Johannan ja Arton häälahjalista

Home Forums Julkkikset Johannan ja Arton häälahjalista

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 104 total)
  • Author
    Jasmina T fårn tuxholma
    Member

Minä anna karismaattiselle ja upealle pariskunnalle pölynimurin ilman toimituskuluja!!!!!!!!

#28853 Ilmoita asiaton viesti
    Suomen myylävartioiden keskusliitto
    Member

Me myymälävartiat lahoitamme hemaisevia hello kitty koruja suoraan h&m:n valikoimasta

#28854 Ilmoita asiaton viesti
    Kova juristi
    Member

Minä teen paperit valmiiksi joilla jossu saa 90% artsin omaisuudesta heti kun pappi sanoo aamen.

#28855 Ilmoita asiaton viesti
    maikki
    Member

mä lahjoitan louis vouttonin laukun! (huom. tollasta vouttonia ei oo olemassakaan mut niin se tuksu siel fb.ssä väittää et hällä sellanen on..paitsi ai niin oliko se just SE laukku mikä pöllittiin?! no sit se tarvii ehdottomasti uuden :D)

#28856 Ilmoita asiaton viesti
    Keikka-Iltsu
    Member

Minne voin lähettää pentti-marsun joka ikävoi emäntäänsä?

#28857 Ilmoita asiaton viesti
    Riepupetteri
    Member

Nyt siellä ruvettiin jo lapsista hourailemaan, minä lupaan maksaa steriloinnin, molemmille.

#28858 Ilmoita asiaton viesti
    epola
    Member

Citynäätä:

Kuormalavallinen Dr. Oetkerin pakastepizzoja. Ja manaus kaupanpäällisiksi Markkumuratilta itseltään.

et samppakaljaa litra tolkulla menee vuorokaudes.. eikä konvehteja pidä unohtaa ! alkupalat löytyy ala´McDonalds !!

odotellaanhan ku "Arto" saa nukuttuu rapulan poes .. niin tuleeko nyt edes mitään muuta suhdetta ku vappuinen huulihölkkä !!

#28859 Ilmoita asiaton viesti
    epola
    Member

maikki:

mä lahjoitan louis vouttonin laukun! (huom. tollasta vouttonia ei oo olemassakaan mut niin se tuksu siel fb.ssä väittää et hällä sellanen on..paitsi ai niin oliko se just SE laukku mikä pöllittiin?! no sit se tarvii ehdottomasti uuden :D)

sehän on jo kahteen otteeseen nyysitty.. tai ainakin vakuutusmiehelle niin kerrottu !!!!

#28860 Ilmoita asiaton viesti
    epola
    Member

Suomen myylävartioiden keskusliitto:

Me myymälävartiat lahoitamme hemaisevia hello kitty koruja suoraan h&m:n valikoimasta

eiköhän se Julia-sisko oo ihan reppu tolkulla jo niitä nyysinyt !! et ei se tuksu niitä tarttee… kai se tuksukin on näpistellyt Julian opissa !!

#28861 Ilmoita asiaton viesti
    Ei nimeä
    Member

Tarjoan venekyydin mökille Inarinjärven saareen ja jätän ainakin Tuksun sinne. Pääseehän sieltä sitten syksymmällä jäitä myöten pois. Näkkileipää ja teepusseja evääksi muutamaksi kuukaudeksi ja kalastusvehkeet, että saa vaihtelua ruokavalioon. Kyllä lähtee liikakilot.

#28862 Ilmoita asiaton viesti
    hattupää
    Member

niin pariskunta voi äänittää demoja ja harjoitella duettoa juhannusfestareita varten. Toki kalajoki tai raumanmeri haluaa duon vetonaulakseen.

#28863 Ilmoita asiaton viesti
    James Bahamonde and barber sammy
    Member

Hello hello!!

Terveiset täältä maijamin yksityisrannoilta. Me lahjoitamme johannalle ja artisille hääedit version som dei dei dei hei hei hitistä ja sammy lupasi vielä pistää uudet polyesterijatkeet ihan ilmaiseksi!!!

#28864 Ilmoita asiaton viesti
    Kanttori Piiparinen Kuopiosta
    Member

Mie voisin soittaa mendelssonnit ja händelit kirkossa ilimatteeks (norm 200 euroa), mutta kyyvin mie tarttisin kun ei ole ees sitä solihveria.

#28865 Ilmoita asiaton viesti
    Pure Jenkki
    Member

Lahjoista, Kakluuni jo ehdotti kalenteria – itse nimittain oisin kans ollu antamassa Dolls-kalenteria 2009 haalahjaksi 😉 Ja sitten BB:n laadukkaaseen tyyliin pitais ehdottomasti saada Tauski laulamaan "Sina vain" kappaletta. Jos ei ois Aso jo ehtiny suuttua Tuksulle, niin Asokin ois ollu hyva hilata sinne sitten hoilaamaan "Sina vain"ia lisapotkua antamaan!

Ja kun tassa on yhta glamourikas pariskunta kuin Katka/Peltoset kyseessa, niin Virpi Katka vois laulaa suomalaisen versionsa "Sommartider hej hej" -biisista…

https://www.youtube.com/watch?v=LvKjMqJ0-MI

Onhan kyseessa romanttiset kesahaat 😀

#28866 Ilmoita asiaton viesti
    Riepupetteri
    Member

Pure Jenkki:

Lahjoista, Kakluuni jo ehdotti kalenteria – itse nimittain oisin kans ollu antamassa Dolls-kalenteria 2009 haalahjaksi 😉 Ja sitten BB:n laadukkaaseen tyyliin pitais ehdottomasti saada Tauski laulamaan "Sina vain" kappaletta. Jos ei ois Aso jo ehtiny suuttua Tuksulle, niin Asokin ois ollu hyva hilata sinne sitten hoilaamaan "Sina vain"ia lisapotkua antamaan!

Ja kun tassa on yhta glamourikas pariskunta kuin Katka/Peltoset kyseessa, niin Virpi Katka vois laulaa suomalaisen versionsa "Sommartider hej hej" -biisista…

https://www.youtube.com/watch?v=LvKjMqJ0-MI

Onhan kyseessa romanttiset kesahaat 😀

Wautsi !!!!! Cool !!!! Tuohan on lähes Dolls-tasoinen esitys. Menee kyllä pilalle siinä että hytkytys on pienin ajoin lähes rytmikästä, siitä tulee niiin tekemällä tehdyn oloista.

Johannan kannattaisi kyllä ottaa seuraavalle musiikkivideolle mukaan koko Iso-Dolls-Show-ryhmä. Tuon Virpin videon ohjaaja olisi omiaan siihenkin produktioon. Vielä jos Iisalmen ”George Martinin” Järvisen aikatauluista löytyisi tilaa levytuotannon hoitamiseen, niin ei edes Miamisessa pystyttäisi moiseen.

Mutta kuka rahoittaisi häälahjaksi koko touhun? Menetys olisi varmaa !!!!!!!!!!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 104 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.