rassata se etta silla rapamahalla itsellaan on jonkin sorttinen psykoosi ja siihen pitaa syoda nappeja mitka pahentaa tilannetta entisestaan kun pitaa vetaa sita perkheleen alkomashoolia kyytipojaksi.

#38341 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Isabellaan pää pyörii toiselta puolelle! Mopsini nauttii valokuvauksesta! ???????????? Loviisan kirkko; nyt syömään Saltsbodeniin rannalle! ?????????? YKP valvojani sanoi muuten suoraan, että saamani ykp tuomio oli ihan liian kova, eikä hän ymmärrä että jotkut, jotka ovat tehneet oikeasti pahoja rikoksia, saattavat saada vain sakkotuomioita. No kyseessähän on nimeni, joka herättää vääriä tunteita ihmisissä. Ja tuomari saattoi mun tapauksessa olla ns.naata. Sellainen koko pvan kestava noitarovio oli kaynnissa, jossa mun puolustuksia eika mun puolta ylipaataan otettu huomioon. Tuntuu pahalta etta ihmiset saavat tassa maassa vaaranlaisia tuomioita, mutta tietoisuus Jumalan tuomiosta kuoleman jalkeen muuttaa kuitenkin kaiken. Amen. Totuus tekee vapaaksi.

#38342 Ilmoita asiaton viesti
    sopuli_sis
    Participant

Angeli:

Nyt se yrittää vääntää asiaa siihen suuntaan että itse piru oli hänen kimpussaan psykooseineen. Huoh

Niin kauan kun olen itse Esikoissikiötä seurannut, hän on ollut kuin pirun riivaama. Tai jopa itse Piru. Aina.

Hämmennys on vallannut mielen: mitä oikeasti tapahtui, eivätkö näyt olleetkaan profetioita maailmanlopusta ja varoituksia paholaisesta, vaan hän on ainoastaan kärsinyt mielisairaudesta. Yrittää etsiä vielä selityksiä, löytyisikö joku syyllinen (piru) vai onko pakko myöntää, että hänellä on ollut (vai edelleen on?) vakava mielen sairaus. Onko myös myönnettävä, että Lalli ei pilkannutkaan Jumalaa, kun ei uskonut Johannan näkyjen olevan "totta". Joutuuko myöntämään, että iskäkään ei käynyt taivaassa, vaan näki vain oman päänsä sisäisiä psykoosin aiheuttamia näkyjä ? Se on vakavan pohdinnan paikka ja usko koetuksella, sillä tämä viimeisin uskonnollinen herätyshän on pohjautunut nimenomaan demoninäkyihin. Itselleen epämieluisten tosiasioiden myöntäminen ei ole koskaan ollut Tuksun vahvinta alaa kuten ei myöskään sen myöntäminen, että on ollut jossain asiassa väärässä ja joku toinen oikeassa. Lisäksi mietityttää, että pitääkö nyt oikeasti ja tosissaan lopettaa viinan juominen, koska brenkku yhdistettynä pillereihin vaan pahentaa tilannetta ja psyykosikohtaukset uusiutuvat. Asia on toki hänellä ollut hyvin tiedossa, mutta hän on aina vähätellyt ja selitellyt päihderiippuvuuttaan (rankat ajat median loanheiton vuoksi, masennus, yötyö, viihdeala, taiteilijat dokaa jne jne). Näin oletan. Oikeastihan en Johannasta mitään tiedä. Kunhan näädin joutessani.

"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"

#38343 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

Jos Tuksu alkaisi puhua kielillä (ei miamiksi tai ruotsiksi) noissa kokoustuloissa, ja eikä vetäisi jokaiseen lauseeseen jotain hienoa itsestään, niin voisin uskoa hänen olevan uskossa ja hyvä niin.

Hänen tunnustuksensa ovat olleet sitä samaa itsensä kehumista (kaunis ja älykäs sekä upeita, pitkäkestoisia suhteita (jopa yhden suhteita). Tunnustuksissa on tullut esiin ne samat mitkä on luettu Sevenistä tai naamakirjasta. Kuinka hienoja matkoja on tullut tehtyä, kuinka rikkaita ihmisiä ihmisiä on tavattu.

Tuota 99 % tunnustuksesta ja lopuksi huudetaan Jeesusta ja Jeesuksen verta.

Jos Tuksu saa viedä Taivaaseen mukanaan muitakin, niin kannattaisiko tiedustella paljonko Tuksun taksa on? Pitääkö maksaa etukäteen, vai saako maksaa perillä muovikortilla?

Aikaisemmin Tuksu kehui käyneensä Miamista käsin Taivaassa ja nyt se onkin muuttunut myös Helvetiksi. Tulee mieleeni Jeesuksen kokemukset erämaassa.

Myös pappa kävi kuulemma Taivaassa. Maailmassa ei ole kuin kaksi elävää ihmistä jotka ovat käyneet Taivaassa. Kaksi Tukiaista. Miksi juuri he?

"Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!! "

"Olen kaunis nytkin ja Julia ei ole enkelinä, vaan enkelien yläpuolella taivaassa."

"love and piece"

#38344 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli
    Member

facesta:

Pomeranian koirieni, pehmoisten Angel ja Max kanssa lahdossa nauttimaan Suomen kesasta. Takkini on by Burberry, tallainen Raamatun kohta paivalle: " Alkää siis iloitko siitä että henget ovat teille alamaiset, vaan siitä että nimenne on kirjoitettu Elämän Kirjaan." Julialla oli tällainen, samanlainen takki joka tuhottiin eräissä juhannusjuhlissa Nummelassa, jossa eräs ex-Hunks tanssija Janne hakkasi hänet melkein hengiltä. No; Jannella on myos edessaan Jumalan tuomio kuoleman jalkeen, vaikka han kantaa ehka huonoa omaatuntoa jo tassa elamassa……with my poms and Burberry jacket; ready for the summer

[img]http://i6.aijaa.com/t/00940/14181203.t.jpg[/img]

#38345 Ilmoita asiaton viesti
    LinssiLohan
    Participant

^ Vain psykoosipotilas voinee kirjoittaa tuollaisen päivityksen. Burberryä, Jumalan sanaa, Juliaa ja juhannusjuhlia. Puhumattakaan Tunkin tuomiosta, vaikka hän profetoikin sen jonkun muun tuomioksi.

Hirveetä schaissea!!!111!!!1!

Tässä vaiheessa kannattaisi vihdoinkin olla hiljaa!!!!

HAISTAKAA SUORA PASKA!!!!!

#38346 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Angeli:

" YKP valvojani sanoi muuten suoraan, että saamani ykp tuomio oli ihan liian kova, eikä hän ymmärrä että jotkut, jotka ovat tehneet oikeasti pahoja rikoksia, saattavat saada vain sakkotuomioita. No kyseessähän on nimeni, joka herättää vääriä tunteita ihmisissä."

YKP valvojaNI tietää että tuomioistuin käsittelee moninkertaista rikoksen uusijaa niin kuin laki vaatii. Mitä useammin olet samanlaisesta rikoksesta muutaman vuoden sisällä tuomiolla, sitä kovempi tuomio tulee. Se on sitä kun päätöksessä mainitaan "piittaamattomuus lain kielloista ja käskyistä".

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #38347 Ilmoita asiaton viesti
    viljo666
    Member

Angeli:

facesta:

Pomeranian koirieni, pehmoisten Angel ja Max kanssa lahdossa nauttimaan Suomen kesasta. Takkini on by Burberry, tallainen Raamatun kohta paivalle: " Alkää siis iloitko siitä että henget ovat teille alamaiset, vaan siitä että nimenne on kirjoitettu Elämän Kirjaan." Julialla oli tällainen, samanlainen takki joka tuhottiin eräissä juhannusjuhlissa Nummelassa, jossa eräs ex-Hunks tanssija Janne hakkasi hänet melkein hengiltä. No; Jannella on myos edessaan Jumalan tuomio kuoleman jalkeen, vaikka han kantaa ehka huonoa omaatuntoa jo tassa elamassa……with my poms and Burberry jacket; ready for the summer

[img]http://i6.aijaa.com/t/00940/14181203.t.jpg[/img]

Viikonloppuna käydessäni pelastusarmeijan kirpputorilla ihan tuonnäköisiä takkeja oli useampi, sinänsä tuohon karmeaan homer-jabba virnistykseen sopii hyvin. Monesti on väitetty että esikoinen lukee tätä palstaa. Ei lue; tuota naaman vääntöä on kommentoitu lukemattomia kertoja ja vähemmälläkin viesti olisi mennyt perille.

Mutta onko nyt lopun ajat peruttu? Onko syynä nettiin suollettu Johannan Ilmestys jonka riittävän moni ihminen on ottanut onkeensa, vai kuitataanko kaikki psykoosilla? Sattuiko vapaaehtoispalvelu sopivasti loppumaan samoihin aikoihin? Esikoisen lähipiirissähän on aika moni ollut välillä ihan tsygootti, ja ainakin pappamuratti lienee esikoisen mielestä toipunut.

Ja mitä nyt, sittenkin kesähäät?

#38348 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

sopulisisko:

"Onko myös myönnettävä, että Lalli ei pilkannutkaan Jumalaa, kun ei uskonut Johannan näkyjen olevan "totta"."

Nyt näyttää pahasti että Loviisan paratiisiin on kärmes tekemässä comebackin.

Jumalanpilkka olisi syytä päivittää, ennen kuin kihlaus on taas ylöslämmitetty. Tietysti asiaankuuluvine myötäjäisineen.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.

Julia innoitsi koska hain avieron!!!!

Kyseessä on mies joka ivakoi Juliaa
    #38349 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

PKS1:

Nyt näyttää pahasti että Loviisan paratiisiin on kärmes tekemässä comebackin.

Ei jumankauta…. vielako silla tyypilla riittaa massia Tuxun kupattavaksi. Rapamaha ei paasta siita irti ennen kuin taskut on tyhjennetty totaalisesti.

Mita muuten tulee noihin Tunkin Jahve-sekoiluihin, itse en usko koko asiaan alkuunkaan. Ei ne turhasta keksineet Jahve-juttua pari tuhatta vuotta sitten mutta eihan siella mitaan Jessea ollut. Tod. nak. oli niin etta vieraan sivilisaation poijjaat kavi reissulla ja kivikautiset ihmiset keksi vaantaa siita tuon perhanan Jesse-tarinan.

EDIT. Eika siihen enaa mene valttamatta kovinkaan kauaa kun avaruustiede loytaa velipoikamme tuolta jostain. Niin se vaan on, sanoi hihhulit mita tahansa. Toisaalta voidaan miettia sitakin etta kannattaako olemassaolostamme kovin huudella pitkin avaruutta? Sielta voi nimittain tulla joku joka poistaa Maan paikaltaan kertalaakista… Mm. Stephen Hawking on ilmaissut huolensa tasta samaisesta asiasta.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,070 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 126’ is closed to new replies.