Kalluppi Näädille

Home Forums Julkkikset Kalluppi Näädille

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #29769 Ilmoita asiaton viesti
    Luxus Viitti
    Member

    Hei kaikki näädät!

    Eksyin pitkästä aikaa Tuksun pariin. Minulla taitaa olla hidas sytytys, mutta vasta nyt huomasin, että taidan olla Näätä! Aloitin passiivisen hykertelevän näätimisen jo Plazan Elleissä jo paljon ennen Kanerva-gatea, varmaan jo vuonna 2007 ja nyt on ollut pitkä tauko välissä. Nämä Hymyn ja Suomi24:n näätimiset ovatkin melkoista herkkua, meno on vain parantunut vuosien varrella ja remmiin on astunut jos jonkinlaista rinsessaa ilahduttamaan kateellisia näätiä. Tosin olen sitä mieltä, että haukkua ja herjata ei saa, vaan hyväntahtoisen humoristisesti vain havainnoida ja jakaa ajatuksiaan tästä tanssitaiteesta muiden katkerien näätien kanssa.

    Mutta asiaan: Kun Tuksut ovat sitä mieltä, että näädät ovat hamraita kateellisia naisia ja kaupan kassoja, niin minua alkoi kiinnostaa, keitä nämä näädät ovat. Ja tässä tulee kalluppi:

    1. Koulutuksesi ja ammattisi?

    2. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty?

    3. Oletko taloudellisesti omavarainen, ts. asutko vanhempiesi kämpässä, oletko ulosotossa jne.? Saa kertoa vapaamuotoisesti muutakin.

    Voin vastata itse ensin:

    1. Tradenomi (AMK), myyntipäällikkö. HUOM! Olin kaupan kassalla kesätöissä kymmenen vuotta sitten! Eli olen kuin olenkin hamraa kaupan kassa.

    2. 32v, nainen, naimisissa, on myös lapsi

    3. Olen taloudellisesti omavarainen. Nukun yöt ja valvon päivät, myös viikonloppuisin. Yöelämässä en käy. En ole ollut koskaan putkassa. Maijamissa tai muuallakaan Ameriikoissa en ole valitettavasti vielä koskaan käynyt, Euroopassa on kyllä tullut joskus lomailtua. Lomiltakaan ei valitettavasti ole tullut glamourista jälkipyykkiä kuten maksamattomia kapakkalaskuja tms. Tämähän ei kylläkäänkään ole Glamour-elämää 🙁

    #29770 Ilmoita asiaton viesti
    Murrrhk
    Member

    En usko että kovinkaan moni näätä vastaa kalluppiin. Täällä näätälandiassa on juuri kiva juttu se, että kenenkään asuinpaikka, koulutus tai ammatti ei ole merkitsevä. Tärkeintä on se, että täällä pidetään hauskaa.

    #29771 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

    Kerrotut pikkudetaljit toki personoivat näätänimimerkkejä ja ovat ihan mukaviakin tietää, mutta liiallisesta avautumisesta ei välttämättä seuraa pelkkää hyvää.

    Itselleni näätimisen syvin olemus on kiinnittää huomiota Tuksun aiheettomiin väittämiin ja muunneltuihin totuuksiin sekä räikeisiin ristiriitoihin luetun ja näetyn kesken. Ei niin, että kaiken omassa elämässä pitäisi olla aivan päinvastaista kuin Tuksulla ja siitä pelkästään repiä näädittävää. Näätimisessä ei ole mitään järkeä, jos oletetaan että näädän pitää olla esmes korkeasti koulutettu malli, jolla on rikas puoliso.

    #29772 Ilmoita asiaton viesti
    Luxus Viitti
    Member

    Olette varmaan oikeassa, tarkemmin ajateltuna ei ehkä monikaan vastaile tähän. Mutta mielenkinnolla toki luen, jos joku haluaa kertoa, kuinka säälittävä, harmaa, katkera sekä epäglamourinen on. Ja kuinka on syystäkin kateellinen Tuksuille, jotka asuvat Jollaksen residenssissään.

    Ymmärrän, että usein tänne kirjoittavat näädät eivät ole innokkaita kertomaan paljoa itsestään. Minä olenkin tällainen passiivinen näätä, joka seurailee teidän aktiivisempien näätien välillä hyvin taitavaakin kirjallista tuotosta. Muitakin ns. passiivinäätiä varmasti on. Monesti olen saanut päivän naurut, kiitokset sekä menneistä että tulevista!

    Mutta joo, jatkakaa juttujen tekemistä! Täältä on kiva aina lukea myös vaihtuvien eri glamour-tahojen (rinsessa, johtaja, olkalaukkutyyppi) plökipläjäysten ydinasiat. Toivottavasti hupaa piisaa jatkossakin! 🙂

    Pitääpä jatkaa läpäärillä töitä, että kaikki em. glouria ja shöy-elämää tihkuvat tahot saavat jokapäiväisen leipänsä ja viinaksensa näätienkin maksamien verojen ja sitä kautta tulonsiirtojen myötä!

    #29773 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

    Ethän päästä miestäsi näkemään Tuksun glamourkuvia tai elävää kuvaa hänestä ! Puhumattakaan shown näkemisestä paikan päällä. Silloin miestäsi viedään ja jäät ruikuttamaan rannalle. Tuksu on omien sanojensa mukaan niin näyttävä nainen, että vie halutessaan kenen tahansa näädän miehen. Miehesi on tyytynyt sinuun, koska uskoo ettet vaatimattoman näköisenä kelpaa muille ja olet niin ollen miehellesi uskollinen. Näyttävän näköisestä vaimosta joutuisi olemaan mustasukkainen. Miehelläsi on myös huono itsetunto, koska sinä kelpasit eikä miehesi tavoitellut näyttävää ja naisellista naista. Siinä juuri syy, miksi Suomen tunnetuin glamourpersoona joutuu huutelemaan munaa netissä, kun Suomalaiset miehet ovat niin pelokkaita ja huonolla itsetunnolla varustettuja etteivät iske kuin sika limppuun Tuksun nähdessään. Tai sitten ne ovat homoja.

    Mutta varo ! Jos miehesi kuitenkin näkee Tuksun kuvia ja haukkuu tätä, niin se merkitsee, että hän salaisesti himoitsee Tuksua.

    #29774 Ilmoita asiaton viesti
    Spanky
    Member

    Läänsmanni näyttä oikein freshiltä ja onnelliselta heebolta. Mahtaa ihrapersettä vituttaa kun R2 on onnellinen. Ihmettelinkin aina,että mitä tämä Läänsmanni näki tossa hirvityksessä? Johannahan aina pelkää sitä, että joku ratsastaa hänen maineellaan…no, sillä maineella en usko, että kukaan viitsii ratsastaa. Pahoinpitelyitä, varkauksia, rattijuopumuksia ym… Eipä tossa mitään kahdehdittavaa ole vai ymmärsinkö Glamourin väärin…onko kiellettyä, että luottotiedot ja pankkitili on kunnossa? Onko väärin, että on hyvä ja säännöllinen työ? Onko väärin, että voi itse ostaa matkan jonnekkin kauas ja glamouriseen paikkaan…vaikka Miamiin ?? Onko väärin kun on päivät hereillä ja nukkuu yöt?

    ei vaineskaan, onnittelut R2:lle irtiotosta ryhävalaasta ja onnea uudelle suhteelle.

    #29775 Ilmoita asiaton viesti
    Luxus Viitti
    Member

    Aivan,

    olen erittäin tietoinen vaarasta menettää mieheni. Juuri siksi saavuin tänne Glamourin alkulähteille opiskelemaan sitä, miten voisin parantaa (=Glamouristaa) persoonaani kaikin puolin.

    Aluksi pitäisi varmaan oikaista tämä vinksallaan oleva vuorokausirytmi. Nythän illan pitäisi olla vasta nuori, ja saunan lämmityksenkin pitäisi tapahtua arkipäivänäkin niihin aikoihin, kun normaalisti olen menossa töihin.

    Myös ulkoasussa olisi sangen runsaasti parantamisen varaa, jotta muuttuisin kaikkien miesten himoitsemaksi sekä naisten kadehtimaksi näyttäväksi naiseksi. Harmi, kun äsken lipsahti käymään niin, että meikit tuli poistettua ja suihkussa käytyä 🙁 Yksityiskohtia ei tarvinne paljon luetella, kuinka vaatimattoman näköisestä hiirulaisesta saadaan glamourinen kun oikein panostaa asiaan. Tuossa uusimmassa Vollissa ja muuallakin on paljon matskua, joka viitoittaa minua oikealle polulle sen suhteen, aina jalkoväliä myöten.

    Niin, ja alkoa pitäisi alkaa kittaamaan vauhdilla, jotta glamourinen terve punoitus ja pöhötys saataisiin nopeasti esiin. Parempi aloittaa heti, niin aamupäivällä sitten alkaa olla jonkinlaisessa pelikunnossa.

    Töistä pitäisi myös irtisanoutua, mutta se hoituisi varmasti samalla kuin tuo alkon suurkulutus. Kätevää. Ottaisivatkohan iskä ja äiskä vielä minut nurkkiinsa asumaan? Mutta itsestään selvää olisi kuitenkin, että karismaattiset herrasmiehet olisivat perässäni jo pelkkien ulkonaisten muutosten jälkeen. Persaukisuus ja muut sellaiset seikat lienevät vain plussaa karismaattisten miljonäärien mielestä. Siinä ei tavallista suomimiestä päin tarvitsisi enää edes katsoa, vaan miljonäärejä (ja faneja) olisi tarjolla jonossa aina Maijamia, Pleipoi-taloa ja Dupaita myöten.

    Onkohan Dollareiden sivuilla vielä ne vanhat kuvagalleriat jostakin vuodelta X, jossa oli aina joku kuka lie kadulta(?) vetäisty vähintään keski-ikäinen ählämi ja kuvatekstissä aina että "Dollsit luxushotellin upean mielettömän suihkulähteen edessä fanien kanssa"? Vai ovatko ne vanhat asiat jo nääditty kokonaan? Minulla kun on tiedoissani aukko tässä uudemmassa päässä, siis tulen näätäyhteisöön siten "uutena", mutta toisaalta vanhana, koska olin tietämättäni Elleissä passiivinen näätä silloin ennen Kanervajutun julkisuuteen tuloa.

    Eli paljon on kirittävää tiedoissani, nyt täytyy tsempata, ja käydä tsekkaamassa ne vanhat kuvagalleriat :/

    #29776 Ilmoita asiaton viesti
    Kakluuni tukholman välittömästä läheisyydestä
    Member

    Insinööri / Yrittäjä

    44 / mies / naimisissa

    Kaikkea maallista on velattomana omiksi tarpeiksi. Matkustetaan omilla/firman rahoilla melkoisen suruttomasti.

    Tykkkään erityisesti kuivasta "näätivästä" huumorista millä ammutaan julkisuuden kipeät hölmöt alas puusta. En ole koskaan ymmärtänyt yhdenkään ihmisen palvontaa tai fanitusta. Itse en keksi ketään elävää ihmistä jonka takia kääntäisin pääni tai menisin sönköttämään jotain nimmaria. Tämä ei tarkoita etenkö kunnioittaisi niitä kelle oikeasti kunnia kuuluu.

    Paras näätämuistoni: Tuksuilla oli jossain "models" tms sivuilla jotain ilmoituksia ja niihin pääsi kommentoimaan vapaasti. Tietenkin siellä oli niitä amerikan hehkutuksia mutta minä laitoin lukemattomia " vaihdetaan ladan kampiakseli taunuksen talvirenkaisiin" tyyppisiä postauksia ja olen varma että nämä söivät "haluttuina malleina" itseään pitäviä tukiaisia rajusti kun mainostivat ko. linkkiä muilla palstoilla.

    Kaipaan kovasti alkuaikojen teräväpäisiä supernäätiä jotka latasivat sellaiset koukut palleaan joka kerta kun tuksut julkisesti sepittivät tarinoitaan. Kyllä on tullut naurettua kippurassa useamman kerran vuodesta toiseen näiden kanssa.

    #29777 Ilmoita asiaton viesti
    Höpönlöpön
    Participant

    32/nainen/naimisissa/on lapsia ja koiria

    Ei tarvitse muiden kustannuksella siipeillä..

    Glamuuri elämä on vuorotöissä välillä jopa jollain mittarilla teoreettisesti mahdollista. Tosin aamulla ei yli ysin osaa nukkua. Sitä kun valuu elämä sormien välistä, jos jää liian kauaksi aikaa prinsessa-unia katselemaan.

    Baareissakaan en osaa pyöriä, mutta Aidon hupparin omistan ja haluaisin tätä taivaanrannan maalaria päästä joskus katsomaan. Harvalla on noin huoleton elämän asenne. Mistään ei vastuuta oteta ja jos joku asia menee pieleen, niin se on aina jonkun muun vika.

    Isäntä tuntee Tuksua kohtaan niin suurta myötähäpeää ettei yleensä videoiden pätkiä pysty loppuun asti katsomaan, joten tunnen liittomme olevan turvassa tuolta miesten nielijältä.

    Monet makeat naurut on kyllä yhdessä näille jutuille naurettu.. Kiitokset minunkin puolesta 😀

    #29778 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

    50/nainen/naimisissa (ihana sponsoriNI olemassa)

    OmillaNI olen oppinut toimeen tulemaan

    Näätiminen tekee hyvää tiukkojen duunipäivien jälkeen, jestas kun saa välillä nauraa kippuralla kanssanäätien kommentteja! Mitä sanan säilää palstalla heilutellaankaan!

    SponsoriaNI yritin saada jossain vaiheessa tutustumaan Tunkiolandian glamyyriin elämään, mutta hän veti käsijarrun päälle heti, kun näki Tunkeroisen "keikka"kuvia. Eli se siitä – Tunkero ei ainakaan tämän hamraan näädän sponsoria vie 😀 😀

    #29779 Ilmoita asiaton viesti
    viljo
    Member

    Viljo- nimimerkin takaa löytyy 24-vuotias oikkari tyttönen. Olen tosi hamraa ja hamraassa duunissa toimistossa aulapalveluhenkilönä tällä hetkellä, en juo tai polta. Eli glamyyriä ei omassa arjessa paljoa ole, niinpä tulen tänne Tuksu-palstoille kateellisena lukemaan siitä mitä oikea glamour on. Oma pravuurini on Tuksun valheiden ihmettely ja sitten totuuden kaivaminen esiin. Tykkään myös analysoida Tuksun narsistisia piirteitä ja ihmetellä niitä. Sponsorini ei voi sietää Tuksu-juttujani, joten jaan kiinnostukseni täällä palstoilla toisten näätien kanssa! Kiitokset teille!

    #29780 Ilmoita asiaton viesti
    Tampereen tsaaritar
    Member

    viljo:

    Viljo- nimimerkin takaa löytyy 24-vuotias oikkari tyttönen. Olen tosi hamraa ja hamraassa duunissa toimistossa aulapalveluhenkilönä tällä hetkellä, en juo tai polta. Eli glamyyriä ei omassa arjessa paljoa ole, niinpä tulen tänne Tuksu-palstoille kateellisena lukemaan siitä mitä oikea glamour on. Oma pravuurini on Tuksun valheiden ihmettely ja sitten totuuden kaivaminen esiin. Tykkään myös analysoida Tuksun narsistisia piirteitä ja ihmetellä niitä. Sponsorini ei voi sietää Tuksu-juttujani, joten jaan kiinnostukseni täällä palstoilla toisten näätien kanssa! Kiitokset teille!

    No, todella iloista kuultavaa, että olet itsenäinen nainen/mies, etkä ole toivottavasti myöskään taloudellisesti riippuvainen omasta sponsoristasi. Pravuuri muuten kirjoitetaan b-kirjaimella, kaikilla kielillä, kai edes sen ymmärrät. – Kaikkea hyvää sinulle, vaan näätimisen tiesi sattaa olla aika pitkä…

    #29781 Ilmoita asiaton viesti
    viljo
    Member

    Akateemisesti koulutettu fretti: "No, todella iloista kuultavaa, että olet itsenäinen nainen/mies, etkä ole toivottavasti myöskään taloudellisesti riippuvainen omasta sponsoristasi. Pravuuri muuten kirjoitetaan b-kirjaimella, kaikilla kielillä, kai edes sen ymmärrät. – Kaikkea hyvää sinulle, vaan näätimisen tiesi sattaa olla aika pitkä…"

    Onko jollain pieni pätemisen tarve? Olen omillani toimeen tuleva, kuten ylemmässä tekstissäni kerroin. Kirjoitan pravuuri- sanan p:llä, koska Tuksu-palstalla haluan käyttää Tuksu-termejä. Kai edes sen ymmärrät.

    #29782 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

    viljo:

    Akateemisesti koulutettu fretti: "No, todella iloista kuultavaa, että olet itsenäinen nainen/mies, etkä ole toivottavasti myöskään taloudellisesti riippuvainen omasta sponsoristasi. Pravuuri muuten kirjoitetaan b-kirjaimella, kaikilla kielillä, kai edes sen ymmärrät. – Kaikkea hyvää sinulle, vaan näätimisen tiesi sattaa olla aika pitkä…"

    Onko jollain pieni pätemisen tarve? Olen omillani toimeen tuleva, kuten ylemmässä tekstissäni kerroin. Kirjoitan pravuuri- sanan p:llä, koska Tuksu-palstalla haluan käyttää Tuksu-termejä. Kai edes sen ymmärrät.

    Asiaa viljo! 😀 – ehdottomasti pitäydymme tuksukielessä – oli se sitten neljän äLLLLän suomea tai amerikaassen englantia.

    #29783 Ilmoita asiaton viesti
    Luxus Viitti
    Member

    Olen samaa mieltä; näätien on hyvä pitää tuksukielestä kiinni. Eihän pravuuri voi olla kuin pravuuri! Itselleni on ainakin jo arkikielenkäyttöön iskostunut esimerkiksi adjektiivi "glamourinen" ja "välittömässä läheisyydessä". Eli kansankielellä mitä kälyisempää (oli se lähes mitä tahansa), sen glamourisempaa 🙂

    Mutta täytyy sanoa, että eipä teillä muillakaan näädillä ole glamourista tietoakaan! Maksatte varmaan vielä itse matkannekin(!), kuten myös allekirjoittanut. Mikäs sen epäglamourisempaa. Minun ainoa kosketukseni glamouriin lienee se, että kälyni perheineen asuu Sollentuunassa ja siellä vierailemme joka kesä, tosin toistaiseksi ilman putka- tai sairaalakeikkoja. Pitäisi varmaan tehdä parannus, vetää kunnon perseet jo laivalla menomatkalla ja päätyä (ehkä) perille paikallisen poliisin hellässä huomassa. Jatkakaamme kateellista panettelua!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.