Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30318 Ilmoita asiaton viesti
    Turkkilainen poliisi
    Member

    Mina tehda ruumiintarkastus!

    #30319 Ilmoita asiaton viesti
    Tessuveino
    Member

    Turkkilainen poliisi:

    Mina tehda ruumiintarkastus!

    Joko oli aika lähteä, kun pitää ruumis tarkistaa?

    #30320 Ilmoita asiaton viesti
    Kansainvälinen musiikkitaho
    Member

    Onneksi Tuiden aika ei ollut vielä lähteä. Tylsää kun Tuiden blogi loppui Hymyssä, niitä ja niiden kommentteja etenkin sai aina lukea huutonaurun kanssa. Harva asia mua naurattaa silti.

    #30321 Ilmoita asiaton viesti
    Johannan musaura Miamissa
    Member

    Kavitaatiohoitoni, tulette tehoamaan!

    Korkkini, tulet pysymään kiinni!

    Keikkani, tulen myymään sinut!

    #30322 Ilmoita asiaton viesti
    Tuomio
    Member

    Heh..Tuijari ei todellakaan ole pysyvästi poissa hymyn blogi kokoonpanosta. Tuijari huomaa parin kuukauden sisään, että ketään ei kiinnosta hänen oma blogi sivunsa ja businekset hiipuu kun näkyvyyttä ei ole (entisestään, jos mahdollista). Hänen on pakko palata nöyryyttämään itseään tänne. Varma juttu.

    #30323 Ilmoita asiaton viesti
    fanit Pohjanmaalta
    Member

    Tuija heti takaisiin!!!! Me ei lueta sun omaa blogiasi…tänne vaan takasin ja sassiin.

    Laitamma vetoomuksen nyt kiertoon….

    #30324 Ilmoita asiaton viesti
    Julkku
    Member

    Tuijari saitko potkut hymyltä?

    #30325 Ilmoita asiaton viesti
    Juutealainen pisnesmies
    Member

    Te pitä nappi irti my dear Tuija? Mine myy mun kukkakaappa ja tulla suome mun huviperse from miami. Mina pite kansainvaline nainen ja olla kovin varkas. Mine nosta iisalami maalimankartta kuulusa.

    #30326 Ilmoita asiaton viesti
    Aarrgh
    Member

    Juutealainen pisnesmies:

    Te pitä nappi irti my dear Tuija? Mine myy mun kukkakaappa ja tulla suome mun huviperse from miami. Mina pite kansainvaline nainen ja olla kovin varkas. Mine nosta iisalami maalimankartta kuulusa.

    Sine haistaa lehmänrieska. Mistä puristaa,että tällaista pitää kirjoittaa?

    #30327 Ilmoita asiaton viesti
    mistä puristaa ?
    Member

    Liian pienet speedot ?

    #30328 Ilmoita asiaton viesti
    ”Fani”
    Member

    Tuija takaisin! Perjantai-iltojen parhaimpiin hetkiin ovat perinteisesti kuuluneet mm. "munat kattoon" -episodi, nk. "senegalilaisen ihailijan" arvoitus, Eskon (Koivumies) uusimmat yhteistyökuviot sekä tietenkin JOULUKUUSI!

    #30329 Ilmoita asiaton viesti
    Mara
    Member

    …JATKUU…

    Taidanpa lopetella tällä erää tämän tähän. Joku tai jotkut ovat myös kirjoitelleet, että eivät lue tätä OMAA blogiani. Ok. Ei ole pakko. Hienoa on tosin huomata, että jotkut ovat todella oikeasti pahoillaan, kun lopetin julkisen bloggaamisen. Ja, jos en väärin muista, niin viimeistä blogiani on kommentoitu yli 470 kertaa..tosin odotan, että 500 rajapyykki menee rikki….heh

    Nyt rakas lukija (toivottavasti teitä on enempi kuin yksi, hah) toivotan Sinulle upeaa ja antoisaa viikonloppua!

    Kesähalit!

    Tuija

    #30330 Ilmoita asiaton viesti
    faninisi
    Member

    Ransu on keskikokoinen videonoutaja. Tuija leikkii pehmolelujen kanssa. Voivoi. Hemoglobiini arvot koholla ei kiinnosta edes hyttysiä.

    #30331 Ilmoita asiaton viesti
    Viikonloppupulloni, ilmoita Alkosi!
    Member

    Tuijari taas turautti täyttä luokatonta paskaa, yllättäen.

    #30332 Ilmoita asiaton viesti
    Silmäni, tulette jäämään kiinni!
    Member

    Taas yksi uusi legendaarinen feidaus. Tuikkusemmehan piti viedä ystävänsä Katikultaan, ihan vaan ystävyydestä kiittääkseen. No, eihän Tuikulla sellaiseen tietysti ole varaa, ja nyt ollaan ihan kuin asiasta ei olisi koskaan puhuttukaan.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.