Häpeä Suomelle

Home Forums Julkkikset Häpeä Suomelle

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #34090 Ilmoita asiaton viesti
    Sveitsin Juusto
    Member

    Vihdoinkin kun Suomi alkoi päästä irti "Ryssä"-maineestaan ja Lahden MM-kisojen doping kärysisä ja muu Eurooppa alkoi olla sitä mieltä että Suomi on fiksu,Suomen koulut on best ja Räikkönen on cool kun ei tuputa itseään joka haastatteluun,niin nyt sitten alkaa satelemaan typeryyksiä oikeen roppakaupalla.

    Hymy ajattelee vaan sitä,mikä kilahtaa omaan kassaan,mutta että koko Suomen maine siitä kärsii loppujen lopuksi,ei jaksa vähemmän kiinnostaa.

    On vaivuttu taas rapakkoon,rahannälässä.Hävetkää Hymy ja muut yhtä alas vajonneet.

    Ei taida kiinnosta muu kun oma piiri-pieni-pyörii kotinurkissa ja unohdetaan mitä tällainen vaikuttaa Suomen uskottavuuteen ulkomailla.Mutta se ei taida tätä junttikansaa kiinnosta…

    #34091 Ilmoita asiaton viesti
    carl gustav
    Member

    jag håller med.hela skandalen gör inte finland speciellt trovärdig i fortsättningen.detta är verkligen kortsiktigt tänkt,men vad kan man förvänta sig av en blaska som hymy.

    fy skäms.

    #34092 Ilmoita asiaton viesti
    Hymyn vihollinen
    Member

    Ei hymyilytä tälläinen roska

    #34093 Ilmoita asiaton viesti
    Ilkka Kataja
    Member

    Hahahah voi v…u mitä urpendaaleja nää on. HYVÄ HYMY!!!

    #34094 Ilmoita asiaton viesti
    UFo
    Member

    …kun hyvän ulkoministerin virka ja elämäntyö vedetään viemäristä alas. Ei ole Kanervan synnit verenkarvaiset, ei Ike edes ole itkettänyt yksinhuoltajia käräjillä eri oikeusasteissa. Kateeliset ja kaunaiset poliittiset vastustajat käynnistivät ajojahdin, ja pääsivätkin päämääräänsä – toistaiseksi. Mutta vielä varmaan oieus voittaa, ja asiat nähdään oikeissa mittasuhteissa. Vallan kahvassa on oikeita rikollsiia, taloushuijareita ja jopa väkivallantekijöitä. He yhä istuvat pallillaan, vain Kanerva potkaistiin ulos. – Hävetköön skandaalilehdistö, kun meni tällaiseen loanheittoon mukaan, samoin Yle.

    #34095 Ilmoita asiaton viesti
    suomalainen
    Member

    On täysin Iken oma vika, että joutui eroamaan. Hänen käytöksensä oli häpeäksi Suomelle.

    Sveitsin Juuson logiikalla, olisi esim. Hesarin vika, jos joku ampuu toisen. Sehän siitä kertoi.

    #34096 Ilmoita asiaton viesti
    Rehellisyys kunniaan
    Member

    Ei hymyn syy, Kanerva itse on aiheuttanut tämän kohun.

    Hymylle journalisti palkinto, ei kumartele herroja.

    On hyvä, että jokin taho paljastaa yleensäkin kaikki rötösteliät.

    Valtion kännykät on työasioitten hoitoavarten, niin kuin valtioneuvoston autotkin.

    #34097 Ilmoita asiaton viesti
    Synnöve
    Member

    Carl Gustav, det är ju Kanerva själv, som har skadat Finland’s rykte. Inte media.

    #34098 Ilmoita asiaton viesti
    Turkkulainen
    Member

    Kanerva palasi eduskuntaan, ja toivoi "työ rauhaa".

    Jossakin päin suomea, on sanonta OOTAKO TYÖ NAISISSA KÄÄNNÄ.

    MITÄ KANERVA LIENEE TARKOITTANUT?

    #34099 Ilmoita asiaton viesti
    EPÄREHELLISYYTTÄ VIHAAVA
    Member

    ONNEA HYMY!

    JATKAKAA VAIN SAMAAN RATAA; SUOMESTA KAIKKI KIEROILIAT POIS.

    #34100 Ilmoita asiaton viesti
    ritul
    Member

    Minun mielestäni näissä Kanervan ja Vanhasen tekstiviestien julkaisemisessa täytyisi lehdellä olla joku raja mitä julkaistaan. Varsinkin Vanhasen kohdalla, Hänhän seurusteli ja tekstiviestit minun sivistykseni mukaan ovat olleet Vanhasen ja Ruususen henkilökohtaisia viestejä. Ei ne ole tarkoitettu kaiken kansan tietoon.. Jos politikoilta vaaditaan selipaattia niin samalla tavalla meidän äänestäjienkin täytyisi näissä asioissa käyttäytyä. En nähnyt missään vaalimainoksissa, että tekstailu ja rakastelu olisi eduskuntaehdokkailta kielletty jos tulevat valituksi. Mitähän meidän kansalaisten kännykkäviesteistä löytyisi jos pistettäisiin kaikki lehteen. Lopettakaa jo parjaaminen ja kirjoittelu.

    #34101 Ilmoita asiaton viesti
    Veronmaksaja
    Member

    Kanerva tekstailkoon mutta ei veronmaksajien kustannuksella.

    valtion puhelimet työkäyttöä varten, vaikka kustannus ei ole varmaan suuri,mutta jos ei ole pienissä asioissa huolellinen, miten on suurien asioitten.

    Myös valtion autot työkäyttöön.

    #34102 Ilmoita asiaton viesti
    IkePaid
    Member

    tosiaan työpuhelimesta saa soittaa yksityispuheluita, ainakin minä olen joutunut työpuhelimestani maksamaaan. ja ootte te kyllä aika klovneja noilla mä oon veronmaksaja-jutuillanne. mä en ymmärrä muutenkaan miten ihmisiä potuttaa just poliitikot tässä yhteiskunnassa. kuinka he tuhlaavat,käyvät lounailla ja ulkomailla. mäkkärissäkö niiden pitäs syödä kun vaikka ranskan ministeri tulee vierailulle? ja kaikki kellä on työsuhdeauto AJAA omia ajojaan se on varma. mua rupee pikkuhiljaa ärsytään nää pikku-marsalkat jotka on niin hiton kiinnostuneita mitä etuja toisilla on. jos on itse joku rahtari niin saattehan te alennusta nakkisämpylästä. tekopyhiä ootte kaikki

    #34103 Ilmoita asiaton viesti
    Kokomukselainen
    Member

    Näihin asioihin on puututtava.

    Työsuhde autot ja puhelimet yksityiskäyttöön, ei ole oikein, että veronmaksajat elättää näitä

    olkoonkin, että se on sallittu joissain yrityksissä.

    Vai tarvitsevatko nämä sosiaaliapua, siihen on eri orkanisaatiot.

    #34104 Ilmoita asiaton viesti
    Kansalainen
    Member

    Kanerva tekstailee topin kanssa.

    Valtion laskuun tietysti.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.