Kalluppi Näädille

Home Forums Julkkikset Kalluppi Näädille

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #29784 Ilmoita asiaton viesti
    Korso barbi 👑*
    Participant

    Nainen, 25v. Kokopäivätyössä toimistossa ja opiskelen ohessa media-alalla. Avoliitossa olen, lapsi ja lemmikkejä myös löytyy. Nukun harvoin edes kahteentoista. Pukeudun tavalliseen tapaan, tykkään käyttää meikissä kirkkaita värejä mutta hillitysti. Olen absolutisti, en koskaan juo alkoholia, illat kuluvat arkirutiineissa, viikonloppuisin olen kotona. Jos omaa aikaa on, otan kirjan ja torkkupeiton ja vetäydyn nojatuoliin tai sohvalle. Vuokrakämpässä ollaan, vuokra maksetaan ansiotuloilla.

    #29785 Ilmoita asiaton viesti
    TV:stä tuttu Myyrä
    Member

    Jos nyt vielä yksi harmaa näätyli täältä vastailee, niin saat jotain tilastontynkää aikaiseksi.

    Nainen 22v.

    Opiskelija teknillisessä yliopistossa

    Asun vuokralla kaksiossa poikaystävän kanssa

    Pukeudun kauniisti aina kun siihen on varaa,en esim. käytä koskaan muovikenkiä, meikkaan joka päivä ja käytän ympäri vuoden korkokenkiä, minulla on pitkät (omat!) hiukset.

    Treenaan paljon ja punnitsen kaiken ruokani, en paljoa juhli tai herkuttele. Harrastan lukemista ja kuvataidetta. Koulu ja treeni vievät valtaosan ajastani.

    Vähän glamouria, paljon elämää.

    #29786 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

    TV:stä tuttu Myyrä:

    Jos nyt vielä yksi harmaa näätyli täältä vastailee, niin saat jotain tilastontynkää aikaiseksi.

    Nainen 22v.

    Opiskelija teknillisessä yliopistossa

    Asun vuokralla kaksiossa poikaystävän kanssa

    Pukeudun kauniisti aina kun siihen on varaa,en esim. käytä koskaan muovikenkiä, meikkaan joka päivä ja käytän ympäri vuoden korkokenkiä, minulla on pitkät (omat!) hiukset.

    Treenaan paljon ja punnitsen kaiken ruokani, en paljoa juhli tai herkuttele. Harrastan lukemista ja kuvataidetta. Koulu ja treeni vievät valtaosan ajastani.

    Vähän glamouria, paljon elämää.

    Hei, minäkin punnitsen ruokani, tosin jälkeenpäin ja henkilövaa`alla 😉

    (enkä nyt tarkoita papanoitaNI)

    #29787 Ilmoita asiaton viesti
    TV:stä tuttu Myyrä
    Member

    "Hei, minäkin punnitsen ruokani, tosin jälkeenpäin ja henkilövaa`alla 😉

    (enkä nyt tarkoita papanoitaNI)"

    Tunnustan, naurahdin

    #29788 Ilmoita asiaton viesti
    hiiohoimertajoi
    Member
    #29789 Ilmoita asiaton viesti
    Tia von Doksi
    Member

    Nainen/28/avoliitto

    Hajotkaa kateelliset idarit olen jumala.

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.