Tuija Järvisen keskeneräiset hankkeet

Home Forums Julkkikset Tuija Järvisen keskeneräiset hankkeet

  • This topic has 68 replies, 67 voices, and was last updated 12 years ago by Noppapotti takas televisioon!.
Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • Author
    Posts
  • #29059 Ilmoita asiaton viesti
    LAIHA SAANA on niin kaunis ja Arto onnen poika lapista!
    Member

    Tuleeko tuikulta nyt nyt vihdoin michel jacksonin ja vithney houstonin muistoa surren EP ulos kaupoista ?

    #29060 Ilmoita asiaton viesti
    TalvikanervaNI
    Member

    Varma nainen -hanke on nyt virallisesti kuopattu eli epäonnistunut, kuten kaikki muukin.

    #29061 Ilmoita asiaton viesti
    Faniiih
    Member

    TalvikanervaNI:

    Varma nainen -hanke on nyt virallisesti kuopattu eli epäonnistunut, kuten kaikki muukin.

    Kappas, mä olen ollut vähän pihalla uutisista.

    FB:

    Paljastus: En aio tehdä sinkkua "Varma nainen" kappaleesta. Todella suutuin biisin toiselle tekijälle. Minulle veetuillaan vain kerran….Hän häiritsi minua näin sunnuntaina "työasioissa"…ilmoitin asiallisesti että minulle sunnuntai on lepopäivä….no siitä hän sitten lähettämään töykeää arvostelua…että näin. Biisejä aina saa….Hienoa sunnuntaita sinulle kuitenkin?



    Managerointi on sellaista 9-17 työtä…. not. Kauheeta se on kun sunnuntaina joutuu vastaamaan työpuheluihin. Joista saattaisi jopa poikia jotakin "hiljaista myyntiä" harrastavalle ja hiljaiseloa viettävälle ohjelmatoimistolle.

    Mikähän muuten on Tuijan työpäivä nk. "normaalisti", kun sunnuntai on lepopäivä?

    #29062 Ilmoita asiaton viesti
    Varma nakki
    Member

    Tämä oli elämäntapatyöttömältä "managerilta" kyllä paras lohkaisu.

    #29063 Ilmoita asiaton viesti
    Managerin elämä
    Member

    Managerin päiväkirja:

    Maanantai menee makoillessa (paitsi joka neljäs maanantai pitää ilmoittautua työkkäriin)

    Tiistai on huilipäivä

    Keskiviikko on sairaslomapäivä

    Torstai on luovan tauon päivä

    Perjantai menee valmistautuessa viikonloppua varten

    Lauantaina käydään "palavereissa" kapakoissa ja laitetaan projekteja aluille pikku hiprakassa

    Sunnuntai onkin sitten lepopäivä

    #29064 Ilmoita asiaton viesti
    Herajuoma
    Member

    Managerin elämä:

    Managerin päiväkirja:

    Maanantai menee makoillessa (paitsi joka neljäs maanantai pitää ilmoittautua työkkäriin)

    Tiistai on huilipäivä

    Keskiviikko on sairaslomapäivä

    Torstai on luovan tauon päivä

    Perjantai menee valmistautuessa viikonloppua varten

    Lauantaina käydään "palavereissa" kapakoissa ja laitetaan projekteja aluille pikku hiprakassa

    Sunnuntai onkin sitten lepopäivä

    Eipä ole työttömänä TE-toimistoon nykyisin mitään kerran kuussa ilmoittautumista. Eli joka neljänneksi maanantaiksi pitäisi sitten keksiä Lärviselle jotain korvaavaa tekemistä.

    #29065 Ilmoita asiaton viesti
    Alustavat rahoituskuviot
    Member

    Ja niin jää tekemättä JariQ:n albumi, kun ESEK ei antanut Tuijalle kaljarahaa.

    #29066 Ilmoita asiaton viesti
    onnea jollas!!
    Member

    Yksi parhaita tuikun projekteja ja onnistumisia oli noppapotin lopetus.

    #29067 Ilmoita asiaton viesti
    Noppapotti takas televisioon!
    Member

    Seuraava tekemättä jäävä projekti onkin jo suunnitteilla! https://hymy.fi/blogit/kohumanageri-tuija-jarvisen-blogi/etsimme-viidakon-tahtoselle-biisia

    Ja mikä parasta, sanelukonetta on lähdetty ostamaan ja patterit sitten heti ensiviikolla kun johannan elämänkerran kirjoitus alkaa!

Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.