Johanna Tukiaisen faniketju

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiaisen faniketju

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 705 total)
  • Author
    ikuinen fani
    Member

Tuleeko mukeja fanikauppaan ?

#28806 Ilmoita asiaton viesti

Mukeja ja Johanna julisteita tarjolla nettikaupassa! Upea lahja vaikka kuusen alle!

#28807 Ilmoita asiaton viesti
    Nunna vaan
    Member

Johanna on hieno roolimalli, joka on näyttänyt tytöille, ettei koulutukseen ja työntekoon kannata tuhlata aikaansa. Aivan erikoisen hienoa Johannassa on hänestä huokuva kanssaihmisten pyyteetön kunnioittaminen. Johanna ei odota, että muut ensin olisivat hänelle positiivisia, vaan on valmis ymmärtämään ja auttamaan vaikeuksissa olevia lähimmäisiään.

Elämisen kustannukset maksaa joku mies.

Miehen saa vain, jos on pitkä vaalea tukka, isot rinnat ja töröhuulet. Alkuinvestointia tarvitaan, ja ne rahat saa lehdiltä, tanssimalla tai tekemällä levyjä.

Kaikki nuoret naiset!! Jättäkää tavalliset työnne, kävelkää heti kouluista ulos!

Suomi nousuun silikonilla!!

#28808 Ilmoita asiaton viesti
    Mamma
    Member

Koska Johannalla on laaja ammattitausta show-tanssista ja glamourista, toivoisin hänen ryhtyvän jakamaan osaamistaan.

Johanna voisi perustaa glamour- ja tannikoulun 6-15 vuotiaille tytöille.

Kun glamouriin kasvaisi ja oppisi jo hyvin nuorena, niin Suomeen ei tulisi hiirenharmaita tylsiä naisia, vaan upeita Glamour- naisia.

Kouluahan voisi pitää Jollaksessa, tilaa olisi

#28809 Ilmoita asiaton viesti

Jossu ja Ikeliini(kanerva) olisi melkoinen parivaljakko ensi vaaleissa.

Matti V on ihan out.

ei mitään glamouria niinkuin näissä tosi elämän sankareissa.

Tosi sexyjä molemmat.

#28810 Ilmoita asiaton viesti
    raksupoksu
    Member

Moi

Hirveitä tahnaaivoja kaikki jotka ei tajuu Tuksu Tupsusen sisäistä kauneutta.

Se on ihka oikee pissis eli tosi nasta.

Ihmisessä kuori on kaunein niinkuin Tupsulla.

Vähän iso mutta ok.

#28811 Ilmoita asiaton viesti
    Sika-lasse
    Member

On se melkoine possu

#28812 Ilmoita asiaton viesti

Pleiboissa esintyneen Julian ja hänen kauniin Johanna siskon yhteiset syntymäpäiväjuhlat kämpissä: https://hymy.fi/juorut/playboy-siskosten-kuumat-kivat

#28813 Ilmoita asiaton viesti

"Voi olla, etten pysty enää asumaan tässä maassa, koska tämä on liian ahdasmielinen ja kateellinen maa minulle. Tuntuu ettei täällä voi edes hengittää. En yhtään ihmettele, että eräs erittäin kaunis suomalainen ystäväni ei kestänyt avioeronsa ja konkurssinsa jälkeen enää asua täällä ja löysikin sitten elämänsä rakkauden Washingtonista. "

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

tuolla kohdassa:

Nimi: Johanna Tukiainen

30.10.10 9:19 am

Eli onko joku niistä ex-Dollssitanssijoista päässyt Jenkkeihin saakka asumaan?

Heistä kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.

#28814 Ilmoita asiaton viesti
    Emil
    Member

Jumankekka että on kahden vuoden aikana tuhunun paskaa fanitettu oikein urakalla

#28815 Ilmoita asiaton viesti
    manta
    Member

Hei missä ne fanit nyt oikein on? täällä ainakin melkoista vinoilua tuksuliinista.

Näyttäkää nyt Johannan ihailijat "närhen munat" noille mollaajille!!!

Niin itse en lukeudu tuksun ihailijoihin, mutten alennu morkkaamaankaan, tulisi liian pitkä lista miinuksia.

NO HOPI, HOPI FANIT, NYT NÄPPIS PUNOITTAMAAN…

#28816 Ilmoita asiaton viesti
    mia
    Member

Vakavilla asioilla leikkimistä ja minä olen ollut johanna-fani, mutta nyt tuo " raskaus" – "harkitsen aborttia" – "keskenmeno" sai karvat pystyyn.

Eikö 32v nainen tiedä miten tullaan raskaaksi? jos on huono isäehdokas, ja tekee mieli naiskennella, niin ehkäisy pitää olla kohdillaan, ettei sitten aleta miettimään aborttia.

Mutta tässä tapauksessa ei ollut edes raskautta ja meitä monta Johanna-fania lopetti nyt fanittamisen.

#28817 Ilmoita asiaton viesti
    missä?
    Member

ON FANIT, HALOO KIRJOITTAKAA NYT JOTAIN POSITIIVISTA LAPIN MINIÄSTÄ !!!!!1!!!!!!1

#28818 Ilmoita asiaton viesti
    vieraaana
    Member

Faniklubi:

Helena:

Faniklubi:

Helena:

http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=11485

Johanna on ihana prinsessa tuossa kuvassa. <3 Tosi makea!

Eikö aivan ihana kuva 🙂 Johanna on kyllä kaunis, sanoi muut mitätahansa.

Moi Helena,

Noista uusita Dollsien kuvista mä tykkään tästä tosi paljon. Jos teet niitä sivuja niin voitko lisää tän sinne: http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/30/valitut%20020_muokattu_P.JPG

Mä en voi laittaa kuin yhden kuvan kerrallaan. 🙁

Toi on kyllä nätti kuva, mutta ois ollu paljon luonnollisempi jos selluliitteja ei olis muokattu perseestä pois… 🙁

#28819 Ilmoita asiaton viesti

hei hei kaikki faniklubilaiset!!

Kaikki oikeat ja rakkaat fanit on kutsuttu myös viettämään rakkaan Irenen 86vee päiville varkauteen. Irkku täyttää samana paivana kun minulla on nimipaiva eli 21.7.

Irkulle ja faniklubilaisille on tiedossa kuuma sistershow jossa riittää kuumuutta ja hekumaa !!

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.