Mutta missä on Susku Sievinen ????

Home Forums Julkkikset Mutta missä on Susku Sievinen ????

  • This topic has 45 replies, 46 voices, and was last updated 14 years, 9 months ago by fanitan myös mäkihyppyä.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #22320 Ilmoita asiaton viesti
    kauhua!
    Member

    Se mua vaan pelottaa että nyt kun Jani ei saanutkaan vakityötä niin pitääkö Susannan ryhtyä elättämään Jania ja Maria?

    #22323 Ilmoita asiaton viesti
    EVVK
    Member

    kauhua!:

    Se mua vaan pelottaa että nyt kun Jani ei saanutkaan vakityötä niin pitääkö Susannan ryhtyä elättämään Jania ja Maria?

    HANKKIKAA IHMISET ELÄMÄ ja lakatkaa kyttäämästä joittenkin turhien julkkujen edesottamuksia. Kyllä olette aivotonta porukkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #22325 Ilmoita asiaton viesti
    MeMyself&I
    Member

    Ketä oikeasti kiinnostaa ex-urheilijan ex-vaimon edesottamukset? Annetaan Suskun jatkaa omaa elämäänsä ilman keltaista lehdistöä. Näitä turhimoita on jo lehdet täynnä!

    #22328 Ilmoita asiaton viesti
    elämä ilman suskua on teeskentelyä
    Member

    Hei Susssskuuu! Täällä tyhmät epäilee sun tarpeellisuuttas! Tuu näyttään niille että ne on ihan väärässä, hoopot!

    #22330 Ilmoita asiaton viesti
    Huolestunut herttaisen marin puolesta
    Member

    Varmasti suskulla riittää pyyteettömästi auttaa herttaista maria oppimaan suomen kieltä ja löytämään töitä. Eikös suskukin voisi ottaa marin pr talliinsa?

    #22333 Ilmoita asiaton viesti
    Mari on herttainen
    Member

    Vastavuoroisesti herttainen Mari voi opettaa Suskulle ruotsin kieltä ja herttaisuutta. On se niin herttainen että kernaasti sen tekee.

    #22335 Ilmoita asiaton viesti
    seija
    Member

    Mistä helvetissä te tiedätte Marin herttaisuudesta, ETTE MISTÄÄN kun hänkin kymmenisen vuotta olis kulkenut Sievisen keulakuvana maailmalla eiköhän hertaisuus olis kadonnut ja Olihan Susannakin tosi edustustaitoinen nuori nainen kun kaksikympisenä lähti Sievisen mukaan kyllä elämä jättää jäljen meihin jokaiseen.

    #22336 Ilmoita asiaton viesti
    Onnea koko sievisten perheelle! Onnea!
    Member

    seija:

    Mistä helvetissä te tiedätte Marin herttaisuudesta, ETTE MISTÄÄN kun hänkin kymmenisen vuotta olis kulkenut Sievisen keulakuvana maailmalla eiköhän hertaisuus olis kadonnut ja Olihan Susannakin tosi edustustaitoinen nuori nainen kun kaksikympisenä lähti Sievisen mukaan kyllä elämä jättää jäljen meihin jokaiseen.

    Minä ainakin uskon Marin vilpittömään pullantuoksuiseen herttaisuuteen. Hän on meidän koko suomen yhteinen juhannusmorsian. Ja yhtälaikka on tosi hienoa jos ihana ja herttainen Susku viihtyy Marin ja Janin kanssa . Suskuhan voi autella nuorta paria arjen askareissa siinä samalla kun nuori pari kuhertelee avioliiton ensiaskelia.

    Se on sellaista pyyteetöntä auttamista jota minä arvostan.

    #22337 Ilmoita asiaton viesti
    Näin minä luulen
    Member

    seija:

    Mistä helvetissä te tiedätte Marin herttaisuudesta, ETTE MISTÄÄN kun hänkin kymmenisen vuotta olis kulkenut Sievisen keulakuvana maailmalla eiköhän hertaisuus olis kadonnut ja Olihan Susannakin tosi edustustaitoinen nuori nainen kun kaksikympisenä lähti Sievisen mukaan kyllä elämä jättää jäljen meihin jokaiseen.

    Minun mielestä Susku teki paljon perheen eteen ja halusi edes jotain omaa aikaa kuten ratsastuskoulun. Siitä Jansku veti herneen nenään ja ajatteli, et uusi akka kehiin.. vanha alkaa olla liian itsenäinen. Ero laihdutti suskua ihan kamalasti. Sillä on vasmasti ollut todella kurja olo ja sitten Jansku tuo mehukkaan Ruotsalaismissin kehiin, tosta noin vaan…

    #22338 Ilmoita asiaton viesti
    hirsillinnan onnea
    Member

    Minä luulen että Jani vain pääsi siihen ikään että halusi vähän nuoremman missin rinnalleen. Ja en usko suskun tästä mieltään pahoittaneen lainkaan. Nythän hänellä on mukavasti aikaa itselleen ja omille harrastuksilleen. Mikäs sen mukavampaa kuin hääräillä janin ja marin häähumussa ja nauttia kesästä.

    #22339 Ilmoita asiaton viesti
    heppatyttö
    Member

    Täällä ne huhut vaan leviää ja kaikki tuntee henkilökohtaisesti julkkikset, kun ovat nähneet lehtien lööpeistä millaisia he ovat ihmisinä.. just joo. Eniten tässä ketjussa nyt ärsytti, se että joku kirjoitti alkuun, kuinka Susku voi autella häissä ja siitähän alkoi seuraavat sitten "hyvä kuulla, että ovat hyvissä väleissä". En usko, että täällä kirjoittelijoista yksikään oikeasti tietää millaiset Sievisten välit ovat. Itse (jonkin verran silloin eron aikaan heppapiireissä Suskua nähneenä) en todellakaan usko mihinkään hyviin väleihin tai Suskun hyysäävän Maria. Sen verran katkera oli entinen rouva eron jälkeen ryypätessään täysin holtittomasti. Mutta onhan se hyvä, että kerrankin täällä maalataan julkkiksista (perusteettomasti) positiivista kuvaa perheonnesta, eikä haukuta ja epäillä kulissien takana olevan jotain muuta kuin täydellinen elämä. Olisi kyllä hyvä kuulla ihan oikeasti, mitä ihmettä se Susku nykyisin tekee, saiko talonsa rempattua ja vieläkö asuu siellä rivarissaan, jossa Göran Porvaliakin eron aikaan nähtiin.. vieläkö Göran siellä pyörii??

    #22340 Ilmoita asiaton viesti
    Vaaleanpunaisin silmin
    Member

    No eikö ole parempi ettei aina haukuta? Milestäni olisi tosi kivaa jos susku ja mari olisivat kuin siskokset janin suhteen. Keneltä se olisi pois ?

    Minusta susku on osoittanut upealla kirjallaan ja kivalla plogillaan kuinka hän leppoisan sinut asian kanssa.

    Mutta mieti nyt-eikö olisi kivaa jos susku olisi marin kaaso ?

    #22341 Ilmoita asiaton viesti
    Paappa
    Member

    Oletko koskaan kuullut sanaa sarkasmi? Jos olet, niin et sitten tiedä mitä se tarkoittaa. Googleta.

    #22342 Ilmoita asiaton viesti
    tarkkaavainen lukija
    Member

    Mari on herttainen, tietenkin, mutta v-lopun IS paljasti, että Mari on myös viehättävä. Kuinka totta! Tätä älkäämme unhoittako!

    #22343 Ilmoita asiaton viesti
    Onnellinen perhe!
    Member

    tarkkaavainen lukija:

    Mari on herttainen, tietenkin, mutta v-lopun IS paljasti, että Mari on myös viehättävä. Kuinka totta! Tätä älkäämme unhoittako!

    Mutta niin on myös suskukin ja siksi luulen että tulevat viihtymään hyvin yhdessä. Onhan se mukavaa kun kummallakin jopa sama sukunimi. Melkein voisivat olla siskoksia. Yhtä hymyileväsiä kummatkin.

    Suskulla voisi olla monta kivaa kikkaa kerrottavana Marille kuinka hemmoitella maailmanmestarijania.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.