SUOMI-TUNGLISH-SUOMI

Home Forums Julkkikset SUOMI-TUNGLISH-SUOMI

Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • Author
    faktaa on!
    Member

Sollentuuna = Tukholman keskusta

#27767 Ilmoita asiaton viesti
    Nih Nih ja Nih
    Member

Nih,voisko joku laittaa vähän päivitystä Tunglishiin vai miten?Että Hahis kui olis pikku postaukset? Taikka Taikku/sweet/tunglish in english ja muut ?

#27768 Ilmoita asiaton viesti
    Hahis
    Member

Nih Nih ja Nih:

Nih,voisko joku laittaa vähän päivitystä Tunglishiin vai miten?Että Hahis kui olis pikku postaukset? Taikka Taikku/sweet/tunglish in english ja muut ?

Moi, en huomannutkaan viestiäsi ennen tätä. Nyt on ollut vähän hiljaista Tunglish-rintamalla, kun Tunkki ei enää kirjoittele päikkyjä Tunglishiksi vaan jonkinlaisella suomen kielellä.

Viimeisimpänä tulee mieleeni tämä "What doesn’t kill you makes you stranger" 😀

#27769 Ilmoita asiaton viesti
    sweettaikkukukaliemikäleitoinentolluka
    Member

Aah jotta sinäkin hahis tajuat niin what doesnt kill you makes you stronger.Melkoinen salapoliisityö tässä jouduttiin käymään,jahka tajusin….kjäh kjäh…Oho hupsista nyt vasta huomasin,että olen sulta hahis oikein kerjänny postauksia,hupsista hui,kappas vaan ja sorry.Laita lisää vaan kyllä kaikki kelpaa!!

#27770 Ilmoita asiaton viesti
    äly hoi
    Member

sweettaikkukukaliemikäleitoinentolluka:

Aah jotta sinäkin hahis tajuat niin what doesnt kill you makes you stronger.Melkoinen salapoliisityö tässä jouduttiin käymään,jahka tajusin….kjäh kjäh…Oho hupsista nyt vasta huomasin,että olen sulta hahis oikein kerjänny postauksia,hupsista hui,kappas vaan ja sorry.Laita lisää vaan kyllä kaikki kelpaa!!

aika urpå postaus

#27771 Ilmoita asiaton viesti
    asfasfasafasfasas
    Member

I doupt that.

#27772 Ilmoita asiaton viesti
    kake ruotsista
    Member

paris hilton tyyppinen

#27773 Ilmoita asiaton viesti
    Hahis
    Member

Alapas, lapsukainen, tehdä niitä enkun läksyjä vaan.

#27774 Ilmoita asiaton viesti
    fani
    Member

ala carté tyyppinen = huoltoaseman muoviin kääritty sämpylä

#27775 Ilmoita asiaton viesti
    kukalie
    Member

Hahis:

Alapas, lapsukainen, tehdä niitä enkun läksyjä vaan.

NIIn siis,kyseessä oli tuo what doesnt kill you makes you stranger heitto ,jonka leikilläni korjasin,että helou varmaan se tarkoitti sitä,että stranger olis stronger ja yks kirjain olis vaan väärin.Aika lapsellista alkaa nussia pilkkua meinaan.

#27776 Ilmoita asiaton viesti
    mikälie
    Member

Pilkun nussiminen tekee teistä seksityöläisiä ja turha tulla tänne valittaan,että yksi kirjain oli väärin,että hah hah .Alapas lapsukainen tehdä enkun läksyjä?? Mielummin luen minulle tulevia amerikkalaisia lehtiä …Siis opiskella enkkua siks ko sua vituttaa ko stronger lukee yhden kirjaimen virheellä stranger,ahhahhaa

#27777 Ilmoita asiaton viesti
    pilipili
    Member

winter wonderland

Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.