Johanna Tukiainen Vol. 128

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 128

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,062 total)
  • Author
    kanadannäätä
    Participant

Tuksu julkas nämä Pihon seinälle facessa

http://aijaa.com/wRKGFT

http://aijaa.com/BtVxhG

#58748 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Tähän jeesusteipi

#58749 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Kyllä se vielä kavereissa näkyy olevan.

#58750 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Sanoisko että tolla ihmisellä ei ole mitään häpyä, se on vaan ihan kamala ihminen!

#58751 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Ottakaa tämä kirjoitus hyvin vakavasti!!!!!! Useat ovat jo sanoneet, että minulla on henkien erottamisen lahja sekä evankelioimisen armolahja!!!!! Saatana yritti syksyllä 2015 peruuttaa kaikki matkani Miamissa, ja yritti, etten koskaan palaisi Suomeen näistä kaikista asioista varoittamaan! Seppo ja Arja Seppo Nissinen ovat todellakin puhdashenkisiä Jumalan lähettiläitä näiden lopunaikojen aikana!!!!! Lopunaikoina aktivoituvat sekä saatanan henget ja myös aidon Jeesuksen oikea evankeliumi! OLKAA VAROIVAISIA USKOVAISET JA KOETELKAA KAIKKI HENGET!!!!!

Jakoi Nisu- Sepon sodanjulistuksen väärää profeettaa vastaan.

#58752 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Kyllä se vielä kavereissa näkyy olevan.

Hävisi minulla välillä.

#58753 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Tunkki:

mulla on taskussa aina pippusuihke. Joten kukaan ei koskaan tule enää hakkaamaan hampaita poikki, josta mun pitää maksaa Susanna Sieviselle, vaikka MINÄ olin sen jonka hampaat olivat katki, ei hän! Mutta onneksi viimeisellä tuomiolla Jumala tuomitsee oikeudenmukaisesti kaikki!

#58754 Ilmoita asiaton viesti
    lurasidon
    Participant

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-38-vuotta-huikeat-kuvat-muodonmuutoksesta/1078724

Hahahahaa!! Onko tuossa todella noiden kahden vikan kuvan kuvatekstit väärinpäin? Vai näenkö omiani??

#58756 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Tunkki pippurisuuttaamassa betonipossua, pliis olkaa joku näätä paikalla kun se tapahtuu.

#58758 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    12 min

OHO; koht yli 500 onnittelua täynnä ovat sivuni! 🙂 Kiitos!

Robert Öxxxxxxxx Kan väl ha 5000 ? Hetki sitten

Johanna Mia Tukiainen det spelar ingen roll för mig Hetki sitten

#58761 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen mulla on taskussa aina pippusuihke. Joten kukaan ei koskaan tule enää hakkaamaan hampaita poikki, josta mun pitää maksaa Susanna Sieviselle, vaikka MINÄ olin sen jonka hampaat olivat katki, ei hän! Mutta onneksi viimeisellä tuomiolla Jumala tuomitsee oikeudenmukaisesti kaikki! 16 min

Kaisaliina Hxxxx Onko muuten laillista tuo nykyään? Muistelen vaa että joskus olisi ollut laitonta? Mutta ehdottomasti jokaisella naisella olis hyvä olla tämä käsilaukussa!11 min

Johanna Mia Tukiainen Nyt ainakin pitää laillistaa jokaiselle suomalaiselle naiselle, kun muslimeita on kohta täällä ihan älyttömän paljon!!!! 4 min

#58763 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Laiskurille luksusmetsä.

ritax: ”Tuksu nyt sanoo metsä jos ovat olleet jossain puistossa missä on 2-3 puuta”

Noin minäkin luulisin ja Piho taisi omassa versiossaan mainita puistonpenkistä joita ei yleensä metsissä ole. Loviisassa on kyllä väkeviä voimia mutantoimaan puita penkeikesi. On ydinvoimala ja monen sortin profeettaa.

#58765 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Olipas siellä Kihon sivuilla räiskettä, kaikkea ei kerennyt kopsaamaan, niin oli Piha pihauksena paikalla sensuureineen.

Princi:

Possu:

EN OLE KOSKAAN KOHDELLUT YHTÄKÄÄN ELÄINTÄ HUONOSTI, SAATI ETTÄ OLISIN TAPPANUT HEITÄ! Tuokin on saatanan vale!!!!! Ylieläinlääkäri tarkastajilta minulla on leimatut paperit, että koirani elävät suorastaan luksuselämää!

Repesin Pyhis Paskan omalle todistukselle: en ole eläimiäni tappanut ja se on saatanan vale!!! Pyhän saatanatunkin vale.

Koirien luksuselämän takiako pyhä lehmä on saanut syytteen??!!

Glamourluxuselämä sisältää kakat housussa, pissat alla, nestehukkaa ja karmeeta juoppojengiä aina ympärillä.

#58768 Ilmoita asiaton viesti
    Niintuota
    Participant

”Paprikasumutteen ostajalla pitää olla poliisin myöntämä lupa sumutteen hallussapitoon. Paprika- eli ”pippurisumutetta” saa käyttää itsesuojelussa, mikäli henkilöllä on siihen perusteltu syy. Jokainen tilanne arvioidaan erikseen.”

http://yle.fi/uutiset/sumutteella_ahdistelijaa_naamaan__uhkailun_kohteeksi_joutunut_saa_avukseen_katta_pidempaa/7995158

#58772 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Marja Tukiainen Onnea rakas Johanna; mama ja Ulla Örebro’sta Hetki sitten

Johanna Mia Tukiainen Du menar min kära mamma! 🙂 Hetki sitten

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,062 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 128’ is closed to new replies.