Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #29928 Ilmoita asiaton viesti
    Tiitterä Tino
    Member

    Juu, täytyy myöntää, laulaa ainakin paremmin kuin Tuhniainen, jolla on vaikeuksia laulaa nuotilleen oikein ja erittäin ohut, lapsenomainen ääni. Tuiden äänialahan on kai lähinnä ns. viskibasso.

    #29929 Ilmoita asiaton viesti
    Hanski
    Member

    Tiitterä Tino:

    Juu, täytyy myöntää, laulaa ainakin paremmin kuin Tuhniainen, jolla on vaikeuksia laulaa nuotilleen oikein ja erittäin ohut, lapsenomainen ääni. Tuiden äänialahan on kai lähinnä ns. viskibasso.

    Makuasia kumpi kiekua kailottaa paremmin. Mutta joidenkin tahojen mukaan hirveä kohu kummastakin kanasta.

    #29930 Ilmoita asiaton viesti
    Tiitterä Tino
    Member

    Hanski:

    Tiitterä Tino:

    Juu, täytyy myöntää, laulaa ainakin paremmin kuin Tuhniainen, jolla on vaikeuksia laulaa nuotilleen oikein ja erittäin ohut, lapsenomainen ääni. Tuiden äänialahan on kai lähinnä ns. viskibasso.

    Makuasia kumpi kiekua kailottaa paremmin. Mutta joidenkin tahojen mukaan hirveä kohu kummastakin kanasta.

    Tämä oli hauska viesti! Totta on, etten itse kyllä maksaisi kummankaan tuotoksista mitään ja radiosoittoon ei kummankaan kyvyt ole yltäneet, kaikesta tekokohusta ja yrityksistä huolimatta.

    #29931 Ilmoita asiaton viesti
    kamu
    Member

    Tuija on ihanan luonnollinen ja ei yritä mitään!!! Toisin kun jotkut väittävät…se on julkkis juuri siksi kun on niin "erilainen" persoona. Välitön, iloinen ja aina ystävällinen. Jotka hänet "tuntevat" oikeasti, todella tykkäävät hänestä.

    #29932 Ilmoita asiaton viesti
    fani
    Member

    Nyt Tuija on löytänyt todella karismaattisen uuden laulajakyvyn!!! Todellinen tähtilupaus. Hän on Kuopion Rauhalahden todellinen paikallinen "tähtiartisti". Tämä on faktaa. Naiset ovat ihan villinä häneen. Näetty ja koettu!!!

    #29933 Ilmoita asiaton viesti
    naisihailija
    Member

    Hyvä Tuija! Nostit Jariq:n tietoisuuteen. On sen arvoinen artisti.

    #29934 Ilmoita asiaton viesti
    Hanski
    Member

    Itse itseään:

    – manageroiden

    – tyydyttäen

    – juottaen

    – syöttäen

    Siinä Leenan elämä lyhykäisyydessän.

    #29935 Ilmoita asiaton viesti
    Emil
    Member

    kamu:

    Tuija on ihanan luonnollinen ja ei yritä mitään!!! Toisin kun jotkut väittävät…se on julkkis juuri siksi kun on niin "erilainen" persoona. Välitön, iloinen ja aina ystävällinen. Jotka hänet "tuntevat" oikeasti, todella tykkäävät hänestä.

    JUURIHIN NÄIN! Itse olen kymmeniä vastaavia "kehuja" kirjoittanut, ihan vaan vittuilumielessä; mutta toki "Elsa, kohtalon lapsi" ottaa ne tosissaan ja taas kävellään Iisalmen S-Marketissa rinta rottingilla,ja sitä saatanan kälätystä kassajonossa Maire… kaikki häpee sua.

    #29936 Ilmoita asiaton viesti
    hyvä artisti
    Member

    Voisitko Tuija kertoa, että mitä minun pitää tehdä, jos haluaa sinut manageriksi, vaikka seuraavassa blogissasi? Please. Olen kuullut susta paljon kehuja.

    #29937 Ilmoita asiaton viesti
    karvaiset kollit Kajaanista
    Member

    Älkääpäs mollatko luuserit! Tuijassa on enemmän munaa kuin teissä ilkimyksissä yhteensä….Te ette saa ääntänne raukat kuuluville kuin vain täällä ja senkin uskallatte tehdä VAIN nimimerkin turvin. Nauran minä teille! Haha haha….TUIJASSA ON MUNAA!!!!

    #29938 Ilmoita asiaton viesti
    MIÄS
    Member

    Tuiden munat on sarjassa, mulla

    rinnakkain.

    #29939 Ilmoita asiaton viesti
    tarkastaja
    Member

    100% nainen!!!!

    #29940 Ilmoita asiaton viesti
    nallekarhu
    Member

    Tuijalla on ihanat pitkät vaaleat hiukset ja suuret ruskeat silmät sekä pusuhuulet. Tiedän kun olen niitä suudellut<3 Pusi!

    #29941 Ilmoita asiaton viesti
    janne
    Member

    Tuija joka uskaltaa olla luonnonlapsi julkisuudessa, on kaukana taviksesta!!! ROHKEA NAINEN. Nuoremmat julkkisnaisetkaan eivät ole yhtä itsevarmoja. Ottakaapa siis oppia!

    #29942 Ilmoita asiaton viesti
    Pumppari
    Member

    Mielestäni Johanna Tukiainen on tavis. Paksu ja pönäkkä, juopottelee, työt ei maistu, selkeää sosiaaliainesta. Haluaisin nähdä kauniita ja muodokkaita naisia, en ylimaalattuja kaameita pötkylöitä.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.