Johanna Tukiaisen faniketju

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiaisen faniketju

• This topic has 704 replies, 538 voices, and was last updated 12 years, 2 months ago by Hemaiseva klubiemäntänne Marja.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 705 total)
  • Author
    Johannan ihailija
    Member

Tänne Johannan puolesta vastaiskuna herjaajilleen kaikki hänen tuhannet ihailijansa

#28116 Ilmoita asiaton viesti
    (vierailija)
    Member

Aika hiljasta?

#28117 Ilmoita asiaton viesti
    toinen vierailija
    Member

höpsis

#28118 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen residenssi
    Member

Missä ovat ne tuhannet ihailijat??? 😀 Gambiassa kenties???

#28119 Ilmoita asiaton viesti
    Totuus ei pala tulessakaan
    Member

Mistähän sotatilasta on oikein kysymys kun pitää oikein vastaiskuja tehdä. Ja minä kun ihan luulin, että ihmiset vaan huvikseen höpöttelevät keveitä keskustelupalstoilla…

Missä viipyy oikeujutut "herjaajia" vastaan, eikös se olisi parempi "vastaisku" kuin faniketjun avaaminen???

#28120 Ilmoita asiaton viesti
    khm
    Member

Itse olen jo pitkään arvostanut Johannaa. En nyt ihaillut, mutta arvostanut. Minusta on hän on omaa persoonallista tyyliä vetävä suomalainen nainen. Haluiasin nähdä Helsingin kaduilla enemmän naisia, jotka panostavat omaan tyyliin eivätkä lihaksiin ja laihduttamiseen. Epäilen, että monet herjaajat ovat pikkukaupunkien vähän yksinkertaisia lyylejä, joille on iso uutinen jos joku kylillä vaihtoi hiusten väriä.

#28121 Ilmoita asiaton viesti
    Kalevankadulla asuva
    Member

khm:

Itse olen jo pitkään arvostanut Johannaa. En nyt ihaillut, mutta arvostanut. Minusta on hän on omaa persoonallista tyyliä vetävä suomalainen nainen. Haluiasin nähdä Helsingin kaduilla enemmän naisia, jotka panostavat omaan tyyliin eivätkä lihaksiin ja laihduttamiseen. Epäilen, että monet herjaajat ovat pikkukaupunkien vähän yksinkertaisia lyylejä, joille on iso uutinen jos joku kylillä vaihtoi hiusten väriä.

Kaipaat siis katukuvaamme barbiprinsessamekossa ja valkoisessa tappuraisessa tekotukassa tolppakengillä kulkevia, pienessä shampanjapöllyssä vyöryviä ylipainoisia erotiikkatyöntekijöitä. Menepä aamuyöllä vaikka Eerikinkatu 3:n eteen päivystämään, niin siellä niitä pyörii tarjoamassa glamuurisia palveluksiaan.

#28122 Ilmoita asiaton viesti
    Kellokas
    Member

Moderaattori apuun! Keskustelu ei vastaa palstan otsikkoa!

#28123 Ilmoita asiaton viesti
    GLAMydiaDOLL
    Member

Mä oon tosifani!

#28124 Ilmoita asiaton viesti
    uppista
    Member

Ylimmäksi tämä ketju näin.

#28125 Ilmoita asiaton viesti
    Kertomus kuinka Jossu muutti elämäni!!!
    Member

Hei vaan kaikki oikeat ja sydämmelliset fanit. Haluan tässä kertoa kuinka Jossu on muuttanut elämäni elämisen arvoiseksi! Luin kerran upean glamourisesta päiväkirjasta kuinka Jossu oli elänyt täyttä elämää yökerhossa ja päätin ravistella itseni irti harmaasta arjesta.

Oli vielä jokin aika sitten töissä kassalla lähisivassa. Sitten päätin että nyt riittää ja marssin pomoni luo ja kerroin hänelle suorat sanat mitä pidän hänestä ja työstäni. Irtisanoin itseni tyylillä! Sitten menin ostarin parturiin laitattamaan vaaleat polyesterijatkeet hiuksiini jonka jälkeen liimasin 3 senttiä pitkät jatkeet kynsiini. Vielä pinkki meikki sokkarin kempparista ja olin valmis muuttamaan elämäni. Soitin ex miehelleni että hakee yh lapseni tarhasta ja hoitaa mukulan tästä eteenpäin itse. Minua kutsuu klamour!!!

Otin taksin kateellisten tuijottaessa matkahuollon baarista ja ajoin suoraan kouvolan hienoimpaan yökerhoon. Siellä marssin suoraan tiskille ja tilasin luotolle 3400€uron hintaisen kristallisampanja pullon . Voitte arvaa että kateelliset tavikset olivat ihmeissään kun nostin pullon suorille käsille ja kaadoin kaiken päähäni!!!!!!!!!!!!

Kiitos vielä vinkeistä ! Nyt olen onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#28126 Ilmoita asiaton viesti
    Onnea vaan ikuinen fani!
    Member

Mites onnistui noin niinkuin duuninsa irtisanoneelta siwan kassalta tuo 3400 samppiksen maksu? Jätitkö maksamatta ja jouduitko putkaan? Putkayöhän kruunaa klamourisen illanvieton. Paljon onnea valitsemallasi tiellä, siitä se lähtee, se klamourelämä, alku vaikuttaa loistavalta, ehkä näemme sinut pian lehtien palstoilla. Voin kuvitelöla otsikot "Entinen siwan kassa paljastaa kaiken, katso upeat "Pleipoi" kuvat". Otsikoita odotellessa, istun täällä vaan täällä harmaassa lähiössä kateellisena niin kateellisena ;o)

#28127 Ilmoita asiaton viesti
    Vihainen ihailija
    Member

Kuuluu kateellisten ketjuihin tarinat nuo. Tänne vain asiallisia tarinoita kiitosss!!!!

#28128 Ilmoita asiaton viesti
    Vinkuintiaani
    Member

Onko niitä, asiallisia tarinoita? Onko aitoa Johanna-faneja? Mitkä on ne piirteet, teot joiden takia Johannaa ihaillaan?

#28129 Ilmoita asiaton viesti
    ???
    Member

Miksi tuolla "vihaketjussa" on 769 kirjoitusta ja täällä 14 joista 2 taitaa olla fanitusta.

Kertokaa! Missä ne fanit ovat? Gambiassako?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.