Kepakko sulla vai sun poikakaverilla? Must on ollu jännä katsoa tänään tätä ohjelmaa kun on ollu niin rauhallista. Vaikea heterona aina kuvitella että jopa homojen elämä on ihan tavallista xD no näköjään se on.
ois pitäny vähän aikasemmin tilata koodi. nyt jäi 15 minsaa luppoaikaa ku talo pimeni. Geronimaa en ehtiny nähä ollenkaa, mut eipä se vissii mitää siellä näyttänykkää.
Olikos Henna eilen nipsulassa? Näin vaan kun ne tuli yhdessä eilen Helsingin rautatieasemalla R-junaan klo 16.19. Istuivat mun takana olevilla penkeillä.
miten jengi puhuu ja kopsaa tänne muka Nikon poikaystävän kuvia kun ei se ees oo kameran edessä kai ollut kertaakaan? :D:D. nehän on läpällä heittänyt sille jos mitä nimiä. "pauli tuu tänne!" "rauno tee tuota!" "frans näytä naamas!" "vai oliks sun nimi nyt kalle?!" ootte te vitun tyhmiä.
miten jengi puhuu ja kopsaa tänne muka Nikon poikaystävän kuvia kun ei se ees oo kameran edessä kai ollut kertaakaan? :D:D. nehän on läpällä heittänyt sille jos mitä nimiä. "pauli tuu tänne!" "rauno tee tuota!" "frans näytä naamas!" "vai oliks sun nimi nyt kalle?!" ootte te vitun tyhmiä.
Käveleekö se sun frendis aina säkki päässä, hei halooooooo
TÄÄ ON NIKON SHOW EI SEN POIKAYSTÄVÄN. KUNNIOITTAKAA NIKON AINOAA TOIVETTA JA JÄTTÄKÄÄ HÄNET RAUHAAN. NIKO TARVII YKSITYISYYTTÄ. MEDIA EI SAA OTTAA KAIKKEA HÄNESTÄ VÄKISIN. NIKO EI TULE KESTÄMÄÄN TÄTÄ, USKOKAA OLEN HÄNEN PARASKAVERINSA TIEDÄN MISTÄ PUHUN.
Olikos Henna eilen nipsulassa? Näin vaan kun ne tuli yhdessä eilen Helsingin rautatieasemalla R-junaan klo 16.19. Istuivat mun takana olevilla penkeillä.
ei ollut eilen paikalla henna.
tulee kuulemma viikonlopun aikana, niin niko eilen sanoi.
Author
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 4,283 total)