Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 10 posts - 1,441 through 1,450 (of 1,450 total)
  • Author
    Tumppi
    Participant

Tuidehan raapusteli iltojensa iloksi kiiltohileillä koristeltuja enkelinkuvia; lahjoitti niitä vähävaraisten perheitten lapsille siunausten myötä. Myöhemmin hän pohti maksun ottamista tauluistaan, koska materiaalit maksavat maltaita.

Pahvi, erikeeperi ja tussikynät ovat Tiimarissa kalliita.

#265800 Ilmoita asiaton viesti
    Vempee
    Participant

11 vuotta ja sata sivua VOL#1:stä.

Viihteen monitoiminainen on tullut jäädäkseen.

#266756 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki Sevenissä 22.3.:

”Haluatko hakea lähestymiskieltoa?

– En tiedä vielä. Minähän rakastan häntä, ja hän on lapseni isä.”

-Näin puhui eilen, tänään iloitsee ”voittoa” kun sai hommattua ”muka rakastamansa” miehen vankilaan?

-Onpa tosiaan ”voitto” kun ILE silti sijoitettuna muualle, joka EI siis johdu ”Paulista”.

#266985 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Voitto tuli, kun sai Ilen mummulaan, voi tehdä rauhassa bisnestä, joka ei lasten silmille sovi?

#266986 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Voitto tuli, kun sai Ilen mummulaan, voi tehdä rauhassa bisnestä, joka ei lasten silmille sovi?

#285698 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Eikö kukaan enää kaipaa Tuija Järvistä, Hymyn monivuotista bloggaajaa, monitoiminaista, manageria, ikuista opiskelijaa jne. Muistin virkistäiseksi Tuksu-palstalta anastettu kuva

#286283 Ilmoita asiaton viesti
    Tekoäly
    Participant

Kiitos tuosta kuvasta, siinä positiivisuus on tiivistynyt osaamisen ja kauneuden kanssa harmooniseksi kaikkiyhteydeksi!

#288479 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Tulette näkemään, että korona lisääntyy rokotusten myötä. Syynä proteiinipiikki. Turha siis syyttää meitä rokottamattomia. Totuus rokotteesta paljastuu pian. Saksassa on perustettu ensimmäinen patologinen laitos, jossa tutkitaan koronaan kuolleita. Kuolleiden ruumiissa on todettu piikkiproteiinia joka puolella ruumista.
    Mun mielipide on se, että rokotevalmistajat tietävät tasan tarkkaan tilanteen. Hyvää yötä

Itse en luota pätkääkään THL:ään, WHO:n, en maamme hallitukseen, en kehenkään poliitikkoon. Uskon, että kaikki on ostettavissa. Mun mielipide ja olenhan näkijä. Uskon myös, ettei kukaan maamme hallituksen jäsenistä ota koronarokotetta eikä heidän perheensä ja jos ottanee, se on suolavettä. Minulla on mennyt täysin usko päättäjiemme hyväntahtoisuuteen. Mutta ei hätää, kansa tulee tämän huomaamaan. Se kuinka paljon meillä tienataan koronan varjolla, pelottelulla, testipiikillä on toinen juttu?

Kaikki on ostettavissa, sanoo kaiken tietävä Tuija, joten nyt vaan lääkeyhtiöt tarjoamaan Tuijalle setelinippua.

Monitoiminainen on huolissaan suomalaisten terveydentilasta

#288491 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Tuija Järvinen FB:ssa 18.9.21

Mä luulen, että tämä nk. harhautus ( mun mielipide) kohta paljastuu. Epäilen, että rokotetut juuri levittävät koronaa piikkiproteiinin kautta ja nk. delta varianttia. Ja he ovat meille rokottamattomille vaarallisia. Koko ajan flunssanoireita minulla ollut sen jälkeen kun tuttavat ottaneet rokotteita, sitä ennen ei ole ollut mitään oireita minulla. Joten olen ollut vain kotioloissa karanteenissa. Varokaa hyvät ystäväni siis rokotettuja! Mielestäni rokotetut ovat terveysuhka meille rokottamattomille terveille.

Pitäisikö Kiurun ja Marinin nyt pian päättää korvauksista, kyllä jotain fyffeä pitäsi irrota Tuijalle, kun ei pääse puita halailemaan.

#288477 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Monitoiminainen on huolissaan, koska me rokotetut levitetään koronaa ja siksi Tuija Birgitan pitää olla karanteenissa 24/7

Kuka kantaa vastuun, kysyy Tuija

Tulette näkemään, että korona lisääntyy rokotusten myötä. Syynä proteiinipiikki. Turha siis syyttää meitä rokottamattomia. Totuus rokotteesta paljastuu pian. Saksassa on perustettu ensimmäinen patologinen laitos, jossa tutkitaan koronaan kuolleita. Kuolleiden ruumiissa on todettu piikkiproteiinia joka puolella ruumista.

Mun mielipide on se, että rokotevalmistajat tietävät tasan tarkkaan tilanteen. 
    Hyvää yötä

.

Itse

en luota pätkääkään THL:ään, WHO:n, en maamme hallitukseen, en kehenkään poliitikkoon. Uskon, että kaikki on ostettavissa. Mun mielipide ja olenhan näkijä. Uskon myös, ettei kukaan maamme hallituksen jäsenistä ota koronarokotetta eikä heidän perheensä ja jos ottanee, se on suolavettä. Minulla on mennyt täysin usko päättäjiemme hyväntahtoisuuteen. Mutta ei hätää, kansa tulee tämän huomaamaan. Se kuinka paljon meillä tienataan koronan varjolla, pelottelulla, testipiikillä on toinen juttu?

Kaikki on ostettavissa, sanoo kaiken tietävä Tuija, joten nyt vaan lääkeyhtiöt tarjoamaan Tuijalle setelinippua.

Viewing 10 posts - 1,441 through 1,450 (of 1,450 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.