BB Henna antifaniketju Vol1

Home Forums Julkkikset BB Henna antifaniketju Vol1

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 151 total)
  • Author
    Posts
  • #22123 Ilmoita asiaton viesti
    Ensio
    Member

    Henna vuodatti tänää big brotherille että haluaa syödä mitä haluaa ja sängyn. No mites käy?

    #22124 Ilmoita asiaton viesti
    isoVeli
    Member

    suosikkinne tippui ja teitä harmittaa.:

    Henna on taatusti kivempaa seuraa kuin tähän ketjuun kirjoittavat naikkoset. BB-talossakin on todella huomaavainen ja kiva kaikille, ei hauku eikä läyhää. Täällä ollaan katkeria kun nettimollaajien sankari eli läyhäkuningatar lähetettiin kotiin lapsensa luokse Keuruulle.

    Mitä tarkoittaa, kuvailemasi "(läyhäys)"???

    #22125 Ilmoita asiaton viesti
    vaihda edes kunnon röökimerkki
    Member

    räsynukke:

    Elämä on:

    räsynukke:

    Mikä mättää:

    Ja mikä ihmisiä vaivaa, kun nämä tyrkyt niinkin paljon kiinnostaa, että mediat on niitä täynnä. Ei niistä nimittäin juttuja tehtäisi, jos ei ketään kiinnostaisi eikä kukaan lukisi.

    minä kysysin myös, että mikä naisilla mättää, kun niin vihamielisiä Hennan kaltasia "tyrkkyjä" tai niinku yleensä julkkisnaisia kohtaan jne jne. Hennakin kun jossain jutussaan vahvisti sen, minkä itsekkin olen havainnut, että esim baarin naistenvessaan meno on vaarallista kun siellä voi tulla hakatuksi jne jne. Kateusko vai mikälie sen raivon aiheuttaa?

    Toi kateuskortti on kyllä pahimmanlaatuinen klisee. Huonolla itsetunnolla, josta oman ulkonäön liiallinen korostaminen kertoo, varustetut tyrkyt kadehtivat toisiaan ja luulevat hölmöt kateuksissaan muidenkin kadehtivan heitä. Se on varmaan helpompaa elää itsensä kanssa kun selittää itselleen ja kaikille kaiken kritiikin, vaikka kuinka todenperäisen, kateudeksi. Millä ihmeellä noihin pahvipäihin saisi menemään totuuden, ettei heissä ole sitten niin yhtikäs mitään kadehdittavaa ja jos ravintoloissa meinaa joutua hakatuksi tms kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään, mahtaisiko se olla ylimielistä, ärsyttävää ja provosoivaa ja onkos tullut toisten miesseuralaisia yritettyä, tuonkaltaisilla tyrkyillä kun on taipumus huonoa itsetuntoaan pönkittääkseen yrittää todistaa jotain ja muiden miehiä yritellä.

    Ja tässä toisen kerran linkki tähän blogiin "Tissiblondin elämä on rankkaa", joka sinunkin kannattaa lukea oikein ajatuksella, jos vaikka sinulle hieman aukeaisi, mikä on homman nimi.

    http://paskaatuulettimeen.blogspot.com/2008/11/tissiblondin-elm-on-rankkaa.html

    no ainakin minä pyrin olemaan aina kiltti kaikkia kohtaan, enkä ole mikään superjulkkis, ei ole silikonitissejä, ei akryylitukkaa, pukeudun yleensä niinku kaikki muutkin ja silti saa pelätä aina, että jos minut tunnistetaan niin kohtaan ns tavisnaisten taholta halveksuntaa ja vihaa ja olen turpiini saanut raflan veskissä vain siksi kun minä olen minä.

    Voin kuvitella, ettei Hennalla tule olemaan helppoa. Mut en sääli. Itseppähän osansa valinnut. Mut että nuoret tytöt voisi kahesti miettiä mihin päänsä pistävät ennenku lähtevät rumbaan mukaan.

    HAHHHHHAAA HAHH KÖH KÖH!! Tuota… mitä jos pysyisit siellä pahisten sivulla vaan. Jos Räsis on kiltti niin mä olen Halosen Tarja!

    #22126 Ilmoita asiaton viesti
    Keuruun läheltä
    Member

    suosikkinne tippui ja teitä harmittaa.:

    Henna on taatusti kivempaa seuraa kuin tähän ketjuun kirjoittavat naikkoset. BB-talossakin on todella huomaavainen ja kiva kaikille, ei hauku eikä läyhää. Täällä ollaan katkeria kun nettimollaajien sankari eli läyhäkuningatar lähetettiin kotiin lapsensa luokse Keuruulle.

    Onkos unohtunut antifaniketjun syvin olemus?

    #22127 Ilmoita asiaton viesti
    E
    Member

    Siis lol. Henna on säälimätön ja paha. Mutta aivot on jäänyt johonkin. Puks ja pois BB:stä. No sanontahan on että "Yrittanyttä ei pan.. eh laiteta"

    #22128 Ilmoita asiaton viesti
    Voi elämä
    Member

    Ei tänne pelkästään naikkoset kirjoittele, ite mies ja hyi h*****tti miltä toi Henna näyttää. Jauhaa basaa jatkuvasti, ei jaksaa kuunnella/katsoa.

    #22129 Ilmoita asiaton viesti
    Miesten mies
    Member

    "Ei ole helppoa olla hyvännäköinen" 🙂 Ruahhahhaaahaaaa 😀 Mitä tuo leuaton pattihuuli voi siitä tietää? Kuvitteleeko se jotenkin, että olisi itse hyvännäköinen. Sokea se on tai sitten peilistä katsoo joku muu. Tekisi mieleni siteerata Nykästä ja sitä mopokommenttia.

    #22130 Ilmoita asiaton viesti
    Ikuinen fani!
    Member

    Niin missä niitä hennan seksi kuvia ois ?

    #22131 Ilmoita asiaton viesti
    ellu
    Member

    Ikuinen fani!:

    Niin missä niitä hennan seksi kuvia ois ?

    Onnettomien ukkojen kännyköissä.

    #22132 Ilmoita asiaton viesti
    Ensio
    Member

    Miesten mies:

    "Ei ole helppoa olla hyvännäköinen" 🙂 Ruahhahhaaahaaaa 😀 Mitä tuo leuaton pattihuuli voi siitä tietää? Kuvitteleeko se jotenkin, että olisi itse hyvännäköinen. Sokea se on tai sitten peilistä katsoo joku muu. Tekisi mieleni siteerata Nykästä ja sitä mopokommenttia.

    Hyvin sanottu

    #22133 Ilmoita asiaton viesti
    iiris
    Member

    Hienoa hienoa:

    Tosi hienon oloinen tyttö.

    No siis oikeasti käy kyllä sääliksi tuota tyttöparkaa. Vetää selvästi jotain roolia, mistä luulee ihmisten pitävän. Kaipaa huomiota

    ja tekee mitä tahansa sitä saadakseen. Ehkä juuri sen koulukiusauksen vuoksi kaipaa sitä huomiota ja hyväksyntää niin paljon?

    Toivottavasti joku saa nopeasti taottua järkeä tyttöparan päähän, ettei hänestä tule samanlaista kuin näistä Martinoista yms.

    Ei,vaan tastä on tullu jo pahempi!=)

    #22134 Ilmoita asiaton viesti
    Ensio
    Member

    Siis henna sanoi BB extrassa että hän haluaa näyttää hyvältä, että saa ystäviä? Mitä tekemistä ulkonäöllä on tosi ystävyydessä? Ystävä on sellanen joka ei välitä miltä näytät ja auttaa kun on alkaalla sekä iloitsee kun on ilon aihetta, ilman kateutta. Kertokaa tolle pahville …

    #22135 Ilmoita asiaton viesti
    Pikkuhiljaa
    Member

    Neito ymmärsi olevansa kauniimpi kuin toiset. Ketkä toiset? Kehen hän itseään vertaa.

    #22136 Ilmoita asiaton viesti
    Bullero
    Member

    Seuraan BB:tä ahkerasti, ja olen sitä mieltä, että kaikki muut BB:iin jääneet tytöt ovat kauniimpia kuin Henna, ja varsinkin, kun katsoo heitä ilman meikkiä. Hennahan kuuluu sarjaan "Tukiainen, Fingerroos yms.", eli Barbi-meikki päälle ja blondaus hiirenhäntään ja kaiken kruunaa silikonit. Itselläni on parissa kymmenissä olevat tyttäret, jotka ovat äidin (ja muidenkin) mielestä kauniita, myös ilman meikkiä (luonnostaan tummat kulmakarvat, tummat silmät, tummat hiukset jne.) Ja silikoneja ei tosiaankaan tarvita, on ihan luomurinnat. Heillekin on välillä baarissa jotkut kateelliset naiset tulleet ärsyttämään, mutta tyttärieni itsetunto on kohdallaan, he antavat samalla mitalla takaisin, ja jos oikein hankalaksi menee, voi hakea apua portsarilta (portsari on joskus poistanut häirikön). Itsetunto siis Hennallakin on vähän niin ja näin, ehkä ikä hoitaa asian parhain päin.

    #22137 Ilmoita asiaton viesti
    Yks juttu ihmetyttää noin niinkuin yleisesti
    Member

    Tajuaako nämä julkisuudessa pörräävät suomalaiset "tissi"blondit itse että niiden silikonit eivät ole mitkään aidot tissit?

    Ihan sama juttu kuin että väittäisi tosissaan Bulgarian aurinkorannalta ostamaa muovista logokassia aidoksi nahkaiseksi luksusmerkkikassiksi.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 151 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.