Home › Forums › Julkkikset › JTuk – Suomi – JTuk -onlinesanakirja
- This topic has 328 replies, 1 voice, and was last updated 4 months, 2 weeks ago by
Vesikko.
-
AuthorPosts
-
TunariParticipant
Ellunkana on aloittanut työskentelynsä yrityksessä julkisuuden henkilö. Kertokaa nyt mulle mikä yritys toi tommonen on?
TunariParticipantHäpeääkö tuo ihminen koskaan mitään, onko havaintoa? Nyt alkaa raivo nousta sellaisiin mittasuhteisiin et jos asuisin lähempänä ihanaa herttaista Johannaa niin menisin ja sanoisin jotain jonka takia herttainen kiltti repisi hiukseni (ne omat) päästäni. Mä en enää kestä, menen nukkumaan ja vaikenen. Tää on niin turhaa kun kyseessä on niin pimiäpää, miks ihmeessä me kaikki yritetään saada tuota ruotuun kun kaikki tullaan vain pahalle päälle? Oma vikani, miks läksin tän läskin aiheuttamaan koukkukarkelointiin.
TunariParticipantEi helevata. Naiskuvatus lähentelee 40 vuotta ja suurin antinsa on, filmitähdet, tukkahiukset, huulipunat ja mekot. Täytyy kyl sanoo et on jäänyt 15 vuotiaan asteelle jos elämän pääsisältö on tää. No tietysti kuvioihin kuuluu rakastava äiti ja isä joiden hoteissa sydän lepää. Kasvaako tuo ikuna aikuiseksi ja itkee sitäkin kun kiitettävästi suoritti ykp:n josta ei myöhästynyt kuin vaivaiset kaksi kertaa eikä kukaan ole lausunut siitä halaistua sanaa, paitsi ishkä ja äishkä joiden kaa juhlitaan sitä. No, juhlitaanko linnaan pääsyäkin sitte?
TunariParticipantTunkki levittää somessa kaiken, siis ihan kaiken. Tietääkö tää lähipiiri edes että kaikki tulee meidän näädittäväksi, hyvällä maulla tottakai. Pysyisin kaukana tuosta, onhan se vuosien saatossa jo tullut selväksi et ensin kehutaan, sit haukutaan ja herjataan. Ja taas ja taas. En kestäis minuuttia kauempaa ton ihmisen seurassa, kyllä sen himmeli niin Homer on
NärvänenParticipantNainen ihmettelee aamuviideltä, miksi kaikki on hiljaa 😉
Huomatkaa parannus allekirjoitukseen 😉Johanna Mia Tukiainen Homokaksikko J & J repivät puolet hiuksista päästäni. Sen näkee myös eturaivojen kohdalta, mut pahoinpidelttin!!!!!Tässä on on vasta selnkäänrangaton mies, täysi persläpi! Kuipää!!!!!
PKS1Blocked"No mielipide on niinkuin persereikä: jokaisella on omansa!"
Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen.
Julia innoitsi koska hain avieron!!!!delirium tremens ja neljä ällääParticipantlyhyemmin:
olen kilpailun tuomari = annan vain jälkikäteen arvioni kilpailijoistapidemmin:
olen Pin Up kilpailun tuomari = sönkötän shoe keikalla useita tunteja kisan päättymisen jälkeen jotain omiani erään tapahtuman pinup-kisasta jonka tuomariksi minua ei kutsuttu eikä huolittu vaikka itse niin väitinkin, ja jonka tapahtumanjärjestäjä kieltää tapahtuman olevan millään lailla yhteydessä minuun–
Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.
–
Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.NärvänenParticipantNäin on Emmendaali kommentoinut Elenan ja Juhan kuvia, kyllä tuosta kunnianloukkaus syytteen nostaisi
Tiirikainen K Emppu Eino Kyllä on hieno kuva. Ihmiset puhuvat aina pahaa toisistaan selän takana jotkut vähemmän ja jotkut enemmän. Tosin se ei ole hyvän ystävyyden perusta. Sanon tämän kauniisti jokainen toki tekee ne omat valintansa ja kuten myös allekirjoittanut! Kiitos kaikella ystävyydella Emppu. Ketään ei ole viaton jotkut vähemmän ja jotkut enemmän! Surullista mutta se on ihmisluonto…
Tiirikainen K Emppu Eino Kyllä transsu WannaBe naisia hakkaava, ja sanotaanko vielä että hän hilluuu kaiket yöt valveilla ja piilottelee muiden tavaroita myydäkseen ne ehkä myöhemmin!!! Totta kai millä muulla kustantaa tämä hänen glamour elämänsä.
Tiirikainen K Emppu Eino
14 t · Helsinki · Muokattu · .
Haistakaa pitkä P Turbo ja se toinen!!! Minulla ei ole enää mitään asiaa teille ja te ette myöskään enää kinnosta minua piirunvertaakaan! THE END! So Long! Live and Let Live!!!
Tosin tämä teidän on hyvä muistaa!!!
"Minä N. N. lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan kautta (vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta), että minä todistan ja kerron kaiken totuuden tässä asiassa siitä mitään salaamatta tai siihen mitään lisäämättä taikka sitä muuttamatta.
KAIKKIVALTIAAN JA KAIKKINÄKEVÄN JUMALAN EDESSÄ MYÖS!!! MENIKÖ TÄMÄ NYT PERILLE!!!
sopuli_sisParticipantSuruloma =
kun lähiomainen on kuollut, lähdetään (ennen hautajaisia) halpaan etelänmatkakohteeseen ryyppäämään, myöhästytään paluulennolta ja soitellaan sukulaisille, jotka yrittävät selvitä oman surunsa kanssa ja järjestelevät hautajaisia, että lähettäkää rahaa ja maksakaa paluulento. Suruloman voi suorittaa täysin tollukkapistein, jos on lähtöisin uskonnollisesta perheestä, jossa homous on suurin synti ja ottaa surulomalle mukaan homokaverinsa, jonka paluumatkan myös homokammoinen perhe joutuu maksamaan.*******************************
doing charity work as here is a lots of cannibalism other type of witchgraft.
* * * * * * * * * * * * * * * *kaikkivaihtaaParticipantMietiskelijä, ÄksyPiksy ja muut! 0lkaa rohkeita! Paljastakaa tämä eläinten kiduttaja!Tehkää kaikkenne! Lopussa kiitos seisoo ja saatte ennenkuulumattomat kiitokset päällenne.
Olkaa sankareita!!!
Kartanon Pinta AlaParticipantAutoni on varastettu = Ajelin ishkkän autolla pitkin nurmikkoa alasti ja poliisit puhallutti 2.03 promillea.
Lukija 007ParticipantTuksu on niin hauska. Mitä ikinä tekee sen aina mokaa. Se on taitolaji
Nuoret tulee perässä ja kovaa tulevatkin. Mamma ohjaksissa.
KalervoKammolaMemberIhmettelinkin kun kaveri kertoi pääseensä polkemaan. Liekö aitoa vai kloonattua. Ihan sama mulle!
https://www.pinky.fi/tuksu-keinovagina.htmlVesikkoParticipantTämä lista kaipaa päivitystä!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.