TUIJA JÄRVISEN FANIPALSTA

Home Forums Julkkikset TUIJA JÄRVISEN FANIPALSTA

  • This topic has 173 replies, 161 voices, and was last updated 13 years, 8 months ago by Koitas juristi keksiä joku muu ammatti.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 174 total)
  • Author
    Posts
  • #23099 Ilmoita asiaton viesti
    EI IKINÄ, TUIJA ITSE
    Member

    Ei varmaan suljeta.

    #23100 Ilmoita asiaton viesti
    meeri
    Member

    Pikkulinnut laulavat että Tuikku olisi menossa nyt Jussina kihloihin salarakkaansa kanssa!

    #23101 Ilmoita asiaton viesti
    eevertti Salosta
    Member

    Tuija on mun morsian tai ainakin kohta, kun kosasen.

    #23102 Ilmoita asiaton viesti
    köhmmmm
    Member

    Ihme juttu miten vanhat naiset unelmoivat edelleen, että joku heitä kosiin. Juhannus ja kosiminen on kauneinta silloin nuoruudessa, mutta kun on jo ikää ja lapset niin kannattaa nuo kosimiset sun muut lapsellisuudet pitää ihan lähipiirissä.

    #23103 Ilmoita asiaton viesti
    Uma
    Member

    Tuija on todella kaunis, viodet eivät ole hänen valovoimaansa heikentäneet. Kaiken lisäksi hänen Rakasta rakkain-laulunsa on todella hyvä, Esko on osannut säveltää Tuijan kauniin tummasävyiselle äänelle juuri oikeanlaisen iskelmän. Minä tykkään!

    #23104 Ilmoita asiaton viesti
    J.Umala
    Member

    Uma:

    Tuija on todella kaunis, viodet eivät ole hänen valovoimaansa heikentäneet. Kaiken lisäksi hänen Rakasta rakkain-laulunsa on todella hyvä, Esko on osannut säveltää Tuijan kauniin tummasävyiselle äänelle juuri oikeanlaisen iskelmän. Minä tykkään!

    Tiuija on kaunis – väärin; todistuksena lukuisat kuvat hänestä.

    Valovoima – mikä vitun valovoima, sitä ei ole koskaan ollut.

    Rakasta rakkain -renkutus – eipä ole radiossa soinut, eikä ole kauppojen levyhyllystä löytynyt, ONNEKSI !!

    Eskon sävellykset – en kutsuisi ko. räpeltäjää säveltäjäksi.

    Tuijan kaunis tummasävyinen ääni – whiskey bassoksi voisi kutsua, laulutaidosta voi todeta, että keskimääräistä huonompi kapakkaruusukaraokerenkuttaja.

    Minä tykkään – makunsa kullakin.

    #23105 Ilmoita asiaton viesti
    Uma
    Member

    Niin, osaatte umpi-urpot peenjauhajat varmaankin otsikosta lukea mitä ihmettelen…tai sitten ette? Itse käyn väliin lueskelemassa ja kommentoimassa näitä juttuja koska olen Tuijan ystävä! Sitä ihmettelen, mitä te teette näillä palstoilla jos ette ole Tuijan faneja =O!? No ehkäpä teillä ei ole muuta elämää kuin nälviä muita ja saatte siitä sitten jotain. Itse karsastan juorulehtiä (sori Hymy ja Tuija), mutta Tuijan kirjoituksien takia olen nyt sitten tämänkin kokenut 🙂

    #23106 Ilmoita asiaton viesti
    tuksu
    Member

    Jos tänne jäis tuijan "fanit" niin tämä olisi vielä ekalla sivulla viestinä.

    #23107 Ilmoita asiaton viesti
    JOULUKUUSI!
    Member

    JOULUKUUSI!

    #23108 Ilmoita asiaton viesti
    börje
    Member

    oikeesti. kuka on kiinnostunu tästä?? vanha akka yrittää. siis miksi?? nevö höörd, miksi täällä?? tiiän, mitäs täällä kirjottelen, mutku ärsyttää!! miksi?? joo, soitettu on monasti ja pyydetty plokia hymystä! niimpä. KUKA, MIKS?

    #23109 Ilmoita asiaton viesti
    unski
    Member

    ollaan tuijan kans pikkuhiljaa tutustuttu paremmin toisiimme ja olen täysillä mukana tukemassa uusia projekteja jotka tuija omilla taidoillaanon pistämässä alulle. uudet levyt ovat asiallisia ja hieman hengellis painotteisia. ommea toivoo jaska

    #23110 Ilmoita asiaton viesti
    Simo S.
    Member

    Vihdoin sain Tuijan avustuksella ja keräyksellä intronetin ja opettelenkin sitä jokapäivä käyttämään. Kiitos omalle enkelilleni! Vaikka elämä joskus onkin kolhinut ja olen ollut mustasukkainen Tuijasta, niin ystäviä ollaan aina.

    En unohda sitä upeaa Joulukuusta joka kohosi lattiasta sinä tärkeänä Jouluna kun Esko ja Tuija tanssi sen ympärillä. Vaikka silloinkin sain mustasukkaisuuskohtauksen ja minut yritettiin murhata siellä perunakellarissa pakokaasulla, hyvä se Joulu oli kaikenkaikkiaan. Rakkaista rakkain soi tauotta ja oltiin saunassakin alasti. Minä tosin olin lauteiden alla sidottuna, mutta oli se hienoa aikaa!

    #23111 Ilmoita asiaton viesti
    lumiukko
    Member

    Kuka on Tuija Nurminen ? Saiskos kuvan, kun en ole koskaan kuullutkaan.

    #23112 Ilmoita asiaton viesti
    lumiukko
    Member

    lumiukko:

    Kuka on Tuija Nurminen ? Saiskos kuvan, kun en ole koskaan kuullutkaan.

    Hupsis..taitaakin olla Tuija Järvinen, mutta sama asia. En tunne mistään yhteydestä.

    #23113 Ilmoita asiaton viesti
    joutolaina
    Member

    J.Umala:

    Uma:

    Tuija on todella kaunis, viodet eivät ole hänen valovoimaansa heikentäneet. Kaiken lisäksi hänen Rakasta rakkain-laulunsa on todella hyvä, Esko on osannut säveltää Tuijan kauniin tummasävyiselle äänelle juuri oikeanlaisen iskelmän. Minä tykkään!

    Tiuija on kaunis – väärin; todistuksena lukuisat kuvat hänestä.

    Valovoima – mikä vitun valovoima, sitä ei ole koskaan ollut.

    Rakasta rakkain -renkutus – eipä ole radiossa soinut, eikä ole kauppojen levyhyllystä löytynyt, ONNEKSI !!

    Eskon sävellykset – en kutsuisi ko. räpeltäjää säveltäjäksi.

    Tuijan kaunis tummasävyinen ääni – whiskey bassoksi voisi kutsua, laulutaidosta voi todeta, että keskimääräistä huonompi kapakkaruusukaraokerenkuttaja.

    Minä tykkään – makunsa kullakin.

    Hohhoijaa mikä TURHAKE, yrittää väenväkisin julkisuuteen. Vanha nainen, anna oikeille kyvyille jo arvoa. Todella säälittävää katsoa, kun keski-ikäinen ja ylipainoinen nainen yrittää kammeta julkisuuteen ilman mitään lahjoja. Tuija hei, HERÄTYS. No yksi säälipiste.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 174 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.