Home › Forums › Julkkikset › vielä ikestä ja sen tukiaisista
- This topic has 10 replies, 10 voices, and was last updated 12 years, 11 months ago by
Erkki Portaankorva Suodenniemi.
-
AuthorPosts
-
sivusta seurannuMember
toivottavasti verottaja tosissaan pyytää selvityksen tältä pimulta tuloistaan. eihän tuollaisia 10000 sopimus rikkomusrahoja kovin monella ole mistä maksaa. täytyy vielä myös toivoa että kukaan ei olis niin tyhmä että tilaa sen onnettoman tanssiporukan esiintymään.(näyte löytyy netistä) En myöskään pidä kanervaa kovin arvossa koska niinkuin Tarja on sanonut niin "ainakin"ministereillä pitäis olla jokin moraali ja äly normaalista käyttäytymisestä. Mutta eihän tällä hallituksella ja eduskunnalla ole siitä mitään käsitystä. Onhan se peili äänestäjistä. Vanhanen- sekstailua netissä ja saunassa. Karpela(tai mikä se lienee nyt) eroanko vai en. Forssius- annanko vai en ja kelle odotan. Salovaara- ehkä olisi vain vieläkin radioääni(hyvä sellainen ennen aikaa)Hän on tosin malttanut pysyä omien vilttien alla. Alatalo- laulanko vieläkin kun olen saanut isolla palkalla maksettua entiset velat pois-pitäähän sitä tuloa olla ja jos joku jaksaa kuunnella kun laulan meistä "päättäjistä". ön nämä semmoisia veli ja siskokultia
vierailijaMembersivusta seurannu:
toivottavasti verottaja tosissaan pyytää selvityksen tältä pimulta tuloistaan. eihän tuollaisia 10000 sopimus rikkomusrahoja kovin monella ole mistä maksaa. täytyy vielä myös toivoa että kukaan ei olis niin tyhmä että tilaa sen onnettoman tanssiporukan esiintymään.(näyte löytyy netistä) En myöskään pidä kanervaa kovin arvossa koska niinkuin Tarja on sanonut niin "ainakin"ministereillä pitäis olla jokin moraali ja äly normaalista käyttäytymisestä. Mutta eihän tällä hallituksella ja eduskunnalla ole siitä mitään käsitystä. Onhan se peili äänestäjistä. Vanhanen- sekstailua netissä ja saunassa. Karpela(tai mikä se lienee nyt) eroanko vai en. Forssius- annanko vai en ja kelle odotan. Salovaara- ehkä olisi vain vieläkin radioääni(hyvä sellainen ennen aikaa)Hän on tosin malttanut pysyä omien vilttien alla. Alatalo- laulanko vieläkin kun olen saanut isolla palkalla maksettua entiset velat pois-pitäähän sitä tuloa olla ja jos joku jaksaa kuunnella kun laulan meistä "päättäjistä". ön nämä semmoisia veli ja siskokultia
Kerrankin asiallinen kommentti koko kohusta- Kaikki on häviäjä, niin paiti Hymy.
sivusta seurannuMemberOlen mietiskellyt että miksi ME maksamme nuille pelleille helvetillistä palkkaa paskanjauhamisesta…..? Eikö niillekkin rahoille olis käyttöä tässä maassa muuhunkin. Pelkkä pienin pariton luku KUNNON päättäjiä riittäs tämänkokoisen maan asioiden hoitamiseen. Taisivat taas päättää palkankorotuksista………..
TV katsojaMemberPitäähän suomessa olla sirkuspellejä, jotta ei tarvitse sirkukseen lähdeä, katselee vaan tv ruutusta.
Suomessa on arkkatianmäellä huvipuisto.suomalaisilla ei näytä olevan mitään elämääMemberMiksi Johanna otetaan kokoajan hampaisiin, eikö kenellekään ole tullut mieleen että ehkä Ike itse maksoi sen 10 000e korvausmaksun…? Johanna on kaunis ja nuori blondi, jota miehet mielellään sponssaavat, mikäs siinä. Kyllä kauniisiin naisiin pitää rahaa laittaakin!
NimetönMembersuomalaisilla ei näytä olevan mitään elämää:
Miksi Johanna otetaan kokoajan hampaisiin, eikö kenellekään ole tullut mieleen että ehkä Ike itse maksoi sen 10 000e korvausmaksun…? Johanna on kaunis ja nuori blondi, jota miehet mielellään sponssaavat, mikäs siinä. Kyllä kauniisiin naisiin pitää rahaa laittaakin!
MORO JOSSU!!!
DianaMemberEikö olisi aika unohtaa jo tapahtunut ja siirtyä eteenpäin!Kullakin on omat mielipiteensä ja jokainen eläköön niiden kanssa. Antakaa muidenkin elää elämäänsä. Sitäpaitsi jos ei tunne ihmistä ei ole varaa arvostella niiden tietojen perusteella mitä mediassa annetaan ymmärtää.
KansalainenMemberKiitos hymy lehdelle , vihdoin järkivoitti ansaittu, tuomio virkameni, siitä olen onnelinen.
Vielä hallituksessa on lakien rikkojia, eurot sulle rakennuslupa mulle tyyliin.?+?Membersuomalaisilla ei näytä olevan mitään elämää:
Miksi Johanna otetaan kokoajan hampaisiin, eikö kenellekään ole tullut mieleen että ehkä Ike itse maksoi sen 10 000e korvausmaksun…? Johanna on kaunis ja nuori blondi, jota miehet mielellään sponssaavat, mikäs siinä. Kyllä kauniisiin naisiin pitää rahaa laittaakin!
Kaunis? Nuori? Kenestä puhut?
Todellä törkeää käytöstä ikeltä!Membermielestäni on julmaa kuinka johanna jätettiin yksin massiivisen median hampaisiin!!!
Erkki Portaankorva SuodenniemiMemberJohanna sai haastattelusta 10 000 euroa, etelänmatkan ja vaikka mitä varmaan, joten ei se nyt ihan ilmaiseksi varmaan se haastattelu lähtenyt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.