Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 126
- This topic has 1,069 replies, 139 voices, and was last updated 7 years, 5 months ago by
mietiskelijä.
-
AuthorPosts
-
PastoriBlocked
J. Turmio:
PKS1:
Nyt näyttää pahasti että Loviisan paratiisiin on kärmes tekemässä comebackin.
Ei jumankauta…. vielako silla tyypilla riittaa massia Tuxun kupattavaksi. Rapamaha ei paasta siita irti ennen kuin taskut on tyhjennetty totaalisesti.
Mita muuten tulee noihin Tunkin Jahve-sekoiluihin, itse en usko koko asiaan alkuunkaan. Ei ne turhasta keksineet Jahve-juttua pari tuhatta vuotta sitten mutta eihan siella mitaan Jessea ollut. Tod. nak. oli niin etta vieraan sivilisaation poijjaat kavi reissulla ja kivikautiset ihmiset keksi vaantaa siita tuon perhanan Jesse-tarinan.
EDIT. Eika siihen enaa mene valttamatta kovinkaan kauaa kun avaruustiede loytaa velipoikamme tuolta jostain. Niin se vaan on, sanoi hihhulit mita tahansa. Toisaalta voidaan miettia sitakin etta kannattaako olemassaolostamme kovin huudella pitkin avaruutta? Sielta voi nimittain tulla joku joka poistaa Maan paikaltaan kertalaakista… Mm. Stephen Hawking on ilmaissut huolensa tasta samaisesta asiasta.
Parituhatta vuotta sitten kivikausi ?!
Nyt menee arkeologia uusiksi 😀Olen ollut showalalla 15-vuotta, eiköhän nämä jutut jo osata !!!!!Viimeinen sammuttaa valotMemberTätä ollaan kyselty, että miten itse kukin on tänne päätynyt.
Minulle Jossu, Johku, Johanna ja hänen satumainen maailma oli alun alkaen työkeikka. Erään Helsingin yliopiston psykologian laitoksen yhden porukan idea. Menin mukaan.
TE NÄÄTÄ SIAT!!!!!maapalvelun neitiParticipanttunkki vähättelee sairauttaan, kun puhuu pelkästään psykoosista. Hänellä on oikeasti vakava mielenterveyden häiriö. Fimean tekstiä:
Latuda-valmisteen (lurasi
doni) riskinhallintasuunnitelman yhteenvetoTietoa sairauden esiintyvyydestä
Skitsofrenia on vaikea mielisairaus, joka aiheuttaa useita oireita, kuten sekavaa ajattelua ja
puhetta, hallusinaatioita (olemattomien asioiden kuuleminen ja näkeminen), epäluuloisuutta
ja harhaluuloja (virheellisiä uskomuksia), jotka il
menevät tyypillisesti aikuisiällä. Sairautta on
yhtä paljon miehillä ja naisilla, joskin oireet puhkeavat hieman aiemmin miehillä kuin naisilla.
Euroopassa noin 15 henkilöllä sataatuhatta kohden (0,015 %) diagnosoidaan vuosittain
skitsofrenia, ja uskotaan, että noin 1 henkilöllä sadasta (1 %) on sairaus jossain vaiheessa.Yhteenveto hoidon hyödyistä:
Latuda (lurasidoni) on aikuisten skitsofrenian hoitoon kehitetty psykoosilääke.
Nyt Tunkki siis ihan itse kertoi sairastavansa skitsofreniaa. Sillähän on taipumus periytyä.
"olin Orivedellä ilman rahaa, ilman tuttavia ja suoraan sanottuna kusessa!"sopuli_sisParticipantAngeli:
facesta:
Julialla oli tällainen, samanlainen takki joka tuhottiin eräissä juhannusjuhlissa Nummelassa, jossa eräs ex-Hunks tanssija Janne hakkasi hänet melkein hengiltä.Siis eikös tuokin case käsitelty oikeudessa jo aikoja sitten eikä eks-hunksi saanut mitään pahoinpitelytuomiota, vaikka "hakkasi melkein hengiltä". Ja eikös kyseisestä juhannusjuhlasta ole valokuva, jossa Johanna itse riepottelee Juliaa ? Sen sijaan Johanna itse taisi saada jonkun pahoinpitelytuomion tuon juhlan selkkauksista.
"Inhoan tekopyhiä ihmisiä!!!! Ulkonäköön en mene, ihan jo sen takia, että tiedän itse olevani hyvin kaunis nainen. Mutta se ei riitä, luonne ratkaisee. Pahinta on se, jos sekä ulkonäkö että luonne ovat perseestä!"
******************************Herjaava IP-osoiteParticipantsopulisisko:
Siis eikös tuokin case käsitelty oikeudessa jo aikoja sitten eikä eks-hunksi saanut mitään pahoinpitelytuomiota, vaikka "hakkasi melkein hengiltä". Ja eikös kyseisestä juhannusjuhlasta ole valokuva, jossa Johanna itse riepottelee Juliaa ? Sen sijaan Johanna itse taisi saada jonkun pahoinpitelytuomion tuon juhlan selkkauksista.
Hengitän siis äsyin. Mut on vaan pahoinpidelty.Simpel.
karvaturriParticipantNiin, Jullehan olikin vissiin sitten tehohoidossa sairaalassa, kun melkein hengiltä hakattiin. Ai ei vai?
Bebe nauttii kieriskellä suunnattomasti lampaan nahkamatolla.J. TurmioParticipantPastori:
Parituhatta vuotta sitten kivikausi ?!
Nyt menee arkeologia uusiksi 😀
Arkeologian uusiksi panemiseen en kommentoi sen enempaa, mutta niihin aikoihin ihmiskunnalla ei ollut teknologiaa eika tietenkaan mitaan tajua mistaan kannykoista saati tietokoneista 😀
Jossain luolamaalauksissa kuvataan jotain gubbeja joilla on jotkut naamarit turvassa. Mista ne sellaisen olisi keksineet ellei "Jahve" olisi kaynyt nayttaytymassa 😀 Ei me olla yksin maailmankaikkeudessa, se on selvio.
Joop De HoopMembersopulisisko:
Angeli:
facesta:
Julialla oli tällainen, samanlainen takki joka tuhottiin eräissä juhannusjuhlissa Nummelassa, jossa eräs ex-Hunks tanssija Janne hakkasi hänet melkein hengiltä.Siis eikös tuokin case käsitelty oikeudessa jo aikoja sitten eikä eks-hunksi saanut mitään pahoinpitelytuomiota, vaikka "hakkasi melkein hengiltä". Ja eikös kyseisestä juhannusjuhlasta ole valokuva, jossa Johanna itse riepottelee Juliaa ? Sen sijaan Johanna itse taisi saada jonkun pahoinpitelytuomion tuon juhlan selkkauksista.
muistaakseni kuvaaja ymv sai vielä shampanjapullosta päähänsä lyöjänä da kviin.. tuosta on joskus ollut videokin netin ihmeellisessä maailmassa..
PannahinenMemberViimeinen sammuttaa valot:
Tätä ollaan kyselty, että miten itse kukin on tänne päätynyt.
Minulle Jossu, Johku, Johanna ja hänen satumainen maailma oli alun alkaen työkeikka. Erään Helsingin yliopiston psykologian laitoksen yhden porukan idea. Menin mukaan.
Tämä kiinnostaa minua tosi paljon, voitko kertoa lisää? Eli kyseessä oli psykologian tutkimus, jossa oli Tuksun maailma tarkastelun kohteena? Missä vaiheessa se tehtiin, Kanerva-keissin jälkimainingeissako? Julkaistiinko se, löytyykö netistä?
Tunnustan itse usein miettineeni Tuksu-ilmiötä ja/tai näätimistä (antifaniutta) akateemisena tutkimuskohteena. Ei niin että minä siihen tarttuisin (ei ole alaani), mutta olisihan mielenkiintoista, jos joku tästä tekisi gradun tai peräti väitöskirjan. Sosiologian tai mediatutkimuksen puitteissa varmasti voisi tehdä – jo mainitun psykologian lisäksi. Veijo Hietalahan on mediatutkijan ominaisuudessa Tuksu-ilmiötä kommentoinutkin, vaikka erikoisalaansa toki onkin elokuva- ja televisiotutkimus. Mahdollisesti naistutkimuksestakin voisi löytyä sopiva kulma.
Ilmeisesti tällaisia isompia lopputöitä ei kuitenkaan ole tähän mennessä kirjoitettu? (Vai onko? Varmaan sellaisesta olisi uutisoitu yliopistojulkaisuja laajemminkin.) Faniutta on ihan varmasti tutkittu maailmalla vaikka kuinka paljon, joten luulisi että antifaniuttakin jonkin verran. Toki ainakin väitöskirjaan pitäisi varmaan olla laajempi aihe kuin "pelkkä" Tuksu ja näädät (vaikka jo pelkästään näätien tuottamaa tutkimusaineistoa riittääkin loputtomiin), ja epäilen, haluaisiko kukaan väitöskirjantekijä profiloitua nimenomaan "Tuksu-tutkijaksi"… Olisi sitten melkein virallisesti "Tuksulogian tohtori"! 😀 (Tähän on pakko lisätä, että olen muuten aina ihaillut kirjoittajan Tuksulogian kand. nimimerkkiä, se on loistava ja sikäli ehdottomasti ansaittu, että Tuks.kandin tekstit kuuluvat mielestäni palstan parhaimmistoon.)
Mutta antifanius olisi oikeasti erittäin pätevä aihe. Tutkimukseen voisi valita muutaman eri julkisuuden henkilön, jotka ovat erityisen paljon jakaneet mielipiteitä ja joiden ympärille on siis kehittynyt myös antifanien joukko; Tuksu näätineen olisi yksi ilmeinen, ja muut voisi valita vaikka ulkomailtakin. Minulle tulee heti mieleen pari ranskalaista – esim. yksi tekoblondi, jonka häikäilemättömyys herätti huomiota muutama vuosi sitten, kun tuli julkisuuteen aika törkeällä tempulla, mistä sai syystäkin aikamoisen vyöryn palautetta ja veemäisen nartun maineen. En tosin sittemmin ole "uraansa" seurannut, liekö nyt enää missään vai painunut täysin unholaan. (Hmm… ehkä se on juurikin Ranskan Tuksu, tyyppi jota suurin osa hädin tuskin muistaa, mutta jolla on yhä jossain näätiä vastaava, ahkera antifanijoukko?!)
Osa tutkimuksesta pohjautuisi näätien haastatteluihin. Haastatteluun halukkaita olisi varmasti paljon, tutkijan ei tarvitsisi kuin laittaa tälle palstalle yhteystietonsa. Väitöstilaisuuteen näätiä saattaisi kokoontua enemmän kuin yhteenkään oikeudenkäyntiin. Itse ainakin osallistuisin haastatteluun ilomielin, ja voisin jopa harkita Suomeen lentämistä varta vasten tuohon väitöstilaisuuteen. Sillä varauksella tietysti, ettei vaan päähenkilöllömme lyllerrä paikalle… mutta se riski lienee todella pieni. Tuksu on yhtä kaukana yliopistomaailmasta kuin oma minäkuvansa todellisuudesta, vaikka kuinka kehuskelisi lukeneensa kieliä Up(p)salan yliopistossa ja perineensä vanhempiensa akateemisuuden (varmaan sen takia opinnot jäivätkin alkuvaiheeseen: eihän Esikoisen tarvitse opiskella, kun oppineisuuskin on valmiiksi peritty murateilta).
Potentiaalisen gradun-/väikkärintekijän olisi joka tapauksessa parasta olla tämän palstan pitempiaikainen seuraaja. Ehkei kirjoittaja, mutta taustailija. Jos sinä sosiologi tms. nyt luet tätä ja mietit tutkimusaihetta, niin kannustan! Haluamme näätätutkimuksen! 😀
P.S. Kuvitelkaa tilanne kun etologit tai muut biologit/eläintutkijat sitten jossain vaiheessa etsivät tutkimuksia näädistä ja törmäävät hakutuloksissa meihin… x-D
NiintuotaParticipantJoop De Hoop:
sopulisisko:
Angeli:
facesta:
muistaakseni kuvaaja ymv sai vielä shampanjapullosta päähänsä lyöjänä da kviin.. tuosta on joskus ollut videokin netin ihmeellisessä maailmassa..
"Johanna Tukiainen tuomittiin vankilaan!
30.5.2013 klo 14:51
Johanna ja Julia Tukiainen olivat tänään Helsingin käräjäoikeudessa syytettyinä 2011 juhannuksena tapahtuneista pahoinpitelyistä, ei siis vantaalaisessa asunnossa tapahtuneesta pahoinpitelystä, kuten Seiska on uutisoinut.Oikeus totesi että Johanna Tukiainen on juhannuksena 2011 muun muassa lyönyt hänestä tappelutilanteessa kuvaa ottanutta mieshenkilöä shampanjapullolla päähän, ja Johanna tuomittiin 60 päivän ehdottomaan vankeuteen sekä 550 euron korvauksiin. Tappelutilanteessa Johanna oli kuristanut siskoaan Julia Tukiaista ja kiskänut häntä tukasta. Oikeus totesi, että Johannaa ei voida tuomita yhdyskuntapalveluun, koska hän ei ole toimittanut kelpoisuuteen vaadittavia kaavakkeita. Toinen ehdottoman vankeuden syy oli Johannan kaksi aimpaa ehdonalaista tuomiota.
Tuomion kuultuaan Johanna kysyi: Anteeksi kuinka pitkä rangaistus? johon tuomari vastasi 60 päivää. Johanna sanoi tuomion ymmärrettyään: Jaahas, eli mä kuolen sinne, koska kärsin paniikkihäiriöstä. Johanna oli myös edelleen sitä mieltä, että kyseessä on ajojahti häntä kohtaan, ja että hänen olisi kuulunut saada vain sakkorangaistus tapahtuneesta.
Myös Julia Tukiainen oli syytettynä samasta kahakasta. Julia oli tappelun tuoksinassa lyönyt naishenkilöä kasvoihin, ja hänet tuomittiin 70 päiväsakkoon sekä muihin korvauksiin. Yhteensä Julia Tukiaiselle kertyy maksettavaa 1221,10 euroa sekä vastapuolen asianajokulut."
Yksi, ihan tavallisen, söpön sihteerin näköinen tyttö kuvittelee näemmä olevan joku "Miss Universum" ja sitä rataa……SääliParticipantPannahinenMemberU.M. Metus:
Muistuttaa tasan täsmälleen Immoskaa Tunkero tässä SS:n kanssa otetussa kuvassa.
Tunkerolla vaan leveempi naama, muuten identtinen ilmettä myöten.
HUH.
Sanoisin, että identtisiä ovat pikemminkin Immoska ja Tuksun KUVITELMA siitä, miltä hän itse näyttää. Tuksu on tietysti kestorakastunut omaan lärviinsä, eikä näe todellisuutta, mutta jos näkisi, niin olisi tätä nykyä varmasti jo hemmetin kateellinen tuolle niin kauniskasvoiseksi kehumalleen exälle. Olkalaukku on onnistunut tekemään itsestään juuri sellaisen Tuksu-lookaliken, johon kviinillä itsellään ei kertakaikkiaan enää ole paluuta.
Eniten nämä kaksi taisivat muistuttaa toisiaan muutama vuosi sitten. Sen jälkeen ero on mielestäni kasvanut huimasti Olkalaukun hyväksi – juuri siksi kun Tuksun ulkonäkö on mennyt kiihtyvällä tahdilla yhä hirveämmäksi. En tiedä, miten paljon Immoska käsittelee kuviaan, mutta kun "nuppineulaleuan" taidot sillä saralla tiedetään, niin hankala siinäkään on pistää pahemmaksi… Huulitäytteet tietty Immosellakin överit, mutteivät lähellekään niin karmeat kuin Tuksulla, ja paremmin tuo näyttää itsestään huolehtivan. Ainakin ihostaan. (Irto)lettikin näyttää sopivan sille paremmin. Tuolla tuoreita kuvia: http://juhaimmonen.metropoli.net/2016/05/19/iho-kesakuntoon-mfi-finland-oy-kautta/
Olkalaukulle pointsit myös siitä, että bloggaa Tuksun pannaan julistaman Metropolin sivuilla 😉 Kuten Herhiläinenkin. Odotan innolla sitä, kun nuo kaksi Tuksun arkkivihollista alkavat hengailla keskenään… Innokkaana kauneushoitojen ja irtohiusten ystävänä Immoska hakeutuu varmaan Ribellan Helsingin salonkiin heti kun se avautuu. Siinä vasta viihdettä, kun esikoinen siitä kuulee!
Kartanon Pinta AlaParticipantJuu, eli noilla juhlilla (mattoonkäärimiscase) oli ainakin Esikoinen vetänyt piriä. Luultavasti myös Hitaampi.
Piriä kun vetää luullen sen olevan mitä tahansa valkoista (kokkelia, talkkia, herskaa, lääkkeitä) ja varsinkin jos on olematon toleranssi niin .. no miten sen nyt sanoisi.. Matot kutsuu.
Varsinkin tuolla Oidipuskompleksilla. EDIT:
KPA teki virheen. Muistin että Oidipuskompleksi kattaa myös sisarkateuden, mutta olin ilmeisesti väärässä.
Vittu miten tyhmiä nuo ihmiset on kautta oli.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Julia-sisko-vasikoi-tuomitun-Tuksun-Kaytti-kovia-huumeita/1006102
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/2013/06/05/johanna_on_vaikea_990.jpg
Kartanon Pinta AlaParticipantAmfetamiinia annettiin sotilaille sodan aikana, nimellä Pervitin. Joillain sotilailla näitä jäi kätköön.
Meni sitten aikaa ja piti omaa peltoa tehdä eli mettää raivata. Ei muuta kun Pervitiiniä huiviin ja kyllähän mettä raikasi 2 vuorokautta putkeen.
Mietipä tommosta ainetta Tunkin nokkaan niin kyllä siinä onnistuu jo macarenat, flamingot, väärinkäsitykset ja pienet pahoinpitelytkin.
NiintuotaParticipantYön erotiikkavimeo (K18)
https://vimeo.com/74716396
Tuksu Kuusankoskella 13.9.2013Yksi, ihan tavallisen, söpön sihteerin näköinen tyttö kuvittelee näemmä olevan joku "Miss Universum" ja sitä rataa…… -
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 126’ is closed to new replies.