Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30258 Ilmoita asiaton viesti
    Yksi niistä ”faneista”
    Member

    Just an illusion:

    "Myönnän olleeni aika suora ja rohkeakin kirjoittamistyylissäni. Sellainen, johon harvat suomalaiset ovat tottuneet, siitä varmaan johtui joskus aika pahojenkin kommenttieni saaminen…."

    Miten joku voikaan olla näin täydellisen ja vastenmielisen harhainen?

    Tuijahan on lähinnä kaunistellut asioita ja yrittänyt luoda itselleen menestyksen auraa. Siinähän se ongelma juuri on, että ne tekstit ja todellisuus on ihan kauheassa ristiriidassa. Jos menestystä olisikin tullut ja toisaalta Tuija olisi ollut rehellinen ja puhunut epäonnistumisistaan(kin), niin arvostelua olisi tullut paljon vähemmän.

    Tarkistin ytj:n eikä siellä vieläkään näy yritystä Tuija Järvisen nimellä. Kuitenkin Tuija sanoo että ohjelmatoimisto on olemassa ja rekisteröity. Mutta kun ei vaan ole ja siitä ei pääse mihinkään. En nyt kuvailisi tuollaista täysin epäonnistunutta sumutusyritystä "suoraksi ja rohkeaksi kirjoittamiseksi". Tai no, onhan se tietysti aika rohkeaa valehdella asiasta jonka voi helposti kuka tahansa tarkistaa virallisista rekistereistä.

    Rohkea ja suorasanainen kohumanageri(ex) jolla ei ole omaa yritystä eikä koskaan puhu työnantajastaan. Näinhän se menee. Tuikulle terkkuja sinne "terassille", josta hän myös meille on kertonut rehellisesti.

    #30259 Ilmoita asiaton viesti
    Hali Pula
    Member

    Lainaus uudesta blogista:

    "Olen käynyt viime päivinä tunteideni kanssa aikamoista "sekamelskaa ja myllerrystä", nimittäin olen jälleen pettynyt erääseen henkilöön sydänjuuria myöten. Kohta sitä ei tiedä kehen luottaisi."

    Luottamuspula on ollut varmaan molemminpuolinen. Että näin!

    #30260 Ilmoita asiaton viesti
    Yksi ilmeisesti ”antifani”
    Member

    plokisdi:

    TIISTAI 31. TOUKOKUUTA 2011

    Viimeistä toukokuun päivää viedään…

    Mun mielestä voisi laittaa edes linkin Tuiden blogiin jos noita tekstejä tänne kokonaisuudessaan liittää. Se on ihan reilu käytäntö.

    http://tuija-jarvinen.blogspot.com/

    #30261 Ilmoita asiaton viesti
    Tuikkufani
    Member

    Kohumanagerilla 2009 oli syksyllä monta rautaa tulessa.

    Tietysti näistäkin tulee mieleen, että minkä yrityksen kautta Tuide on toiminut. Oletettavasti Esko-sedän firman kautta? Tuksun asiat on varmaankin hoidettu Tollukka-firman kautta. Eli nk. no problem. Mutta mites homma menee nykyään?

    "Kiirettä on mulla, kun on muitakin halukkaita laulajia(yksi heistä oli Kreisikaraokessa tänään ja kehuttiin ääntä – kaunis nainen) sekä markkinointi- ja myyntiprojekteja. Yritän nyt keretä saada valmistakin. Jotain tullee anyway!"

    "Ensi viikolla olen lomilla ja alamme työstää Eskon kanssa uusia biisejä. Aika moni (osa julkkuja) ovat halunneet yhteistyötä kanssamme tulevaisuudessa ja uusia manageroitavia on tiedossa artisteista showtanssiryhmään ym….ihan kiva!!! Tosin kaikkea ei kerkeä kerralla tekemään tässä. Lupaan kuitenkin ehtiä mahd. paljon tulevan talven ja syksyn aikana.

    Nyt lähden lenkille!"

    #30262 Ilmoita asiaton viesti
    Palstalla vallitsee highseasong
    Member

    Tuija, varmaan pudotat "artistin aloitusmaksua" nyt kun heitä ei voi mainostaa Hymyn blogissa.

    #30263 Ilmoita asiaton viesti
    Ns. ”Vieläkin hiljaisempi markkinointi”
    Member

    Mua huolettaa se miten Tuide nyt "markkinoi" artistejaan kun ei enää ole satoja Hymyn blogeja käytössä?

    #30264 Ilmoita asiaton viesti
    Efelantti
    Member

    Aikoinaan tämän ketjun perustin… usealla nickillä kommentoinut. Tässä joutessani ehdin seuraamaan tuota Teijan blogia. Seuraan – muun turhan tekemisen kera – hänen uutta mahtipontista blogia.

    Hyvää kesää kaikille, myös Tuijalle. Ei tää oo nii vakavaa 🙂

    #30265 Ilmoita asiaton viesti
    Fani? Kyllä, ehdottomasti.
    Member

    Efelantti:

    Aikoinaan tämän ketjun perustin… usealla nickillä kommentoinut. Tässä joutessani ehdin seuraamaan tuota Teijan blogia. Seuraan – muun turhan tekemisen kera – hänen uutta mahtipontista blogia.

    Hyvää kesää kaikille, myös Tuijalle. Ei tää oo nii vakavaa 🙂

    Juu, huumorilla mennään vahvasti. Saa nyt nähdä miten toi Tuikun blogi kehittyy ja ottaako hän hiukkasen realistisemman asenteen. Voi olla että työasioista puhutaan entistä vähemmän ja sisältö on lähinnä sään kuvailua ja munat kattoon tyylistä tarinankerrontaa.

    Tuikun blogilla on muuten kaksi listattua lukijaa. Joku tuntematon Jenni ja Laupis!

    #30266 Ilmoita asiaton viesti
    Efelantti
    Member

    Juu, olen samaa mieltä eli "KcAhfkVjgXmdjO" on Tuijan Iisalmelaisen räkäläkapakan miesten veeseessä örveltämänä ihan kaihoisan kuuloista.

    #30267 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSIni
    Member

    Muistellaanpas hetki Tuijan vaalimenestystä vuonna 2008.

    Tuija Järvinen, kesk, 11 ääntä

    Tuolla tuloksella irtosi sija 88 iisalmen ehdokkaiden joukossa.

    Valitettavasti ylen vaalikoneessa ei ole Tuijan vastauksia.

    http://yle.fi/vaalit2008/tulospalvelu/kunnat/ehdokkaat_kno140.html

    "En minä mikään ihan pelkkä ”kevyt” viihdealan immeinen sentään ole. Saatanpa nyt näyttää muutamalle ilkeilijälleni nk. ”närhen munat” seuraavalla poliittisella meriittilistallani." – Tässä on poliittinen cv:ni!

    #30268 Ilmoita asiaton viesti
    Dippidaa
    Member

    FaniniSIni:

    Muistellaanpas hetki Tuijan vaalimenestystä vuonna 2008.

    Tuija Järvinen, kesk, 11 ääntä

    Tuolla tuloksella irtosi sija 88 iisalmen ehdokkaiden joukossa.

    Valitettavasti ylen vaalikoneessa ei ole Tuijan vastauksia.

    http://yle.fi/vaalit2008/tulospalvelu/kunnat/ehdokkaat_kno140.html

    "En minä mikään ihan pelkkä ”kevyt” viihdealan immeinen sentään ole. Saatanpa nyt näyttää muutamalle ilkeilijälleni nk. ”närhen munat” seuraavalla poliittisella meriittilistallani." – Tässä on poliittinen cv:ni!

    Päivän paras "takauma". Tuijan Taekwondoo taidot muuten testattiin viikonloppuna (en kerro, kenen Tuijan). Turpiin tuli, en kerro kenelle. On se hurja.

    #30269 Ilmoita asiaton viesti
    from savolax
    Member

    Kaikkihan savossa sen tietää että suhde erääseen tunnetuun poisnukkuneeseen miljonääriin kaatoi Tuijan vaalit….

    #30270 Ilmoita asiaton viesti
    Kumman kaa
    Member

    Hali Pula:

    Lainaus uudesta blogista:

    "Olen käynyt viime päivinä tunteideni kanssa aikamoista "sekamelskaa ja myllerrystä", nimittäin olen jälleen pettynyt erääseen henkilöön sydänjuuria myöten. Kohta sitä ei tiedä kehen luottaisi."

    Luottamuspula on ollut varmaan molemminpuolinen. Että näin!

    "Alkuviikko meni Helsingissä. Kävin neuvotteluja yhden Suomen suurimmista (ellei suurin) viihdealan yrityksen pomojen kanssa. Kysehän on etupäässä kiertuemanagerin toimenkuvasta. En tiedä, oletko sinä lukenut uusinta Hymy-lehteä (paperiversiota)? Lehden juorupalstalla (sivulla 5) oli nimittäin pienehkö uutinen tästä minun uudesta tulevasta projektistani."

    Liittyiköhän Tuiden vihjailema pettymys huhtikuussa kehaistuun uuteen "projektiin"

    ?

    #30271 Ilmoita asiaton viesti
    Fani? Kyllä.
    Member

    Kumman kaa:

    Hali Pula:

    Lainaus uudesta blogista:

    "Olen käynyt viime päivinä tunteideni kanssa aikamoista "sekamelskaa ja myllerrystä", nimittäin olen jälleen pettynyt erääseen henkilöön sydänjuuria myöten. Kohta sitä ei tiedä kehen luottaisi."

    Luottamuspula on ollut varmaan molemminpuolinen. Että näin!

    "Alkuviikko meni Helsingissä. Kävin neuvotteluja yhden Suomen suurimmista (ellei suurin) viihdealan yrityksen pomojen kanssa. Kysehän on etupäässä kiertuemanagerin toimenkuvasta. En tiedä, oletko sinä lukenut uusinta Hymy-lehteä (paperiversiota)? Lehden juorupalstalla (sivulla 5) oli nimittäin pienehkö uutinen tästä minun uudesta tulevasta projektistani."

    Liittyiköhän Tuiden vihjailema pettymys huhtikuussa kehaistuun uuteen "projektiin"?

    Eikös tässä puhuta siitä karaokekiertueesta Lehtisen kanssa?

    Ei voi tietää puhuuko Tuija pettymyksestään yhteydessä tuohon, mutta jos puhuu niin epäilemättä pettymys on todella suuri.

    Onko kellään tietoa karaokekiertueesta? Kesällä piti kai jo tapahtua jotain. Missään en ole keikkapäivämääriä nähnyt.

    #30272 Ilmoita asiaton viesti
    Sianleuka
    Member

    Jos Einari ois kuollu aiemmin, niin TUide ois nyt parlamentin jäsen?

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.