Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30348 Ilmoita asiaton viesti
    Huolestunut
    Member

    Tuija tarvitsee nyt kaiken mahdollisen tuen upeilta ja kannustavilta tosiystäviltään. Johannalta on ilmestynyt uusi, ammattitaitoisesti tuotettu sinkku, joka kuulostaa paljon paremmalta kuin Eskon (Koivumies) saunan pukuhuoneessa sijaitsevassa "studiossa" nauhoitetut tekeleet. Tuija on ihan rikki, kun Lehtisen ja Missi-Essin karaokekeikatkaan eivät ole menneet kaupaksi.

    #30349 Ilmoita asiaton viesti
    Ei huoleta yhtään
    Member

    Heikkerön tekemä biisihän on selvää piilovittuilua Tuxulle joka ei tajua sitä ollenkaan. Kyseisen tekeleen(Tuxun osalta) vuoksi ei kannata kenenkään hajota. Koska muuten avautuu TukiTuijan ohjelmatoimisto? Maanantaina? NOT!

    #30350 Ilmoita asiaton viesti
    tosifani
    Member

    Millon starttaa tämä paljon kohuttu karaokekiertue? Jos keikka on hiljaisessa myynnissä, niin onko sillon itekki keikka hiljainen?

    #30351 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSIninnni
    Member

    tosifani:

    Millon starttaa tämä paljon kohuttu karaokekiertue? Jos keikka on hiljaisessa myynnissä, niin onko sillon itekki keikka hiljainen?

    Syssymmällä syssymmällä, silloin alkaa tapahtua. Keikathan myydään 1/2 vuotta etukäteen, joten jos aloittaa nyt niin voi olettaa kiertueen alkavan joskus joulukuussa ehkä aikaisintaan.

    nyt tehdään nettisivuja ja nautitaan kesästä "terassilla" munien paukahdellessa iloisesti kattoon. Toiset juo kahvia, toiset siideriä. Että näin.

    #30352 Ilmoita asiaton viesti
    Savon Sulttaani, CEO
    Member

    Piä sie Maijamin mies ropterin muassa, mie pistän piäomaruiskeen Tuijaan. Nostan hänet suomen maaliman johtavaks manakeriks. Nyt firman numerot jakkoon ja osakeant pystyyn niin johan ruppee rahhoo tulemaan.

    #30353 Ilmoita asiaton viesti
    BM
    Member

    Viikon "live-pläjäys" eli baaritiskikeskustelu Terhi-Baarimikko:

    Terhi:Yksh kosshuvisshy, kiitoshh.

    Bm: Koskenkorva on valitettavasti loppu.

    Terhi:Aijaa… no shitten kosshucola…

    Bm: Nyt taisit ymmärtää väärin. Kossu on siis loppu.

    Terhi:Hmm..hik…juu. No eiku otan shitte kosshun tolla tuoremehulla, kiitoshh..

    Bm: Hyvä rouva, koskenkorva on loppu, ymmärrättekö te?

    Terhi: Ai joo juuh…hik..tajushin jooh… otan sitten ihan raakana sen kosshun…hik…

    #30354 Ilmoita asiaton viesti
    Fakta-Tuija
    Member

    Tuija maalailee taas blogissaan nk. "faktoja" varsin leveällä siveltimellä:

    "Paluumatkalla pysähdyimme Jämsän Himoksella. Katsastimme paikat. Siellähän Voice järjestää kesän iskelmäfestarit. Mökit ovat melko isoja ja korkeatasoisia. Tapahtuma-alue on vain aika pieni kooltaan. Mietinkin tässä, että kuinka paljon jengiä sinne oikein mahtuu."

    Voicehan on tunnettu nimenomaan tuosta iskelmämusiikista, että ei mikään ihme, että järjestävät iskelmäfestarit…

    #30355 Ilmoita asiaton viesti
    Läpimurto lähellä
    Member

    "Tulihan sitä piipahdettua Kaijakka -ravintolan karaokessakin. Minä lauloin pari biisiä: Kuuleeko yö sekä Niin minä sinulle kuulun. Sain ravintolan omistajalta kehuja lauluäänestäni. Kaijakassahan käy tunnetusti hyviä laulajia."

    #30356 Ilmoita asiaton viesti
    Jade
    Member

    Älkää menkö lukemaan tuijarin blogia itsensä sivuille ettei turhaan saa lukijalaskuria ylös!

    —————–

    Tampere, Suonenjoki, Jämsän Himos…..

    Terveiset reissustani!

    Takanani ovat Tampere, Suonenjoki ja Jämsän Himos. Tampereella vietin kolmatta vuorokautta. Siellä oli todella kolea ja vesitihkuinen sää. Meinasin paleltua oikeasti. Minulla oli ihan liian kevyitä kesävaatteita mukanani. En voinut kuvitella pienessä mielessänikään, että lämpötila voisi laskea + 32 celsiusasteesta (Savossa) +10 celsiusasteeseen Tampereella!!! Hirveä lämpötilan heitto.

    Tampere oli melko hiljainen alkuviikosta. Pistäydyin syömään Viikinkiravintola Haraldissa. Todella upea mesta sisustukseltaan ja palvelukin pelasi hienosti. Ruoka oli mahtavaa…Otimme kaverini kanssa yhteisen ison lautasen, jossa oli härän-, porsaan- ja broilerin filettä. Lisukkeena oli juustoperunoita ja grilliperunoita. Kastiketta oli kahdenlaista: terva- ja juustosellaista. Lisäksi oli haudutettuja porkkanan-, nauriin- ja lantun lohkoja. Myös ihanaa karpalohilloa unohtamatta! Facebook profiilissani on valokuvia reissustani. Suosittelen ko. ravintolaa lämmöllä.

    Tulihan sitä piipahdettua Kaijakka -ravintolan karaokessakin. Minä lauloin pari biisiä: Kuuleeko yö sekä Niin minä sinulle kuulun. Sain ravintolan omistajalta kehuja lauluäänestäni. Kaijakassahan käy tunnetusti hyviä laulajia. Sain suosituksia fb-ystävältäni käydä tässä paikassa. Muualla en sitten käynyt "hoilaamassa". Lähinnä kiertelimme kaupungilla ja katsoimme nähtävyyksiä. Hieno kaupunki ja paljon nähtävää!

    Paluumatkalla pysähdyimme Jämsän Himoksella. Katsastimme paikat. Siellähän Voice järjestää kesän iskelmäfestarit. Mökit ovat melko isoja ja korkeatasoisia. Tapahtuma-alue on vain aika pieni kooltaan. Mietinkin tässä, että kuinka paljon jengiä sinne oikein mahtuu. Himos on todella hienolla alueella, järven rannalla. Voin kuvitella, miten aluetta liataan festareiden aikaan. Roskia ja tyhjiä pulloja on ympäriinsä. Mielestäni monet meistä eivät arvosta Suomen puhdasta luontoa tarpeeksi. Muutama päivä sitten edessäni olevasta autosta heitettiin ihan surutta roskat ulos. Roskaamisesta pitäisi asettaa oikein mojovat sakot, kuten Ranskassa.

    Ennen Kuopiota käväisimme myös Suonenjoella. Veimme parille haudalle kukkia. Että tämmöinen reissu tällä kertaa. Nyt tässä jo miettii Juhannusta. Kai se on lähdettävä kannnustamaan omaa artistiaan JariQ:ta Kuopion Rauhanlahteen aattona. Onhan siellä lisäksi myös Frederik! Hän kutsui kerran ystävänsä ja minut bileisiinsä. Olin juuri kuskina sinä Juhannuksena, joten bileet jäivät väliin osaltani.

    Huomasin tuossa You Tubesta, että siellä on Johanna Tukiaisen uusi single: Hei Johanna. Eihän kappaletta ollut vielä silloin edes julkaistu mielestäni. No, tämä kappale ei ainakaan saavuttanut sellaista kohua ja suosiota parina eka päivänä You Tubessa kuin SEXX aikoinaan. Kun SEXX -kappale oli "pöllitty" You Tubeen, sitähän ehdittiin ennen sen poistamista kuunnella yli 60 000 kertaa muistaakseni kahden päivän aikana!!!

    Johannasta tuli sitten ns. heavylaulaja (ainakin tällä ekalla kappaleella), jos näin voinee sanoa…mielestäni tämä tyyli ei välttämättä sovi hänelle parhaiten kuitenkaan. Heavyn laulaminen on muutenkin pirun vaikeaa ja vaativaa. No, ehkä tässä onkin haettu vastakohtaa glamour-lookille. Sexiä tässä biisissä ei mielestäni juurikaan ole. Mielenkiinnolla seuraan kuitenkin, miten yleisö reagoi tähän aivan uuteen tyylisuuntaukseen. Onnea vaan hänelle ja Professori Heikkerölle!

    Nyt lopettelen. Toivotan hyvää iltaa sinulle<3

    Kesähalit!

    Tuija

    Lähettänyt Tuija Jarvinen klo 21.44 0 kommenttia

    perjantai 10. kesäkuuta 2011

    I am in LOVE!

    Aurinkoista ja lämmintä perjantaita sinulle! Nyt on sitten jo kohta viikon ajan ollut täällä Savon puolessa todella lämpimät ilmat. Eilen oli lämmintä peräti +32,5 astetta celsiusta. Päällä täytyy pitää jotain anyway – kevyttä, koska minä plikka palan todella helposti. Olenhan punaverinen (hiukset) ja ihoni hyvin herkkä ja vaalea.

    Epäilen kärsiväni jonkin asteisesta allergiasta. Nenä on tukossa ja yskäkin vaivaa ja varsinkin öisin. Olen syönytkin Histeciä koko viikon. Läheisistäni kaksi sairastaa diagnosoitua astmaa ja eräällä on aika paljon hengitysteiden tulehduksia, joten alttiutta minulla on astmaan ja tästä tulikin mieleeni eräs asia. Nimittäin uusi rakkauden kohteeni!

    Tämän viikon maanantaina menimme ystäväni perheen luona käymään pitkästä aikaa. Minut syötettiin ja juotettiin eli pöytä oli kystä täynnä. Saunoimme myös ihanassa puusaunassa. Ulkogrillauksen jätimme pois laskuista hyttysten takia. Minut on jo aika syöty heidän toimestaan. Itikat ovat julmetun äkäisiä ja verenhimoisia tänä kesänä, ainakin minun mielestäni. En sitten tiedä onko sillä merkitystä, kun veren hemoglobiiniarvoni on 150 hujakoilla?

    Niin tästä rakkauteni uudesta kohteesta…arvaatko sinä, kuka tai mikä hän on? Olen jo esitellyt hänet ihan julkisesti blogissanikin kuvien kera. Niin komea "uros" hän on. Hän on nimittäin vähän yli vuoden ikäinen Rasmus – ystäväni (eli koira). Hän on samaa koirarotua kuin tämä tv:n kuuluisa Ransu-koirakin! Aivan ihqu! Kiltti kuin mikä. Haukuntakin on sellaista kumeaa haukahtelua – se ei käy niin sanotusti korviin ollenkaan. Haluaisin oman koiran, mutta epäilen ettei se ole mahdollista eikä viisastakaan ainakaan tällä hetkellä näiden allergiaoireideni takia. Koirassa on myös oma työnsä. Sitä pitää hoitaa kuin ihmistä. Rokotukset, ulkoilu, oikea ravinto ym. Lemmikkieläintä ei pidä hankkia "huvin vuoksi"eikä vain "näytille" ja johonkin kassiin kuljetettavaksi (mitä en todellakaan ymmärrä). No ne näistä. Onneksi näen Rasmusta aina silloin, kun haluan.

    Olen miettinyt tässä mitä sitä tekisi Juhannuksena. Kotona en sitä ainakaan vietä, vaan luonnon helmassa. Kalajoki olisi yksi mahdollisuus ja onhan noita muitakin mahdollisuuksia. Perheemme piirissä meillä on pari mökkiä Keski-Suomessa, joten sinnekin suuntaan voimme suunnistaa. Tarkoitan lähinnä Peurunga -järven seutua.

    Kuntoutumiskeskus Peurunka on myös minulle tuttu paikka. Lukioaikaan siivoilin asukkaiden huoneita siellä kesäisin. Samalla tein mallintöitä silloiselle Jyväskyläläiselle Alfa tavaratalolle. Eräänä päivänä siivoamani huoneiston asiakas totesikin yllättäen minulle, että kylläpä tässä Keskisuomalaisessa oleva malli on ihan minun näköiseni. No keskustelussamme tulikin lopulta ilmi, että minähän se todellakin olin. Siihen aikaan monet ihmettelivät tätä yhtälöä! Olla mallina lehdissä sekä toimia samalla siistijänä. Työtähän nämä molemmat ovat – ei sen kummempaa! Minun piti saada rahaa opiskelijana.

    Kuulin "huhuja", että Hymyssä (kommenteissa) olisi ollut joku henkilö, jolla olisi minulle lasku. Itse en moisesta tiedä mitään! Taas tätä kiusantekoa….Tiedoksi myös se, että totta kai esiinnyn tarvittaessa itsekin. Olenhan kouluttautunut laulamisen saralla ja juontanut tapahtumia jo iät ajat. Järjestämäni tapahtumat ovat aina olleet suosittuja ja minä olen ollut pidetty esiintyjä! Lisään vielä tähän, että minua vanhemmatkin naiset esiintyvät julkisesti esimerkkeinä mm. Riitta Väisänen ja Helena Lindgren, puhumattakaan näyttelijöistä. Olen myös samaa mieltä Hugh Hefnerin kanssa, että "Ikä on vain numeroita". Kaikki on niin yksilöllistäkin vielä. Olen aina ollut huumorintajuinen ja suvaitsevainen ja se kaikki näkyy myös päällepäin. Positiivisuus kunniaan!

    Taidanpa lopetella tällä erää tämän tähän. Joku tai jotkut ovat myös kirjoitelleet, että eivät lue tätä OMAA blogiani. Ok. Ei ole pakko. Hienoa on tosin huomata, että jotkut ovat todella oikeasti pahoillaan, kun lopetin julkisen bloggaamisen. Ja, jos en väärin muista, niin viimeistä blogiani on kommentoitu yli 470 kertaa..tosin odotan, että 500 rajapyykki menee rikki….heh

    Nyt rakas lukija (toivottavasti teitä on enempi kuin yksi, hah) toivotan Sinulle upeaa ja antoisaa viikonloppua!

    Kesähalit!

    Tuija

    —————–

    #30357 Ilmoita asiaton viesti
    Vakkari
    Member

    Kiitokset "kopypastaajalle". Samaa paskaahan tuo teksti oli kuten aina. Yksi lainaus:

    "Kai se on lähdettävä kannnustamaan omaa artistiaan JariQ:ta Kuopion Rauhanlahteen aattona. Onhan siellä lisäksi myös Frederik! Hän kutsui kerran ystävänsä ja minut bileisiinsä."

    Siinä taas pohdittavaa: Milloin "Reetu" kutsui ystävänsä bileisiin, kutsuiko kaikki ystävänsä ja lisäksi Tuiden, eli mikä on Tuiden suhde "Reetuun"? Tyttöystävä? Naisystävä? Vihanainen? Puolituttu?

    Nää Tuiden lauseet on vaativimpia, kuin 7. asteen yhtälöt, ratkaista.

    #30358 Ilmoita asiaton viesti
    Vakkari
    Member

    Järviskän uusin blogipläjäys täällä! Älkää lukeko Tuijan sivuilta!!!

    #30359 Ilmoita asiaton viesti
    ei vittu oikeesti ku naurettavaa :D :D
    Member

    "Älkää menkö lukemaan tuijarin blogia itsensä sivuille ettei turhaan saa lukijalaskuria ylös! " Siis mitä vittua?? 😀 😀 😀 ei voi muuta ko nauraa tolle kommentille 😀 😀 Mitä kamalaa siinä on jos se saa lukijalaskuriin enemmä porukkaa?Jos kerta haluatte sen lukea nii mitä haittaa jostai lukijalaskurista on? 😀 😀 😀 😀 😀

    Ihme porukkaa 😀 😀

    #30360 Ilmoita asiaton viesti
    Rytkönen(lyhyt)
    Member

    Joo ei mennä, kitos vinkistä.

    #30361 Ilmoita asiaton viesti
    Tikumux
    Member

    Järviskän uusin blogipläjäys täällä! Älkää lukeko Tuijan sivuilta!!!

    Ja terve Tuija, ottaako niin pattiin, että pitää tulla tänne vinkumaan. Mee kotios siitä.

    #30362 Ilmoita asiaton viesti
    Takumux
    Member

    Tuija Järvinen

    Leppoisaa lauvantaita immeiset? Kävin juuri Hymyn verkkosivulla. Olen näköjään "boikotissa" oman blogini suhteen…..heh. Mielenkiintoista!

    49 minuuttia sitten

    8 henkilöä tykkää tästä.

    Tuija Järvinen Mun omaa blogia voi käydä siis lukemassa myös kotisivuni kautta: http://www.xnxx.com (jos kiinnostaapi)

    40 minuuttia sitten

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.