Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30018 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Oli sen verran tylsä aivopieru, etten jaksa sitä edes kommentoida suoraan blogiin, vaan tulin tänne kitisemään. Olis nyt edes kertonut likaisia yksityiskohtia syömishäiriöstään. Vai eikö mielikuvitus riittänyt?

    Seuraavaksi kai luetaan siitä kuinka Tuija on ollut koulukiusattu ja saadaan taas jokin nk. "tietoisku" aiheesta.

    Toivottavasti Tuija menee pikkulauantaina lähibaariin seikkailemaan! Vois saada jotain kiinnostavaa kirjoitettavaa.

    #30019 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Jiihaa… nyt en nukahtanut lukiessani plokia. Johtuukohan siitä

    että olin ottanut jo päiväunet.

    Mutta miksi minä luen nobodyn plokia jonka viihdearvo on sen tylsyydessä?

    En osaa vastata.

    #30020 Ilmoita asiaton viesti
    blogifanittaja
    Member

    Kyllähän nuo Tuijan blogit on hyvin luettuja. Tuskin Hymy häntä pitäisi kehissä….Eikä ole mikään nobody vaan nainen, joka osaa ja tekee mm. kirjoittaa hyvin ja aina löytyy aiheita. Kommenttien määrät jo kertovat, että ne todellakin kiinnostavat.

    #30021 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Mutta kiinnostaako blogi ihailun vai inhon vuoksi? Viihdearvoa sillä ainakin välillä on, tietoiskut vähentävät sitäkin.

    Kukapa meistä ei löytäisi aiheita, jos kirjoittaisimme monta sataa sanaa tv-ohjelmista ym. tuiki tavallisesta.

    Hymyn ulkopuolinen maailma ei taida Tuidea tuntea, että siinä mielessä hyvinkin nobody.

    #30022 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Taas meni nobodyn, minun mielestä, ploki haukotteluksi.

    En lukenut tällä kertaa kokonaan kun kyllästyin lukemaan nippelitietoa jostain pilipalihommista.

    "Sivuni oli äänestetty jälleen nurin, miksi? Haluaisin tietää syyn tai syyt – silkkaa uteliaisuuttani. Haluaisin myös saada tietää äänestysprosentin Wikipedia-sivuni puolesta ja vastaan. Nämä tiedot voitte siis lähettää email-osoitteeseeni. Kiitos!"

    Mihin osoitteeseen?

    Muutenkin Tuksumaista – ottakaa te minuun yhteyttä kun itse en jaksa/osaa/uskalla.

    "Minulla ei ole mitään tietoa siitä mitä ”infoa” sivullani on minusta yleensäkin ollut. Ainakin syntymäaikani oli jo väärin – siis vuosilukuni."

    Tietenkään ei ole mitään tietoa, kunhan kävin vain syntymäaikani sniffaamassa.

    Voi taivas – olisi varmasti parempiakin ja mielenkiintoisempia plokkaajia kuin Tiina Järvinen – ei mitään annettavaa…

    #30023 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Nyt on pakko varastaa idea Facebookin Fan glubista. Jos joku muistaa sellaiset ilmiöt kuin Kolme Tenoria tai suomalaisittain Mestarit lavalla vai missä lie areenalla, niin tätä ideaa Tuide voisi jalostaa. Itse valitsisin porukkaan Johanna ja Julia Tukiaisen, Janita Janatuisen sekä Martina Aitolehden. AMB olisi myös mielenkiintoinen, mutta voisi mennä kissatappeluksi Martinan takia. Ehkä AMB tulisi kuitenkin paremmin toimeen Tukiaisten kanssa kuin Martina? Miten olisi Henna Kalinainen?

    Nimeksi Silikonitissit lavalla? Tai Salarakkaat?

    #30024 Ilmoita asiaton viesti
    Epätoivoa ilmassa
    Member

    Blogifanittaja = Tuija Järvinen

    #30025 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Miten musta tuntuu että Taijan plokista häviää kommentteja.

    Itse en sinne ole kirjoitellut, mutta joskus lentää "useita tunteja"

    (huom. Tuksu -ilmaus) vettä silmistä kun niitä lukee.

    En osaa faktana sanoa, mutta minusta määrä on pienentynyt.

    Taijako niitä moderoi?

    #30026 Ilmoita asiaton viesti
    k-näätä
    Member

    http://www.tuijajarvinen.com/

    Minusta on hupaisaa kun nuo sivut on muodossa – "hän".

    Siis ihan kuin sivusto olisi jonkun muun ylläpitämä ja tuottama.

    Samaa tyyliä tässäkin kuin Tuksulla. Tuksuhan web-sivujen galleriaan

    päivättää tekstit tyyliin: "kuvassa Dollsdancersien perustaja Johanna, jolla päällään upea paljettimekko, joka pitää kuohuviinistä"

    #30027 Ilmoita asiaton viesti
    Paulie
    Member

    Mika v…u naita ammia vaivaa; eiko Suomessa ole toita? Ainoa joka nayttaa paata vaivaavan on miten paasis "julkkikseksi". Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa oleen, huolestuttavaa kun tallakin daamilla on ilmeisesti lapsiakin. No good

    #30028 Ilmoita asiaton viesti
    Paska orava
    Member

    Haistakaa kaikki pitkä noppapotilta haiseva paska!

    #30029 Ilmoita asiaton viesti
    puolesta 100%
    Member

    Nainen on Wikipediansa ansainnut. On paljon enemmän kuin pelkkä onneton "pyllynketkuttelija" ja joku salarakas ym. bulshittiä!!!

    #30030 Ilmoita asiaton viesti
    pedikyristi
    Member

    ^ No ehkä nyt kuitenkin vain Sawopediaan.

    #30031 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Minä niin toivoisin, että Tuide alkaisi kirjoittaa toista blogia omille kotisivuilleen, kuten Johannakin tekee. Siellä hän voisi reaaliaikaisesti kertoa esim. illanvietoistaan ja kokkailuistaan. Nyt meidän pitää odottaa, jotta Hymy julkaisee kirjoitukset.

    Omille sivuille voisi myös liittää kuvia ja lehtileikkeitä. Minä ainakin haluaisin lukea jutun seksisiskoksista vuodelta -91.

    Josko sitten ovet Wikipediaan vihdoin aukenisivat?!

    #30032 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Tuide, jos tarvitset idearikasta….öööhhh…vaikka manageria, niin ota yhteyttä!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.