vielä ikestä ja sen tukiaisista

Home Forums Julkkikset vielä ikestä ja sen tukiaisista

• This topic has 10 replies, 10 voices, and was last updated 12 years, 11 months ago by Erkki Portaankorva Suodenniemi.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    sivusta seurannu
    Member

toivottavasti verottaja tosissaan pyytää selvityksen tältä pimulta tuloistaan. eihän tuollaisia 10000€ sopimus rikkomusrahoja kovin monella ole mistä maksaa. täytyy vielä myös toivoa että kukaan ei olis niin tyhmä että tilaa sen onnettoman tanssiporukan esiintymään.(näyte löytyy netistä) En myöskään pidä kanervaa kovin arvossa koska niinkuin Tarja on sanonut niin "ainakin"ministereillä pitäis olla jokin moraali ja äly normaalista käyttäytymisestä. Mutta eihän tällä hallituksella ja eduskunnalla ole siitä mitään käsitystä. Onhan se peili äänestäjistä. Vanhanen- sekstailua netissä ja saunassa. Karpela(tai mikä se lienee nyt) eroanko vai en. Forssius- annanko vai en ja kelle odotan. Salovaara- ehkä olisi vain vieläkin radioääni(hyvä sellainen ennen aikaa)Hän on tosin malttanut pysyä omien vilttien alla. Alatalo- laulanko vieläkin kun olen saanut isolla palkalla maksettua entiset velat pois-pitäähän sitä tuloa olla ja jos joku jaksaa kuunnella kun laulan meistä "päättäjistä". ön nämä semmoisia veli ja siskokultia

#22780 Ilmoita asiaton viesti
    vierailija
    Member

sivusta seurannu:

toivottavasti verottaja tosissaan pyytää selvityksen tältä pimulta tuloistaan. eihän tuollaisia 10000€ sopimus rikkomusrahoja kovin monella ole mistä maksaa. täytyy vielä myös toivoa että kukaan ei olis niin tyhmä että tilaa sen onnettoman tanssiporukan esiintymään.(näyte löytyy netistä) En myöskään pidä kanervaa kovin arvossa koska niinkuin Tarja on sanonut niin "ainakin"ministereillä pitäis olla jokin moraali ja äly normaalista käyttäytymisestä. Mutta eihän tällä hallituksella ja eduskunnalla ole siitä mitään käsitystä. Onhan se peili äänestäjistä. Vanhanen- sekstailua netissä ja saunassa. Karpela(tai mikä se lienee nyt) eroanko vai en. Forssius- annanko vai en ja kelle odotan. Salovaara- ehkä olisi vain vieläkin radioääni(hyvä sellainen ennen aikaa)Hän on tosin malttanut pysyä omien vilttien alla. Alatalo- laulanko vieläkin kun olen saanut isolla palkalla maksettua entiset velat pois-pitäähän sitä tuloa olla ja jos joku jaksaa kuunnella kun laulan meistä "päättäjistä". ön nämä semmoisia veli ja siskokultia

Kerrankin asiallinen kommentti koko kohusta- Kaikki on häviäjä, niin paiti Hymy.

#22781 Ilmoita asiaton viesti
    sivusta seurannu
    Member

Olen mietiskellyt että miksi ME maksamme nuille pelleille helvetillistä palkkaa paskanjauhamisesta…..? Eikö niillekkin rahoille olis käyttöä tässä maassa muuhunkin. Pelkkä pienin pariton luku KUNNON päättäjiä riittäs tämänkokoisen maan asioiden hoitamiseen. Taisivat taas päättää palkankorotuksista………..

#22782 Ilmoita asiaton viesti
    TV katsoja
    Member

Pitäähän suomessa olla sirkuspellejä, jotta ei tarvitse sirkukseen lähdeä, katselee vaan tv ruutusta.

Suomessa on arkkatianmäellä huvipuisto.

#22783 Ilmoita asiaton viesti
    suomalaisilla ei näytä olevan mitään elämää
    Member

Miksi Johanna otetaan kokoajan hampaisiin, eikö kenellekään ole tullut mieleen että ehkä Ike itse maksoi sen 10 000e korvausmaksun…? Johanna on kaunis ja nuori blondi, jota miehet mielellään sponssaavat, mikäs siinä. Kyllä kauniisiin naisiin pitää rahaa laittaakin!

#22784 Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön
    Member

suomalaisilla ei näytä olevan mitään elämää:

Miksi Johanna otetaan kokoajan hampaisiin, eikö kenellekään ole tullut mieleen että ehkä Ike itse maksoi sen 10 000e korvausmaksun…? Johanna on kaunis ja nuori blondi, jota miehet mielellään sponssaavat, mikäs siinä. Kyllä kauniisiin naisiin pitää rahaa laittaakin!

MORO JOSSU!!!

#22785 Ilmoita asiaton viesti
    Diana
    Member

Eikö olisi aika unohtaa jo tapahtunut ja siirtyä eteenpäin!Kullakin on omat mielipiteensä ja jokainen eläköön niiden kanssa. Antakaa muidenkin elää elämäänsä. Sitäpaitsi jos ei tunne ihmistä ei ole varaa arvostella niiden tietojen perusteella mitä mediassa annetaan ymmärtää.

#22786 Ilmoita asiaton viesti
    Kansalainen
    Member

Kiitos hymy lehdelle , vihdoin järkivoitti ansaittu, tuomio virkameni, siitä olen onnelinen.

Vielä hallituksessa on lakien rikkojia, eurot sulle rakennuslupa mulle tyyliin.

#22787 Ilmoita asiaton viesti
    ?+?
    Member

suomalaisilla ei näytä olevan mitään elämää:

Kaunis? Nuori? Kenestä puhut?

#22788 Ilmoita asiaton viesti
    Todellä törkeää käytöstä ikeltä!
    Member

mielestäni on julmaa kuinka johanna jätettiin yksin massiivisen median hampaisiin!!!

#22789 Ilmoita asiaton viesti
    Erkki Portaankorva Suodenniemi
    Member

Johanna sai haastattelusta 10 000 euroa, etelänmatkan ja vaikka mitä varmaan, joten ei se nyt ihan ilmaiseksi varmaan se haastattelu lähtenyt.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.