TUIJA JÄRVISEN FANIPALSTA

Home Forums Julkkikset TUIJA JÄRVISEN FANIPALSTA

  • This topic has 173 replies, 161 voices, and was last updated 13 years, 8 months ago by Koitas juristi keksiä joku muu ammatti.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 174 total)
  • Author
    Posts
  • #23084 Ilmoita asiaton viesti
    ex-nuoruuden rakas
    Member

    Lähetän sulle pusun kun olet juuri se mikä olet! Ole ylpeä siitä.

    #23085 Ilmoita asiaton viesti
    Onnexi ei ex EIKÄ TULEVA!
    Member

    Ei pusuja ansaitse moinen patologinen valehtelija. Potku perseelle, kiitos ja näkemiin, IKUISESTI!

    #23086 Ilmoita asiaton viesti
    Ex-sulho ja nykyinen kaveri
    Member

    Voin vakuuttaa, että Tuijalla kiinteä hyvä pylly!!!! Se joka muuta puhuu, puhuu vastoin kokemusta ja tietoa.Tuija oli aikoinaan ihan "peppumallina" Farkkutehtaalle nimeltä Mattinen Oy! Että tässä Huijari-kirjoittelijalle FAKTAA …

    #23087 Ilmoita asiaton viesti
    Tässä hetkessä eläjä
    Member

    Nimenomaan OLI ! Vaan kun ei ole enää, kyllähän sen näkee kaikki. Taidatte kaikki (niin sinä, stuidu, kuin… ai niin, eihän täällä muita faneja olekkaan. No, harrastus se on itsensä fanittaminen ja kehuminen, patologisen valehtelun lisäksi.

    #23088 Ilmoita asiaton viesti
    aikuinen nainen itekin
    Member

    Lopettakaa tuo paskan kirjoittelu. Tuija on 50-kymppinen haloo. Ei mikään 20-kymppinen. Ja jumankauta on säilynyt ikäistään monia paremmin. Kattokaa haukkujat omia läskejänne! Tuskin olette edes ex-missejä!! Tollot!

    #23089 Ilmoita asiaton viesti
    ystävätär Savosta
    Member

    Hei halloo sammaa mieltä…Tuija on aikuinen nainen että repikää siitä ja kaksi jo yli 20 kymppistä tytärtä. Ja selluliitit ei todellakaan "hylly". Se joka väittää, puhuu kateuksissaan täyttä soopa. EI TARTTE OLLA ENÄÄ MISSI!

    #23090 Ilmoita asiaton viesti
    Exodus
    Member

    aikuinen nainen itekin:

    Lopettakaa tuo paskan kirjoittelu. Tuija on 50-kymppinen haloo. Ei mikään 20-kymppinen. Ja jumankauta on säilynyt ikäistään monia paremmin. Kattokaa haukkujat omia läskejänne! Tuskin olette edes ex-missejä!! Tollot!

    Netistä löytyvistä kuvista voi hyvin verrata Tuijan ns. "säilymistä" muita ikäisiään paremmin. Ja vitsin kertoi taas Tuija-Nuija itse. Mummoni näyttää Tuki-Nuija-Puijari-Huijaria nuoremmalta ja ikää on 76-vuotta.

    Mutta oleellisin asia on se, että tämä "nuorekas" Tuija kirjoittelee blogissaan juttuja, joita ei selväjärkinen ihminen suoltaisi edes unissaan. Juuri tästä syystä hän ei ole kenenkään suosiossa. Termit "rullatuoli" sekä lukuisat "minä minä minä" tyyliset totaaliset pottupäiset raapustelut osoittavat muijan ÄO:n olevan reilusti alle sadan.

    Ja vittu jos joku tulee väittään häntä 35-vuotiaan näköiseksi, niin lukekaa(katsokaa vaikka tämä:

    http://www.v2.fi/uutiset/viihde/6542/Johanna-Tukiaisen-manageri-aikoo-laulajaksi–kuuntele-patka/

    * HUUTONAURUA *

    #23091 Ilmoita asiaton viesti
    Unski
    Member

    Ihminen, joka täyttää 49v kirjoittelee valtaosan näistä kommenteista itse. On hih, ja hah, kattokaa peiliin ja laatija aina joku entinen sulho, nykyinen ystävä, missi itsekin jne jne. Itse kännissä vastailee omiin bimbo-blogeihinsa, omalle fanipalstalle, hih, tosiaan, on melko fiksu, läskiperseinen, viinasieppo, kykenemätön mihinkään, missä tarviis aivoja, eli normaali työnteko ei onnistu, ei ei. Iisalmi sen verta pieni kaupunki, että varmaan jokainen tietää, mitä TÖITÄ tämä tekoblondi on vääntänyt ja millä menesttyksellä.

    #23092 Ilmoita asiaton viesti
    Lasse
    Member

    Näin Tuija "rahasti" seiskaa reilut kolme vuotta sitten:

    http://www.seiska.fi/minajajulkkis/_a70174/tuija+eero+ja+marko/

    — Lainaus —

    Kuvassa olen minä ja IDOLINI tangokuningas Marko Lämsä (oik.) ja laulaja Eero Aven ("Metsäkukkia")

    Kuva on otettu Iisalmen Seurahuoneella karaokesta. Kuvan ottohetkellä Lämsä ei ollut vielä kuningas, mutta sanoin hänelle, että hänestä tulee kuningas takuuvarmasti.

    Eero Aven oli konsertoimassa samalla Iisalmen Kulttuurikeskuksessa 40-vuotiskiertueellaan. Minä sain myös laulaa pari kappaletta konsertin jälkeisissä Eero Avenin tähdittämissä tansseissa.

    Kuvan lähetti: Tuija Järvinen

    — Lainaus finito —

    * FUCKING HUUTONAURUA *

    Mimmi on todellakin täys sekoboltsi !

    #23093 Ilmoita asiaton viesti
    ei voi kasittaa….
    Member

    Huhhuh, toi amma on viela enemman sekaisin kuin Tuksu! Ja julkisuushan tuli justiin Tuksun ansiosta. Tuija oli natti nuorena, kuten suurin osa nuorista suomalaisneidoista on. Jopa Iisalmessa… mutta kun vertaa esim. Anna-Liisa Tilukseen tai Tiina Laineeseen, niin auttamattomasti nakee, etta Tuija ei ollut oikeaa missi-tasoa. Kuten Julia Tukiainen sanoo: Oikea kauneus ei katoa… 😛

    Tuija selvastikin itse kirjoittelee tanne puolustelu-kommenttejaan, ja sen blogia ei ees jaksa lukea, se on niin tylsaa ja oudosti kirjoitettua. Toi itsensa kehu on viela nolompaa ja selkeampaa kuin Tukiaisilla (tai Lotharilla aikoinaan Ellien ketjussa.)

    Tukiaisten itse-kehu on viela jotenkin legendaarista, Tuijan vaan samalla tasolla kuin valjehtynyt olut, aivan kuten hanen omakin persoonansa.

    #23094 Ilmoita asiaton viesti
    itsekin pikkujulkkis
    Member

    Kovasti täyttyy Tuijan palsta. Ei siis voi sanoa, että ihan turha mimmi on , kun herättää ihmisissä noin paljon intohimoja.

    Jaksamista vaan Tuijalle!!!

    #23095 Ilmoita asiaton viesti
    Et näin loppuu herjaukset!
    Member

    Aion tehdä teistä kaikista valituksen Julkisneuvostoon joka käsittelee herjauksia. Ja sitten teen teistä valituksen myös Eurooppalaiseen Ihmistuomiokeskukseen. Joku raja herjaamisellakin.

    #23096 Ilmoita asiaton viesti
    Luke Of Honour
    Member

    Et näin loppuu herjaukset!:

    Aion tehdä teistä kaikista valituksen Julkisneuvostoon joka käsittelee herjauksia. Ja sitten teen teistä valituksen myös Eurooppalaiseen Ihmistuomiokeskukseen. Joku raja herjaamisellakin.

    Aion tehdä HuijariTuijarista valituksen – en Julkisneuvostoon, koska sellaista ei ole kuin teidän pottupääklaanin aivosolujen iduissa – joka käsittelee HuijariTuijarin jatkuvia valheita. Ja valitus lähtee Yleisgalaktisen "puhu totta tai pidä pääsi kiinni" -neuvoston tiukkaan käsittelyyn. Joku raja patologiselle valehtelullekin pitää laittaa.

    Ja ilmoitus lähteepi aliavaruuskanavan kautta (ja jos ei toimi, niin tähtiportin lävitte) NYT ! Kuka saatana tollaista valehtelijaa viitsii puolustaa -> tuija itse, ja pari tenuveikkoa siinä siivellä.

    #23097 Ilmoita asiaton viesti
    JOHANNA-FANI
    Member

    RAKASTAN TUIJAA!!!!!!!!!

    #23098 Ilmoita asiaton viesti
    myö vaa
    Member

    Tehdään kaikille palvelus ja suljetaan tää fanipalsta,EIKÄ koskaan enään ikinä milloinkaan avata VOL. 2. EIKÄ VOL.3. jne. Eikö vaan?

    Pliis Mode ny tää palsta iäksi kii,kuin ydinjätteenloppusijoituspaikka.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 174 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.