Saana Parviainen

Home Forums Julkkikset Saana Parviainen

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 82 total)
  • Author
    Posts
  • #29714 Ilmoita asiaton viesti
    ;)
    Member

    Aikas karmee toi Jussin kuvaama alapäävideo.. siis sen alapään takeen. Saanahan oli paljastanut, että joku liikemiäs(?) tunki hotellissa hänen bebaansa nyrkin kokoisen dilon.. taitais olla vielä järkympää, jos sen jälkeen ois tehty tämmöinen "venyttely"esitys..

    #29715 Ilmoita asiaton viesti
    lissee vaan kiitos!
    Member

    ;):

    Aikas karmee toi Jussin kuvaama alapäävideo.. siis sen alapään takeen. Saanahan oli paljastanut, että joku liikemiäs(?) tunki hotellissa hänen bebaansa nyrkin kokoisen dilon.. taitais olla vielä järkympää, jos sen jälkeen ois tehty tämmöinen "venyttely"esitys..

    Enempi saisi olla tälläistä mukavaa "avoimuutta" glammourtähtien piireissä. Minä ainakin katson mieluusti ja tykkään ettei jätetä mitään arvailujen varaan.

    #29716 Ilmoita asiaton viesti
    Oikaisija
    Member

    lissee vaan kiitos!:


    Enempi saisi olla tälläistä mukavaa "avoimuutta" glammourtähtien piireissä. Minä ainakin katson mieluusti ja tykkään ettei jätetä mitään arvailujen varaan.

    Ei saisi olla.

    #29717 Ilmoita asiaton viesti
    jos tähdot lehmien perseitä levitellä niin tyhdy seminologiksi
    Member

    lissee vaan kiitos!:

    ;):

    Aikas karmee toi Jussin kuvaama alapäävideo.. siis sen alapään takeen. Saanahan oli paljastanut, että joku liikemiäs(?) tunki hotellissa hänen bebaansa nyrkin kokoisen dilon.. taitais olla vielä järkympää, jos sen jälkeen ois tehty tämmöinen "venyttely"esitys..

    Enempi saisi olla tälläistä mukavaa "avoimuutta" glammourtähtien piireissä. Minä ainakin katson mieluusti ja tykkään ettei jätetä mitään arvailujen varaan.

    Mikä helvetin tähti tuo revanlevittäjä oikein on ? Kysyn vaan ! Ja sulla itselläsi taitaa olla mukavaa avoimuutta korviesi välissä.

    #29718 Ilmoita asiaton viesti
    ;)
    Member

    jos tähdot lehmien perseitä levitellä niin tyhdy seminologiksi:

    lissee vaan kiitos!:

    ;):

    Aikas karmee toi Jussin kuvaama alapäävideo.. siis sen alapään takeen. Saanahan oli paljastanut, että joku liikemiäs(?) tunki hotellissa hänen bebaansa nyrkin kokoisen dilon.. taitais olla vielä järkympää, jos sen jälkeen ois tehty tämmöinen "venyttely"esitys..

    Enempi saisi olla tälläistä mukavaa "avoimuutta" glammourtähtien piireissä. Minä ainakin katson mieluusti ja tykkään ettei jätetä mitään arvailujen varaan.

    Mikä helvetin tähti tuo revanlevittäjä oikein on ? Kysyn vaan ! Ja sulla itselläsi taitaa olla mukavaa avoimuutta korviesi välissä.

    Ihan alun kommentilla tosiaan tarkoitin; kylläkin keveähkön oloisesti kirjoitettuhan se oli, etten todellakaan diggaa mainitun keltaisia "venyttelyjä" nettilevitykseen, kun alaikäisetkin ne ehtii nähdä, ja luettuani ko. henkilön (Saanan) blogia sen jälkeen, iski inhomoralismi päälle siitä, että vaikutti kommenttiosiossa saavan kannatusta touhuilleen.

    Saanaa ei tulisi pitää roolimallina, mielestäni. Kyllähän niitä yhden illan juttuja ja muita kimppa(?)kivoja ja bi- kokeiluja osaa nuoret tehdä ilman Saanaa, tai Saanan miehen julkaisemia kuvauksia, mutta Saana elää omassa kuplassaan.. Antaa hänen mennä vaan. Itse mietin, lähinnä kai sitä, että kaipa ne tauditkin leviää, vaikka olisi julkkisten tai liikemiesten kanssa.. Se hotellijuttukin.. en itse kyllä käyttelisi ties kenessä ollutta dildoa. Saanassa ja hänen käytöksessään on (minun mielipide, ei analyysi) melkoisesti provoa ja huomiohakuisuutta. Ehkä hän ei ole ajatellut, kuinka nuoret sitä blogia lukee. Kumpaankin (siihen jusun ja saanan) blogiin pitäisi laittaa mun mielestä edes sisältövaroitus, jos touhut ja niistä kertominen jatkuu samaan malliin. Saana nauttii provoilusta, (Saanan seksisaunat yms.), mutta ei elämä ole pelkkää seksiä, tai ei pitäisi olla, vaikka muutenkin kuntoilisi siinä välillä. Taidan olla kukkahattutäti. Pthyi minua. Enpä olisi uskonut, että minusta sellainen tulee.

    #29719 Ilmoita asiaton viesti
    aerton ja saana ois kiva pari videolla!
    Member

    Onko sillä jussillä lisää niitä hauskoja kotivideoita ?

    #29720 Ilmoita asiaton viesti
    Surullinen juttu
    Member

    Luin tänään nyt liitteestä saanan "haastettelun" ja tuli kyllä niin paha mieli kuinka helposti nuori tyttö pystyy ryssimään elämänsä. Voi voi sentään.

    #29721 Ilmoita asiaton viesti
    ;)
    Member

    Kylläpä Saana on ehtinyt 20 vuoden ikäänsä mennessä olla monen miehen kanssa, jos tuo 120 pitää paikkansa. Vähemmälläkin touhuilulla saisi varoa sukupuolitauteja.

    Kertoisiko joku, että mikä Saanassa on tosielämässä niin viehättävää, että häntä haluaa "panna"?

    Lisäksi tuo p**un esiintuominen julkisuudessa on ikimuistoista, en muista tai tiedä ketään muuta suomalaista naista, joka olisi noin antaumuksella tuonut värkkinsä julkisuuteen, vielä siten, että netissä siihen on ollut vaikea olla törmäämättä, eikä näky ole ollut kovin hehkeä. Anteeksi nyt vain. Makunsa kullakin.

    #29722 Ilmoita asiaton viesti
    sääliksi käy simpukkaa joka paleltuu ilman turkkia
    Member

    ;):

    Kylläpä Saana on ehtinyt 20 vuoden ikäänsä mennessä olla monen miehen kanssa, jos tuo 120 pitää paikkansa. Vähemmälläkin touhuilulla saisi varoa sukupuolitauteja.

    Kertoisiko joku, että mikä Saanassa on tosielämässä niin viehättävää, että häntä haluaa "panna"?

    Lisäksi tuo p**un esiintuominen julkisuudessa on ikimuistoista, en muista tai tiedä ketään muuta suomalaista naista, joka olisi noin antaumuksella tuonut värkkinsä julkisuuteen, vielä siten, että netissä siihen on ollut vaikea olla törmäämättä, eikä näky ole ollut kovin hehkeä. Anteeksi nyt vain. Makunsa kullakin.

    Vanhana saa käyttää tukihousuja ettei tavara roiku polvissa. Tai ehkä joku sponssaa alapään tuunauksen, nipsnaps liiat pois ja kiristystä sieltä sun täältä.

    #29723 Ilmoita asiaton viesti
    Huh-huh
    Member

    Vai on Saanaa taas haastateltu? Säälittää koko reppana tyttö, joka on ihan hukassa. Blogissaan kirjoittelee nyt lapsensa isälle, ja tekee avautumista miessuhteistaan. Ei tarvitse kun googlata nimellä, niin Saanan on venyttelemässä värkkiään netissä. Sen lisäksi että värkki on harvinaisen ruma ja väljä, on Saana suorastaan ihme että Saana touhuaa vielä yksinhuoltajana. Miten ihmeessä hän voi pitää huolta lapsestaan, kun ei pysty pitämään huolta itsestäänkään?

    Tällaisia saanoja ei maailmassa olisi, jos julkisuus ei heitä koko ajan tyrkyttäisi. saanojen pitäisi jäädä sinne minne kuuluvat – mitättömyyksien joukkoon, joilla ei ole oikeastaan mitään muuta annettavaa kun lihansa.

    #29724 Ilmoita asiaton viesti
    Kolmannes
    Member

    Haastattelu, joo, oli jotenkin mielipahaista luettavaa. Toisaalta käy sääliksi, toisaalta herättää väkisinkin ällötystä. Saana mm. totesi, että olen sentään saavuttanut elämässäni jotakin: olen julkisuudessa.

    Aika köyhä saavutus. Olemalla julkisuudessa ei ole vielä saavutettu mitään, sinne voi päätyä aivan vahingossakin.

    Julkisuudessa voi sitten saavuttaa jotakin. Mutta sanoi Saana jotain älykästäkin. "Turhat julkkikset ovat sisältä rikkinäisiä ihmisiä. Tiedän tämän, koska olen itse molempia." Se kosketti ja oli sattuvasti sanottu.

    #29725 Ilmoita asiaton viesti
    kk
    Member

    en pahastuisi, vaikka oisi pysyvästi

    #29726 Ilmoita asiaton viesti
    Vieras
    Member

    kk:

    en pahastuisi, vaikka oisi pysyvästi

    Toivottavasti se myös tarkoittaa, että kirjoittaja on ehjättävänä.

    #29727 Ilmoita asiaton viesti
    Että näin
    Member

    On se blogi avoinna taas, muttei ole kommentointimahdollisuutta suoraan. "Lehti näyttää tissit ensin, nii nyt ei vielä ite saa.." tai jotain…

    #29728 Ilmoita asiaton viesti
    Janike
    Member

    Janice Dickinsonilla ja Saanalla on yksi yhteneväisyys; Janice on pannut omien sanojensa mukaan tosin jo yli tuhannen miehen kanssa, Saana vasta 200..

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.